ساخت بنر تبلیغاتی رایگان با هوش مصنوعی

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=19807

5/5 - (3 امتیاز)

هوش مصنوعی امروزه سر و صدای زیادی در همه حوزه های تکنولوژی به پا کرده است، تقریبا هرروزه میشنویم که هوش مصنوعی قابلیت های جدیدی را به دست آورده و میتواند کارها را به صورت خودکار و بدون دخالت انسانی انجام دهد، از تولید محتوا با هوش مصنوعی تا ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب که همه بدون نیاز به دخالت انسانی به بهترین نحو ممکن انجام میشود و عموما نتیجه کار، نتیجه قابل قبول و خوبی میشود.

در این مقاله قصد داریم شما را با ساخت بنرهای تبلیغاتی رایگان و ابزارهای هوش مصنوعی که در این راستا کمک کننده است آشنا کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بتوانید بطور رایگان به ساخت بنرهای  تبلیغاتی جذاب بپردازید.

طراحی بنر با هوش مصنوعی

در دنیای کسب و کار امروز که تبلیغات امر مهمی در شناخته شدن برند شما هستند، نباید از تبلیغات بصری غافل شوید با طراحی بنر در واقع کمک به ثبت بصری خود در حافظه مخاطبینتان میشوید و این کمک بزرگی به کسب و کار شما میکند. طراحی بنر با هوش مصنوعی بسیار سریع و با کیفیت، هوشمند و خلاقانه است، هوش مصنوعی انقلاب بزرگی را در صنعت طراحی بنرهای تبلیغاتی بوجود آورد.

هوش مصنوعی با ورود به حوزه طراحی گرافیک در ساخت بنر کمک بسیار بزرگی هم به طراحان و گرافیست ها بعنوان دستیاری آگاه کرده است هم مسیری را فراهم کرده برای افراد مبتدی تا بتوانند با کمک ابزارهای هوش مصنوعی به ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب بپردازند.

در گذشته برای طراحی بنر طراحان و گرافیست ها باید ساعت ها زمان میگذاشتند تا با خلاقیت خود طرحی را ایده پردازی کنند، اما امروز دیگر به این فاکتورها نیازی نیست و هوش مصنوعی بعنوان مغز متفکر میداند که چه طرحی را طراحی کند.

طراحی بنر با هوش مصنوعی بهتر است یا گرافیست؟

طراحی بنر تبلیغاتی با کمک هوش مصنوعی به صورت رایگان به شما کمک میکند تا بتوانید بنرهای خلاقانه و جذابی را طراحی کنید، در هردو صورت برای طراحی،  هوش مصنوعی تنها یک پردازنده است که شما یا گرافیست فاکتورهایی را در اختیار آن قرار میدهید و او با توجه به داده های گرفته شده بنرهای تبلیغاتی جذاب را طراحی میکند. در طراحی بنر تبلیغاتی با کمک هوش مصنوعی اصولا خطایی وجود ندارد و همه چیز طبق برنامه و قاعده مدنظر پیش میرود.

در طراحی بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی دیگر نیازی نیست که شما دغدغه ترکیب رنگ های نزدیک به هم و یا قرار گیری درست تصاویر و سایر موارد را داشته باشید، چرا که هوش مصنوعی با قابلیت تجزیه و تحلیلی که دارد همه این موارد را بطور صحیح ارائه میدهد.

اما در آخر بهتر است بدانید اینکه یک گرافیست بنر شما را طراحی کند یا هوش مصنوعی کاملا مسئله ای است که به شما و نگرش شما بستگی دارد، شما میتوانید با کمک هوش مصنوعی و استفاده از یک گرافیست حرفه ای به بهترین نتیجه برسید.

لزوم طراحی بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر تبلیغات چندین مزیت دارد که شما را برای استفاده از آن قانع میکند، در این قسمت به چندین دلیل حائز اهمیت در لزوم طراحی سایت با هوش مصنوعی میپردازیم.

  • مقرون به صرفه: اولین دلیلی که بسیار اهمیت دارد این است که ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی شما را متوجه هزینه ای نخواهد کرد و اگر یک گرافیست در کنار سازمان خود داشته باشید میتوانید این اطمینان را حاصل کنید که ماه عسل کار شما هم بسیار با کیفیت خواهد بود و هم مقرون به صرفه.
  • سازگاری: هوش مصنوعی با قدرت تجزیه و تحلیلی که دارد یکپارچگی عناصر را در کنار یکدیگر به بهترین نحو ممکن رعایت میکند و این موضوع باعث میشود که بنر تبلیغات شما وجه بصری خاص و سازگاری را داشته باشد.
  • کارایی: هوش مصنوعی میتواند بنرهای تبلیغاتی جذاب را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار دهد و این امر کمک بزرگی به سازمان های تبلیغاتی میکند تا بتوانند در زمانی کوتاه خدمات را ارائه کنند.
  • خلاقیت: هوش مصنوعی با توجه به ساز و کارهایی که دارد میتواند بنرهای خلاقانه و جذابی را طراحی کند و به ظرافت و نکاتی توجه میکند که ممکن است یک گرافیست آنها را در نظر نگرفته باشد و این تاثیر بسیاری در زیبایی بصری بنرها خواهد داشت.
  • ایده سازی: طرح هایی که هوش مصنوعی بوجود میاورد میتواند ایده و جرقه ذهنی بشود برای طراحان تا بدین وسیله بتوانند خلاقانه تر طرح هایی را بوجود بیاورند و این امر کمک بزرگی به ایده پردازی برای گرافیست ها خواهد داشت.

مزایا و معایب طراحی بنرتبلیغاتی با هوش مصنوعی

استفاده از سایت ها و ابزارهای هوش مصنوعی در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان و سایر طرح های گرافیکی مزایای بسیاری برای طراحان، گرافیست ها، تولید کننده های محتوا و تمام کسانی که سررشته ای در این حوزه داشته اند فراهم کرده است.

مزایای طراحی با هوش مصنوعی:

  1. هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که تصاویری با کیفیت پایین را به تصاویری با کیفیت تبدیل کند.
  2. با استفاده از هوش مصنوعی میتوانید بنرهای تبلیغاتی را با لوگو و طرح دلخواهتان طراحی کنید.
  3. به علت بالا بودن قدرتت تحلیل و پردازش هوش مصنوعی میتوان چندین بنر تبلیغاتی را بطور همزمان طراحی کرد.
  4. بوجود آوردن ایده های خلاقانه و منحصر به فرد در گرافیست ها
  5. افزایش دقت در طراحی و از بین رفتن خطاهایی که ممکن است از طراحان و گرافیست ها سر بزند.

معایب طراحی با هوش مصنوعی:

  1. هوش مصنوعی به علت اینکه یک ربات است و طرف مقابل شما یک انسان نیست، نمیتوانید توقع انعطاف پذیری از آن را داشته باشید.
  2. برای گسترش هوش مصنوعی خود لازم است که الگوریتم های آن را توسعه دهید و این شما را متوجه هزینه میکند.
  3. گاهی اوقات منطقی که یک طراح دارد با منطق هوش مصنوعی در یک راستا نیست چرا که هوش مصنوعی به دید یک انسان به مسائل نگاه نمیکند.
  4. در استفاده از هوش مصنوعی شما با یک ربات طرف هستید که نمیتوانید انتظار برآورده کردن عواطف و احساسات انسانی را در خروجی کارهای خود داشته باشید.
  5. در مواقعی که خواسته های پیچیده و سخت دارید از هوش مصنوعی نمیتوانید توقع داشته باشید که کار شما بدون کندی پیش برود.

طراحان حرفه ای از چه ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی استفاده میکنند؟

طراحان و گرافیست ها برای طراحی بنرهای تبلیغاتی از ابزارها و برنامه های متعددی استفاده میکنند، اما ابزار جدیدی که برای کاربران مبتدی بسیار جذاب است و کار با آن تا حدودی برای آنها ساده تر است ساخت برنامه تبلیغاتی اندروید است که یکی از مزایای آن قابلیت استفاده از صدها قالب مختلف برای موضوعات منحصر به فرد است، همه افراد میتوانند بدون داشتن دانش خاصی چه در طراحی و چه گرافیک با استفاده از این قالب های آماده و اضافه کردن فونت به طراحی بپردازند.

از بهترین برنامه های هوش مصنوعی که به کمک آن میتوانید، نمونه بنر تبلیغاتی حرفه ای را طراحی کنید و از آن لذت ببرید، عبارت است از:

  • Vistacreator
  • کانوا
  •  Adobe Express

هرچند شما میتوانید برای ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای خود از یک طراح و گرافیست استفاده کنید اما با بوجود آمدن این هوش مصنوعی ها میتوایند بدون نیاز به نیروی انسانی بنر خود را طراحی کنید.

معرفی بهترین سایت های طراحی بنر با هوش مصنوعی

کسانی که در تولید محتوا، طراحی گرافیک و طراحی سایت فعالیتی دارند میتوانند با کمک از ابزارهایی که با هوش مصنوعی کار میکنند، به راحتی و با بهترین کیفیت بنرهای جذاب و دلخواه خود را تهیه کنید، استفاده از این ابزارها میتواند به تسریع پروژه ها و افزایش کیفیت کار کمک کند، در ادامه شما را با بهترین سایت ها آشنا خواهیم کرد.

سایت Deep Dream Generator

اگر برای بنر خود به دنبال تصاویر خارق العاده و خاص  هستید، میتوانید به کمک این سایت تصاویر مد نظر خود را پیدا و ذخیره کنید.این وب سایت در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار گرفته است که با استفاده از هوش مصنوعی و قابلیت پردازش بالای آن، این امکان را در اختیار طراحان قرار میدهد که با هزینه کم و سرعت بالا تصاویر مد نظر خود را در اختیار داشته باشند.

سایت designer.microsoft

این وب سایت قابلیت ارائه تعداد زیادی قالب پیش فرض را برای پیش بردن پروژه های شما را دارد، جدا از این سایت ماکروسافت دیزاینر که الگوهای آن دقیقا نزدیک به موردی است که شما میخواهید و میتوانید از این کامپوننت ها برای طراحی خود استفاده کنید که تاثیر به سزایی در کاهش زمان انجام پروژه شما دارد. از دیگر کاربردهای این هوش مصنوعی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوا دیجیتال: این ابزار در ارائه راهکارهایی برای تولید محتوا بسیار کمک کننده است.
  • برندینگ و بازاریابی: از این ابزار برای استفاده در کمپین های بازاریابی و برندینگ برای تولید محتوای بصری جذاب میتوان استفاده کرد.
  • طراحی بصری و گرافیکی: از این ابزار میتوان در ساخت تصاویر و گرافیک های خلاقانه برای تولید محتوا در فضاهای مجازی استفاده کرد.

سایت Fotor

این سایت یک ابزار حرفه ای است که با کمک هوش مصنوعی میتواند در زمینه تصویر سازی های دیجیتالی و طراحی گرافیکی به شما کمک کند، شما میتوانید برای تهیه بنر تبلیغاتی کسب و کار از تصویر سازی این سایت استفاده کنید، چرا که قابلیت این را دارد که بدون آشنایی با نحوه ساخت بنر و با استفاده از قالب های آماده و الگوهای پیش فرضی که در این سایت وجود دارد، بنرهای خاص و جذابی طراحی کنید.

سایت Designs.ai

برای طراحی بنر با این سایت لازم است که دانش حداقلی در طراحی سایت داشته باشید، این وب سایت با دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی فعالیت میکند و تمام ابزارهای لازم برای طراحی بنرهای جذاب و با کیفیت را در اختیار شما قرار میدهد.

سایت Adobe Firefly

اگر برای کسب و کار خود تصاویری دارید و به دنبال خلق تصاویری با طراحی زیبا و منحصر بفرد هستید مانند نمونه بنر تبلیغاتی مغازه که با استفاده از تصاویری که در دست دارید میتوانید به کمک این سایت یک طراحی گرافیکی خارق العاده را از کسب و کار خود بوجود بیاورید، علاوه بر این با وجود داشتن قالب های آماده در این سایت طراحان میتوانند به کمک آن طرح های گرافیکی خود را در زمان کوتاه تری انجام دهند.

برنامه های طراحی بنر با هوش مصنوعی

در بالا به معرفی سایت هایی که با استفاده از هوش مصنوعی به شما در طراحی بنرها کمک میکند پرداخته ایم در ادامه قصد داریم برنامه ها و نرم افزارهایی که به شما امکان ساخت بنر را با هوش مصنوعی میدهد معرفی کنیم.

برنامه Canva

این برنامه یکی از ابزارهای تولید محتوا دیجیتال برای فضای مجازی است، کاربران میتوانند با کمک این اپلیکیشن بنرها و پوسترهای جذابی را طراحی کنند، هم چنین این ابزار با قابلیت های هوش مصنوعی که دارد به شما در طراحی تصاویر گرافیکی جذاب کمک میکند.

 برنامه Khroma

این برنامه براساس الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی برای تولید ترکیب های مختلف رنگی کمک میکند، با استفاده از این برنامه میتوانند یک پالت شخصی از ترکیب ده ها رنگ را در اختیار داشته باشید و از آن در ساخت طرح های گرافیکی استفاده کنید، تنها نکته منفی که میتوان در این برنامه به آن اشاره کرد این است که شما باید حداقل دانش های لازم طراحی گرافیکی را داشته باشید.

برنامه Looka

این برنامه یک ابزاری است که با هوش مصنوعی کار میکند و به وسیله آن میتوانید طرح های گرافیکی مانند لوگو و بنر را در کوتاه ترین زمان و با هزینه بسیار ناچیزی تولید کنید. از مزیت قابل ذکر این برنامه میتوان به این اشاره کرد که شما بدون داشتن هیچ دانشی میتوانید از این ابزار در ساخت بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید عموما نمونه طراحی بنر تبلیغاتی در موضوعات مختلف را با کمک این ابزار تهیه و تولید میکنند.

سخن آخر

در دنیای امروز که ظاهر سایت ها و تصاویر اهمیت دارند، ساخت یک بنر با کیفیت و زیبا که در حافظه بصری کاربران بماند از اهمیت زیادی برخوردار است، امروزه هوش مصنوعی به کمک کسب و کارها آمده است تا بتوانند با هزینه های ناچیز برند خود را معتبر کنند، بسیاری از بنرهای تبلیغاتی جذاب که امروزه در سطح شهر میبینید با کمک هوش مصنوعی بوده است، پس استفاده از هوش مصنوعی را یاد بگیرید و برای حرفه ای تر شدن کسب و کار خود از آن کمک بگیرید، امیدوارم که این مقاله به شما برای استفاده رایگان از هوش مصنوعی کمک کننده بوده باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز