طراحی وب سایت شرکت بازرگانی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6207

5/5 - (6 امتیاز)

طراحی وب سایت های شرکت بازرگانی و تجاری برای مشاغل کوچک و بزرگ به منظور اطلاع رسانی از محصولات و خدمات به مخاطبان، ایجاد ارزشمندی برای کاربران، تقویت معرفی و شناخت برند و کسب اعتبار و افزایش نرخ تبدیل و سطح فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طراحی سایت شرکت بازرگانی دیگر مانند گذشته سخت نیست. برای طراحی سایت بازرگانی پس از انتخاب نام دامنه ی مرتبط به شغل و سرویس میزبانی وب ایمن بایستی محتوایی که از قبل تهیه کرده اید را سئو و در وب سایت خود بارگذاری نمایید.

دیگر نمی توان مشاغل را بدون حضور آنلاین تصور کرد. امروزه کاربران از بازرگانی ها و مشاغل معتبر انتظار یک وب سایت عالی و کاربردی دارند. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و یا سرویسی که می خواهند دریافت کنند، فوراً در اینترنت تحقیق می کنند.

اگر می خواهید در جذب مشتری و کسب اعتبار بیشتر موفق باشید، بایستی به طراحی سایت بازرگانی خود اهمیت دهید.

برای ایجاد یک وب سایت شرکت تجاری چندین گزینه پیش رو دارید. یک راهکار این است که می توانید سفارش طراحی سایت بازرگانی خود را به شرکت های معتبر و فعال طراحی سایت دهید. بایستی بگوییم اگر به اندازه ی کافی بودجه برای سرمایه گذاری طراحی سایت دارید و به دنبال طراحی های حرفه ای هستند، این گزینه از هر مورد دیگری بهتر است. شرکت های طراحی سایت به دلیل برخوردار بودن از منابع مختلف بهترین کیفیت را ارائه می دهند.

شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی طراحی سایت و برخورداری از کادری حرفه ای سفارش انواع طراحی سایت صنایع مختلف را می پذیرد.

یک راهکار دیگر ساخت سایت بازرگانی استفاده از نرم افزار های سایت ساز می باشد. کار کردن با این نرم افزار ها بسیار ساده است و نیازی به دانش کدنویسی ندارد.

موارد و نکات زیادی وجود دارد که در طراحی سایت تجاری و بازرگانی حتماً باید در نظر بگیرید. اعمال این نکات در طراحی وب بازرگانی می تواند باعث ایجاد تجربه ی کاربری بهتر و جذب مخاطبان بیشتر شود.

طراحی سایت شرکت بازرگانی

خودتان را معرفی کنید

در وب سایتتان از اینکه چه کسی هستید و چه فعالیت هایی انجام می دهید، اطلاعات کاملی در اختیار کاربران قرار دهید. بدین معنی که در صفحه ی اصلی، نام خود و اطلاعاتی از محصولاتی که ارائه می دهید را بیان کنید.

بیان اینگونه اطلاعات توجه کاربران را جلب می کند و آنها را به بیشتر ماندن در وب سایت شما تشویق می کند.

از آدرس وب ساده استفاده کنید

نام دامنه همانند نام برند است. تایپ آدرس وب برای کاربران در مرورگر اینترنت باید آسان باشد. بنابراین نام های پیچیده برای وب سایت خود انتخاب نکنید. هر چه نامی که برای سایت خود استفاده می کنید، ساده تر باشد، کاربران راحتتر آن را به خاطر می آورند.

از نام های کوتاه برای دامنه استفاده کنید. زیرا هم راحتتر به یاد می آیند و هم اینکه تایپ آنها ساده است.

از پسوند های مناسب استفاده کنید. پسوند .com در اغلب اوقات مناسب است. مگر اینکه وب سایتی که طراحی می کنید مربوط به یک سازمان و یا دولتی باشد که در چنین مواردی دامنه های .org و .gov بهتر هستند.

بهتر است در نام دامنه از اعداد و خطوط استفاده نکنید. زیرا هم باعث از بین رفتن زیبایی نام دامنه می شوند و هم اینکه اشتباه در چنین نام هایی زیاد پیش می آید.

در مورد یونیک بودن نام دامنه ای که برای وب سایت خود برمی گزینید، اطمینان حاصل کنید. می توانید در گوگل نام دامنه ی مورد نظر را سرچ کنید تا برای وب سایت دیگری استفاده نشده باشد.

اگر می خواهید از نام دامنه ی فرد دیگری استفاده کنید، حتماً اطمینان حاصل کنید که نام دامنه ی مورد نظر مشکلی ندارد. همچنین نام دامنه باید به شغل شما مرتبط باشد.

یک URL سازگار با سئو انتخاب کنید. انتخاب چنین نام دامنه ای در بهینه سازی سایت شما برای موتور های جستجو تأثیر زیادی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب نام دامنه می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید.

ایجاد نقشه ی سایت و پیمایش آسان

ایجاد لینک به مهترین صفحات و همچنین ایجاد نقشه ی سایت یکی از مهمترین کار هایی است که در طراحی وب سایت های بازرگانی بایستی در نظر گرفته شود.

اطمینان حاصل کنید که پیمایش سایتی که راه اندازی می کنید، ساده است. وقتی کاربران بتوانند بدون دردسر و براحتی به مطالبی که می خواهند، دست یابند، بیشتر جذب وب سایت تجاری شما خواهند شد.

طراحی وب سایت شرکت بازرگانی

طراحی وب سایت شرکتت بازرگانی

ارائه ی اطلاعات تماس

ارائه ی اطلاعات تماس و آدرس بایستی دقیق باشد و دستیابی به آنها ساده باشد. تمام تلاش ها برای ایجاد یک وب سایت نهایتاً تشویق کاربران به اقدام به تماس است.

اما خیلی از کاربران امروزی کم حوصله شده اند، بنابراین بایستی اطلاعات تماس را در جایی از وب سایت خود قرار دهید که حتی کاربر را از کلیک کردن بی نیاز کند. طبق مطالعات، بهترین جا برای قرار دادن اطلاعات تماس گوشه ی سمت چپ و یا راست بالای صفحه ی وب می باشد.

اطلاعات تماس بهتر است کامل باشد، مثلاً هم شماره تلفن شرکت خود و هم آدرس ایمیلتان را در صفحه ی وب قرار دهید. همچنین طبق گزارشات قرار دادن آدرس و یک لینک از موقعیت مکانی تان در نقشه ی گوکل در جذب کاربر بسیار مؤثر است.

توصیفات مشتری

در طراحی وب سایت شرکت بازرگانی خود حتماً بخشی را برای قرار دادن نظرات کاربران در نظر بگیرید. بیان توصیفات صادقانه ی مشتریان در سایت و در اختیار عموم قرار دادن این توصیفات، باعث جلب اعتماد دیگر کاربران می شود، زیرا آنها می توانند درک بهتری از محصولات و خدمات شما به دست آورند.

پیاده سازی قواعد سئو

اگر می خواهید دید بیشتری برای وب سایت خود در موتور های جستجو و ترافیک بیشتری از آنها به دست آورید، حتماً اصول سئو را در طراحی سایت بازرگانی، پیاده سازی نمایید.

سئو تکنیک های زیادی دارد. برخی از این تکنیک ها عبارتند از استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و مناسب در محتوا و مطالب، استفاده از برچسب های عنوان و توضیحات متا، استفاده از عکس ها و ویدئو ها، ایجاد لینک به وب سایت های معتبر و بک لینک از آنها و …

سئو مبحث بسیار گسترده است. برای آگاهی بیشتر از قواعد سئو بهتر است با متخصصین سئو مشورت کنید.

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید از خدمات مشاوره ی سئو شرکت دارکوب استفاده نمایید.

محتوای بروز و با کیفیت

وب سایت ها با هدف ایجاد ارزشمندی و ارائه ی محتوای با کیفیت راه اندازی می شوند. اگر محتوای وب سایت تجاری شما به اندازه ی کافی با کیفیت باشد و اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه دهد، احتمال بازگشت کاربران افزایش می یابد.

کاربران برای کسب اطلاعات و رفع نیازمندی های خود به وب سایت ها مراجعه می کنند. بنابراین محتوای وب سایت بازرگانی شما بایستی همانی باشد که کاربر می خواهد.

محتوای بروز مانند یک گنج است. برای اینکه محتوای بروزی ارائه دهید، می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و مرتباً آن را بروزرسانی کنید. همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی و ارائه ی محتوای بروز می تواند باعث جلب کاربران شود.

استفاده از یک پلتفرم ایمن

ایمنی اطلاعات بسیار مهم است. برای راه اندازی وب سایت بازرگانی خود باید از یک پلتفرم ایمن و مناسب استفاده نمایید و گزینه های ایمن سازی آن را دائماً بروزرسانی کنید.

سیستم های مدیریت محتوا برنامه هایی برای ساخت سایت هستند. از طریق CMS ها می توانید بدون برنامه نویسی، وب سایت هایی زیبا و کاربردی ایجاد کنید. در انتخاب سیستم مدیریت محتوا به اندازه ی کافی دقت کنید و CMS ای را انتخاب کنید که نیاز های وب سایت بازرگانی شما را برآورده کند. یکی از معروفترین و رایج ترین و پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا وردپرس می باشد.

طراحی وب سایت شرکت بازرگانی

طراحی وب سایت شرکت بازرگانی

وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا می باشد. جامعه ی پشتیبان بسیار بزرگی دارد و دارای قالب ها و افزونه های بیشماری می باشد که از طریق آنها می توان هر نوع وب سایتی راه اندازی کرد. استفاده از وردپرس آسان است. وردپرس بسیار منعطف و قابل تنظیم است. وردپرس برای راه اندازی وب سایت های بازرگانی بسیار مناسب است.

تنها نکته ای که در مورد وردپرس وجود دارد این است که کد منبع آن آزاد است و در اختیار همگان است. بنابراین هکر ها هم به کد های منبع وردپرس دسترسی دارند. برای تأمین امنیت وب سایت وردپرس خود حتماً باید افزونه های ایمن سازی را نصب کنید.

خرید میزبان وب ایمن

میزبان وب سایت شرکتی است که برای نمایش وب سایت ها در اینترنت، خدمات و فناوری های لازم را ارائه می دهد. شما باید نام دامنه ی وب سایت خود را به پشتیبان میزبانی وب متصل کنید تا هنگامی که کاربران آدرس URL وب سایت شما را در مرورگر خود جستجو می کنند بتوانند وب سایت شما را که در اکانت میزبانی وب شما ذخیره شده است، مشاهده کنند.

برای انتخاب میزبان وب چند نکته را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که شرکت میزبان از شماره تلفن و یا چت برای رفع مشکلات ناگهانی پشتیبانی می کند. پشتیبانی از طریق ایمیل خیلی طول می کشد و در موارد ضروری پاسخگو نیست.
  • برای اینکه بتوانید به سرور خود برای اعمال تغییراتی دست یابید بایستی یک پنل مدیریتی در اختیار داشته باشید. مرسوم ترین پنل مدیریت میزبانی وب cPanel می باشد. استفاده از پنل ها شما را از دستور نویسی رها می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که شرکت میزبان به طور منظم از امنیت وب سایت شما محافظت می کند. بررسی کنید ببینید چه نوع امنیتی در وب سرور مورد نظر شما برقرار می باشد. شما باید از طریق SFTP به سرور خود دست یابید. باید هر روز از محتوای سرور شما نسخه ی پشتیبان تهیه شود. برای نصب گواهی نامه ی ssl باید یک روش آسان وجود داشته باشد. در حالت ایده آل، شرکت میزبان شما دارای یک پروتکل امنیتی منتشر شده است که می توانید آن را مرور کنید تا بدانید چگونه سرور های خود را ایمن نگه می دارد.

یک بستر تجارت الکترونیکی خوب انتخاب کنید

وب سایت های بازرگانی با هدف فروش خدمات و کالا ها راه اندازی می شوند. بنابراین مهم است که از فناوری مناسبی برای این کار استفاده کنید. برخی از ابزار ها و بستر ها راه اندازی تجارت های الکترونیکی عبارتند از:

ووکامرس

ووکامرس یکی از محبوب ترین ابزار های راه اندازی تجارت الکترونیک در دنیا می باشد. ووکامرس براحتی وب سایت وردپرس شما را به یک وب سایت بازرگانی تبدیل می کند. بسیاری از قالب های رایگان ووکامرس در وردپرس قبلاً طراحی شده اند. برای طراحی وب سایت بازرگانی بهتر است از یک قالب معتبر و منعطف استفاده نمایید. زیرا چنین قالب هایی امنیت بهتری در وب سایت های بازرگانی ایجاد می کنند. ووکامرس یک افزونه در وردپرس می باشد.

Shopify

Shopify یک بستر مناسب برای طراحی وب سایت های بازرگانی می باشد. با این ابزار می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید و آن را مطابق سلیقه ی خود سفارشی سازی نمایید. Shopify قابلیت های زیادی دارد. به طور مثال با shopify می توانید کالاها، موجودی انبار، حمل و نقل و پرداخت ها را مدیریت کنید.

Shopify مانند ووکامرس یک افزونه در وردپرس نیست. بلکه یک بستر مستقل است. بنابراین اگر یک وب سایت اصلی دارید و با استفاده از shopify می خواهید یک وب سایت بازرگانی ایجاد کنید، وب سایت اصلی شما مستقل و مجرد از وب سایت تجارت الکترونیک شما خواهد بود. اگرچه می توانید این دو وب سایت را به یکدیگر متصل کنید، اما اینها دو وب سایت جدا از یکدیگر هستند.

Shopify قابلیت های زیادی دارد. به طور مثال می توانید به طور نامحدود برای معرفی محصولات از آن استفاده کنید و همچنین گزارش گیری و تجزیه و تحلیل های خوبی را از طریق این پلتفرم می توانید به دست آورید. کار کردن با shopify ساده است و خودتان می توانید تمام تنظیمات را انجام دهید.

Wix

Wix در واقع دارای پسوند shopify است که بسیار کاربر پسند است. برای استفاده از wix باید اکانت wix خود را ارتقاء دهید و در shopify مشترک شوید.

نتیجه

اگرچه طراحی و ایجاد وب سایت بازرگانی عالی و کاربردی کار آسانی نیست، اما با رعایت نکات گفته شده در مقاله و انتخاب یک پلتفرم مناسب خودتان می توانید اقدام به طراحی سایت بازرگانی کنید.

اگرچه، سفارش طراحی سایت به شرکت های معتبر گزینه ی بهتری می باشد. سفارش طراحی سایت به شرکت ها کمی هزینه دربر دارد، اما کیفیت عالی وب سایت های طراحی شده توسط متخصصین طراحی سایت می تواند هزینه های طراحی سایت شما را جبران کند.

شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی طراحی یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت می باشد.

شرکت دارکوب ارائه دهنده ی انواع خدمات طراحی سایت و سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز