طراحی وب سایت برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=419

4.3/5 - (20 امتیاز)

تقریبا این روز ها در فضای وب هر نوع وب سایتی وجود دارد ، وب سایت هایی که با ارائه خدمات مختلف کسب درآمد می کنند . درصد زیادی از مشاغل مختلف نیز به دنبال راه اندازی وب سایت هستند تا به این طریق بتوانند کسب و کار آنلاین خود را شروع کنند . اغلب مردم برای برآورد نیاز های خود ، به موتور های جست و جو رجوع می کنند و هدف خود را می یابند . برای ما نیز شاید پیش آمده باشد که در سطح شهر به دنبال کالا یا خدماتی بوده ایم اما آنها را نیافتیم ، اما با جست و جو در اینترنت به هدف خود رسیده ایم .

بسیاری از افراد برای مراجعه به هر جایی در اینترنت به جست و جوی آنها می پردازند و بدین ترتیب با خیالی راحت و با اطمینان به آن محل مراجعه می کنند .  فضای مجازی و وب سایت ها باعث سهولت زندگی بسیاری از مردم شده اند . به همین دلیل از سال های اخیر تا به الان ، بسیاری از کسب و کار ها به سمت آنلاین شدن پیش می روند زیرا صاحبان مشاغل می دانند که مشتری و مخاطبان آنها در فضای مجازی و اینترنت بیشتر از مشتریان آنها در سطح شهر می باشند . علت این امر نیز افزایش جمعیت و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد . مردم دیگر حاضر نیستند ساعت ها در ترافیک سطح شهر وقت خود را تلف کنند تا به هدف خود برسند در صورتی که می توانند در زمان کمتری بدون صرف هزینه های اضافی ، اهداف خود را از جست و جو در اینترنت بیابند . راه اندازی وب سایت ها ، خدمتی نوین در حق بشریت بوده است .

وب سایت هایی نظیر فروشگاه های آنلاین ، سفارش آنلاین غذا و … توانسته اند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نمایند . پیشنهاد ما به آن دسته از صاحبان مشاغلی که هنوز وب سایتی ندارند این است که با راه اندازی یک سایت نیمه حرفه ای به کسب و کار خود رونق ببخشند . جمعیت زیاد کاربران فضای مجازی و اینترنت بر هیچ کس پوشیده نیست پس باید از این بستر برای کسب در آمد استفاده کرد .

طراحی وب سایت

وب سایت ها پایگاه های اینترنتی هستند که به منظور ارائه خدمات یا فروش محصولات طراحی می شوند . روزانه صد ها وب سایت در سراسر کشور های جهان طراحی و راه اندازی می شوند . بسیاری از افراد ، با خلاقیت و نو آوری خود توانسته اند با راه اندازی وب سایت ها در آمد زیادی را کسب کنند یا یک کسب و کار جدید راه اندازی نمایند . خیلی از وب سایت ها نیز تبدیل به برند شده اند .

اولین وب سایت در سال 1991 به وجود آمده است که هنوز هم پا برجا می باشد از آن روز تا به حالا میلیون ها وب سایت برای اهداف مختلف به وجود آمده اند .  همه ساله نیز الگو های جدیدی برای طراحی وب سایت ها معرفی می شود . طراحی سایت هر روز در حال توسعه و تغییر می باشد به طوری که می توان گفت شاید روش هایی که سال ها پیش برای طراحی وب سایت ها ارائه شده اند امروز منسوخ شده باشند .

به وجود آمدن وب سایت ها و پیشرفت آنها به حدی است که باید هر لحظه منتظر به وجود آمدن یک کسب و کار جدید به وسیله وب سایت ها بود .در همین دو سال اخیر تعداد زیادی کسب و کار آنلاین در بستر اینترنت به وجود آمده است .

اهمیت راه اندازی سایت ها در حدی است که به هر کسب و کاری پیشنهاد می کنیم در بدو تاسیس حتما وب سایت نیز راه اندازی نمایند .

ما در هر مقاله از وب سایت سعی نموده ایم راه اندازی وب سایت برای هر کسب و کاری را به طور کامل شرح دهیم در این مقاله نیز سعی می شود طراحی وب سایت برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به طور کامل شرح داده شود .

طراحی وب سایت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

اخیرا تعداد سالن های زیبایی و آرایشگاه ها در سطح شهر رو به افزایش می باشد به همین دلیل مشتریان برای انتخاب آرایشگاه مناسب مردد تر از قبل شده اند . مشتریان سالن های زیبابی برای یافتن آرایشگاه مجبور هستند از افراد مختلف پرس و جو نمایند و در نهایت سالنی که انتخاب می کنند در اغلب اوقات باب میل آنها نخواهد بود .

مراقبت از زیبایی امری حیاتی می باشد که بسیاری از خانم ها و حتی آقایون به آن اهمیت زیادی می دهند به همین دلیل حاضر هستند هزینه های زیادی را برای رسیدن به اهداف خود پرداخت نمایند . اما همانطور که گفته شد تعداد سالن ها زیبایی زیاد می باشد و انتخاب آرایشگاه مناسب کمی سخت است . بسیاری از سالن های زیبایی که کار حرفه ای و خوبی دارند هنوز بین مردم ناشناخته هستند و مشتری زیادی ندارند . در عوض برخی از آرایشگاه هایی که خدمات متوسطی ارائه می دهند بین مردم شناخته شده و معروف می باشند .

هر روز خدمات جدیدی در سالن های زیبایی ارائه می شود که برای بسیاری از مشتریان و مردم ناشناخته می باشند . به همین دلیل نیاز است تا صاحبان سالن های زیبایی به خوبی خدمات خود را معرفی نمایند . از آنجایی که تعداد آرایشگاه ها زیاد می باشد و خدمات جدید هر روز افزوده می شود برای متفاوت جلوه دادن و معرفی خدمات پیشنهاد می شود هر سالن زیبایی وب سایتی برای خود راه اندازی نماید . از طریق راه اندازی سایت می توان مشتری بیشتری جذب نمود .

همچنین رقابت میان آرایشگاه ها بیش از قبل شده است و هر سالن زیبایی سعی می کند با ارائه خدمات مختلف به شکل های گوناگون مشتری بیشتری بدست بیاورد . راه اندازی سایت می تواند ایده خوبی برای جذب مشتری و معرفی آرایشگاه به مشتریان باشد .

بازاریابی سنتی دیگر مانند گذشته باعث رونق کسب و کار نمی شود . به همین دلیل بهتر است همه مشاغل از بازاریابی اینترنتی استفاده کنند . راه اندازی وب سایت نیز یکی از راه های بازاریابی آنلاین می باشد و می توان با استفاده از آن مشتری بیشتری جذب کرد و در رقابت بین رقبا به موفقیت رسید . هر وب سایت که برای کسب و کاری خاص طراحی می شود باید ویژگی های مشخص و مخصوصی داشته باشد . وب سایت های آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز باید مشخصه های ویژه ای داشته باشند . در طراحی سایت وب برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی رعایت کلی نکات زیر توصیه می شود .

  • طراحی قالبی زیبا و جذاب
  • طراحی صفحات سایت به صورت دسته بندی
  • طراحی صفحات مربوط به معرفی خدمات مختلف آرایشگاه
  • طراحی بخش های مربوط به خدمات عروس
  • طراحی صفحه مربوط به گواهینامه ها
  • طراحی بخش همکاران و کارکنان
  • طراحی صفحه مقالات
  • طراحی بخش مربوط به فیلم ها و گالری نمونه کار
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی بخش اخبار و تخفیفات
  • طراحی بخش پرسش و پاسخ

وب سایت های متعلق به آرایشگاه ها باید بتوانند به سادگی تمامی سوالات مشتریان را پاسخ دهند . باید طراحی این وب سایت ها به نحوی باشد که کاربر در اولین بازدید خود بتواند خدمات سالن را برای استفاده انتخاب نماید و حتما به مشتری آرایشگاه تبدیل شود . به همین دلیل بهتر است به نکات زیر در راه اندازی وب سایت توجه نمایید .

  • طراحی جذاب وب سایت : قالب وب سایت باید در کنار حرفه ای و جذاب بودن ساده باشد تا همه کاربران بتوانند به راحتی در سایت فعالیت نمایند .
  • امکانات وب سایت های فروشگاهی : وب سایت آرایشگاه فقط برای معرفی خدمات نیست بلکه می تواند مانند یک وب سایت فروشگاهی باشد و در آن محصولات آرایشی را به فروش رساند . در اغلب سالن های زیبایی ، محصولات آرایشی و مراقبتی به فروش می رسد پس چه بهتر که محصولات خود را با وب سایت به فروش برسانید . از امکانات مورد نیاز در وب سایت می توان به درگاه پرداخت ، سبد خرید و دسته بندی محصولات اشاره نمود
  • امکان ایجاد حساب کاربری : با این قابلیت می توان مشتریان را ساماندهی کرد و تمامی سوابق مراجعه و استفاده از خدمات را ثبت نمود همچنین مشتری به راحتی می تواند در پنل کاربری خود خدمات مورد نیازش را ثبت و وقت مراجعه را رزرو نماید و بیعانه ای نیز پرداخت کند .
  • بخش مقالات : این بخش برای هر نوع وب سایتی ضروری است . بخش مهم بهینه سازی وب سایت مربوط به محتوا و مقالات می باشد . برای رسیدن به صفحه اول نتایج موتور های جست و جو داشتن صفحه مربوط به مقالات الزامی است . در این بخش می توان مقالات مربوط به مراقبت های زیبایی و آرایشی و همچنین معرفی کامل خدمات آرایشگاه را درج نمود .
  • بخش گالری : در گالری تصاویر خدمات سالن باید درج شود . این تصاویر بهتر است منحصر به فرد باشد یعنی مربوط به خدمات و نمونه کار های آرایشگاه باشد .
  • بخش فیلم : در این قسمت نیز می توان فیلم های مربوط به خدمات قرار بگیرد . خدماتی که در سالن انجام می شود و نمونه کار ها . فیلم ها معمولا باید کمتر از یک دقیقه باشند تا حجم زیاد باعث کاهش سرعت وب سایت نشود .
  • معرفی همکاران : در بخش معرفی باید تمامی کارمندان آرایشگاه و سالن با سوابق کاری و مسئولیت شان معرفی شوند.
  • اخبار : اخبار مربوط به تخفیف ها و پکیج های ویژه در قسمت اخبار قرار می گیرد .
  • قابلیت نظر دهی کاربران
  • قابلیت پرسش و پاسخ
  • بخش تماس با ما
  • صفحه مربوط به عروس : در این بخش می توان تمامی خدمات مربوط به عروس ها رابه صورت پکیج های متنوع قرار داد
  • طراحی قالب ریسپانسیو

همچنین برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر می توان تخفیفاتی را برای افرادی که از طریق وب سایت وقت مراجعه رزرو می کنند لحاظ نمود .

طراحی حرفه ای وب سایت به تنهایی برای موفقیت کافی نیست بلکه وب سایت آرایشگاه باید بازدید کننده زیادی داشته باشد به همین دلیل سئو و بهینه سازی وب سایت برای رسیدن به صفحه اول نتایج موتور های جست وجو لازم می باشد . به این ترتیب وقتی کاربران کلمات کلیدی مربوط به وب سایت های آرایشگاهی را جست و جو نمایند ، وب سایت شما را در صفحه اول مشاهده می کنند .

جمع بندی

راه اندازی وب سایت این روز ها برای هر وب سایتی لازم می باشد . برای راه اندازی وب سایت مورد نظرتان می توانید به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز