طراحی سایت در کرمانشاه

نوشته شده توسط هومن قدیری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2065

4.9/5 - (14 امتیاز)

از آنجایی که استان کرمانشاه از شهرهای توریستی ایران است، از پتانسیل زیادی برای اشتغال و کار برخوردار می باشد. به همین دلیل اخیراً گسترش مشاغل در این استان بسیار بالا رفته است. کرمانشاه یکی از استان های باستانی ایران است و از نظر تاریخی، شهری شناخته شده و زیبا می باشد. باستانی بودن کرمانشاه یکی از دلایلی است که ایرانیان را از سراسر ایران برای سیاحت به این شهر می کشاند.

یکی دیگر از دلایل توریستی بودن کرمانشاه، وجود مکان های دیدنی این شهر است مانند: مقبره مولانا، شهر باستانی کامبادنه، کاروانسرای ماهیدشت، نقوش طاق بستان، رتفاعات پررو، چال آباد، هوجیر، سر آب نیلوفر، غار پراو، غار آسنگران، غار تایله نو، غار رتیل، مسجد جامع کرمانشاه، مسجد حاج شهباز خان، مسجد دولتشاه، مسجد شاهزاده، مسجد عمادالدوله، تکیه معاون الملک.

شهر اسلام آباد غرب که یکی از شهر های کرمانشاه می باشد در سال ۱۳۰۹شمسی، شاه‌آباد غرب نام داشت و بعد از انقلاب اسلامی در سال ۵۷، نام این شهرستان به اسلام آباد غرب تغییر داده شد. به همین دلیل بسیاری از هموطنانمان این شهر را به نام شاه آباد نیز می شناسند.

کرمانشاه در غرب ایران واقع شده و منطقه ای کوهستانی است که بین فلات ایران و جلگه بین‌النهرین قرار گرفته و سراسر آن را قله ها و ارتفاعات سلسله کوه های زاگرس پوشانده اند به همین دلیل طبیعت بسیار زیبایی نیز دارد که باعث شده یکی از دلایل مهم سفر هموطنان به این شهر توریستی باشد.

این موارد را ذکر کردیم تا با پتانسیل اشتغال زایی و کسب و کار در این استان آشنا شوید. این موارد باعث شده تا کسب و کار های مختلف در این استان شکل بگیرد و کرمانشاه را رو به پیشرفت اقتصادی قرار دهد. با ازدیاد اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای جدید در این استان، چه از نظر مشاغل اینترنتی و چه از نظر مشاغل فیزیکی، خدمات های مختلف پیرامون مشاغل نیز مانند بازاریابی های اینترنتی بوجود می آیند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر و وارد شدن مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی در بازار اقتصادی، بسیاری از مشاغلی که در کرمانشاه نیز در حال شکل گیری هست، به ناچار نیاز به معرفی خود در فضای اینترنت پیدا می کنند. یکی از این موارد، طراحی سایت در کرمانشاه است که کسب و کارهای فیزیکی می توانند برای معرفی خود در محدوده ی جغرافیایی بیشتر، از این روش نیز اقدام نمایند. ساخت سایت در کرمانشاه یکی از راه های بسیار مناسب برای بازاریابی اینترنتی است که می تواند رونق بسیار بیشتری به کسب و کارها بدهد.

در این بین، کسب و کارهای اینترنتی نیز در حیطه های مختلف برای ارائه ی محصولات و خدمات مجازی هم شکل گرفتند. به عنوان مثال سایت های نیازمندی کرمانشاه و سایت های تبلیغاتی کرمانشاه مانند سایت های درج آگهی رایگان و ویژه می توانند در این بازار نقش بسیار مفیدی بازی کنند چرا که تمام کسب و کار هایی که در کرمانشاه راه اندازی می شوند نیاز به تبلیغات رایگان و ویژه نیز دارند تا بتوانند خود را از این طریق هم مطرح نمایند.

بدینوسیله شرکت های طراحی سایت در کرمانشاه نیز بوجود می آیند تا بتوانند به اینترنتی شدن مشاغل کمک کنند و از طرفی کسب و کارهای فیزیکی را هم در سطح اینترنت مطرح کنند. صاحبان کسب و کار نیز می توانند با مراجعه به این شرکت ها در شهر خود، به گسترش بازاریابی خود در فضای نا محدود اینترنت نیز کمک شایانی نمایند. به عنوان مثال یکی از شرکت های طراحی وبسایت که در کرمانشاه فعال است، شرکت ایده نگار است. اما طراحی وبسایت در کرمانشاه یا هر شهر دیگری، نیاز چندانی به مراجعه حضوری به شرکت ندارد.

در واقع شرکت های بسیار قوی در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت وجود دارند که در شهر های دیگر ایران هستند و این خدمات را به صورت حرفه ای ارائه می دهند ولی نیازی به مراجعه حضوری به این شرکت ها نیست چرا که طراحی وبسایت امریست که بدون مراجعه ی حضوری هم می توان آن را انجام داد. طراحی سایت و گسترش بازه ی کسب و کار خود در فضای اینترنت امری بسیار مهم و تخصصی می باشد به همین دلیل باید این کار به شرکت های بسیار حرفه ای سپرده شود. از طرفی ممکن است صاحبان کسب و کار، شرکت طراحی سایت حرفه ای مورد نظر خود را در شهر دیگری بیابند و به دلیل اینکه امر ساخت سایت نیازی به مراجعه فیزیکی ندارد، این افراد به راحتی و بدون صرف هزینه و زمان برای مراجعه به این شرکت ها می توانند به راحتی طراحی سایت کرمانشاه را به این شرکت ها بسپارند. این شرکت ها معمولاً خدمات پشتیبانی بسیار قوی و گسترده ای دارند که باعث می شود صاحبان مشاغل در کرمانشاه نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و به راحتی از شهر خود تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند با شرکت مورد نظر خود در ارتباط باشند و امور طراحی وبسایت خود در کرمانشاه را پیش ببرند. به عنوان مثال یکی از شرکت های بسیار با تجربه و حرفه ای در این زمینه، شرکت طراحی سایت دارکوب است که در تهران واقع شده اما به دلیل دانش و تخصصی که در زمینه ی ساخت سایت دارد، شهرهای دیگر ایران نیز برای تولید سایت خود، این شرکت را انتخاب می کنند و به راحتی از اینترنت با شرکت دارکوب در تماس می باشند و نیازی به مراجعه ی حضوری پیدا نمی کنند. مواردی که شرکت طراحی وبسایت دارکوب را معتبر می سازد، علاوه بر تجربه ی کاری آن که تولید بیش از 3500 سایت و سئوی بیش از 600 سایت در طول 18 سال گذشته است، موارد زیر می باشد:

  • منسوب شدن شرکت طراحی سایت دارکوب به عنوان شرکت خلاق از سوی معاونت ریاست جمهوری ایران
  • دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور برای بخش آموزشگاه این مجموعه
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخی از کسب و کارهای اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی می باشند که محصولات یا خدمات فیزیکی یا غیر فیزیکی ارائه می دهند. این افراد حتی نیاز به اجاره یا خرید واحد های تجاری یا اداری را ندارند. بیشترین چیزی که صاحبان این نوع کسب و کارها نیاز دارند، یک وبسایت فروشگاهی در کرمانشاه است. سایت های فروشگاهی در کرمانشاه این امکان را دارند که محصولات یا خدمات خود را فقط به صورت منطقه ای (یعنی فقط در استان کرمانشاه) عرضه کنند ولی به دلیل اینترنتی بودن این مشاغل، این امکان هم وجود دارد که کالا یا خدمات خود را در سراسر کشور به فروش برسانند. در این صورت می توانند بازه ی منطقه ای خود را وسیع تر و سود دهی را بسیار بیشتر کنند. طراحی سایت فروشگاهی، تخصص بالایی را می طلبد به همین دلیل برای این کار و نیز پشتیبانی آن باید شرکت خبره ای را در این زمینه انتخاب کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز