طراحی سایت با iPhone

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9320

طراحی سایت با موبایل
5/5 - (1 امتیاز)

برنامه های زیادی وجود دارد که به کاربران iPhone و موبایل ها این امکان را می دهد تا هر کاری که می خواهند انجام دهند. وب سایت ساز های زیادی وجود دارند که طراحی سایت با iPhone را ساده و امکان پذیر کرده اند. از آنجا که سیستم عامل آیفون مدت زیادی است که در بازار وجود دارد، منابع زیادی در اختیار کاربران قرار داده است. سیستم عامل iPhone برای توسعه دهندگان و طراحان وب سایت به یک نقطه ی قدرت تبدیل شده است.

امروزه یکی از دغدغه های مدیران سایت این است که بتوانند از هر جایی به پنل مدیریتی خود دسترسی داشته باشند. خوشبختانه تکنولوژی پیشرفت های زیادی داشته است و این امر از طریق گوشی های همراه امکان پذیر شده است. شاید دسترسی به دسک تاپ در هر شرایطی امکان پذیر نباشد. اما از آنجا که گوشی های همراه قابل حمل هستند این موضوع را حل کرده اند.

طراحی سایت یکی از الزامات هر تجارتی شده است. کسب و کار های مختلف با یک طراحی سایت خوب می توانند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. یک طراحی وب سایت کاربردی  می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند و باعث توسعه ی کسب و کار ها شود. یک طراحی سایت حرفه ای و زیبا تأثیر اولیه ی بسیار خوبی بر کاربران دارد. یک طراحی وبسایت حرفه ای که UX و UI خوبی دارد، می تواند هویت برند تجاری شما را به خوبی به نمایش بگذارد و اعتماد کاربران را جلب کند.

برای داشتن یک طراحی سایت حرفه ای در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای مشاغل گوناگون می باشد.

آیا طراحی سایت با موبایل امکان پذیر است؟

تلفن های همراه باعث تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم شده اند. موبایل ها به یک مرکز دیجیتالی تبدیل شده اند. موبایل ها تمام کسب و کار های تحت تأثیر قرار داده اند. این موضوع در مورد طراحی سایت نیز صدق می کند. امروزه بسیاری از کاربران به دنبال طراحی سایت با موبایل هستند. زیرا گوشی های همراه سبک و قابل حمل هستند و استفاده از آن آسان است. در خیلی از زمینه ها کامپیوتر های رومیزی جای خود را به موبایل داده اند. امروزه کاربران برای انجام هر کاری از گوشی های همراه خود استفاده می کنند.

برخی از گوشی های همراه حتی قدرتمندتر از کامپیوتر های رومیزی هستند. گوشی های همراه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری زیادی دارند. طراحی سایت با موبایل با وجود سایت ساز ها امکان پذیر و بسیار ساده شده است. اما با تمام این ویژگی های خوب، بسیاری از طراحان سایت ترجیح می دهند برای طراحی وب سایت از کامپیوتر های رومیزی استفاده کنند. زیرا صفحه نمایش بزرگتری در اختیار دارند و برخی محدودیت های طراحی سایت با موبایل مانند صفحه کلید و موس را نیز ندارند.

طراحی سایت با موبایل چگونه است؟

طراحی سایت با iPhone

وب سایت ساز چیست؟

وب سایت ساز یک پلتفرم یا نرم افزار است که به شما امکان می دهد تا خیلی سریع یک طراحی سایت انجام دهید. خیلی از سایت ساز ها از تکنولوژی کشیدن و رها کردن استفاده می کنند. استفاده از این وب سایت ساز ها ساده است. حتی افراد مبتدی نیز می توانند با آنها اقدام به ساخت سایت کنند. وب سایت ساز ها در دو حالت آنلاین و آفلاین کار می کنند. تفاوت آنها در اتصال به اینترنت است. با وب سایت ساز ها می توانید در هر زمانی و از هر جایی طراحی سایت انجام دهید.

اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای و کاربردی هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار سفارش طراحی سایت و سئو سایت صنایع مختلف را می پذیرد.

بهترین سایت ساز های ios چیست؟

برنامه های زیادی برای طراحی سایت با iPhone وجود دارد. برخی از برنامه های طراحی سایت های ios عبارتند از:

Wix

Wix یکی از ساده ترین سایت ساز ها است. wix از تکنولوژی کشیدن و رها کردن استفاده می کند. سایت ساز wix برای افراد مبتدی یک گزینه ی بسیار عالی طراحی سایت است. وب سایت ساز wix به کاربران خود امکان می دهد تا خیلی راحت طراحی سایت انجام دهند و آن را مدیریت کنند و با کاربران خود تعامل داشته باشند. برای استفاده از برنامه ی سایت ساز wix ابتدا بایستی از طریق دسک تاپ خود ثبت نام کنید و سپس برنامه iPad/iPhone آن را بارگذاری نمایید و لاگین کنید. سایت ساز wix یک برنامه ی طراحی سایت در اختیار کاربران قرار می دهد که مخصوص گوشی های لمسی است.

یکی از ویژگی های سایت ساز wix این است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا براحتی طراحی سایت خود را با استفاده از یک دکمه به یک برنامه ی iPhone و یا iPad تبدیل کنند. برنامه ی My Mobile App در سایت ساز wix طراحی سایت شما را به برنامه ی اندروید و یا ios تبدیل می کند. از این طریق هم طراحی وب سایت و هم برنامه ی وب سایت شما برای کاربرانتان در دسترس است. کاربران شما می توانند با تایپ آدرس URL وب سایت شما در مرورگر خود و یا نصب برنامه ی طراحی وبسایت شما در گوشی های خود براحتی به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. با این کار می توانید کاربران بیشتری را به طراحی وب سایت خود جذب کنید و نرخ تبدیل بیشتری داشته باشید. این اپلیکیشن مانند یک نسخه ی کامل طراحی سایت شما است که با گوشی های همراه سازگار است. بنابراین کاربران UX سریعتر و UI بهتری را تجربه می کنند. wix گزینه های طراحی سایت تجارت الکترونیک را به کاربران ارائه می دهد. Wix از هوش مصنوعی استفاده می کند.

وردپرس

وردپرس یک سایت ساز منبع باز است. وردپرس برای ساخت هر نوع سایتی مناسب است. وردپرس پلاگین ها و قالب های زیادی دارد. تنوع قالب و پلاگین در وردپرس به قدری زیادی است که با آنها می توان هر نوع وب سایتی با هر ظاهری را طراحی کرد. طبق مطالعات، بیش از 35% از کل وب سایت های دنیا بر اساس وردپرس هستند. وردپرس جامعه ی پشتیبان گسترده ای دارد.

برای اینکه بتوانید با وردپرس طراحی سایت انجام دهید بایستی به سایت رسمی آن مراجعه کنید. برنامه ی وردپرس را در iPhone خود نصب کنید و سپس اقدام به طراحی وبسایت نمایید. طراحی و مدیریت یک وب سایت و یا وبلاگ وردپرس با استفاده از iPhone براحتی امکان پذیر است. با iPhone یا iPad براحتی می توانید پست ها و صفحات وب سایت خود را بسازید و ادیت کنید، تصاویر و ویدئو های خود را بارگذاری نمایید، گزارش های سایت را مشاهده کنید و … در برنامه وردپرس بر روی iPhone نمی توانید پلاگین جدیدی نصب کنید. زیرا هیچ تنظیمات خاصی مربوط به پلاگین ها وجود ندارد. برای انجام این کار بایستی از داشبورد وردپرس استفاده نمایید. اگر بخواهید هر نوع پلاگین و یا برنامه ای در طراحی سایت خود بارگذاری نمایید بایستی از مرورگر iPhone و یا iPad خود استفاده نمایید.

Weebly

با weebly نیز می توان بسادگی طراحی وبسایت انجام داد. weebly با iPad و iPhone سازگار است. برای اینکه بتوانید از طریق iPhone خود و سایت ساز weebly طراحی سایت انجام دهید، ابتدا بایستی با استفاده از کامپیوتر خود در برنامه ی weebly ثبت نام کنید و سپس با استفاده از iPad و یا iPhone خود weebly iPhone را نصب کنید. بعد از این مراحل می توانید یک طراحی سایت انجام دهید و آن را مدیریت نمایید. بعلاوه می توانید طراحی سایت خود را به یک برنامه ی iPhone نیز تبدیل کنید. اگرچه weebly به اندازه ی wix محبوبیت ندارد، اما یکی از پرطرفدارترین هاست. با weebly می توانید گزارش های وب سایت خود را مشاهده کنید و یا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی طراحی سایت با موبایل در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای صنایع مختلف می باشد.

Universe

Universe یک سایت ساز بسیار خوب است که فقط برای iPhone کاربری دارد. این بدان معناست که نمی توانید از سایت ساز Universe در کامپیوتر های رومیزی خود استفاده نمایید. سایت ساز Universe به ios 11.2 و یا بالاتر نیاز دارد. تعداد کاربرانی که از Universe استفاده می کنند کم است. به همین دلیل توسعه ی طراحی سایت با Universe نیز کند پیش می رود. سایت ساز Universe امکانات کمتری نسبت به سایر سایت ساز ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

بهینه سازی طراحی سایت برای iPhone

صفحه نمایش iPhone کوچک است. اما بایستی نیمه ی پر لیوان را ببینید و به جای تمرکز بر روی محدودیت ها، فرصت ها را به دست آورید. با بهینه سازی طراحی سایت برای iPhone می توانید کاربران بیشتری را به طراحی وب سایت خود جذب کنید. سئو و بهینه سازی سایت همیشه مهم بوده است. بهینه سازی سایت باعث می شود تا سایت شما رتبه ی بالاتری در SERP به دست آورد. کار کردن بر روی سئو سایت باعث ارائه ی UX خوب و جلب اعتماد موتور های جستجو می شود.

از آنجا که سئو و بهینه سازی سایت دائماً در حال تغییر است، استخدام یک متخصص سئو و یا یک شرکت طراحی سایت معتبر بهترین گزینه است. یک شرکت طراحی سایت معتبر با آگاهی نسبت به آخرین تغییرات سئو می تواند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی بروزترین خدمات سئو سایت و طراحی سایت برای مشاغل گوناگون می باشد.

برای طراحی سایت با موبایل چه ویژگی هایی را در نظر بگیرم؟

طراحی سایت با iPhone

در طراحی سایت با موبایل چه ویژگی هایی را در نظر بگیرم؟

در طراحی سایت با موبایل:

یک قالب ریسپانسیو انتخاب کنید

انتخاب یک قالب ریسپانسیو در طراحی سایت با موبایل قدم اول است. از آنجا که شما برای کاربران گوشی های همراه طراحی سایت انجام می دهید، اگر قالب سایتتان ریسپانسیو نباشد کاربران خود را از دست می دهید. قالب سایت های سایت ساز wix همگی ریسپانسیو هستند. اما در هنگام استفاده از wix این موضوع را بررسی کنید تا اگر اصلاحی لازم بود، انجام دهید. اگر از پلتفرم وردپرس استفاده می کنید، ریسپانسیو بودن قالبی که انتخاب کرده اید را بررسی نمایید. اگرچه تقریباً تمام قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند، اما باز هم قالب های غیر ریسپانسیو وجود دارد.

تصاویر را تا حد ممکن بهینه سازی نمایید

فشرده سازی تصاویر باعث می شود تا طراحی سایت شما سبک شود. یک طراحی سایت سبک سرعت بارگذاری بالاتری دارد و UX بهترین ارائه می دهد. برای فشرده سازی تصاویر از ابزار های مناسب استفاده نمایید تا بدون از دست دادن کیفیت تصاویر، حجم آنها را مناسب سازید. بهینه سازی تصاویر طراحی سایت برای گوشی های همراه اهمیتی دو چندان دارد.

از فونت های خوانا استفاده نمایید

برای اینکه ببینید چه فونتی مناسب است حتماً خوانایی آن را در گوشی های همراه بررسی کنید.

دکمه ها را بزرگ در نظر بگیرید

دکمه های بزرگ در گوشی های همراه که صفحه مانیتور کوچکی دارند، بهتر است و در جذب کاربر مؤثرتر است.

گوگل با بروزرسانی که در سال 2015 در الگوریتم های جستجوی خود نشان داد به وب سایت هایی که با موبایل سازگاری دارند، اهمیت ویژه ای داد. طبق مطالعات، امروزه بیشتر ترافیک وب سایت ها از گوشی های همراه به دست می آید. بنابراین سازگاری وب سایت ها با موبایل ها مهم شده است. وب سایت های سازگار با موبایل نرخ تبدیل بیشتری دارند.

با موبایل چه نوع طراحی سایت هایی می توانم انجام دهم؟

فرقی نمی کند که هدفتان از طراحی سایت چیست. طراحی سایت با موبایل برای هر نوع وب سایتی امکان پذیر است. برای طراحی سایت با موبایل ابتدا بایستی هدفتان را مشخص کنید و سپس بر اساس هدف و نیاز های تجاری خود یک قالب مناسب انتخاب نمایید. به طور مثال اگر به دنبال راه اندازی یک طراحی سایت فروشگاهی هستید بایستی ویژگی خرید و فروش آنلاین را در طراحی سایت خود لحاظ کنید. بنابراین بهتر است قالبی انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با این هدف تجاری شما داشته باشد. سپس محتوایی که از قبل جمع آوری کرده اید را بارگذاری نمایید.

نتیجه

از زمانی که گوشی های همراه پا به عرصه ی ظهور گذاشتند، زندگی بشر را متحول کردند. این روزها بسیاری از مردم کار های خود را با استفاده از گوشی های همراه خود انجام می دهند. گوشی های همراه باعث تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم و کسب و کار ها شدند. امروزه بسیاری از خرید و فروش ها و طراحی سایت ها با گوشی های همراه انجام می شود. یکی از دلایل محبوبیت طراحی سایت با موبایل سبک بودن و قابل حمل بودن گوشی های همراه است. شاید دسترسی به دسک تاپ ها برای کاربران در هر زمان و از هر جایی امکان پذیر نباشد. اما در مورد گوشی های همراه اینطور نیست. در واقع گوشی های همراه این خلأ کامپیوتر های رومیزی را پر کردند.

طراحی سایت با موبایل بسیار ساده است. برای طراحی سایت با iPhone ابتدا با استفاده از کامپیوتر رومیزی خود بایستی در وب سایت ساز مربوطه ثبت نام کنید. سپس آن سایت ساز را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. برخی از وب سایت ساز های iPhone عبارتند از: wix، وردپرس، weebly و …. برای طراحی سایت با موبایل ابتدا هدف و نیاز های تجاری خود را مشخص کنید. سپس با توجه به اهداف تجاری خود قالب سایتی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با نیاز های تجاری شما داشته باشد. سپس محتوا و تصاویر خود را بارگذاری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت با موبایل در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی و رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای مشاغل گوناگون می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز