طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با قابلیت پرداخت به صورت اقساط

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8596

5/5 - (3 امتیاز)

روزانه میلیارد ها دلار تراکنش در اینترنت انجام می شود که بیشترین مقدار آن مربوط به فروشگاه های اینترنتی است. این روز ها که خرید حضوری برای مردم کمی دشوار شده است، خرید آنلاین بهترین گزینه برای رفع نیاز ها می باشد. بسیاری از مردم ترجیح می دهن بجای گشت و گذار در سطح شهر و گذراندن وقت، در اینترنت به دنبال نیاز های خود باشند.
به همین دلیل در چند سال اخیر، بسیاری از کسب و کار ها تصمیم به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی گرفته اند. در ابتدا فقط خرید هایی با مبالغ پایین به صورت اینترنتی انجام می شد. اما امروز خرید هایی با مبالغ بسیار زیاد نیز به صورت آنلاین انجام می شود.

وب سایت های فروشگاهی به خوبی توانسته اند در میان مردم جایگاه ویژه ای بدست بیاورند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مطرح در سال های اخیر حتی به صورت بین المللی نیز فعالیت می کنند.

بسیاری از فروشگاه های سطح شهر مانند گذشته، هنوز هم به صورت اقساطی محصولات و کالا های خود را به فروش می رسانند. فروشگاه های لوازم خانگی، فروش موبایل و دیگر فروشگاه هایی که کالا های گران به فروش می رسانند، تسهیلات ویژه ای برای مشتریان خود دارند.

به همین دلیل برخی از مردم ترجیح می دهند مانند گذشته لوازم خانگی، گوشی های همراه و … را به صورت حضوری و اقساطی خریداری کنند. خوشبختانه در سال های اخیر برخی از وب سایت های فروشگاهی کالا های خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانند و می توان از آنها لوازم مورد نظر خود را به صورت قسطی و البته آنلاین خریداری نمایید. در ادامه قصد داریم به مبحث طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با قابلیت پرداخت به صورت اقساط بپردازیم.

طراحی سایت فروشگاهی

سال های زیادی از راه اندازی اولین فروشگاه اینترنتی نمی گذرد، از آن زمان تا به امروز میلیون ها فروشگاه اینترنتی با موضوعات مختلف طراحی و راه اندازی شده اند. با این حال برخی از صاحبان مشاغل هنوز بر این باورند که وب سایت ها نمی توانند درآمد زیادی برای آنها داشته باشند. آنها همچنان از بازاریابی سنتی برای فروش کالا و ارائه خدمات خود استفاده می کنند.

در حالی که بسیاری از فعالان حوزه اقتصاد بر این باور هستند که بازاریابی سنتی خیلی سال است که منسوخ شده و جای خود را به بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ داده است. همانطور که از نام بازاریابی آنلاین مشخص است، این نوع بازاریابی بر بستر اینترنت و فضای مجازی بنا شده است. با این حال برخی از کانال های آن مربوط به بازاریابی سنتی هستند.
یکی از توصیه بازاریابان راه اندازی وب سایت است. در واقع وب سایت ها اصلی ترین بستر برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی هستند. بدون شک می توان گفت طراحی سایت می تواند باعث ارتقا بسیاری از کسب و کار های از رونق افتاده، باشد.

در ایران نیز در سال های اخیر بسیاری از تجار بر بازاریابی سنتی اصرار داشتند. تا اینکه با شروع پاندومی جهانی کرونا و امتناع مردم از خرید حضوری، به طراحی وب سایت روی آوردند. باید گفت در این دو سال اخیر بسیاری از کسب و کار هایی که به صورت سنتی فعالیت می کردند به طور کامل با شکست مواجه شده اند. اما در این میان افرادی بودند که با اقدام به موقع و راه اندازی یک سایت، باعث رونق تجارت خود شده اند.

ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب در دو سال اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که طراحی وب سایت بسیار بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرده است. این موضوع همچنین نشان دهنده افزایش رقابت میان کسب و کار های مختلف شده است. به همین دلیل صاحبان وب سایت ها باید به فکر جذب مخاطب بیشتر باشند. در غیر این صورت مشتریان جدیدی نخواهند داشت.
برای آنکه مشتری و مخاطب بیشتری جذب کنید باید وب سایت فروشگاهی خود را برای کاربران جذاب کنید باید به دنبال راهکار هایی باشید که شما را نزد مردم محبوب کند.

اگر کسب و کار سنتی دارید و به فروش کالا مشغول هستید باید به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید. متاسفانه باید گفت بزودی در کار خود با شکست مواجه می شوید. چرا که در آینده ای نزدیک بسیاری از مغازه های سطح شهر فعالیت خود را به طور کامل به دنیای آنلاین انتقال می دهند.

خوشبختانه سایت های فروشگاهی به خوبی در میان مردم ایران جایگاه بدست آورده است. مردم دیگر مانند گذشته نسبت به فروشگاه های آنلاین بی اعتماد نیستند. البته نا گفته نماند که جلب اعتماد مردم نسبت به هر وب سایتی کمی دشوار است. اما با چند راهکار ساده به راحتی می توان اعتماد مردم را جلب کرد. راه های مختلفی وجود دارد که نشان دهنده فعالیت قانونی یک فروشگاه اینترنتی معتبر است.

پس می توان گفت یکی از راه های جذب مخاطب و افزایش مشتری، جلب اعتماد آنها می باشد. به این ترتیب مشتری با خیالی آسوده از یک فروشگاه اینترنتی خرید می کند.

در این میان، بسیاری از فروشگاه ها کالا هایی با قیمت بالا عرضه می کنند. همانطور که در بالا گفته شد به عنوان مثال لوازم منزل، معمولا قیمت بالایی دارند و فروش آنها به صورت آنلاین مستلزم تراکنش مبالغ بالایی است.

اگر فروشگاه آنلاینی دارید که محصولات و کالا های گران قیمت در آن عرضه می کنید، باید به دنبال یک راه حل برای افزایش مشتری باشید. چرا که در ایران افراد کمی حاضر هستند به صورت آنلاین مبالغ بسیار بالایی را انتقال دهند. البته بسیاری از افراد نیز توانایی پرداخت این مبالغ را ندارند. در ادامه راهکاری به شما ارائه می دهیم که با استفاده از آن بتوانید فروش خوبی به وسیله فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

قبل از پرداختن به این موضوع بهتر است بدانید، شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه خود توانسته بهترین وب سایت ها را برای مشتریان خود طراحی و راه اندازی نمایید. تمامی وب سایت های طراحی شده توسط دارکوب، از پایه بر اساس سئو طراحی می شوند. جدا از این موضوع، قیمت طراحی وب سایت در شرکت دارکوب، بسیار معقول است، اما این قیمت معقول باعث بی کیفیتی وب سایت ها نیست. شما عزیزان با مراجعه به وب سایت های شرکت طراحی وب سایت دارکوب می توانید نمونه کار های طراحی شده توسط این شرکت را مشاهده نمایید.

طراحی سایت فروشگاه اقساط

یکی از شیوه های جذب مشتری در بازاریابی سنتی، فروش اقساطی است. در گذشته بسیاری از مردم ترجیح می دادند به صورت قسطی خرید کنند. این موضوع نه فقط درباره اجناس گران بلکه کالا هایی با قیمت متوسط نیز صدق می کرد.

با ورود بازاریابی اینترنتی به دنیای تجارت، خرید و فروش اقساطی کمرنگ تر از گذشته شد. چرا که بسیاری از کسب و کار ها فعالیت خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و فروش اقساطی نیز کمی سخت تر از گذشته شده است.

توجه داشته باشید این روز ها بهترین راه برای افزایش و جذب مشتری، فروش اقساطی به صورت آنلاین می باشد. در همین رابطه نیز، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با اعطای وام به کاربران خود کالا های مورد نیاز آنها را به صورت قسطی به فروش می رساند. بر اساس آمار های منتشر شده این فروشگاه اینترنتی با افزودن قابلیت پرداخت به صورت اقساط، توانسته درصد فروش محصولات گران قیمت خود نظیر تلفن های همراه را افزایش دهد.

پس می توان به این نتیجه رسید، طراحی سایت فروشگاهی با قابلیت پرداخت به صورت اقساط می تواند درصد فروش فروشگاه اینترنتی را تا حد چشمگیری افزایش دهد. اما همانطور که می دانید فروش اقساطی به صورت حضوری نیز مشکلات مربوط به خود را دارد، واضح است که به صورت آنلاین مشکلات مربوطه بیشتر خواهد شد.

اما نگران نباشید راه حل هایی وجود دارد که فروش به صورت قسطی و آنلاین را چه برای مشتری و چه برای فروشنده آسان می کند. با افزودن چند قابلیت می توان فروش اقساطی را برای وب سایت ها میسر کرد.

برای طراحی وب سایت فروش اقساطی در ابتدا باید چند عامل را برای خود مشخص نمایید. ابتدا باید درصد سودی که می خواهید از مشتریان خود دریافت کنید، را مشخص نمایید. این میزان سود بهتر است از درصد سود های بانکی کمتر باشد به این ترتیب مشتریان به خرید اقساطی ترغیب خواهند شد.

فروش اقساطی به دو صورت امکانپذیر است. روش اول اینکه قیمت همان کالای مورد نظر مشتری را قسط بندی می کنید در روش دوم می توانید مبالغ مختلفی را به مشتریان وام دهید، همان روشی که سایت دیجی کالا از آن برای پرداخت به صورت اقساط استفاده می کند.

بعد از انتخاب هر کدام از این روش ها باید میزان بازپرداخت هر قسط را مشخص کنید. این میزان پرداخت به صورت درصدی از مبلغ کل محاسبه می گردد. قدم بعدی مشخص کردن شیوه ضمانت است. یکی از مهمترین کار ها که از سوی فروشنده باید انجام شود، دریافت ضمانت از مشتری برای قسط بندی است.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی با امکان پرداخت به صورت اقساط باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • میزان اعتبار مشتری
  • نحوه ضمانت
  • تعداد اقساط
  • مبلغ هر قسط
  • درصد سود
  • نحوه بازپرداخت
  • مشخص نمودن کالا هایی که امکان قسط بندی دارند

این موارد را باید برای قسط بندی کالا ها در وب سایت مشخص نمود. برای دریافت مدارک نیز در ابتدا لازم است، کاربر مدارک مورد نیاز را در سایت بارگذاری نماید، سپس در صورت عدم مشکل و تایید از سوی شما، برای دریافت اصل مدارک، به صورت حضوری به مشتری مراجعه کنید.

برای طراحی سایت فروشگاهی با امکان پرداخت قسطی این اعداد و اطلاعات را مشخص نموده و در اختیار طراح و توسعه دهنده وب سایت خود قرار دهید. آنها با روش های مختلف این موارد را در سایت اضافه می کنند. سپس در صورت درخواست کاربر برای پرداخت اقساطی، تمامی آیتم ها به صورت خودکار برای وی محاسبه می گردد. تنها کاری که باید انجام دهید دریافت چک ضمانت از مشتری است.

با اقساطی نمودن فروش خود، خواهید دید که مشتریان زیادی به سمت وب سایت شما هدایت می شوند. با آنکه فروش اقساطی مشکلات مختص به خود را همراه دارد، اما امروزه یکی از روش های مهم جذب مخاطب در دیجیتال مارکتینگ است.

شما با مراجعه به شرکت طراحی وب سایت دارکوب به راحتی و با کمترین هزینه می توانید یک سایت فروشگاهی با کیفیت و با امکان پرداخت به صورت اقساط راه اندازی نمایید. بهتر است بدانید یکی از خدمات مهمی که شرکت دارکوب در چند سال اخیر به مشتریان خود ارائه می دهد، طراحی وب سایت ارزان است. شما می توانید با خریداری قالب آماده وردپرس از شرکت دارکوب با هزینه بسیار پایین یکی سایت کامل را در مدت زمان کم راه اندازی نمایید. این قالب های آماده تماما توسط طراحان شرکت دارکوب از پایه و بر اساس اصول مهم سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی شده اند. به همین دلیل شما بعد ها به راحتی می توانید وب سایت خود را بدون مشکل توسعه و ارتقا دهید. این قالب ها کپی قالب های آماده خارجی نیستند و به راحتی قابلیت توسعه دارند. همچنین شامل پشتیبانی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین درخواست طراحی وب سایت می توانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین یا حضوری در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز