قالب سایت فروشگاهی داروخانه

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم عسگرزاده

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7386

قیمت: 500,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.6/5 - (14 امتیاز)

دموی ویدیو قالب

قالب وب سایت فروشگاهی داروخانه با آخرین نسخه وردپرس طراحی شده و به صورت ریسپانسیو یعنی سازگار با موبایل می باشد. این قالب برای فروش محصولات دارویی و پزشکی مناسب می باشد، همچنین این قالب برای سایر مشاغل که فروش اینترنتی دارند نیز مناسب است.

یکی از مزایای این قالب داینامیک بودن آن است که سبب آسان شدن درج محتوا در سایت می باشد و ادمین سایت به راحتی می تواند محتوا و عکس ها را تغییر دهد.
زبان قالب وب سایت تولید شده فارسی می باشد و می توان به زبان دیگر تغییر داد، همچنین این قالب قابلیت چند زبانه شدن را دارا می باشد. قالب وردپرس داروخانه قابلیت اتصال به انواع درگاه های بانکی را دارد. در صفحه اصلی نمایش محصولات به صورت دسته بندی و اسلایدری وجود دارد. در صفحه تماس با ما، فرم تماس قرار گرفته که کاربران می توانند با ادمین سایت در ارتباط باشند. همچنین در قسمت فوتر یا انتهایی قالب شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که کاربران می توانند با کلیک کردن صفحات اجتماعی سایت را ببینند.

یکی از امکانات دیگری که این قالب دارد، امکان مقایسه محصولات می باشد که کاربر می تواند محصولات را با هم مقایسه نماید. با توجه به اینکه پلاگین ووکامرس قویترین فروشگاه ساز در سایت های وردپرسی می باشد در طراحی این وب سایت برای قسمت فروشگاه از پلاگین ووکامرس استفاده شده است.

امکان دیگری که در این قالب تعریف شده است این است که می توان روش های مختلفی را برای حمل و نقل محصول ایجاد کرد، همچنین در صفحه محصولات می توان تب جدید اضافه کرد. قابلیت جستجوی محصولات نیز در این قالب وجود دارد.

کلیه موارد مربوط به بهینه سازی و سئو در قالب فروشگاهی وردپرس داروخانه رعایت شده است، همچنین قالب داروخانه دارای صفحه مقالات برای گذاشتن مقاله می باشد که باعث بهتر شدن سئوی سایت می گردد.

لازم به ذکر است قالب وردپرس طراحی شده با توجه به اینکه از پایه طراحی شده و به صورت قالب آماده نمی باشد امکان اضافه کردن امکانات جدید را دارا می باشد.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز