طراحی سایت همسریابی نیاز به مجوز دارد

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3670

5/5 - (6 امتیاز)

امروزه کسب و کار های اینترنتی رونق زیادی گرفته، طوری که حتی صاحبان کسب و کار های سنتی به طراحی سایت و فعالیت های آنلاین برای حرفه ی خود رو آورده اند. طراحی سایت می تواند علل مختلفی از فرهنگی گرفته تا مالی و سیاسی داشته باشد. اما در این میان یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین سایت های اینترنتی که درآمدزایی زیادی نیز دارد و فرصت های گوناگون شغلی و اجتماعی زیادی برای افراد مختلف ایجاد می کند، راه اندازی سایت های همسریابی می باشد. در این سایت ها هر کسی می تواند با داشتن یک پروفایل که اطلاعات خود را در آن درج می کند تا فرصت آشنایی با دیگران را داشته باشد، فعالیت کند.

به طور کلی طراحی سایت ایجاد یک وب سایت در فضای اینترنت است که می توانید در آن اطلاعات و محتوای گوناگونی مانند فایل های عکس و یا ویدئو و متن وارد کنید. این محتوا توسط طراح سایت بارگذاری می شود. هر وب سایت یک صفحه ی اصلی یا همان Home page دارد که با نام default.html و یا index.html و یا index.htm فراخوانی می شود. طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی php و یا زبان نشانه گذاری html و دیگر زبان های برنامه نویسی مانند چاوااسکریپت و … انجام می شود و منظور از طراحی سایت همسریابی ایجاد یک وب سایت در فضای مجازی است امکان بارگذاری عکس و متن را دارد. وب سایت های همسریابی قابلیت های گوناگونی دارند، از جمله اینکه افراد با وارد کردن اطلاعات شخصی و تصویری از خود در پروفایل های مربوطه می توانند به رایگان عضویت این سایت ها را داشته باشند.

همچنین امکان بحث و چت در این سایت ها برای کاربران میسر می باشد و کاربران این سایت ها شانس آشنایی با افراد بیشتری را در فضای نت دارند.

اما راه اندازی سایت های همسریابی نیاز به مجوز دارد زیرا طبق آمار و اخبار سوء استفاده های زیادی در این سایت ها اتفاق افتاده است و به منظور جلوگیری از این سوء استفاده ها اخذ مجوز برای این سایت ها لازم و ضروریست ولی متأسفانه اخیراً از طرف پلیس نیروی انتظامی و پلیس فتا گزارش بالغ بر 100 وب سایت همسریابی غیر قانونی ارائه شده است. با تصویب این خبر با این سایت ها برخورد قانونی شده که منجر به تعطیلی آنها گشته است.

از آنجایی که ازدواج امری مقدس است و نبایستی رفتار های نامتعارف در اینگونه سایت ها رواج پیدا کند، طبق گزارشات سایت هایی که می خواهند در زمینه ی همسریابی در فضای مجازی فعالیت داشت باشند باید از طرف اداره ی کل ورزش و جوانان مجوز داشته باشد و یک سایت معتبر در این زمینه که دارای مجوز است سامانه ی ملی همسرگزینی می باشد.

نحوه ی عملکرد سایت های همسریابی

نحوه ی عملکرد این سایت ها به دو شیوه است:

  1. کانال های اختصاصی وجود دارد که در سربرگ آنها مشخصات کاربران نوشته شده است و افراد با مراجعه ی به آنها، شخص مورد نظر خود را انتخاب می کنند و با ارسال کد کاربر به مدیر گروه درخواست ایجاد گروه برای آشنایی بیشتر را می دهند.
  2. افرا با مراجعه به ربات سامانه و پاسخ به سؤالات مربوطه از ربات درخواست پیدا کردن گزینه ی مورد نظر را می خواهند.

ناظران سایت های همسریابی

بایستی بدانید که تمام گروه ها در سایت های همسر یابی یک ناظر دارند که چت ها را می خوانند و اگر لازم باشد وارد صحبت طرفین می شوند و تذکرات لازم را می دهند.

امنیت سامانه های ازدواج

طبق گزارشات امنیت این سایت ها و پایگاه داده های آنها بسیار قوی است و کسی قدرت نفوذ به آنها را ندارد. در نتیجه اطلاعات کاربران سامانه در دسترس کسی قرار نخواهد گرفت.

در ادامه بایستی بگوییم گاهی وقتها سایت های دوستیابی و همسریابی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. لازم به ذکر است که سایت های همسریابی نیاز به مجوز از طرف وزارت ورزش و جوانان دارند و به عنوان یک فعالیت کاری و اجتماعی رسمی شمرده می شوند اما سایت های دوستیابی قانونی نیستند و برای آنها هیچگونه مجوزی صادر نمی شود.

از آنجا که رفتار های نامتعارف و ضد اجتماعی در سایت های همسریابی دیده می شود، اخذ مجوز برای این سایت ها تصویب شده و عدم داشتن مجوز به معنای انجام کاری غیر قانونی می باشد که می تواند پیگرد های قانونی و تعطیلی وب سایت را به همراه داشته باشد.

مزایا و معایب سایت های همسر یابی

این روزها خیلی از افراد زمان خود را در فضای مجازی سپری می کنند و به چت و گفتگو با یکدیگر و آشنایی برای دوستی و همسرگزینی می پردازند. به همین منظور سایت های زیادی برای سهولت در این امر راه اندازی شده است. اما این سایت ها مزیت ها و معایبی نیز دارند:

مزایا

  • تسهیل در ایجاد روابط بین کاربران مختلف
  • دسترسی بالا به افراد مختلف در این سایت ها

معایب

  • پایین بودن احتمال شناخت درست
  • عدم دسترسی به رفتار های غیر کلامی

از معتبر بودن سایت همسریابی مورد استفاده اطمینان حاصل کنید

اما اگر قصد استفاده از این سایت ها را دارید حتماً از معتبر و مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین بایستی از هزینه ها و تعرفه های سایت مطلع شوید و به نشان اطمینان پرداخت نیز توجه داشته باشید

انتخاب همسر از طریق سایت های اینترنتی یکی از روش های نوین و جدید است که می تواند هر کسی را کنجکاو کند تا به این سایت ها سری بزند. اما این موضوع هم مانند هر موضوع جدید دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد. به دلیل عدم آگاهی کافی کاربران این سایت ها به چت روم هایی تبدیل شده است که افراد بیشتر به قصد دوست یابی و نه همسر یابی و برای گذران وقت و سرگرمی به سراغ آنها می روند. اما در کنار معایب این سایت ها مزایای آن نیز انکار ناپذیرند و آن هم ایجاد فرصت بیشتر برای افراد گوناگون می باشد.

طراحی سایت همسریابی از آنجا که ترافیک بالایی دارد می تواند یک منبع درآمد خوب برای فعالین در این حوزه باشد. همچنین با تبلیغات در این سایت ها می توان درآمد بیشتری نیز کسب کرد. در طراحی سایت های همسریابی امکان بارگذاری مقاله برای کاربران به منظور آگاهی رسانی بیشتر و جذب مخاطب بیشتر می باشد. سایت های همسریابی با داشتن ویژگی های گوناگون جذابیت زیادی دارند و قادرند ترافیک سایت را افزایش دهند. همانطور که پیشتر گفته شد ویژگی های زیادی می توان در طراحی سایت همسریابی در نظر گرفت. از جمله:

  • امکان ایجاد پروفایل برای کاربران
  • امکان ایجاد قوانین جدید
  • امکان ایجاد جستجو برای کاربران مختلف بر اساس معیار های متفاوت
  • امکان مدیریت و ایجاد سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران متفاوت

نتیجه

طراحی سایت همسریابی با اخذ مجوز یک حرفه و کسب رسمی است که هیچ مشکل قانونی ندارد و می تواند ضمن ارائه ی خدمات بسیار یک منبع درآمد عالی نیز باشد.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز