قالب وب سایت تعمیراتی

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2949

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

5/5 - (4 امتیاز)

قالب وب سایت تعمیراتی، قالبی جامع برای افراد و شرکت های خدماتی-تعمیراتی است. به نحوی که برای هر برند، نوع دستگاه و یا خدمات شما صفحه ای جداگانه طراحی شده و شما می توانید مطالب رو طبقه بندی شده و به صورت مجزا و کامل شرح دهید.

در حال حاضر شغل های فنی از پر درآمدترین شغل های موچد در بازار کار هستند. این مشاغل دارای امنیت مالی بالایی هستند و بازار کار نیز برای آن ها فراهم بود و به اصطلاح اشباع نشده اند. در این مشاغل مهارت حرف اول را میزند. شغل های تعمیراتی بسیاری در بازار کار وجود دارند برای مثال تعمیرات لوازم خانگی، نقاشی خودرو، برق ساختمان ها، تعمیرات آسانسور، تعمیرات موبایل. در چنین شغل هایی هم می توان به صورت کارمد در یک شرکت کار کرد و یا به صورت شخصی و خود اشتغالی برای خود کار کرد. اگر شما صاحب شرکتی هستید و یا حتی به صورت خود اشتغالی کار می کنید می توانید از این قالب سایت تعمیرات برای تبلیغات و معرفی خود استفاده کنید.
این قالب شرکتی وردپرس ریسپانسیو طراحی شده، یعنی سازگار با موبایل است. داینامیک بوده و شما می توانید تمامی مطالب و عکس ها را شخصا و به راحتی تغییر دهید. تک زبانه ست، اما امکان دوزبانه شدن آن وجود دارد.
قالب وردپرس تعمیرات از پایه برنامه نویسی شده و سیستم مدیریت محتوای آن با آخرین نسخه ی وردپرس طراحی شده است. تمامی نکات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت رعایت شده است.

امکانات قالب تعمیراتی

  • 1. وجود آدرس و شماره تماس در ابتدای سایت
  • 2. درخواست اعزام کارشناس
  • 3. نمایش و اطلاع برندهای تعمیراتی تخصصی شما
  • 4. وجود پرسش های متداول
  • 5. نمایش آخرین مقالات در صفحه اصلی
  • 6. فوتر ساده
  • 7. وجود صفحه خدمات اختصاصی
  • 8. ایجاد صفحات و مقالات نامحدود
  • 9. صفحه تماس جذاب
  • 10. و غیره

توضیحات قالب تعمیرگاه

1.وجود اطلاعات در ابتدای سایت

در ابتدای این قالب تعمیراتی وردپرس اطلاعات تماس مهم که شامل شماره تماس و ساعات کاری می باشد، به صورت مختصر بیان شده است. این کار باعث دسترسی سریع به اطلاعات تماس می شود و کاربران در صورت نیاز می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. حتی شماره تماس قابلیت کلیک دارد که اگر کاربران با گوشی موبایل خود وارد سایت شدند، با کلیک بر روی شماره تلفن می توانند با شما تماس گرفته و صحبت کنند.

قسمت ابتدایی که به آن هدر می گویند بر روی اسلایدر قرار دارد که همین امر باعث توجه کاربران خواهد بود. زیرا هر سه ثانیه یک بار اسلایدر چرخیده و عکس آن عوض می شود. ازین قسمت شما می توانید برای اطلاع رسانی های خود نیز استفاده کنید.

2. درخواست ارسال کارشناس به محل

در قسمت منوی این وب سایت یک دکمه برای اعزام کارشناس مشخص شده است. کاربران با کلیک بر روی این دکمه به فرمی در صفحه اصلی هدایت می شوند. آنها می تواندد با پر کردن اطلاعات فرم تماس نیاز خود را بیان کنند. اطلاعات آنها از طریق ایمیل به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما می توانید با در دست داشتن اطلاعات آنها، به آنها تماس گرفته و پیگیری های لازم را انجام دهید.

مزیت دیگری که این فرم تماس دارد این است که در آن شماره تماس و ایمیل مشتریان خواسته می شود و شما اطلاعات تماس آنها را دارید تا بعدها در صورت نیاز بتوانید با آنها ارتباط داشته باشید.

3. نمایش برندهای مشخص در صفحه اصلی

در صفحه اصلی این قالب تعمیراتی و خدماتی قسمتی برای نمایش برندها در نظر گرفته شده است. شما به عنوان یک نیروی متخصص می توانید از این قسمت استفاده کنید و لوگوی برندهای مشخصی که در آنها تخصص دارید را معرفی کنید. کاربر اگر به سایت شما مراجعه کند با ملاحظه این قسمت متوجه می شود که آیا شما با برند مد نظر آن کار می کنید یا خیر.

4. پرسش های متداول

عموما تمامی افراد سوالاتی را در مورد نحوه کار و شرایط شما خواهند داشت. شما می توانید این سوالات را در قسمت پرسش و پاسخ که در صفحه اصلی این قالب سایت تعمیرات در نظر گرفته شده است، پاسخ دهید. اهمیت قسمت پرسش های متداول در آن است که باعث اطلاع رسانی به کاربران شده و به عمل ارتباط و تماس با کاربر سرعت می بخشد. کاربر با مطالعه ی این قسمت ممکن است به پاسخ پرسش هایی که در ذهن دارد برسد. همچنین این کار باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهد شد.

5.نمایش مقالات

در طراحی سایت تعمیرات تمامی موارد مربوط به سئو و بهینه سازی رعایت شده است. قسمت مقالات نیز برای سئو دارای اهمیت بسیار زیادی ست و شما باید در مورد مطالبی که در آن حوزه کار می کنید و به اصطلاح ارائه خدمات دارید، مقالاتی را نوشته و در سایت قرار دهید. این کار برای رتبه گیری در موتور جستجو گوگل الزامی است. در این قالب تعمیراتی وردپرس قسمتی جداگانه برای نمایش مقالات در نظر گرفته شده است که با مراجعه به قسمت مقالات که در منوی قالب وب سایت تعمیرات وجود دارد، امکان دسترسی به تمامی مقالات فراهم شده است. قسمت مقالات در این قالب وردپرسی دارای طراحی جالبی است که نظر که توجه کاربران را به خود جلب می کند. همچنین برای آپدیت شدن و به روز رسانی در قالب تعمیرات، شش مقاله آخر نیز در صفحه اصلی نمایش داده می شود که کاربران با دیدن صفحه اصلی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. به بیان دیگر در صفحه اصلی امکان نمایش شش مقاله آخر در نظر گرفته شده است که اگر کاربران به صورت مکرر سایت شما را دنبال می کنند متوجه مقاله آخرین مقاله شما بشوند

6. فوتر ساده

در این قالب خدماتی، فوتر یا همان قسمت انتهایی قالب طراحی ساده و مینیمالی دارد. با یک نگاه سریع و اجمالی، بدون سردرگمی تمامی اطلاعاتی را که ممکن است کاربر به آن نیاز پیدا کند، در دسترس است. آدرس شعبه ها، شماره تماس ها، ساعات کاری، معرفی اختصاری مجموعه یا همان درباره ما، لوگو که نماینگر هویت شغلی شماست و شبکه های اجتماعی در فوتر سایت قرار داده شده است.

اجازه بدهید توضیحی مختصر نیز در مورد شبکه های اجتماعی نیز بیان کنیم. شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مدیا در دنیای امروز دارای اهمیت فراوانی هستند. رایگان بودن و دسترسی آسان به آن ها، باعث رشد سریع و محبوبیت آن ها در بین افراد جامعه است. در دنیای امروزه اکثر افراد توانایی استفاده از اینستاگرام و واتساپ را دارند. لینک کردن وب سایت با شبکه های اجتماعی باعث رشد تبلیغات و در نتیجه معرفی بهتر شما در دنیای مجازی خواهد بود.

وجود این دو در کنار هم (وب سایت و شبکه های اجتماعی) از بهترین کارها در معرفی و پرزنت کردن خواهد بود.

7. طراحی اختصاصی صفحات

در این قالب وردپرس تعمیراتی برای هر برند یا محصول خاص صفحه ای جداگانه طراحی شده است. برای نمونه در دموی این قالب تعمیراتی صفحه ال جی برای نمایش وجود دارد. در این صفحه یک عکس اختصاصی در سمت چپ و توضیحی مختصر در سمت راست آن قرار دارد. در این قسمت شما می توانید به روند کار و یا تخصص خود اشاره کنید و شرح حالی از رزومه خودتان بنویسید. در قسمت پایین تر یک تعمیرکار با دکمه ی ارسال کارشناس قرار دارد. با کلیک بر روی دکمه کاربر به قسمت فرم اعزام کارشناس هدایت می شود که می تواند با پر کردن اطلاعات آن، با شما ارتباط برقرار کند.

در ادامه طراحی این صفحه بعد از دکمه ارسال کارشناس، چهار قسمت وجود دارد که به نمایانگر خدمات و کیفیت کار شما خواهد بود. که علاوه بر اطلاع رسانی باعث ایجاد جذابیت بصری در قسمت نیز شده است. و در انتهای این صفحه، بخش مقالات نیز وجود دارد. در بالا به اهمیت قسمت مقالات برای سئو و رتبه گیری اشاره شده است. در این قسمت مجددا آخرین مقالات وجود دارند با این تفاوت که فقط سه مقاله آخر نمایش داده می شود. این کار باعث لینک دهی و ارتباط و انسجام بیشتر در صفحات وب سایت خواهد شد. فرض کنید که کاربری از طریق جستجو در گوگل به وب سایت شما در این صفحه راه یافته باشد. وی تنها با مراجعه به این صفحه اطلاعات زیادی در مورد شما و خدمت موجوددریافت خواهد کرد.

8. ایجاد مقالات و صفحات بسیار

در این قالب وردپرس خدماتی و تعمیراتی محدودیتی برای ایجاد صفحات وجود ندارد و شما می توانید نامحدود برگه و نوشته در قالب خدماتی ساخته و در معرض نمایش قرار دهید. برای مثال می توانید بگرگه ای دیگر برای برند سامسونگ بسازید و به شرح خدمات برند سامسونگ بپردازید. این کار حتی برای سئو و رتبه گیری شما نیز مفید خواهد بود

9. صفحه تماس با ما

در تمامی وب سایت ها صفحه تماس با ما وجود دارد. کاربران می دانند با مراجعه به این صفحه می توانند اطلاعات تماس با صاحب وب سایت را پیدا کنند. در این قالب وردپرسی تعمیراتی صفحه تماس دارای طراحی جالبی ست که با حرمت موس بر روی عکس ها، عکس به چرخش درآمده و اطلاعاتی که در پشت آن پنهان شده اند به نمایش در می آید. همچنین در این صفحه فرمی برای برقراری ارتباط بین کاربران و صاحب وب سایت قرار داده شده است. کاربران می توانند با پر کردن موارد فرم پیشنهادات، سوالات، انتقادات و یا هر پیغامی که دارند را به صورت مکتوب با شما در میان بگذارند. اطلاعات برای شما ایمیل شده و شما می توانید با مراجعه به ایمیل خود به پیغام آن ها دسترسی پیدا کرد و در صورت نیاز به آنها پاسخ داده و یا تماس بگیرید. نیاز به بیان این نکته است که تمامی فرم های استفاده شده در قالب وب سایت تعمیرات دارای کپچا بوده و امنیت آنها برقرار است.

در قسمت پایین تر این صفحه نقشه قرار گرفته است که در صورت وجود مکان فیزیکی می توانید از این نقشه استفاده کنید و لوکیشن خود را بر روی آن نمایش دهید تا کاربران از آدرس دقیق مکانی شما اطلاع داشته باشند.

در این قسمت یه توضیحاتی تکمیلی خواهیم پرداخت

امروزه استفاده از موبایل ها و تبلت ها نسبت به قبل بسیار زیاد شده است. آمارها بیانگر این هستند که بیش از 60 درصد جستجو ها و استفاده از اینترنت با تلفن های همراه صورت می گیرد. به همین علت امروزه وب سایت های طراحی شده علاوه بر در نظر گرفتن ظاهر سایت در صفحه نمایش های بزرگ مانند دسکتاپ ها و لپ تاپ ها، موبایل ها را نیز مد نظر قرار داده و وب سایت ها به صورت ریسپانسیو طراحی می شوند.

ریسپانسیو یک اصطلاح برای بیان سازگاری سایت با موبایل ها می باشد. به بیان کامل تر سایت هایی که سازگار با صفحه های مختلف نمایش طراحی شده اند را ریسپانسیو می گویند. به این شکل که اگر وب سایت را با هر دستگاهی باز کنید، سایت مشکلی در نمایش اطلاعات خود نخواهد داشت و خود را با صفحه نمایش موجود سازگار می کند. در وب سایت های جدید دیگری خبری از اسکرول هلای سنگین بزرگ در پایین صفحات نیست و کاربر به راحتی می تواند اطلاعات موجود در صفحه را باز کرده و مطالعه کند. قالب وب سایت تعمیرات ریسپانسیو طراحی شده است.

قالب سایت تعمیرات یک قالب وردپرسی است. وردپرس در عصر حاضر از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای وب سایت ها است. تقریبا 60 درصد وب سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند. حال به این نکته بپردازیم که سیستم مدیریت محتوا چیست.

تمامی وب سایت های دنیا از دو بخش طراحی شده اند: بخش ایستا و بخش داینامیک و پویا

بخش ایستا همان بدنه وب سایت بوده که در آن از کدهای برنامه نویسی استفاده شده است و کاربران عادی نیازی به دانش آن ها ندارند. بخش دیگری آن بخش داینامیک و پویا بوده که در قالب آنها از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می شود. سیستم های مدیریت محتوا ترجمه ی “content management system” است که به صورت اختصار به آن ها CMS می گویند.
سیستم های مدیریتی متفاوتی وجود دارند ولی محبوب ترین آن ها وردپرس است. به دلیل مزایاهایی که این سیستم مدیریت محتوا دارد برای طراحان وب سایت و کاربران محبوب ترین است. کار با آن برای افراد عادی که دانش برنامه نویسی خاصی ندارد بسیار آسان است. با یک آموزش چند ساعته افراد می توانند با وب سایتی که با وردپرس طراحی شده است، کار کنند. به شما یک پنل مدیریتی داده خواهد شد که بتوانید تمامی اطلاعات وب سایت خود را به راحتی تغییر دهید. ادمین یا فردی که کنترل محتوای وب سایت را دارد با وارد شدن به پنل وردپرس می تواند تمامی عکس ها، نوشته ها، ویدیو ها و یا هر محتوای دیگری که در قالب وردپرس تعمیراتی وجود دارد را به راحتی تغییر دهد. وقتی می گویند قالب با وردپرس طراحی شده داینامیک است، یعنی وب سایت دارای پنل مدیریت محتوا بوده و می توان بدون نیاز به تغییر در کدهای آن، محتوا را تغییر داد. پس در نتیجه تمامی وب سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند، داینامیک و پویا هستند.

این قالب تعمیراتی وردپرس امکان چند زبانه شدن را نیز داراست و می توان به آن زبان های دیگری اضافه کرد. به عنوان نمونه زبان انگلیسی را به آن اضافه کرد. در این صورت قالب تعمیراتی دو زبانه خواهد شد و زبان اصلی آن فارسی و زبان دوم آن انگلیسی است.

 

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز