قالب سایت خبری و مذهبی مراجع دینی

طراحی قالب سایت توسط ایمان تجلی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1889

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.7/5 - (12 امتیاز)


دموی pdf

توضیحات درباره قالب وردپرسی مذهبی وب سایت دارکوب :

این قالب مناسب برای معرفی مراجع دینی و سایت خبری می باشد. این قالب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است، به همین دلیل مدیر وب سایت به راحتی می تواند اطلاعات را در آن درج کند و متن و تصاویر را تغییر دهد.

این قالب کاملا ریسپانسیو است و در تمام صفحات نمایش به خوبی قابل مشاهده است. قالب سایت مذهبی وردپرس شرکت دارکوب دو زبانه است و به زبان های “عربی و انگلیسی” می باشد.

در هدر سایت از تقویم و جستجوی پیشرفته استفاده شده است. این سایت قابلیت نمایش اوقات شرعی را دارد. قسمت كافة الأستفتاءات و منهاج الحیاة، رساله آنلاین می باشد که در آن از سرچ پیشرفته داخل رساله استفاده شده است. در قسمت مدیا در داخل سایت می توانید ویدئو و فایل های صوتی را قرار دهید. در بخش قرآن از آی فریم استفاده شده است که می توانید مطالبی از سایت های دیگر را به دلخواه در آن قرار دهید. همچنین شما می توانید اخبار روز را نیز در بخش اخبار سایت قرار دهید.

برخی از امکانات قالب سایت وردپرسی دارکوب :

1- طراحی شده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس :

مطمئنا با ساده ترین روش و کوتاه ترین زمان می توان با قالب وردپرس مدیریت محتوا را انجام داد یعنی در هر زمانی که صلاح دانستید مطالب مورد نظر خودتان را بروزرسانی کنید.

2- ریسپانسیو”Responsive” بودن قالب وب سایت مذهبی وردپرسی دارکوب :

سایتی که ریسپانسیو طراحی می شود ینی نمایش کامل و درست  و اندازه ای در لپ تاپ، موبایل، تبلت و … دارد. البته که طراحی سایت ریسپانسیو بسیار دشوار تر است ولی بسیار ارزشمند است. زیرا بیشتر بازدیدکنندگان سایت ها از طریق موبایل صفحات سایت شما را تماشا می کنند. که آمار آن به حدود 70% می رسد.

3- طراحی سایت مذهبی دو زبانه (انگلیسی و عربی) :

مهم ترین موضوعی  که یک سایت چند زبانه به شما و کسب و کارتان کمک می کند این است که با مخاطب های بیشتری در ارتباط می شوید. و در رابطه با سایت مذهبی دارکوب، به دلیل زبان مرجع دین اسلام که عربی می باشد این سایت به دو زبان عربی و زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی می باشد طراحی شده است.

4- دارای قسمت تقویم و جستجوی پیشرفته در هدر (Header) سایت :

وقتی کاربر به سایت شما رجوع میکند برای یافتن مطلب خاصی به قسمت جستجو می رود. بنابراین درست کردن فرم جستجو در قالب وردپرسی یا قالب وردپرسی مذهبی شما یک اقدام ضروری محسوب می شود تا بازدیدکنندگان مناسب ترین مطالب دلخواه خود را بدست بیاورند.

5- نمایش اوقات شرعی :

با این امکان شما به کاربران خود ساعت های اذان صبح،طلوع آفتاب،اذان ظهر،اذان مغرب و نیمه شب شرعی را نمایش می دهید.

6- آنلاین بودن قسمت های “كافة الأستفتاءات” و “منهاج الحیاة” که دارای سرچ پیشرفته داخل رساله می باشد.

7- امکان قرار دادن ویدیو و فایل های صوتی در مدیا :

در بیشتر سایت ها برای جذاب شدن بصری محتوای سایت هایشان از رسانه(مدیا) های مختلفی مثل صدا، عکس، فیلم و … استفاده می کنند. مدل های مختلف رسانه با اینکه باعث جذابیت بصری می شوند اما به همان اندازه مدیریت کردن این داده ها مشکلات زیادی را برای مدیران سایت ها بوجود می آورند که البته اگر از پلاگین رسانه(مدیا) در وردپرس استفاده شود کمک بسیار شایانی به مدیران سایت می کند که در قالب مذهبی وردپرس شرکت دارکوب از این پلاگین استفاده شده است. ابزار یا ویجت های خوبی در داشبورد قالب وردپرس وجود دارند ولی در بیشتر مواقع جوابگوی خواسته های مدیران سایت نخواهند بود. لذا با استفاده از یک یا چند افزونه(پلاگین) رسانه در قالب  وردپرس برای مدیریت رسانه(مدیا)ها غیرقابل اجتناب می باشد. برای مثال مدیران سایت مذهبی با استفاده از افزونه یا پلاگین رسانه(مدیا) می توانند قالب سایت مذهبی وردپرسی خود را به راحتی مدیریت کنند و ویژگی های دلخواه بیشتری به هر رسانه(فیلم،عکس،صدا و…) اضافه کنند و تعداد زیادی فایل رسانه را به طور همزمان انتخاب و مدیریت کنند تا حتی در اندک زمان فایل های مربوطه در افزونه(پلاگین) رسانه یا مدیا را ویرایش، جا به جا و یا حذف کنند.

8- استفاده از آی فریم در بخش قرآن :

می توانید از آی فریم برای تبلیغات و بازدید بیشتر سایتتان در دیگر سایت های پربازدید استفاده کنید. و همچنین امکان قرار دادن مطالب از سایت های دیگر در آن را فراهم کنید. اما نکته قابل توجه این است که دقت داشته باشید محتواهای اصلی سایت خود را تحت هیچ شرایطی به عنوان آی فریم در دیگر سایت ها قرار ندهید.

9- داشتن بخش اخبار سایت که اخبار روزانه را می توان در آن قرار داد :

قسمت اخبار روزانه برای یک وب سایت یک مزیت بزرگ محسوب می شود. وجود بخش اخبار در یک وب سایت که به صورت روزانه یا هفتگی یا … بروز می شوند، نشان از آن است که سایت، فعالیت گسترده ای دارد و به آن سایت اعتبار می بخشد.

10-سوشیال مدیا (شبکه های اجتماعی) :

شبکه های اجتماعی یا سوشیال مدیا یک سری ابزار هستند که برای توجه مخاطبین شما به برند و کسب و کار شما در سایت گذاشته می شوند. یکی از راه ها برای بیشتر کردن  بازدیدکنندگان از یک سایت فروشگاهی یا تبلیغاتی که هردو مثال خوبی برای سایت مذهبی است، استفاده از سوشیال مدیا ها می باشد. خوبه یادآوری کنیم بیشتر محتواهایی که مفید هستند و از نظر مخاطب ها جذاب باشند می تواند در شبکه های اجتماعی به شکل ویروسی در بین کاربران دست به دست شوند. قابل ذکر است که با لایک و بازدید بیشتر مطالب و محتوای شما در شبکه های اجتماعی سایت، مطلب و برند شما پررنگ تر خواهند شد و در نظر بازدیدکنندگان دیگر، با ارزش تر خواهند شد.

سوشیال مدیا به دلیل رایگان بودن و در دسترس بودن، مانند دیگر رسته ها فرصتی عالی برای فروش محصولات مذهبی و تبلیغ های علوم مذهبی به شمار می رود. نکته جالب این است که دلیل بالا رفتن رتبه سایتتان و برندسازی سایت و کسب و کارتان  در موتورهای جستجو، اشتراک گذاری صفحه ها و اخبار مربوطه شما در سوشیال مدیا می باشند. با زیاد شدن تعداد مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی، مسلما لایک ، کامنت و بازدید شما نیز بیشتر می شود و بسته به جذابیت پست هاتون موجب انتشار آن ها می شوند که این موضوع باعث سیگنال های سوشیال مدیا یا همان شبکه های اجتماعی میشود و همین امر رنک و رتبه سایت شما که همان سایت مذهبی می باشد را در موتورهای جستجو بالا می برد.

11- پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته :

یکی از امتیازهای مهم برای وب سایت ها داشتن پشتیبانی 24 ساعته می باشد که سبب می شود مشتریان به مدت طولانی برای ارتباط با متخصصین منتظر و معطل نمانند و دسترسی داشتن از تمام نقاط جهان برای آن ها آسان می شود.

دین و مذهب :

معمولا به یک نظام اجتماعی – فرهنگی از اعمال مشخص شده، اخلاقیات، رفتارها، ایمان و باورها و متون مقدسی که عموما  نسل بشر را به عناصر بالای معنوی و ماورایی ربط می دهند، دین می گویند. و به فرقه ها و شاخه های دینی مذهب گفته می شود. که مذاهب از نظر تبلیغ ها و نوع هدایت کردن با هم دیگر فرق می کنند. ولی با وجود این اختلاف ها بین تمامی مذاهب یک دین، باز هم در همان دین قرار می گیرند. با توجه به تخمینی که زده شده است 10000 دین مختلف در سرتاسر جهان موجود می باشد که نزدیک به 84% از جمعیت کل جهان به دین مبین اسلام، مسیحیت، هندوئیسم، بودائیسم یا به یک نوع  دین عامیانه وابسته هستند. مطالعات دینی شامل یک طیف گسترده رشته های دانشگاهی مرتبط مانند فلسفه دین، الهیات، مطالعه های علمی – اجتماعی و … می باشد. تبیین های متفاوتی برای عملکرد دین توسط نظریه های دینی ارائه می شوند.

” طراحی سایت های مذهبی برای تبلیغ و گسترش دین و مذهب در جهان امروز امری ضروری و لازم محسوب می شوند. “

هدف از طراحی سایت های مذهبی :

یکی از هدف های طراحی سایت های مذهبی مانند اهداف دیگر سایت ها مجذوب کردن مشتری و درآمد می باشد. برای مثال یک سایت مذهبی می تواند با فروش کتاب ها، محصول های مذهبی و تبلیغ ها درآمد کسب کند. بنابراین اگر می خواهید یک سایت با قالب مذهبی وردپرس ارزان با امکانات زیاد و اختصاصی داشته باشید بهتر است از نمونه کارهای شرکت دارکوب دیدن بفرمایید. این روزها با فراگیری اینترنت بیشتر افراد از طریق لپ تاپ، گوشی های هوشمند و … بیشتر کارهای روزانه خود را انجام می دهند. یه همین خاطر بیشتر موسسه های دینی و فرهنگی، مانند بقیه کسب و کارها برای پیشرفت کار خودشان  یک قالب سایت مذهبی طراحی می کنند. دیگر اهداف طراحی سایت های مذهبی رواج دادن احکام دین و پاسخگویی به شبه های دینی و ارتباط مردمی و پخش مراسم و سخنرانی های دینی – مذهبی و … می باشد.

طبق گفته های بالا هدف اصلی طراحی قالب های سایت های مذهبی رواج دادن احکام و مسائل مذهبی و فروش محصول های دینی – مذهبی بصورت آنلاین می باشد.

لذا بیشتر قشارهایی  که دنبال راه اندازی سایت های مذهبی هستند اقشار زیر هستند :

1- افراد مذهبی

2- مرجع های تقلید

3- مسجد ها

4- هیئت ها و حسینیه ها

5- حوزه های علمیه

6- ذاکرین اهل بیت (ع)

7- موسسه های خیریه و …

چند نکته مهمی که باید به آن ها توجه شود :

  • امنیت بالا برای طراحی سایت های مذهبی بسیار با اهمیت است :

وب سایت های اینترنتی یک هویت مجازی برای شرکت ها و موسسه ها هستند، بنابراین چیزی که بسیار حائز اهمیت می باشد امنیت بالای آن است. لذا برای جلوگیری از سوءاستفاده های مجازی ملزم به داشتن امنیت بالا می باشند. که نکته مورد توجه، امنیت بالای قالب وردپرسی برای سایت های مذهبی می باشد که شرکت طراحی سایت دارکوب این امنیت بالا را در زمینه طراحی قالب سایت، سرور و هاست تضمین می کند.

  • بالا بردن سرعت بارگذاری طراحی سایت های مذهبی :

بارگذاری سریع مهمترین عامل جذب مخاطب می باشد. که شرکت دارکوب در این زمینه جای شکی باقی نگذاشته است. ظاهر یک سایت مذهبی باید طراحی مختص به خودش را با بهترین نوع ممکن داشته باشد. مسلما یک سایت با ظاهر جذاب تر مخاطبین بیشتری را مجذوب خود می کند. با توجه به مخاطبین هر سایت باید طراحی، مختص به موضوع آن سایت انجام شود. که می توانید با خیال راحت طراحی قالب سایت مذهبی خود را به متخصصین شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید.

  • توسعه پذیر بودن وب سایت مذهبی :

معمولا هر سایتی بعد از مدت ها لازم به تغییر و تحول دارد که این امکان با طراحی سایت با قالب وردپرسی مذهبی توسط شرکت دارکوب فراهم می باشد.

  • یکی از مهمترین نکته هایی که در طراحی سایت ها  از جمله طراحی سایت مذهبی باید به آن توجه شود نکته های سئوی آن است :

همه شما می دانید که برای مطرح شدن و فروش محصولات یک سایت لازم است رتبه برتر گوگل باشید هرچه رتبه شما بالاتر باشد، فروش شما بیشتر خواهد بود. برای گرفتن رتبه برتر در گوگل باید روی سایت مذهبیتان، سئو انجام شود تا زحماتی که طراحان سایت کشیدند و هزینه هایی که شما پرداخت کردین، نتیجه بخش باشند.

برای یک سایت مذهبی می توانیم عبارت های زیر را در نظر بگیریم :

1- امکان ارسال و دریافت ایمیل برای کاربران سایت مذهبی :

یکی از فعالیت های روزانه قابل اعتماد برای وب سایت ها مذهبی و سایر وب سایت ها استفاده از سرویس هاست ایمیل می باشد. که یکی از پر کابردترین و پر اهمیت ترین ارتباط های استفاده از ایمیل در میان شرکت ها، سازمان ها، افراد و … ایمیل می باشد. همانطور که می دانید سرویس هاست ایمیل کمک شایانی به پشتیبانی کردن از ایمیل های تجاری شما می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره هاست یا میزبان ایمیل باید بگوییم که تمام ایمیل ها و فایل ها در یک سرور ذخیره می شوند. به عبارتی باید بگوییم زمانی که شما یک ایمیل را دریافت می کنید، آن فایل ها در سرور گیرنده ذخیره می شوند و مدیرهای سرور تصمیم به پاسخ یا عدم پاسخ و … می گیرند.

2- گذاشتن سیستم نظر سنجی برای کاربران سایت مذهبی :

یکی از عالی ترین راه ها برای درک انعکاس رفتار مشتری یا کاربر برای خدمات جدید است. نظر سنجی در وب سایت مذهبی کمک شایانی به تبلیغات مذهبی، تصحیلات سایت شما و بطور کلی مفید تر کردن سایت مذهبی شما می کند.

3- گذاشتن پنل اس ام اس در زمان طراحی یک سایت مذهبی :

بهترین و ساده ترین راه ارتباطی با سرعت بالا و بدون اتلاف وقت با مشتری ارسال ” اس ام اس ” از طریق وب سایت می باشد.

4- می توانیم بخشی را برای استخاره قرآن در نظر بگیرید تا کاربران سایت مذهبی بتوانند از آن استفاده کنند.

5- معرفی کردن بیوگرافی یا تاریخچه شخصیت های دینی و مذهبی :

زندگی نامه یا معرفی نامه یک سبک در ادبیات و دیگر رسانه ها می باشد که اتفاق ها و روند زندگی یک فرد یا افراد را توصیف می کند. با قرار دادن بخش بیوگرافی در قالب سایت وردپرسی مذهبی، شما می توانید راجع به شخصیت های مذهبی – تاریخی و یا شخصیت های معاصر اطلاعات کسب کرده و بیوگرافیشان را وارد کنید.

6- گذاشتن قسمتی در قالب مذهبی وردپرسی برای ختم کردن قرآن :

ختم قرآن و روش و تاثیرات آن از زمان صدر اسلام توسط پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و اهل بیت پاک و طاهر پیامبر عظیم الشان اسلام (ع) معرفی شده است. با گذاشتن بخش ختم قرآن در وب سایت مذهبی خود، می توانید در این امر مشارکت بفرمایید.

به طور کلی، می توان گفت یک وب سایت کار همان کاتالوگ را انجام می دهد. یک کاتالوگ شامل متون و تصویرهای مرتبط با موضوعتان می باشد. لذا یک وب سایت نه تنها شامل متون و تصاویر مربوطه می باشد بلکه شامل فیلم ها، فایل های صوتی و یا انیمیشن های مربوطه به موضوع شما هم می تواند باشد.  با قالب مذهبی وردپرس ارزان می توانید یک سایت با پشتیبانی 24 ساعته برای خود داشته باشید تا هر وقت لازم دانستید آن را ویرایش کنید و در طول زمان میلیون ها کابر مختلف، آن را بازدید کنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز