طراحی سایت افغانستان

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=336

4.7/5 - (15 امتیاز)

زبان رسمی کشور افغانستان فارسی پشتو است. کشور افغانستان در جنوب قاره آسیا واقع شده است. افغانستان از  جنوب  و شرق با پاکستان ، از غرب با ایران ، از شمال با ازبکستان و تاجیکستان و از شمال شرق با چین مرز دارد. شمال افغانستان دارای دشت های حاصلخیز است که در تابستان دارای درجه حرارت بالایی است. کابل به عنوان پایتخت کشور افغانستان است.

در دنیای امروز که پیشرفت های تکنولوژی روز به روز با سرعت بیشتر رو به رشد است، داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری الزامی است. شرکت طراحی سایت دارکوب با سابقه طولانی مدت در زمینه کلیه خدمات طراحی و سئو سایت و تجربه بالا در این زمینه دارای نمونه وب سایت های فراوان در کشور افغانستان و زبان افغانی است. شما می توانید برای هرگونه خدمات مورد نیاز در زمینه طراحی و نگهداری و سئو و بهینه سازی وب سایت و شبکه های اجتماعی در کشور افغانستان با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید. هر چه سریعتر به دنیای بزرگ اینترنت بپیوندید زودتر به موفقیت خواهید رسید.

یکی از مهمترین عوامل در جذب کاربران وب سایت ، نحوه طراحی و ظاهر سایت است. هرچه ظاهر سایت به صورت ماهرانه تر و حرفه ای تر و زیبا تر طراحی شود، موفقیت وب سایت در جذب مخاطبان بیشترخواهد بود. استفاده از ترکیب رنگ های مناسب، استفاده از تصاویر و ویدئو های جذاب و کم حجم، استفاده از انیمیشن های جذاب همگی می توانند بر جذب مخاطبان تاثیر مثبت بگذارند.  شرکت طراحی سایت دارکوب، پیشرو در ارائه خدمات طراحی از جمله سئو و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی و نگهداری سایت، بازاریابی دیجیتالی، تولید محتوا و کلیه خدمات وب سایت، ارائه دهنده خدمات به زبان فارسی و سایر زبان ها می باشد. اگر قصد دارید کسب و کار خود را جهانی کنید و در نتیجه در کسب و کار آنلاین خود موفق باشید، می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

معمولا هزینه های طراحی سایت با توجه به نوع سایت ها متغییر است. المان هایی که هزینه های طراحی سایت را افزایش می دهند عبارتند از:

  1. چند زبانه کردن سایت ها
  2. طراحی لوگو
  3. امنیت وب سایت

با توجه به تمامی موارد بالا ، شما می توانید سایت خود را سفارش دهید.

طراحی سایت به زبان افغانی

امروزه  بعد از سال ها نبود اینترنت و رسانه های جمعی در افغانستان،  فرصت مناسبی به وجود آمده است که شبکه های اجتماعی و اینترنت بیش از پیش وارد زندگی مردم افغانستان شود. سازمان ها و ادارات در افغانستان می توانند با اطمینان بیشتر و هزینه های کمتر وارد عرصه رقابت های آنلاین شوند. امروزه طراحی سایت های افغانی های رونق بیشتری نسبت به قبل گرفته است و این صنعت هر روز بیشتر و بیشتر در این کشور رو به رشد است.

با توجه به اینکه رونق هر کسب و کاری با داشتن یک وب سایت حرفه ای امکان پذیر است، اگر تا به حال به فکر داشتن وب سایت برای کسب و کار خود نبودید از همین امروز شروع به طراحی سایت حرفه ای  کنید.

طراحی وب

طراحی وب به معنای ساخت و راه اندازی وب سایت می باشد. انواع وب سایت ها شامل وب سایت های داینامیک، استاتیک، پرتال ها و سایت های فلش است. انجام کلیه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در کشور افغانستان و ساخت سایت های افغانی توسط کارشناسان ما به صورت حرفه ای انجام می شود.

سایت های استاتیک

سایت های استاتیک و یا سایت های ثابت ، به سایت هایی گفته می شود که برای تغییرات در آن نیاز است تا طراح و یا برنامه نویس این کار را انجام دهد. این سایت ها قابل تغییر نیستند. زبان برنامه نویسی در این سایت ها معمولا ، html و css  و جاوا اسکریپت است. این سایت ها دارای معایب و مزایایی می باشند.

این سایت ها به دلیل استفاده کمتر از کدهای برنامه نویسی دارای سرعت بارگذاری بالاتری هستند. علاوه بر این به دلیل حجم کمتر کد ها، قابلیت خوانایی آن بالا می رود. هر چقدر سرعت بارگذاری سایت بالاتر باشد در نتیجه وضعیت رتبه بندی آن  در موتورهای جستجو بهتر خواهد شد.  معمولا هزینه این وب سایت ها کمتر از سایر مدل های طراحی وب سایت است.

به دلیل اینکه کاربران نمی توانند آن را تغییر دهند ، امنیت بالاتری دارند. از طرفی به دلیل عدم تغییر توسط افراد عادی ، صاحبان و مدیران سایت نمی توانند به روزرسانی ها را بر روی وب سایت خود اعمال کنند. این سایت ها برای سازمان و اداراتی مناسب است که نهایت یک الی دو بار در سال نیاز به بروزرسانی داشته باشند.

سایت های داینامیک

در این نوع طراحی، افراد عادی و کاربران می توانند محتوای سایت های داینامیک را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا تغییر دهند. همچنین زبان های برنامه نوسی که در این نوع طراحی استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. برخی از زبان های برنامه نویسی که در این طراحی می توان استفاده کرد مانند  php ، asp  ، asp.net ، همچنین زبان های برنامه نویسی کمکی مانند css  ، ajax  و silver است. به دلیل استفاده از زبان های برنامه نویسی متنوع در طراحی سایت های داینامیک قابلیت های زیادی در آن امکان پذیر است. شرکت دارکوب ارائه دهنده سایت های داینامیک به زبان افغانی و در کشور افغانستان می باشد.

پرتال ها

مجموع چند سایت که هدف خاصی را دنبال می کنند به عنوان پرتال در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال پرتال های خبری از چند سایت داینامیک طراحی شده است که هر سایتی وظیفه خاصی را دارد و همه یک هدف را دنبال می کنند.

سایت های فلش

سایت های فلش ، ترکیبی از سایت های داینامیک و استاتیک می باشد که از زبان برنامه نویسی xml   استفاده می کند. سایت های فلش مانند سایت های استاتیک ، بعد از اینکه توسط طراح، طراحی شد ، توسط کاربر عادی قابل تغییر نیست. تغییرات و به روز رسانی سایت های فلش توسط برنامه نویس انجام می شود.

چگونه طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به کسب و کار آنلاین کمک کند؟

به همان اندازه که داشتن یک نام دامنه عالی ، مهم است، طراحی وب سایت حرفه ای می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. برخی از مزایای داشن سایت حرفه ای عبارتند از:

رضایت مشتریان

 مسلما با طراحی سایت حرفه ای، مشتریان بیشتر جذب وب سایت شما می شوند و بیشتر به نیازهای آن ها پاسخ داده می شود. همیشه اطمینان حاصل کنید که ناوبری وب سایت شما به بهترین شکل طراحی می شود. نوار ناوبری رابط سایت شما با کاربران است.

محبوبیت در موتورهای جستجو

مهم نیست که سایت شما چقدر زیبا و جذاب باشد تا زمانی که در رتبه های بالای موتورهای جستجو نمایش داده نشوند ، هیچ فایده ای نخواهد داشت. به منظور ترقی سایت شما در میان سایت های افغانی در موتورهای جستجو باید بتوانید اصول بهینه سازی سایت را به خوبی رعایت بفرمائید.

از مشکلات فنی اجتناب کنید

زمان بارگزاری بالا، مشکلات فنی زیاد، لینک های خراب و بسیاری از مسائل دیگر می تواد باعث شود ، سطح رضایت مشتری پایئن بیاید.

دستیابی به رضایت مشتریان و رضایت موتورهای جستجو، مهمترین عامل موفقیت در فروش آنلاین شما است.

طراحی وب سایت

برای طراحی وب سایت روش های متفاوتی وجود دارد. اگر شما با html   وبرنامه های کاربردی آشنایی ندارید، گزینه های زیادی پیش رو شما وجود دارد:

  • می توانید با یک متخصص حرفه ای طراحی سایت همکاری کنید و یک سایت منحصر به فرد طراحی کنید.
  • وب سایت خود را می توانید با استفاده از برخی از فریم ورک ها طراحی کنید.
  • می توانید از ابزار های طراحی سایت به صورت آنلاین و یا قالب های آماده استفاده کنید.

طراحی سایت افغانستان

تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و هر روزه تعداد کاربران شبکه جهانی اینترنت رو به افزایش است. بیشتر کسب و کار ها و معاملات به صورت آنلاین انجام می شود. در این بین، کسانی موفق تر هستند که بتوانند به سرعت رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بالا ببرند. با توجه به بسیاری از تشابهات که بین کشور ایران و افغانستان وجود دارد مانند زبان رسمی و دین اسلام و فرهنگ و رسم و رسوم های مشترک، معاملات زیادی بین این  دو کشور انجام می شود.  خدمات طراحی سایت دارکوب ارائه دهنده انواع خدمات طراحی از جمله سئو و بهینه سازی، بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و سایر خدمات وب سایت در کشور افغانستان است. خدمات طراحی سایت افغانی شامل طراحی انواع سایت ها به کلیه زبان های مرسوم در کشور افغانستان برای شرکت های افغانی فعال در ایران و شرکت های ایرانی فعال در افغانستان است. شما می توانید نمونه طراحی سایت های افغانی را در سایت دارکوب مشاهده فرمائید.

اهمیت ظاهر سایت در طراحی سایت

همانطور که گفته شد طراحی ظاهر سایت یکی از عوامل مهم در جذب مخاطبان سایت است؛ اما همیشه این را در نظر داشته باشید که اگر طراحی اصولی نباشد ممکن است در کوتاه مدت تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست بدهید و دیگر هم برنگردند. یکی از عوامل مهم در میان سایت افغانی ایجاد ظاهر زیبا است.

سایت هایی که عناصر بصری جذاب ندارند مطمئنا نمی توانند مخاطبان را به خوبی جذب کنند. تصاویر و ویدئو و انیمیشن های جذاب ، نقش مهمی در جذب مخطبان دارند.

چرا باید  طراحی خود را به یک شرکت حرفه ای بسپاریم؟

داشتن یک وب سایت حرفه ای برای هر کسب و کاری به ویژه کسب و کار های آنلاین ضروری است. یک وب سایت منحصر به فرد برای پیشی گرفتن از رقبا ضروری است. موفقیت آنلاین شما به مقدار زیاد بستگی به نوع وب سایتی دارد که طراحی می کنید. بنابراین باید طراحی سایت خود را به شرکت حرفه ای بسپارید. وجود یک وب سایت حرفه ای به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.

برای بهبود عناصر طراحی سایت چه کنیم؟

برای موفقیت در کسب و کار آنلاین ، داشتن وب سایت با ظاهر جذاب مهم است. اگر تا به حال به فکر جذابیت ظاهری وب سایت خود نبودید، اکنون وقت آن است که دست به کار شوید. با رعایت نکات زیر می توانید جذابیت ظاهری سایت خود را افزایش دهید:

زیبایی ظاهر سایت

اختصاص فضای کافی به هر عنصر

استفاده از محرک های بصری

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب فرآیند ساخت وب سایت است. طراحی وب شامل جنبه های مختلف از جمله تولید محتوا، طرح بندی صفحات و طراحی گرافیکی است. در حالی که اصطلاح طراحی وب و توسعه وب با یکدیگر استفاده می شود اما از نظر فنی ، طراحی وب زیر مجموعه ای از توسعه وب سایت است.

وب سایت ها با استفاده از زبان html ساخته می شوند. طراحان وب سایت ، صفحات وب سایت را با استفاده از برچسب های html می سازند. ظاهر و زیبایی سایت با استفاده از css  ساخته می شود. بنابراین بیشتر وب سایت ها با استفاده از html  و css  ساخته می شوند.

برخی طراحان ترجیح می دهند که کدهای سایت را دستی بدهند یعنی با استفاده از کدهای html  و css  سایت را بسازند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند با استفاده از  قالب آماده این کار را انجام دهند. قالب های آماده یک رابط بصری ایجاد می کنند که در آن کدهای html و css  به صورت خودکار ایجاد می شود.

یکی دیگر از روش ها برای ساخت وب سایت برای طراحان استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می توان محتوای وب سایت را ویرایش و یا سفارشی کرد.

وضعیت طراحی سایت در کشور افغانستان

با روند رو به رشد پیشرفت اینترنت در کشور افغانستان، کاربران اینترنت روز به روز رو به افزایش هستند. بسیاری از کسب و کارها برای فروش محصولات خود از اینترنت استفاده می کنند و بسیاری از ادارات و سازمان ها در حال مکانیزه شدن به اینترنت هستند. شرکت خدمات طراحی سایت دارکوب، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و پشتیبانی وب سایت ؛ مفتخر است کلیه خدمات خود را در کشور افغانستان ارائه دهد.

طراحی سایت به زبان افغانی

طراحی سایت تک زبانه و یا چند زبانه ، به زبان های مختلف همچنین به زبان های رایج در کشور افغانستان ، یکی دیگر از خدمات ما می باشد.

خدمات طراحی سایت در کشور افغانستان

شرکت دارکوب ارائه دهنده خدمات مختلف در کشور افغانستان می باشد. از جمله خدماتی که ما در کشور افغانستان ارائه می دهیم، شامل:

  • طراحی سایت به زبان افغانی و به کلیه زبان های مرسوم در کشور افغانستان
  • ارائه سایت های سفارشی به کلیه سازمان ها و شرکت ها در کشور افغانستان
  • ارائه سایت های سفارشی به سازمان های دولتی در کشور افغانستان
  • پشتیبانی رایگان سایت
  • برنامه نویسی حرفه ای سایت
  • خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی سایت های فروشگاهی به زبان افغانی
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز