ابزارهای رایگان برای آنالیز وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

تجزیه و تحلیل وب سایت در گوگل فرآیند تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان یک وب سایت است. این شامل ردیابی، بررسی و گزارش داده‌ها برای اندازه‌گیری فعالیت وب، از جمله استفاده از یک وب‌سایت و اجزای آن، مانند صفحات وب، تصاویر و ویدیوها است. داده های جمع آوری شده از طریق تجزیه و تحلیل وب ممکن است شامل منابع ترافیک، سایت های ارجاع دهنده، بازدید از صفحه، مسیرهای طی شده و نرخ تبدیل باشد. داده‌های جمع‌آوری‌شده اغلب بخشی از تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری (تحلیل CRM) برای تسهیل و ساده‌سازی تصمیم‌های تجاری بهتر است. در این مقاله روش های آنالیز رایگان سایت را به شما معرفی می کنیم.


آنالیز وب سایت چیست؟

 تجزیه و تحلیل وب یک کسب و کار را قادر می سازد تا مشتریان خود را حفظ کند، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و حجم دلاری را که هر مشتری خرج می کند افزایش دهد. تجزیه و تحلیل می تواند به روش های زیر کمک کند:

  •  احتمال اینکه یک مشتری معین یک محصول را پس از خرید در گذشته دوباره خریداری کند را تعیین کنید.
  • سایت را برای مشتریانی که به طور مکرر از آن بازدید می کنند شخصی سازی کنید.
  • بر میزان پولی که مشتریان یا گروه های خاصی از مشتریان خرج می کنند نظارت کنید. مناطق جغرافیایی را که بیشترین و کمترین مشتری از آن سایت بازدید می کنند و محصولات خاصی را خریداری می کنند، مشاهده کنید. پیش بینی کنید که مشتریان بیشتر و کمترین احتمال خرید محصولات را در آینده دارند.

هدف آنالیز وب سایت چیست؟

هدف آنالیز وب سایت این است که به عنوان یک معیار تجاری برای تبلیغ محصولات خاص به مشتریانی که احتمال خرید آنها را دارند و تعیین اینکه یک مشتری خاص احتمالاً کدام محصولات را خریداری می کند، عمل کند. این می تواند به بهبود نسبت درآمد به هزینه های بازاریابی کمک کند. علاوه بر این ویژگی‌ها، تجزیه‌ و تحلیل‌های وب ممکن است رفتار کلیکی و محرمانه مشتریان را در یک وب‌ سایت ردیابی کند، سایت‌هایی را که مشتریان اغلب از آن‌ها وارد می‌شوند را تعیین کند و با مرورگرها برای 
آنالیز سایت آنلاین ارتباط برقرار کند. نتایج تجزیه و تحلیل وب در قالب جداول، نمودارها و نمودارها ارائه شده است.

فرآیند آنالیز وب سایت

فرآیند تجزیه و تحلیل وب شامل مراحل زیر است:

1. تعیین اهداف: اولین گام در فرآیند تجزیه و تحلیل وب برای کسب و کارها تعیین اهداف و نتایج نهایی است که سعی در دستیابی به آن دارند. این اهداف می تواند شامل افزایش فروش، رضایت مشتری و آگاهی از برند باشد. اهداف تجاری می توانند هم کمی و هم کیفی باشند.
2. جمع آوری داده ها: مرحله دوم در آنالیز وب سایت حرفه ای، جمع آوری و ذخیره داده ها است. کسب و کارها می توانند داده ها را مستقیماً از یک وب سایت یا ابزار آنالیز سایت، مانند Google Analytics جمع آوری کنند. داده‌ها عمدتاً از درخواست‌های پروتکل انتقال ابرمتن - از جمله داده‌ها در سطوح شبکه و برنامه - می‌آیند و می‌توانند با داده‌های خارجی برای تفسیر استفاده از وب ترکیب شوند. به عنوان مثال، آدرس پروتکل اینترنت کاربر معمولاً با عوامل زیادی از جمله موقعیت جغرافیایی و نرخ کلیک مرتبط است.

پردازش داده ها: مرحله بعدی قیف تجزیه و تحلیل وب شامل کسب و کارهایی است که داده های جمع آوری شده را به اطلاعات عملی پردازش می کنند.
شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI):. در تجزیه و تحلیل وب، KPI یک معیار قابل سنجش برای نظارت و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در یک وب سایت است. به عنوان مثال می توان به نرخ پرش، کاربران منحصر به فرد، جلسات کاربر و درخواست های جستجو در سایت اشاره کرد.
توسعه یک استراتژی: این مرحله شامل پیاده سازی بینش برای تدوین استراتژی هایی است که با اهداف سازمان همسو باشد. برای مثال، جست‌وجوی‌هایی که در محل انجام می‌شوند، می‌توانند به سازمان کمک کنند تا یک استراتژی محتوا را بر اساس آنچه کاربران در وب‌سایت خود جستجو می‌کنند، توسعه دهد.
در حال آزمایش و آزمایش. کسب‌وکارها باید استراتژی‌های متفاوتی را تجربه کنند تا راهبردی را بیابند که بهترین نتایج را به همراه دارد. به عنوان مثال، تست A/B یک استراتژی ساده برای کمک به یادگیری نحوه واکنش مخاطبان به محتوای مختلف است. این فرآیند شامل ایجاد دو یا چند نسخه از محتوا و سپس نمایش آن به بخش‌های مختلف مخاطب است تا مشخص شود کدام نسخه از محتوا عملکرد بهتری دارد.

دو دسته اصلی تجزیه و تحلیل وب چیست؟

1. تجزیه و تحلیل وب خارج از سایت
اصطلاح تجزیه و تحلیل وب خارج از سایت به تمرین نظارت بر فعالیت بازدیدکنندگان خارج از وب سایت سازمان برای اندازه گیری مخاطبان بالقوه اشاره دارد. تجزیه و تحلیل وب خارج از سایت یک تجزیه و تحلیل در سطح صنعت ارائه می دهد که بینشی در مورد نحوه عملکرد یک کسب و کار در مقایسه با رقبا ارائه می دهد. این به نوع بررسی وضعیت سایت در گوگل اشاره دارد که بر داده های جمع آوری شده از سراسر وب مانند رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و انجمن ها تمرکز دارد.

2. آنالیز رایگان وب در وب سایت به تمرکز محدودتری اشاره دارد که از تجزیه و تحلیل برای ردیابی فعالیت بازدیدکنندگان یک سایت خاص برای مشاهده عملکرد سایت استفاده می کند. داده‌های جمع‌آوری‌شده معمولاً بیشتر مربوط به مالک سایت است و می‌تواند شامل جزئیاتی در مورد تعامل سایت باشد، مانند محتوایی که بیشترین محبوبیت را دارد. دو رویکرد فناورانه برای تجزیه و تحلیل وب سایت شامل تجزیه و تحلیل فایل لاگ و برچسب گذاری صفحه است. تجزیه و تحلیل فایل لاگ که به عنوان مدیریت گزارش نیز شناخته می شود، فرآیند تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از فایل های گزارش برای نظارت، عیب یابی و گزارش عملکرد یک وب سایت است. فایل‌های گزارش تقریباً هر اقدامی را که روی سرور شبکه انجام می‌شود، مانند وب سرور، سرور ایمیل، سرور پایگاه داده یا سرور فایل، نگهداری می‌کنند.

چند نمونه از ابزارهای آنالیز وب سایت

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل: گوگل آنالیتیکس یک پلت فرم آنالیز سئو سایت رایگان است که ترافیک وب سایت، رفتارها و تبدیل ها را کنترل می کند. این پلتفرم بازدید از صفحه، بازدیدکنندگان منحصر به فرد، نرخ پرش، مکان یاب منابع یکسان ارجاع، میانگین زمان حضور در سایت، رها شدن صفحه، بازدیدکنندگان جدید در مقابل بازگشت و داده های جمعیتی را دنبال می کند.
بهینه. Optimizely یک پلت فرم تجربه مشتری و تست A/B است که به کسب و کارها کمک می کند تجربیات آنلاین و تلاش های بازاریابی خود را از جمله بهینه سازی نرخ تبدیل آزمایش و بهینه کنند.

کیسمتریکس: Kissmetrics یک پلت فرم تجزیه و تحلیل مشتری است که داده های وب سایت را جمع آوری می کند و آن را در قالبی خوانا ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین به عنوان یک ابزار هوش مشتری عمل می کند، زیرا به کسب و کارها این امکان را می دهد تا عمیق تر در رفتار مشتری غوطه ور شوند و از این اطلاعات برای ارتقای وب سایت و کمپین های بازاریابی خود استفاده کنند.

بهترین روش تجزیه و تحلیل وب

 تجزیه و تحلیل وب همچنین می تواند محتوا و استراتژی سئوی شما را شکل دهد. با نگاهی به پست های پربازدید خود، می توانید شروع به شناسایی انواع محتوا و موضوعاتی کنید که بهترین عملکرد را در بین مخاطبان خود دارند. برای مثال، اگر متوجه شدید که آموزش‌های چگونه به وردپرس اکثر پست‌های پربازدید شما را تشکیل می‌دهند، ممکن است تمرکز خود را از مقاله‌های تعریف درباره هر چیزی که مربوط به وب است به آموزش‌های چگونه به وردپرس تغییر دهید. یا شاید به منابع ترافیک سایت خود نگاه می کنید و متوجه می شوید که ترافیک ارگانیک و ایمیل، محرک های اصلی شما هستند و کانال های پولی پایین ترین آنها هستند. در این صورت، ممکن است منابع را برای سرمایه گذاری بیشتر در استراتژی ارگانیک خود نسبت به سرمایه گذاری پولی تغییر دهید. اکنون که ما ایده ای درباره چیستی تجزیه و تحلیل وب و چرایی اهمیت آن داریم، بیایید به برخی از معیارهای کلیدی که ممکن است برای اندازه گیری پیشرفت در برابر اهداف کلی کسب و کار، مانند افزایش ترافیک وب سایت، سرنخ ها و درآمد، ردیابی کنید، نگاه کنیم.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت دارکوب

1. آنالیز سرعت وب سایت

سرعت وب سایت و صفحه را آزمایش کنید و مشکلات عملکرد را از سراسر جهان شناسایی کنید. نحوه عملکرد وب سایت خود را از مکان های مختلف در سراسر جهان مشاهده و مقایسه کنید. بهبود صفحه را بر اساس نتایج آزمایش انجام دهید و عملکرد وب سایت را برای کاربران خود بهینه کنید. این تست سرعت وب سایت رایگان ویژگی ها و مزایای زیر را ارائه می دهد:

تست سرعت وب‌سایت Dotcom-Tools به کاربران امکان می‌دهد تا صفحات وب خود را به صورت رایگان با حداکثر سه مکان در سراسر جهان، از جمله از پشت دیوار آتش بزرگ چین، آزمایش کنند تا اطمینان حاصل شود که وب‌سایت شما می‌تواند از کاربران داخل چین قابل دسترسی باشد. پس از اتمام آزمایش، کاربران می توانند گزارش های عملکرد قوی و تجزیه و تحلیل نمودار آبشار را بررسی کنند. کاربران همچنین ممکن است انتخاب کنند که از کدام مرورگر می خواهند آزمایش کنند. این تست از مرورگرهای کروم، اج و موبایل از جمله اندروید، آیفون، آیپد و غیره پشتیبانی می کند!

همراه با نمودارهای آبشار، گزارش‌های فانوس دریایی که در تست‌های سرعت وب‌سایت گنجانده شده‌اند، می‌توانند به نشان دادن زمینه‌های بهبود یافته و بهبود عملکرد صفحه وب کمک کنند. معیارهای فانوس دریایی مانند اولین رنگ محتوا، زمان برای تعامل، اولین رنگ معنادار و موارد دیگر، می توانند اطلاعات لازم را برای بهینه سازی صفحات وب به توسعه دهندگان وب و مدیران وب ارائه دهند. PageSpeed Insights  یکی دیگر از ویژگی های مهم گوگل وب مستر می باشد. این ابزار هر دو نسخه موبایل و کامپیوتر شخصی را برای وب سایت ها از لحاظ سرعت را سنجش می کند.  معمولا جستجو های تلفن همراه از جستجوهای کامپیوتر شخصی بیشتر است. سرعت صفحه برای کسب و کارهایی که میخواهند به بازدیدکنندگان خود برگردند، به طور فزایندهای مهم است. نمره pagespeed  از صفر تا 100 می باشد که هر چه این رقم بالاتر باشد بهتر است و از نمره 85 به بالا عالی می باشد.

2. آنالیز بازدید وب سایت

وقتی نوبت به آنالیز ترافیک وب سایت می‌رسد، زوایای مختلفی برای مشاهده عملکرد و حتی اندازه‌گیری «موفقیت چگونه به نظر می‌رسد» وجود دارد، زیرا شرکت‌ها به معیارهای مختلف ارزش می‌دهند و موفقیت را چیزی متفاوت می‌بینند. برای کسب‌وکارها می‌تواند گیج‌کننده باشد که وقتی به ارقام نگاه می‌کنند، دقیقاً از کجا شروع کنند، اما اگر به وب‌سایت خود برای تولید پول و سرنخ تکیه می‌کنید، یا می‌خواهید در معرض دید آنلاین قرار بگیرید، درک می‌کنید که مردم چگونه وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند و یک بار چه می‌کنند. آنها از طریق کلیک حیاتی است.

3. آنالیز محتوای وب سایت چیست؟

آنالیز محتوای وب سایت یا ممیزی محتوا، فرآیند مشاهده تمام محتوای وب سایت شما - صفحات، پست ها، ویدیوها، صفحات فرود و موارد دیگر- و تعیین نقاط قوت، ضعف و وضعیت فعلی آن را توصیف می کند. یک ممیزی محتوای موثر بینش های کلیدی را در مورد اینکه کجا خوب عمل می کنید و کجا کار دارید ارائه می دهد. قبل از شروع تجزیه و تحلیل، باید هدف و اهداف خود را مشخص کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • سئو: حسابرسی برای سئو بسیار مهم است زیرا اگر کلمات کلیدی وب سایت را بهینه نکنید، بعید است که محتوای شما پیدا شود. نه تنها باید بدانید که آیا هر یک از صفحات و پست های شما به درستی بهینه سازی و سئو شده اند یا خیر، بلکه باید بدانید که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده می کنید یا خیر. روندها تغییر می‌کنند و چالش‌های جدیدی در هر صنعتی به وجود می‌آیند، بنابراین آنچه ۱۲ ماه پیش یک کلمه کلیدی با حجم بالا بود، ممکن است دیگر چنین نباشد.
  • تجزیه و تحلیل موضوع: مهم نیست که خریدار شما چه کسی باشد، موضوعات مرتبط زیادی وجود دارد که به مشکلات آنها و راه حل های شما مربوط می شود. تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت به شما وضوح می دهد که چه موضوعاتی را به خوبی پوشش می دهید و در کجا خلاء وجود دارد. علاوه بر این، بر اساس عملکرد محتوا، می‌دانید که کدام موضوعات برای مشتریان شما معنادارتر هستند.
  • پذیرش مخاطب: همچنین می توانید محتوای وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید مخاطبان شما چگونه محتوا را دریافت می کنند. آیا آنها آن را به اشتراک می گذارند؟ آیا آنها زمان قابل توجهی را در صفحه صرف می کنند؟ آیا محتوای خاصی باعث می شود که آنها بیشتر به تبدیل شوند؟ باز کردن قفل این معیارها به شما کمک می کند بفهمید که آیا محتوای شما بر مخاطبان شما تأثیر می گذارد یا خیر.
  • حاکمیت: با افزایش روزافزون حجم محتوا که امروزه ایجاد می شود، چالش حفظ آن (معروف به حاکمیت محتوا) در کنار آن در حال افزایش است. انجام ممیزی نگهداری بر روی محتوای وب سایت شما به عنوان یک هدف اولیه یا ثانویه قطعاً باید بخشی از وظایف منظم تیم محتوای وب شما باشد. این فرآیند کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای وب سایت شما دقیق، جاری است و همچنان به اهدافی که برای دستیابی به آن تعیین شده است دست می یابد.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت دارکوب

چه از یک ابزار استفاده کنید یا از آن استفاده نکنید، باید مقداری از اطلاعات مربوط به هر قسمت از محتوای وب سایت خود را جمع آوری کنید. تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت اغلب شامل موارد زیر است:

  • عنوان صفحه
  • کلمه کلیدی مورد نظر
  • رتبه ارگانیک و/یا امتیاز SEO (ابزار سئو برای این مورد نیاز است)
  • توضیحات متا
  • تگ های جایگزین تصویر
  • تاریخ انتشار یا به روز رسانی
  • قالب
  • موضوع یا کمپین (ممکن است برچسب ها یا دسته بندی ها برای وبلاگ ها باشد)
  • ورودی و خروجی صفحه
  • نرخ پرش صفحه
  • میانگین زمان در صفحه
  • لینک های خراب در صورت وجود
  • سهام اجتماعی
  • دعوت به اقدام با پیوند استفاده شده
  • داده های تبدیل
  • مخاطب هدف یا شخصیت خریدار
  • مرحله خریدار

Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools (همچنین به عنوان کنسول جستجوی گوگل شناخته می شود)، یک پلت فرم قدرتمند است که صاحبان وب سایت می توانند از آن برای نظارت بر نحوه تعامل سایت خود با Google استفاده کنند. GWT به شما بینشی دقیق از سلامت وب سایت شما می دهد، مشکلات فنی مانند خطاهای خزیدن، مشکلات بهینه سازی موبایل و نگرانی های امنیتی را گزارش می دهد. همچنین دارای مجموعه‌ای از معیارهای قابل ردیابی است که برای سئو بسیار ارزشمند هستند و داده‌هایی را که برای بهبود عملکرد ارگانیک وب‌سایت خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند.

ویژگی ها و کاربردهای وب مستر گوگل

کارهای زیادی وجود دارد که GWT می تواند انجام دهد. اینکه هر کدام چقدر مفید هستند به نیازهای تجاری خاص شما بستگی دارد. در زیر، ما قصد داریم در مورد برخی از مفیدترین ویژگی ها و کاربردهای این پلتفرم صحبت کنیم.

1. عملکرد وب سایت خود را نظارت کنید.
GWT معیارهای حیاتی را برای نظارت بر عملکرد وب سایت شما فراهم می کند، از جمله: کلیک ها - تعداد دفعاتی که افراد از طریق نتایج جستجوی گوگل روی وب سایت شما کلیک کرده اند. این نه تنها به شما بینشی در مورد اثربخشی عناوین صفحه و توضیحات متا می‌دهد، بلکه نشانگر بزرگی از ثبات ترافیک شما نیز است.

2. مراقب خطاهای نمایه سازی باشید.
GWT به شما این امکان را می دهد که ببینید از زمان آخرین خزیدن سایت چه تعداد از صفحات وب سایت شما توسط گوگل ایندکس شده است. مهمتر از آن، هر گونه خطا یا اخطار نمایه سازی را برجسته می کند و اطلاعاتی را برای تجزیه و تحلیل به شما می دهد. به عنوان مثال، ممکن است کد شکسته، URL های مسدود شده یا مشکلی با موضوع سایت خود داشته باشید.

3. یک نقشه سایت ارسال کنید.
ارسال نقشه سایت به GWT می تواند خزیدن سایت شما را بهبود بخشد و خطر خطاهای نمایه سازی را کاهش دهد. این یک ابزار عالی برای وب‌سایت‌های بزرگ است زیرا به راحتی می‌تواند تغییرات یا اضافه‌ها را برای Google از دست بدهد، اما وب‌سایت‌های جدید نیز می‌توانند از مزایای ایندکس شدن سریع‌تر بهره ببرند.

4. بازرسی URL را انجام دهید.
ابزار بازرسی URL به شما امکان تجزیه و تحلیل URL های خاص را می دهد. می توانید مقایسه ای کنار هم از URL زنده خود و URL که گوگل در فهرست خود دارد را مشاهده کنید.

5. پیوندهای خود را پیگیری کنید.
با توجه به اینکه بک لینک ها هنوز برای هر استراتژی SEO SaaS بسیار مهم هستند، بخش پیوندهای GWT یکی از با ارزش ترین ابزارهای آن است. نه تنها می‌توانید تعداد کل بک لینک‌های وب‌سایت خود را مشاهده کنید، بلکه می‌توانید ببینید که کدام دامنه‌ها به شما پیوند می‌دهند و انکر تکست‌هایی که برای انجام آن استفاده می‌کنند.

6. اقدامات امنیتی و دستی.
اگر هر یک از صفحات شما با دستورالعمل‌های وب‌مستر Google مطابقت نداشته باشد، GWT برای شما اعلان‌های ایمیلی ارسال می‌کند.به عنوان مثال، اگر گوگل هرزنامه، پنهان کاری یا لینک های خریداری شده را شناسایی کند، سایت شما را جریمه کرده و دستورالعمل های بیشتری را از طریق این برگه ارائه می دهد. همچنین می توانید هر گونه مشکل امنیتی را در اینجا پیگیری کنید. برای تجزیه و تحلیل جامع و بررسی کلی سلامت کلی وب سایت خود، می توانید ابزارهای وب مستر گوگل را با بهترین شیوه های Google Analytics ترکیب کنید. هنگامی که با نحوه عملکرد GWT آشنا شدید، می توانید از آن برای بهینه سازی وب سایت خود، افزایش رتبه سایت و افزایش ترافیک خود استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت دارکوب

ابزارهای آنالیز سئو وب سایت

اشتراک Moz Pro به عنوان یک ابزار همه جانبه برای افزایش رتبه بندی جستجوی کسب و کار شما عمل می کند. مجموعه ابزار تحقیق موس با استفاده از منابع مورد نیاز برای شناسایی فرصت های سئو، رشد مسیر، ساخت گزارش ها و بهینه سازی ، تلاش های کلی آنها هستند. این ابزار تا 3000 لینک را در یک url  مشخص می کند. پس از تکمیل  فرآیند، کاربران یک گزارش ایمیل دریافت می کنند که اطلاعات مربوط به هر صفحه ای را که سایت پیوند داده است، درج می کند. اگر شما به دنبال شناسایی عوامل ریکاوری مانند محتوای تکراری و تغییر مسیرهایی که می تواند بر عملکرد شما در SEO تاثیر گذارد هستید این ابزار فوق العاده مفید است.

1. SEO Report Card

 به شما امکان می دهد که وب سایت خود UpCity کارت گزارش سئو توسط را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که چگونه آن را در برابر رقبای خود قرار دهید . در صورت درخواست اطلاعات تماس از شما ، کارت گزارش سئو ، یک گزارش ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

  •  تجزیه و تحلیل رتبه: یک عکس از رتبه بندی سایت شما در گوگل وجود دارد ، یاهو و بینگ ! رتبه بندی سایت شما بر اساس کلیدی که شما  در هنگام قرار دادن اطلاعات در ساخت گزارش انتخاب می کنید پایه گذاری می شود.
  • ساختمان لینک: یک گزارش دقیق از تعداد وب سایت هایی که به سایت شما پیوند دارند.
  • تجزیه و تحلیل سایت: نگاهی به چگونگی موفقیت در ترکیب کلمه کلیدی اصلی خود در سایت خود داشته باشید.
  • دسترسی به وب سایت: بخش تمرکز بر زمان بارگذاری سایت شما و سهولت دسترسی برای خزنده ها.
  • معیارهای اعتماد: نمای کلی سطح اعتماد یا قدرت سایت شما.
  • نمایه سازی فعلی: نشانه ای از تعداد صفحات سایت شما نشان داده شده است.

2. HubSpot's Website Grader

در سال 2007، HubSpot ابزاري به نام Website Grader منتشر کرد که به شرکت ها کمک کرد تا فرصت های بهینه سازی موتور جستجو را کشف کنند. از آن زمان تا کنون تغییر زیادی کرده است، اخیرا نسخه جدید و پیشرفته این ابزار را منتشر کرده است.

وب سایت گریدر یک ابزار آنلاین است که گزارش های شخصی را براساس معیارهای کلیدی زیر تولید می کند:

  • آمادگی تلفن همراه: آنها بررسی می کنند که آیا وب سایت شما از لحاظ پاسخ دهی و تنظیمات نمایشگر تلفن همراه مناسب است یا خیر.
  • عملکرد: به اندازه صفحه، درخواست، سرعت، و سپس برخی از آنها به اندازه سایت شما نگاه می کنند.
  • سئو: تعیین می کنند که آیا وب سایت شما به راحتی سرچ می شود یا خیر، ( توسط هر دو انسان و ربات ها). این تعیین می کند عوامل مانند عنوان های صفحه و شرح متا را در نظر بگیرد.
  • امنیت: آنها به دنبال چیزهایی مانند گواهینامه SSL هستند. این به عنوان یک راه برای اثبات بازدیدکنندگان وب سایت شما است که نشان می دهد سایت شما هر دو معتبر و امن برای ارائه اطلاعات تماس با مخاطبین است.

تمام چیزهایی که برای شروع نیاز دارید، آدرس وب سایت شما و یک آدرس ایمیل است. به سادگی اطلاعات خود را وصل کنید و می توانید یک نمره (1-100) و همچنین یک گزارش دقیق را فقط در عرض چند ثانیه انتظار داشته باشید. علاوه بر وب سایت گرندر، HubSpot همچنین دارای تعداد انگشت شماری از ابزارهای سئواست که به شما کمک می کند تا زودتر به نتیجه برسید. مثلا، دراپلیکیشن وبلاگنویسی HubSpot ، کاربران به عنوان نوعی پیشنهادات جستجوی SEO پیدا خواهند کرد. این مزیت مفید به عنوان یک چک لیست برای سازندگان محتوا از تمام سطوح مهارت است. مشتریان HubSpot همچنین به برنامه عملکرد صفحه، گزارش منابع و برنامه کلمه کلیدی دسترسی دارند. پلت فرم بازاریابی HubSpot  ابزارهایی را برای جستجوی کلیدواژه ها، نظارت بر عملکرد آنها، ردیابی رشد جستجوی ارگانیک و تشخیص صفحات که ممکن است به طور کامل بهینه سازی نشده باشد، فراهم می کند.

3. WooRank 

WooRank یک ابزار حسابرسی SEO و بازاریابی دیجیتال بسیار سریع و بسیار آسان برای استفاده است. ما به سایت شما از دید گوگل نگاه می کنیم و یک ممیزی فوری از سئوی فنی، درون صفحه و خارج از صفحه سایت شما ایجاد می کنیم. ویدیوی ما را بررسی کنید تا دریابید که WooRank چگونه می تواند به شما کمک کند تا در سطح بالای دید آنلاین خود بمانید! آنالیز Woorank فرصت های بهینه سازی و بهبود را به بازاریابان نشان می دهند. این تجزیه و تحلیل، به بررسی عملکرد ابتکارات SEO، رسانه های اجتماعی، قابلیت استفاده و موارد دیگر می پردازد. هر گزارش به 8 بخش تقسیم می شود:

  • بازدید کنندگان

  • محلی

  • اجتماعی

  • تکنولوژی

  • قابلیت استفاده

  • موبایل

  • سئو

  • فهرست بازاریابی

4. SEO SiteCheckup

SEO Site Checkup مجموعه ای آسان و جامع از ابزارهای SEO را ارائه می دهد تا به شما کمک کند وب سایت خود را از دیدگاه موتور جستجو درک کنید. تنها در عرض چند ثانیه و چند کلیک، می توانید ببینید که چگونه یک موتور جستجو ممکن است سایت شما را تفسیر کند. بررسی سئو سایت با هدف آسان کردن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. ما تجزیه و تحلیل سئو ساده و با کیفیت حرفه ای و نظارت بر سئوی حیاتی را برای وب سایت ها ارائه می دهیم. با شهودی و درک آسان ابزارهایمان، به هزاران صاحب مشاغل کوچک، مدیران وب‌سایت‌ها و متخصصان سئو کمک کرده‌ایم تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشند.

ما یک تیم اختصاصی متشکل از متخصصان سئو و وب مسترها با بیش از 20 سال تجربه در صنعت سئو هستیم. ما شاهدیم که الگوریتم‌ها، جریمه‌ها و عوامل سئو چگونه از روزهای اولیه جستجو تکامل یافته‌اند. به عنوان متخصصان سئو و صاحبان سایت، ما به طور مستقیم می دانیم که مدیران وب سایت ها باید در کجا تمرکز کنند و زمان خود را صرف کنند.

5. Meta Tag Analyzer

ابزار Meta Tag Analyzer به شما این امکان را می دهد که ببینید موتورهای جستجو چگونه از متا تگ های وب سایت شما استفاده می کنند. این ابزار همچنین به شما کمک می کند تا از وجود هرگونه خطا در متا تگ های خود مطلع شوید.

6. Bing Seo Analyzer

ابزارهای سئو منحصر به فرد ما به شما امکان می دهد سایت خود را کاوش کنید، بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید، کلمات کلیدی و موارد دیگر را مدیریت کنید تا به وب سایت شما کمک کند سریع و ابتدا به وب سایت هدف شما برسد. پیوندهای برگشتی. نمایه بک لینک سایت شما به تجزیه و تحلیل صفحات ارجاع دهنده، دامنه ها و انکر تکست ها کمک می کند. 🔻تحقیق کلمات کلیدی

7. Ahrefs

Ahrefs یک مجموعه نرم افزار SEO است که شامل ابزارهایی برای لینک سازی، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، ردیابی رتبه و ممیزی سایت است. بیشتر ویژگی های داخل Ahrefs برای متخصصان بازاریابی طراحی شده است. به طور خلاصه: Ahrefs یک ابزار SEO است که برای کمک به افراد در کسب رتبه های بالاتر گوگل طراحی شده است.

Ahrefs برای چه مواردی استفاده می شود؟
Ahrefs عمدتا برای تجزیه و تحلیل پروفایل لینک یک وب سایت، رتبه بندی کلمات کلیدی و سلامت SEO استفاده می شود.همچنین می توانید از Ahrefs برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای گوگل، یوتیوب و آمازون استفاده کنید.و بسیاری از مردم از Ahrefs برای یافتن محتوایی استفاده می‌کنند که در یک موضوع خاص (از نظر اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و/یا پیوندها) عملکرد خوبی داشته باشد.

 
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز