طراحی مارکت پلیس با قابلیت پرداخت به صورت اقساط

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8591

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی مارکت پلیس یک راهکار فوق العاده برای کسب درآمد بیشتر در زمینه های شغلی مختلف می باشد. امروزه طراحی مارکت پلیس به یکی از پرطرفدارترین مدل های فروش آنلاین تبدیل شده است. با طراحی مارکت پلیس ها این فرصت برای خریداران و فروشندگان به وجود می آید که بتوانند در یک محیط، با یکدیگر تعامل داشته باشند.

از آنجا که در طراحی وب سایت های مارکت پلیس، واسطه گر ها حذف می شوند و در نتیجه ی آن اجناس با قیمت پایین تری به دست مشتری نهایی می رسد، خیلی از افراد را به خود جذب کرده است. اضافه کردن برخی قابلیت های دیگر مانند پرداخت به صورت اقساط در طراحی مارکت پلیس بر جذابیت آن می افزاید و باعث جذب کاربران بیشتر می شود.

طراحی مارکت پلیس چیست؟

مارکت پلیس یا سیستم چند فروشندگی یک نوع فروشگاه اینترنتی است. در طراحی مارکت پلیس چند فروشنده می توانند همزمان با هم کار کنند و هر یک محصولات و خدمات خود را ارائه دهند. طراحی سایت دیجی کالا یک مارکت پلیس است. طراحی مارکت پلیس ها مانند بازارچه ها در دنیای فیزیکی هستند. بدین معنا که فروشندگان می توانند محصولات و خدمات خود را در یک محیط به مشتریان و خریداران عرضه کنند. فردی که اقدام به طراحی مارکت پلیس می کند حق کمسیونی از فروشندگان به ازای فروش هایی که دارند، دریافت می کند. در واقع درآمد یک مارکت پلیس از کمسیون هایی است که دریافت می کند. اگرچه یک دارنده ی مارکت پلیس خودش نیز می تواند به عنوان فروشنده، محصولی عرضه کند.

چرا طراحی مارکت پلیس؟

طراحی سایت مارکت پلیس منافع زیادی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان دارد. فعالیت های آنلاین و تجارت از طریق راهکار های اینترنتی امروزه به یکی از الزامات در دنیای کسب و کار تبدیل شده است. امروزه بسیاری از کاربران محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق جستجو در وب سایت های مختلف تهیه و تأمین می کنند. در طراحی مارکت پلیس فروشندگان با دسترسی به خریداران بسیار زیاد فرصت فروش و کسب درآمد بیشتری دارند. از سوی دیگر از آنجا که رقابت در مارکت پلیس ها شدید هست، فروشندگان برای جذب مشتری بیشتر بایستی محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه دهند. این در نهایت به نفع مشتری خواهد بود. در طراحی مارکت پلیس هم فروشندگان و هم خریداران برنده هستند و هر دو گروه سود می کنند.

در طراحی مارکت پلیس هزینه برای تبلیغات برای فروشندگان حذف می شود. زیرا هزینه ی تبلیغات بر عهده ی صاحب مارکت پلیس است. در طراحی مارکت پلیس فرآیند خرید و فروش خیلی سریعتر از دنیای فیزیکی اتفاق می افتد. تجربه ی خرید از مارکت پلیس ها برای مشتریان خیلی خوب است. زیرا آنها می توانند تنوع بیشتری از محصولات را با قیمت پایین تر به دست آورند. در طراحی مارکت پلیس ها، مشتریان می توانند پیش از خرید یک محصول، نظر دیگر کاربران را در مورد محصول مورد نظرشان مطالعه کنند و یا می توانند نظر خود را درباره محصول خریداری شده با دیگران به اشتراک بگذارند. خریداران می توانند قیمت یک محصول را بین چندین فروشنده مقایسه کنند.

طراحی سایت مارکت پلیس

طراحی مارکت پلیس با قابلیت پرداخت به صورت اقساط

انواع طراحی مارکت پلیس چیست؟

طراحی مارکت پلیس انواع مختلفی دارد. از جمله:

مدل عمودی

در طراحی وب سایت مارکت پلیس نوع عمودی همه ی فروشندگان یک نوع محصول خاص را می فروشند. به طور مثال همه لوازم برقی آشپزخانه می فروشند.

مدل افقی

در طراحی وب سایت مارکت پلیس نوع افقی، فروشندگان محصولات متنوع و مختلفی را می فروشند. در مدل افقی فروشندگان یک هدف مشترک دارند. به طور مثال ممکن است یک مارکت پلیس مدل افقی مربوط به فروش خودرو باشد. در چنین مارکت پلیسی، خریداران می توانند هر مدل خودرویی که می خواهند، بیابند.

مدل جهانی

در طراحی سایت مارکت پلیس مدل جهانی محصولات متنوع و گوناگونی و با اهداف متفاوت، از سوی فروشندگان به فروش می رسد.

طراحی سایت مارکت پلیس و طراحی سایت فروشگاهی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. سودمندی های بیشمار طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت خرید و فروش مانند ذخیره ی زمان برای خریداران، سیاست های خوب بازگشت کالا، در دسترس بودن این فروشگاه ها به صورت 24 ساعته و …..باعث جلب اعتماد و جذب کاربران شده است.

تقاضا برای طراحی سایت مارکت پلیس رو به افزایش است. زیرا مارکت پلیس ها سود بسیار زیادی هم برای فروشندگان و هم برای خریداران دارند، محدودیت های مکانی و زمانی ندارند، دارندگان وب سایت های مارکت پلیس نیاز به نگهداری و انبار محصولات ندارند، در طراحی سایت مارکت پلیس نیاز به سرمایه اولیه زیادی نیست و …. همه ی اینها دلایل بسیار خوبی برای علاقه مند شدن کاربران زیادی به طراحی سایت مارکت پلیس شده است. اگر به دنبال طراحی سایت مارکت پلیس هستید، با سفارش خود به شرکت های معتبر طراحی سایت می توانید بالاترین میزان کیفیت را دریافت نمایید. شرکت معتبر طراحی سایت و سئو سایت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت، سئو سایت، طراحی سایت مارکت پلیس، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خرید و فروش و …. برای انواع کسب و کار ها می باشد.

چرا در طراحی سایت مارکت پلیس فروش به صورت اقساط طرفداران زیادی دارد؟

فروش به صورت اقساط در طراحی سایت مارکت پلیس طرفداران زیادی دارد. زیرا بسیاری از مردم توان خرید محصولات و اجناس به صورت نقد را ندارد. اما با فروش به صورت اقساط افراد بیشتری توانایی خرید پیدا می کنند. از سوی دیگر فروشندگان نیز به جامعه ی بزرگتری از خریداران دست پیدا می کنند و در نتیجه می توانند میزان فروش خود را افزایش دهند. تقاضا برای فروش به صورت اقساط در برخی زمینه ها مانند لوازم منزل، خودرو و …. که اجناس و کالاهای گرانتری را به فروش می رسانند، بیشتر است. افرادی که در اینگونه حوزه ها فعالیت دارند، با فراهم آوردن شرایط فروش اقساطی می توانند میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

در طراحی سایت مارکت پلیس، فروش به صورت اقساط چگونه است؟

در طراحی سایت مارکت پلیس، فروشندگان به طور مستقیم درگیر فرآیند فروش اقساطی نمی شوند. وقتی کاربری محصولی را از یک مارکت پلیس به صورت اقساط خریداری می کند، مارکت پلیس مبلغ کامل جنس فروخته شده را به فروشنده پرداخت می کند. در طراحی سایت مارکت پلیس، فروشندگان همانند فروش در فروشگاه های فیزیکی، مبلغ کامل را دریافت می کنند و لازم نیست بابت چک ها و پرداخت ها نگرانی داشته باشند. یکی از ویژگی های بسیار خوب مارکت پلیس ها این است که فروشندگان را از طراحی سایت فروشگاهی بی نیاز می کند. فروشندگان از طریق فعالیت در مارکت پلیس ها، بدون داشتن طراحی سایت فروشگاهی می توانند اقدام به فروش آنلاین کنند. البته بایستی در نظر داشته باشید شرایط برای فروش در مارکت پلیس هایی که خدمات فروش اقساطی ارائه می دهند، کمی متفاوت است.

اما فروش به صورت اقساط در طراحی سایت مارکت پلیس، با تمام ویژگی های مثبتی که دارد، معایبی نیز دارد. فروش اجناس در مارکت پلیس ها برای فروشندگان سود کمتری دارد. زیرا فروشندگان در فرآیند فروش در مارکت پلیس ها بایستی درصدی را به صاحب مارکت پلیس پرداخت کنند. در طراحی مارکت پلیس، تا هزینه ی محصولات فروخته شده به حساب فروشنده واریز شود کمی زمان لازم است. نکته ی منفی دیگری که در فروش در مارکت پلیس ها وجود دارد، این است که شما مشتریتان را به مارکت پلیس برای فروش محصول خود جذب می کنید، اما ممکن است خریدار شما علاقه مند به یک کالای دیگر شود و از فروشنده ی دیگری خرید کند.

البته اگر به عنوان فروشنده می خواهید محصولاتتان را به صورت اقساط در مارکت پلیس ها به فروش برسانید می توانید از سرویس های فروش اقساط که در طراحی برخی مارکت پلیس ها بکار برده شده است، استفاده نمایید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که این مارکت پلیس ها را شناسایی کنید و در آنها ثبت نام کنید. در این سرویس ها وقتی مشتری بخواهد به صورت اقساط کالایی را خریداری کند، از همان ابتدا اعلام می کند که می خواهد از محصولات شما خریداری کند. مبلغ و تعداد اقساط برای مشتری از ابتدا مشخص می شود. سپس خریدار بایستی مدارک لازم را برای دارنده ی مارکت پلیس ارسال نماید. پس از مورد تأیید قرار گرفتن مدارک، کالای شما به فروش می رسد. فروشنده بایستی یک کد تخفیف در اختیار مشتری قرار دهد. سپس دارنده ی مارکت پلیس کل هزینه ی جنس فروخته شده را به فروشنده می دهد و از سوی دیگر مشتری هزینه ی محصول خود را به صورت اقساط پرداخت می نماید. بدین صورت هم فروشنده تمام وجه خود یکباره و به صورت نقد دریافت می کند و هم خریدار اقساط پرداخت می کند.

فروشندگان برای استفاده از مارکت پلیس هایی که خدمات فروش اقساطی ارائه می دهند، بایستی یک وب سایت فروشگاهی داشته باشند. راه اندازی وب سایت فروشگاه اگرچه شاید هزینه هایی دربر داشته باشد، از جهاتی به نفع فروشندگان است. زیرا فروشندگان با راه اندازی طراحی سایت فروشگاهی هم می توانند خودشان اقدام به فروش محصولاتشان کنند و هم اینکه از مزایای مارکت پلیس هایی که سرویس های فروش اقساطی ارائه می دهند، استفاده نمایند.

چگونه می توانم اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنم؟

کار راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی چندان سخت نیست. با استفاده از سایت ساز فروشگاهی مناسب، براحتی می توانید اقدام به راه اندازی طراحی سایت فروشگاهی کنید. کار کردن با سایت ساز فروشگاهی چندان سخت نیست و براحتی می توانید اقدام به ساخت وب سایت نمایید. برای طراحی سایت فروشگاهی همچنین می توانید از یک سیستم مدیریت محتوا مناسب استفاده نمایید. یک پلتفرم بسیار خوب برای ساخت وب سایت فروشگاهی، وردپرس است. کار کردن با وردپرس نیز بسیار ساده است و حتی افراد مبتدی هم براحتی با وردپرس می توانند طراحی سایت انجام دهند.

طراحی سایت فروشگاهی که امکان فروش اقساطی برای کاربران مهیا می کند، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر قصد فروش اقساطی دارید، براحتی می توانید این امکان را در وب سایت فروشگاهی خود اضافه نمایید. اما استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر برای طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خرید و فروش، طراحی سایت فروش اقساطی می تواند تضمینی بر کیفیت بالا و ارائه ی امکانات فروشگاهی در سطحی بالا باشد. شرکت طراحی سایت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، طراحی سایت و سئو سایت مشاغل مختلف را می پذیرد.

امکان فروش اقساط در طراحی سایت مارکت پلیس

طراحی مارکت پلیس با قابلیت پرداخت به صورت افساط

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

طراحی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایتی است که امکانات خرید و فروش را برای کاربران مهیا می کند. با راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی در هر زمانی و از هر جایی می توانید اقدام فروش کنید. در طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفتن چندین نکته بسیار مهم است.

طراحی سایت فروشگاهی جذاب

طراحی سایت فروشگاهی بایستی به اندازه ی کافی جذاب باشد تا بتواند کاربران را به خود جذب کند و مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت را افزایش دهد.

سرعت بارگذاری خوب

سرعت بارگذاری خوب منجر به ارائه ی تجربه کاربری خوب می شود. کاربران وقتی بتوانند به سرعت به محصول و خدماتی که می خواهند، دست یابند، رضایت بیشتری کسب می کنند. رضایت کاربران از یک طراحی سایت فروشگاهی، احتمال بازگشت آنها به آن فروشگاه اینترنتی را افزایش می دهد.

سازگاری با تمامی درگاه های پرداختی

خیلی مهم است که طراحی سایت فروشگاهی با تمام درگاه های پرداختی سازگار باشد تا کاربران برای پرداخت وجه کالاهایی که خریداری می کنند با مشکلی مواجه نشوند.

سئو و بهینه سازی سایت

پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی سایت مطابق با قواعد موتور های جستجو باعث می شود تا وب سایت شما دید بهتری در موتور های جستجو به دست آورد. در نتیجه کاربران بیشتری وب سایت شما می بینند و می توانید از این فرصت برای جذب ترافیک بیشتر و افزایش میزان فروش خود استفاده نمایید.

نتیجه

امروزه بسیاری از کاربران برای خرید یک محصول به وب سایت ها و مارکت پلیس ها مراجعه می کنند. طراحی سایت مارکت پلیس امکان خرید و فروش را برای کاربران در یک محیط فراهم می آورد. رقابت در مارکت پلیس ها شدید است. به همین دلیل خریداران می توانند تنوع زیادی از محصولات با قیمت های بسیار خوبی را بیابند. از سوی دیگر فروشندگان نیز می توانند به سطح وسیعی از خریداران دست یابند. اگر می خواهید به عنوان فروشنده در یک مارکت پلیس فعالیت کنید و اجناس و کالاهای خود را بفروشید، بایستی در یک طراحی سایت مارکت پلیس ثبت نام کنید. در وب سایت های مارکت پلیس، فروشندگان درگیر پروسه ی فروش نمی شوند. زیرا این کار بر عهده ی دارنده ی سایت مارکت پلیس است. طراحی سایت خرید و فروش و مارکت پلیس ها هم برای خریداران و هم برای فروشندگان و هم برای صاحبین مارکت پلیس ها منافع زیادی دارد.

اگر به دنبال طراحی سایت خرید و فروش، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت فروش اقساطی و …. هستید، بهترین راهکار استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر است. با استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر می توانید بالاترین میزان کیفیت را دریافت نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای صنایع و مشاغل گوناگون می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز