خدمات سئو وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5086

4/5 - (10 امتیاز)

وب سایت های تجارت الکترونیک، نوع خاصی از وب سایت ها هستند که برای تولید جستجوی ترافیک هدفمند، به نوع خاصی از بازاریابی دیجیتالی نیازمند هستند. در وب سایت های تجارت الکترونیک، بهره گیری از خدمات سئو یا همان بهینه سازی برای موتور های جستحو برای به حداکثر رساندن بازدید ها، نرخ تبدیل و فروش ضروری است.

برای پیاده سازی بهترین استراتژی های سئو در وب سایت های تجارت الکترونیک بایستی تحقیقات لازم صورت گیرد. باید تجارت، مخاطبان شما و انگیزه ی خرید آنها، همگی به خوبی درک شوند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب در سراسر دنیا می باشد. وردپرس توسط خیلی افراد، شرکت ها، نهاد ها و مشاغل کوچک و بزرگ برای ایجاد انواع وب سایت ها و وبلاگ ها (از وب سایت های معمولی گرفته تا وب سایت های تجارت الکترونیک) مورد استفاده قرار می گیرد. پلتفرم وردپرس بسیار کاربر پسند است و مورد استقبال خیلی از متخصصین و افراد مبتدی می باشد. وردپرس ابزار های قدرتمندی برای بهینه سازی موتور های جستجو دارد و اگر می خواهید بازدید وب سایت خود را ارتقاء دهید، استفاده از خدمات سئوی وردپرس بسیار ضروری است.

با بهره گیری از خدمات سئوی وردپرس:

وب سایت وردپرسی شما برای موتور های جستجو بهینه خواهد شد.

می توانید سرعت وب سایت خود را ارتقاء دهید.

اگر قالب وب سایت شما نیاز به اصلاحی داشته باشد، این کار انجام خواهد شد.

پلاگین های مورد نیاز سئو راه اندازی می شوند.

تنظیمات مورد نیاز سیستم مدیریت محتوای وردپرس و سرور به درستی انجام خواهند شد.

نقشه ی وب سایت راه اندازی می شود.

Local seo وب سایت بهبود خواهد یافت.

و …

با استفاده از سئو وردپرس می توانید:

از کلمات کلیدی مناسب در وب سایت خود و به صورت هدفمند استفاده کنید.

بازدید از وب سایت وردپرسی خود را بهبود دهید.

رتبه ی وب سایت خود در صفحه نتایج موتور های جستجو ارتقاء دهید.

از یک پشتیبانی حرفه ای بهره مند شوید.

ساختار داخلی وب سایت خود را بهبود دهید.

پیشرفت وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

کاربران وقتی به دنبال موضوعی هستند و برای رفع نیاز های خود به اینترنت مراجعه می کنند. در اغلب موارد آنها هنگام مراجعه به اینترنت به سراغ وب سایت هایی که در جایگاه های بالاتر SERP قرار دارند، می روند. استفاده از خدمات سئو می تواند شما را در این جایگاه ها قرار دهد.

هزینه ی پیاده سازی خدمات سئو در نهایت خیلی کمتر از هزینه های تبلیغاتی تمام می شود. ضمن اینکه با پرداخت هزینه های هنگفت تبلیغاتی شاید نتوانید در رتبه های بالاتر گوگل قرار بگیرید، اما پیاده سازی سئو می تواند تضمینی برای قرار گرفتن شما در این رتبه ها باشد.

خدمات سئو دائمی و همیشگی هستند، در حالیکه تبلیغات روزی اثر خود را از دست خواهند داد. با خدمات سئوی وردپرس می توانید همیشه جایگاه های بالاتر گوگل را به خود اختصاص دهید و بهترین فیدبک ها را دریافت کنید.

خدمات سئو وردپرس

خدمات سئو وردپرس

چرا پیاده سازی سئوی حرفه ای ضروری است؟

اگرچه با ابزار ها و سیستم های مدیریت محتوای گوناگون، راه اندازی یک وب سایت، دیگر به سختی گذشته نیست و هر کسی بدون دانش کدنویسی و مهارت خاصی قادر به راه اندازی یک وب سایت می باشد، اما موفقیت وب سایت و بالا نگه داشتن رتبه ی آن در SERP نیازمند استفاده از خدمات سئوی حرفه ای می باشد.

برای اینکه وب سایت شما جایگاه خوبی در صفحه نتایج موتور های جستجو داشته باشد، بایستی عاری از هر مشکلی باشد.

تنها راهکار این موضوع و پاک کردن مشکلات وب سایت، استفاده از خدمات سئوی حرفه ای می باشد. به همین دلیل است که سئوی حرفه ای در وب سایت یک امر ضروری است.

ارتباط سئو و کسب و کار من

طی سال های اخیر، حضور آنلاین افراد و کسب و کار های مختلف خیلی چشم گیر و پررنگ تر از گذشته شده است.

با توجه به اینکه رقبای شما با حضور آنلاین خود کسب درآمد می کنند و خیلی از مشتریان بازار کسب و کار را به خود اختصاص می دهند، داشتن وب سایتی عالی و کاربر پسند دیگر مانند گذشته یک گزینه ی انتخابی نیست، بلکه یک الزام می باشد.

برای اینکه در حرفه ی کاری خود بیشتر از همیشه موفق باشید، با راه اندازی یک وب سایتی که عملکرد خوبی دارد، باید حضور آنلاین خود را تقویت کنید.

وب سایت شما هویت آنلاین شما می باشد و مدیریت ناصحیح آن منجر به از دست دادن مشتریان می شود. شما با استفاده از وب سایتتان باید بتوانید مشتریان بالقوه را به کسب و کار خود جذب کنید و ترافیک بیشتر و فروش بیشتری را به دست آورید.

بهره گیری از سئوی حرفه ای با بهبود رتبه ی وب سایت شما و قرار دادن آن در جایگاه های بالاتر SERP می تواند حضور آنلاین شما و در نتیجه کسب و کار شما را بهبود ببخشد.

برای استفاده ی بهتر از سئو چه کنم؟

شما برای استفاده از سئو و بهبود رتبه ی وب سایت خود دو راه حل دارید. یا باید خودتان این کار را انجام دهید. یعنی پلاگین های مورد نیاز را نصب کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید و یا آن را به شرکت های معتبر طراحی سایت بسپارید.

اگر بخواهید خودتان سئوی وب سایتتان را بهبود دهید، باید در نظر داشته باشید که نصب بیش از اندازه ی پلاگین ها سایت شما را سنگین می کند و سرعت وب سایتتان را کاهش می دهد.

همچنین ممکن است برخی از پلاگین های وردپرس با یکدیگر تداخل داشته باشند. پلاگین ها را بایستی بر اساس نیاز وب سایت راه اندازی کنید. ممکن است یک وب سایت به یک نوع پلاگین و یک وب سایت دیگر به یک نوع دیگر پلاگین سئو نیاز داشته باشد. یعنی اینطور نیست که یک نوع خاص پلاگین برای تمام وب سایت ها پاسخگو باشد.

اما اگر سئوی وب سایت خود را به شرکت های معتبر بسپارید، آنها با تیم حرفه ای خود می توانند خدمات سئو را به بهترین نحو به شما ارائه دهند.

شرکت معتبر دارکوب، ارائه دهنده ی بروزترین خدمات سئو و طراحی سایت می باشد.

اگرچه استفاده از خدمات سئوی حرفه ای هزینه ی اندکی برای شما دارد، اما به این هزینه بایستی به عنوان سرمایه و نه هزینه بنگرید. زیرا بهره ای که از آن خواهید برد در مقابل هزینه ای که صرف می کنید، چیزی نیست.

اگر نیاز به خدمات سئوی تخصصی دارید، سئوی وب سایت خود را به ما بسپارید.

نتیجه

اگر وب سایت وردپرسی دارید و به دنبال کسب رتبه های بالاتر گوگل هستید، استفاده از سئوی تخصصی کاری ضروری است.

اگرچه هر کسی با کمی دانش و مطالعه در اینترنت می تواند به پیاده سازی سئو بپردازد، اما سئوی حرفه ای را باید به متخصصین سئو سپرد.

شرکت معتبر دارکوب با کادری مجرب و حرفه ای، ارائ دهنده ی آخرین خدمات سئو و طراحی سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز