قالب موزیک وردپرس

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8601

قیمت: 300,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.6/5 - (10 امتیاز)

قالب موزیک وردپرس، قالبی فروشگاهی است که افرادی که در زمینه فروش ساز و آلات موسیقی فعالیت دارند می توانند ازین قالب وردپرس استفاده کنند. البته این قالب وردپرس چند منظوره است و می توان در زمینه های دیگری از آن استفاده کرد.

 

قالب وردپرس موزیک

 

امکانات قالب موزیک وردپرس:

  1. استفاده از مترجم برای قالب در ابتدای سایت (با استفاده از مترجم می توان زبان سایت را تغییر داد و کاربران با زبان های مختلف امکان استفاده از سایت را دارا می باشند)
  2. وجود اسلایدر برای نمایش عکس ها مانند بنر و محصولات
  3. امکان اتصال به درگاه بانک
  4. وجود جستجو در ابتدای سایت
  5. امکان اتصال به شبکه های اجتماعی
  6. امکان نمایش دسته های مختلف سایت در صفحه اصلی، مانند محصولات جدید، محصولات پرفروش و غیره
  7. امکان اضافه کردن محصولات به محصولات مورد علاقه
  8. وجود قسمت نظرات کاربران برای نمایش پیغام ها و نظرات مشتریان
  9. امکان عضویت کاربران و مشتریان به خبرنامه سایت برای اطلاع رسانی اخبار جدید سایت
  10. دارا بودن قسمت مقالات
  11. دارا بودن قسمت دسته بندی برای صفحه فروشگاه
  12. وجود نقشه در صفحه تماس با ما
  13. فرم تماس و ایجاد فرم های جدید

موسیقی را می توان بیان احساسات با استفاده از آواها و صداها بیان کرد. در بسیاری از فرهنگ ها موسیقی با زندگی مردم عجین شده است. به طوری که در بسیاری از مراسم های مذهبی، مراسم های رسمی و یا فعالیت های اجتماعی از موسیقی استفاده می شود. بتهوون درباره موسیقی چنین می گوید:” آنجا که سخن از گفتن باز می ماند موسیقی آغاز می شود.”

در عصر حاضر بسیاری از افراد هر روز به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهند و برخی افراد توانایی نواختن ساز را نیز دارند. در نتیجه وجود سایت های موسیقی یک امر واجب در عصر حاضر می باشد. در قالب وردپرس موسیقی که یک قالب فروشگاهی می باشد، می توان فایل موسیقی آپلود کرده و یا آلات مختلف موسیقی را برای فروش به نمایش گذاشت.

 

چکیده ی توضیحات قالب موسیقی:

اولین امکانی که می توان درباره این قالب وردپرس صحبت کرد، وجود مترجم در قالب می باشد. این مترجم به گوگل متصل بوده و این امکان را به سایت می دهد تا بتوان تمامی مطالب وب سایت را به زبان دیگری ترجمه کرد. بنابراین امکان استفاده برای کاربران با زبان های مختلف را فراهم می کند.

زبان اصلی قالب وردپرس فروشگاهی انگلیسی ست ولی امکان تغییر آن به زبان های دیگر وجود دارد.

تمامی اصول سئو و بهینه سازی سایت در این وب سایت نیز رعایت شده است و سایت به راحتی در گوگل ایندکس می شود.

قالب فروشگاهی ووکامرس ریسپانسیو، یعنی سازگار با موبایل طراحی شده است. در عصر حاضر بیشتر افراد از تلفن های همراه برای استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت ها استفاده می کنند. در نتیجه اهمیت طراحی سایت برای موبایل دوچندان شده است. تمامی قسمت های این قالب وردپرس موسیقی سازگار با تلفن های همراه طراحی شده اند.

همچنین این قالب داینامیک می باشد. که امکان تغییر مطالب و عکس ها را برای صاحب وب سایت فراهم می کند. که این کار بسیار ساده و راحت است. شما تنها با دیدن فیلم آموزشی کار با قالب، می توانید تمامی تغییرات مربوط به اطلاعات سایت را به تنهایی انجام دهید

در قسمت فروشگاه وب سایت دارای دسته بندی ست که انتخاب و دسترسی به محصول مورد نظر را برای کاربر آسان می سازد.

شرح کامل امکانات:

  1. مترجم در سایت

می توان اشاره کرد که وجود مترجم یک امکان عالی در قالب سایت موزیک می باشد. به دلیل وجود این امکان افراد مختلف با زبان های مختلف می توانند از امکانات سایت بهره مند شوند.

کاربر در ابتدای ورود به سایت می تواند زبانی را که با آن آشنایی بیشتری را دارد انتخاب کند تا تمامی مطالب سایت به زبان انتخابی ترجمه شود.

اضافه کردن زبان های مختلف به مترجم سایت، به دست ادمین بوده و می توان چندین زبان متفاوت را برای این  قالب وردپرس موسیقی در نظر گرفت. که البته توصیه می شود تا از زبان های رایج در قالب موسیقی استفاده شود. این مترجم به صورت مستقیم به گوگل ترنسلیت (مترجم شرکت گوگل) متصل می باشد.

  1. اسلایدر و نمایش عکس های بزرگ در ابتدای قالب وردپرس موزیک

امروزه وجود اسلایدر در ابتدای سایت بسیار ترند و رایج شده است به همین دلیل در طراحی سایت موسیقی با وردپرس از این سبک طراحی استفاده شده و شما می توانید عکس محصولات یا بنر اطلاع رسانی خود را، با استفاده از یک عکس بزرگ و با کیفیت در ابتدای سایت نمایش دهید. وجود این عکس ها در ابتدای سایت از اهمیت بسیاری برخوردارند برای مثال شما می توانید محصول جدیدی که به تازگی به فروشگاه آورده اید را در این قسمت با یک عکس با کیفیت نمایش دهید تا کاربر در ابتدای ورود به سایت متوجه آن شود. و یا می توانید اطلاعیه های خود را مانند تخفیف ها و جشنواره ها را در قالب یک بنر جذاب در اسلایدر نمایش دهید. با این کار جذابیت سایت را نیز افزایش می دهید. منتها باید به این مساله توجه کنید که اسلایدر در ابتدای سایت قرار دارد و اولین چیزی که کاربر به محض ورود به سایت شما، متوجه آن خواهد شد اسلایدر می باشد. در نتیجه کیفیت و طراحی عکس ها دارای اهمیت ویژه ای هستند.

  1. امکان اتصال به درگاه های بانکی

از آنجایی که قالب موسیقی یک قالب فروشگاهی بوده و با ووکامرس طراحی شده است. این قالب امکان اتصال به درگاه های مختلف بانکی را دارا می باشد و شما می توانید از بانک های مختلفی درگاه تهیه کنید و به سایت اتصال دهید. این کار برای مواقع اضطراری که ممکن است سیستم درگاه یک بانک دچار اختلال باشد، برای شما مفید بوده و در فروش قالب سایت موزیک مشکلی ایجاد نکند و کاربران از درگاه بانک دیگر استفاده خواهند کرد.

همچنین می توان امکان خرید مستقیم بانکی (کارت به کارت) را در قالب فروشگاه موزیک را اندازی کرد. که کاربران مبلغ محصول را به صورت مستقیم کارت به کارت کرده و به اطلاع شما برسانند. گزینه پرداخت در محل را نیز می توان فعال کرد. که پرداخت بعد از تحویل محصول صورت گیرد.

  1. وجود سرچ در سایت

شاید بتوان بیان کرد که مهمترین قسمت در سایت امکان جستجو می باشد. که بتوان به راحتی به مطلب یا محصول مورد نظر دسترسی داشت. فقط نیاز هست که موضوع مورد نظر خود را در قسمت جستجو نوشت تا سایت مطلب مورد نظر شما را برای شما نمایش دهد و در بین نتایج مشخص شده در سایت، کاربر مطلب مورد نظر خود را انتخاب خواهد کرد.

  1. وجود شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی در دنیای امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست. بسیاری از کسب و کارها در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. می توان اشاره کرد که این شبکه های به دلیل رایگان بودن و دسترسی راحت برای افراد بسیار محبوب هستند. قالب موسیقی وردپرس در چندین قسمت مختلف به نمایش شبکه های اجتماعی پرداخته است که دسترسی کاربران برای ارتباط با شما راحت تر سازد. با یک کلیک بر روی آیکون اینستاگرام می توان وارد اینستاگرام فروشگاه شد و در نتیجه لینک ارتباطی محکم تری برای ارتباط با مشتری فراهم ساخت. شبکه های اجتماعی (سوشیال مدیا) در قسمت ابتدایی سایت درنظر گرفته شده اند که کاربر به محض ورود به سایت متوجه آنها خواهد شد.

همچنین در قسمت پایین سایت و صفحه ی تماس با ما به تکرار شبکه های اجتماعی پرداخته شده است.

  1. نمایش دسته های مختلف محصولات

قطعا شما به عنوان ادمین و صاحب سایت قصد نمایش یک سری از محصولات خود را دارید که برای شما اهمیت بیشتری دارند. برای مثال ممکن است شما یک محصول جدید را وارد فروشگاه خود کرده اید و می خواهید محصول را به صورت ویژه نمایش دهید. در این حالت محصول را در دسته ی محصولات جدید انتخاب کرده و هنگامی که کاربر بر روی جدیدترین محصولات کلیک کند، محصول شما در صفحه اصلی نمایش داده میشود. یا شاید محصولی در زمانی تعیین شده دارای تخفیف بوده و شما می خواهید به صورت ویژه به معرفی محصول مورد نظر بپردازید. در نتیجه محصول را در دسته ی محصولات ویژه قرار داده و در صفحه اصلی به نمایش می گذارید.

  1. محصولات مورد علاقه

قالب وردپرس موزیک دارای قسمتی با نام محصولات مورد علاقه می باشد. به این صورت که کاربر، محصولاتی که به آنها علاقه مند است را با کلیک بر روی آیکون قلب (قسمت علاقه مندی ها)، دسته بندی می کند. سپس می تواند وارد دسته بندی محصولات مورد علاقه خود شده و محصول نهایی را انتخاب کند. این امر به کاربر در خرید بهتر کمک بسیاری می کند.

  1. قسمت نظرات کاربران

در این قسمت می توانید نظرات کاربرانی را که با آنها تعامل داشتید نمایش دهید که می تواند باعث ایجاد حس اطمینان در بین دیگر کاربران شود. شایان ذکر است که در قسمت نظرات قالب موزیک، شما می توانید نظرات گلچین شده و مشخص را برای نمایش عموم انتخاب کنید.

  1. خبرنامه

کاربران می توانند با عضویت در خبرنامه سایت از اخبار و وقایع سایت شما با خبر باشند. برای عضویت فقط کافی ست که کاربران ایمیل خود را وارد کنند. ایمیل ها در پایگاه داده سایت ذخیره شده و شما می توانید هر زمان که احتیاج داشتید، به آنها دسترسی داشته باشید. برای مثال مجموعه شما دارای تخفیفات ویژه ای برای برخی از محصولات در مدت زمان محدودی خواهد بود. شما می توانید از طریق خبرنامه به اطلاع کاربران برسانید و اطلاعیه خود را برای آنها ایمیل کنید.

  1. قسمت مقالات

قسمت مقالات برای سئو و بهینه سازی سایت اهمیت ویژگی ای دارد و اگر شما بخواهید قالب وردپرس موزیک را بهینه کنید و با تعدادی از کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما ضروری ست، در صفحات اول گوگل قرار بگیرید، صد در صد به بخش مقالات نیاز خواهید داشت. قسمت مقالات برای به روز شدن سایت نیز دارای اهمیت می باشد. می توانید اخبار و اطلاعیه ها را نیز در این قسمت در قالب یک مقاله به نمایش بگذارید. در طراحی سایت موسیقی با وردپرس، قسمت مقالات این قالب دارای طراحی ویژه ای می باشد که با حرکت موس بر روی هر یک از مقالات لوگوی سایت بر روی مقاله نمایش داده می شود. اینکار علاوه بر ایجاد جذابیت در سایت، باعث توجه بیننده به شکل لوگوی شما نیز می شود.

  1. امکان دسته بندی محصولات در صفحه فروشگاه

برای ایجاد نظم و دسترسی بهتر به محصولات، باید تمامی محصولات سایت دارای دسته ی مشخصی باشند. مثلا تصور کنید که در این سایت به فروش آلات موسیقی مشغول هستید. در نتیجه محصولات مختلفی مانند پیانو، گیتار، سازدهنی و …. در فروشگاه وجود دارند، که هر کدام از این آلات موسیقی خود دارای مدل های گوناگونی خواهند بود. در نتیجه کاربر فقط با کلیکئ بر روی دسته بندی پیانو، انواع پیانو موجود در قالب موسیقی وردپرس را خواهد دید. که این موضوع باعث نظم و هماهنگی بهتر و زیباتری در قالب موزیک می شود.

  1. وجود گوگل مپ

صفحه  تماس با ما در قالب وردپرس موسیقی علاوه بر فرم تماس و اطلاعات ارتباطی، دارای نقشه گوگل مپ نیز می باشد. شما می توانید با قرار دادن موقعیت مکانی خود در این قسمت، دسترسی حضوری را برای کاربران راحت تر نموده که این امر منوط به وجود یک فروشگاه فیزیکی می باشد.

  1. فرم تماس

قالب وردپرس موزیک در صفحه  تماس با ما، دارای فرم تماس می باشد که می توانید با کاربران ارتباط داشته باشید. کاربران در این قسمت می توانند نظرات، سوالات و پرسش های خود را بیان کنند و شما نیز در فرصت مناسب می توانید به آنها پاسخ دهید. همچنین این امکان را دارید تا فرم های جدیدی برای سایت خود ایجاد کنید. اما در نظر بگیرید که وجود فرم های گوناگون سایت را سنگین کرده و همچنین ممکن است مدیریت اطلاعات دریافتی کمی وقت گیر باشد.

در این قالب موسیقی شما می توانید بی نهایت برگه، نوشته و محصولات درج کنید و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را در سایت نمایش دهید. تنها باید به این نکته توجه کنید که دسته بندی درستی را انتخاب کنید تا مطالب  در جایگاه مناسبی نمایش داده شوند و سایت  دارای نظم و یک پارچگی باشند.

دلیل ایجاد قالب موزیک چیست؟

بنا بر تجربه کاری که به عنوان یک طراح سایت دارم و با افراد مختلفی برخورد داشتم. یکی از مراجعه کنندگان شرکت، استاد آموزش نوازندگی بودند که برای آموزش ساز نیاز به یک سایت فروشگاهی داشتند تا بتوانند فایل های ویدیویی آموزشی خود را در سایت به فروش برسانند. همچنین می خواستند برای ارتباط  بهتر با هنرجویان، آپلود فایل های رایگان و نت های آموزشی از سایت استفاده کنند. از این طریق می توانستند هنرجویان جدیدی نیز پیدا کنند. شما نیز می توانید بیوگرافی کاملی از خود و خدماتی که ارائه می دهید تهیه کنید و در قالب موسیقی وردپرس قرار دهید.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز