قالب وردپرس شرکتی آرکا

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9125

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

5/5 - (11 امتیاز)

قالب وردپرس شرکتی آرکا قالبی چندمنظوره ست که انتخاب خوبی برای شرکت های بازرگانی، صنعتی، و … می باشد.

 

وردپرس شرکتی آرکا

قالب شرکتی وردپرس بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است. این قالب وردپرس ساده دو زبانه طراحی شده است، که زبان اصلی آن انگلیسی و زبان دوم آن فارسی می باشد. ولی امکان جا به جایی زبان ها و حتی تک زبانه کردن سایت وجود دارد.

از این قالب وردپرسی می توان برای شرکت های بازرگانی، صنعتی، تجاری و …. استفاده کرد. قالب داری فرم تماس می باشد که باعث ارتباط بیشتر با کاربران می شود.

این قالب ریسپانسیو سازگار با موبایل طراحی شده است. همچنین تمامی مسایل مربوط به سئو و بهینه سازی نیز در این قالب در نظر گرفته شده است.

مزایای قالب وردپرسی
  • 1. دو زبانه بودن
  • 2. اطلاعات تماس در قسمت هدر
  • 3. نمایش اطلاعات مورد نیاز در صفحه اصلی
  • 4. قسمت مقالات
  • 5. فرم تماس
  • 6. اطلاعات تماس کامل
  • 7. خبرنامه
  • 8. پنل جداگانه برای مدیریت زبان های سایت

قالب وردپرسی دوزبانه

این قالب شرکتی وردپرس دو زبانه طراحی شده است. زبان اصلی آن انگلیسی و زبان دوم آن فارسی است. اما این امکان وجود دارد که در آینده نیز زبان های دیگری به آن اضافه کنید. این قالب وردپرسی برای شرکت های بازرگانی، تجاری و در افرادی که نیاز دارند که سایت آنها به زبان انگلیسی طراحی شده باشد و زبان فارسی را هم دارد باشد، پیشنهاد می شود.

اطلاعات تماس در ابتدای سایت

در بدو ورود به قالب وردپرس شرکتی با اطلاعات تماس در بالای سایت مواجه می شوید. به قسمت ابتدایی سایت که عموما از لوگو و منو تشکیل شده است، هدر می گویند. حال در هدر این قالب شرکتی وردپرس اطلاعات تماس هم قرار گرفته است. هدر در تمامی صفحات قالب شرکتی تکرار می شود و کاربران با ورود به هر صفحه اطلاعات بالای صفحه را دارند. و فقط قسمت بدنه سایت تغییر می کند. برای مثال اگر به صفحه درباره ما وارد شوید قسمت بالا یا همان هدر تکرار شده و بعد از آن اطلاعات مربوط به درباره ما که عموما شرح حالی از بیوگرافی و رزومه افراد است، ملاحظه می شود.

صفحه اصلی قالب وردپرس شرکتی

در طراحی صفحه این قالب وردپرس شرکتی تمامی اطلاعات در صفحه اصلی نمایش داده شده است. به بیان دیگر هر آنچه که کاربر نیاز داشته باشد در صفحه اصلی وجود دارد. حال به شرح کلی صفحه اصلی این قالب وردپرسی خواهیم پرداخت. از ابتدای سایت که شروع کنیم در ابتدا اسلایدر وجود دارد که سه عکس بزرگ را به صورت چرخشی به کاربران نمایش می دهد. این سه عکس به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. پس اگر می خواهید عکسی در این قسمت قرار دهید به دو فاکتور کیفیت و حجم عکس دقت کنید و عکس را تا آنجایی که به کیفیت آن خدشه ای وارد نکند، کاهش دهید. کم بودن حجم عکس ها باعث سرعت بخشیدن به نمایش آن ها خواهد شد.

بعد از آن که از قسمت اسلایدر قالب وردپرسی اسکرول کرده و به سمت پایین حرکت کردیم به بخش خدمات بر خواهیم خورد. سه بخش برای نمایش خدمات قالب وردپرسی در نظر گرفته شده است. در این قسمت باید به شرح مختصری از خدماتی که ارئه می دهید و کسب و کاری که در آن مشغول هستید بپردازید. در نتیجه کاربر با مطالعه این قسمت یک سری اطلاعات کلی در مورد سایت و شرکت شما دریافت می کند.

بعد از قسمت خدمات در طراحی قالب شرکتی وردپرس، قسمت آخرسن پروژه ها وجود دارد. چهارتا از آخرین پروژه های شما در این قسمت نمایش داده شده است و کاربر با تازه ترین فعالیت های شما آشنا خواهد شد.

بعد از قسمت آخرین پروژه ها، قسمتی وجود دارد که می توانید هر متنی که برای شما و شرکت شما اهمیت دارد را قرار دهید. این قسمت با یک پس زمینه آبی مشخص شده است. برای مثال می توانید شرح حال مختصری از رزومه یا بیوگرافی خود بنویسید و از دست آورد های شرکت تعریف کنید. یا می توانید یک شعار تبلیغاتی به صورت بزرگ و نمایان، با رنگی خاص، قرار دهید. این قسمت به دلیل وجود رنگ پس زمینه توجه کاربران را جلب خواهد کرد و آن ها اطلاعاتی را که قصد نمایش آن را دارید، مطالعه خواهند کرد.

قسمت بعدی در قالب وردپرس شرکتی، پروژه هایی است که می توانید به صورت جداگانه نمایش دهید. برای مثال پروژه های مهم و شاخص. در این قسمت قالب شرکتی وردپرس، امکان نمایش هشت پروژه وجود دارد. برای نمایش این پروژه های خاص افکت و حرکت جالبی استفاده شده است. بدین شکل که با حرکت موس بر روی آنها، عکس پروژه چرخیده و برعکس می شود. با کلیک بر روی آن می توان وارد بخش اختصاصی آن شده و مطالب و توضیحات آم را مطالعه کرد.

قسمت بعد مربوط به آخرین مقالات وب سایت شرکتی است. در این قسمت سه مقاله آخر نمایش داده می شود. البته قسمتی جداگانه برای تمامی مقالات در نظر گرفته شده است ولی در صفحه اصلی فقط سه مقاله آخر امکان نمایش دارد. کاربران با دیدن این قسمت متوجه به روزسانی و آپدیت سایت در قسمت مقالات خواهند شد. و در انتها هم قسمت فوتر وجود دارد که در آن اطلاعات تماس، خبرنامه و شبکه های اجتماعی قرار دارند. شبکه های اجتماعی به دلیل رایگان بودن و دسترسی آسان در بین افراد جامعه بسیار پر استفاده هستند و اکثر افراد از آنها استفاده می کنند. برنامه های اینستاگرام، واتساپ، لینکدین و … بنا به کاربردی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر افراد روزانه از این شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مدیاها استفاده می کنند. وجود یک وب سایت در کنار شبکه های اجتماعی باعث سرعت بخشیدن در روند رشد کاری شما خواهد شد. وب سایت در محیط وب و شبکه های اجتماعی در محیطی دیگر به تبلیغ پرداخته و سرعت اطلاع رسانی و شناخت شما افزایش خواهد یافت. همچنین امکان ارتباط و دسترسی به شما به عنوان صاحب کسب و کار هم، راحت تر خواهد بود. فردی که وارد وب سایت شما شده است و مطالب قالب وردپرسی را بررسی می کند می تواند با کلیک کردن بر روی شبکه های اجتماعی وارد آن ها شود. برای مثال کاربری که وارد وب سایت شده است با کلیک بر روی اینستاگرام، (اگر لینک اینستاگرام را فعال کرده باشید) وارد اینستاگرام شما شده و پست ها و مطالب شما را مشاهده می کند.

مقالات

از مهم ترین بخش ها برای سئو و بهینه سازی وب سایت، بخش مقالات است. قطعا کسی قصد راه اندازی وب سایت را برای کسب و کار دارد به بخش مقالات نیاز پیدا خواهد کرد. با کمک مقالات می توان در گوگل رتبه گرفت. که البته رتبه گرفتن در موتورهای جستجو مانند گوگل مستلزم انجام یک سری کارهای تخصصی می باشد. در نتیجه این بخش برای وب سایت وردپرس شرکتی بسیار مهم و حیاتی است.

فرم تماس

با استفاده از فرم تماس کاربران می توانند انتقادات، پیشنهادات و یا نظرات خود را به صورت مکتوب برای شما ارسال کنند. پیغام آن ها از طریق ایمیل به دست شما خواهد رسید. در صورت نیاز شما هم می توانید در قالب ایمیل به آن ها پاسخ دهید.

تماس با ما

اطلاهات تماس در صفحه تماس با ما در این قالب وردپرسی بسیار کامل است. با مراجعه به این صفحه کاربر علاوه بر دسترسی به فرم تماس (توضیحات آن در پاراگراف بالا ذکر شده است) به باقی اطلاعات نیز دسترسی دارد. اطلاعات شبکه های اجتماعی، آدرس شرکت، شماره تماس و ایمیل در این قسمت نوشته شده است. در پایین صفحه تماس با ما بعد از فرم و اطلاعات تماس، نقشه وجود دارد. که شما در صورت داشتن مکان فیزیکی یا همان شرکت یا فروشگاه می توانید لوکیشن آن را در این قسمت گذاشته تا کاربرانی که قصد مراجعه حضوری را دارند به صورت دقیق و مشخص آدرس شما را داشته باشند. این کار باعث دسترسی راحت تر خواهد بود و شما اطلاعات دقیق تری به کاربر منتقل کرده اید.

خبرنامه

بخش خبرنامه در قسمت فوتر قرار دارد و از آنجایی که فوتر یا همان انتهایی ترین بخش سایت، در تمامی صفحا تکرار می شود، خبرنامه نیز در تمامی صفحات وجود دارد. کاربرانی که بخواهند اخبار وب سایت شما را داشته باشند با وارد کردن ایمیل خود، عضو خبرنامه وب سایت می شوند. تمامی ایمیل ها در دیتابیس سایت ذخیره می شوند و اگر شما بخواهید خبر یا اطلاعیه ای را برای افراد بفرستید، به راحتی به ایمیل ها دسترسی دارید و خبر خود را از طریق ایمیل برای آن ها ارسال می کنید. وجود خبرنامه برای جشنواره ها، تخفیفات و خبررسانی گروهی مفید و کاربردی خواهد بود.

پنل مدیریتی جداگانه

قالب وردپرسی شرکتی، یک قالب وردپرسی چندزبانه ست. در حال حاضر زبان انگلیسی و زبان فارسی در این قالب فعال است ولی این امکان وجود دارد که زبان های دیگر را نیز به آن اضافه کنید. این قالب به افرادی که کارهای بازرگانی و تجاری انجام می دهند توصیه می شود.

توضیحات تکمیلی قالب وردپرس شرکتی:

این قالب وب سایت شرکتی چند منظوره می باشد. در بیان ساده تر می توان از این قالب برای مسائل و مشاغل گوناگون و متفاوت استفاده کرد. در واقع این قالب را می توان برای اکثر شغل ها استفاده کرد. ولی بهترین توصیه برای افرادی است که به واسطه شغلی که دارند با خارج از شرکت در ارتباط هستند. افرادی که نیاز دارند کار خود را به زبان انگلیسی پرزنت کنند.

این قالب شرکتی وردپرس با محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا که وردپرس می باشد، طراحی شده است. کار کردن با پنل مدیریتی وردپرس بسیار ساده است و تمامی افراد با یک آموزش کوتاه می توانند با آن کار کرده و اطلاعات و مطالب سایت خود را تغییر داده و مدیریت کنند. به این ترتیب سایت ایستا نبوده و به یک سایت داینامیک تبدیل می شود.

قالب شرکتی وردپرس چند زبانه برای هر زبان پنل جداگانه ای دارد و این امر باعث مدیریت محتوای راحت تری خواهد شد. برای مدیریت زبان انگلیسی به پنل انگلیسی وارد می شوید و برای مدیریت زبان فارسی، به پنل فارسی. اگر زبان دیگری هم به قالب سایت شرکتی اضافه شود، زبان اضافه شده هم نیز دارای پنل مدیریتی جداگانه خواهد بود که همین امر از سردرگمی و پیچیدگی کاسته است و کار کردن با قالب وردپرس شرکتی را ساده کرده است. البته می توان این قالب شرکتی وردپرس چند زبانه را به یک قالب وردپرسی ساده نیز تبدیل کرد و زبان دوم آن را حذف نموده و به عنوان یک قالب ساده شرکتی استفاده کرد. به بیان دیگر یک قالب شرکتی وردپرسی تک زبانه. حال می تواند این زبان انگلیسی یا فارسی باشد.

مبحث دیگری که برای یک قالب شرکتی حرفه ای مهم است، ریسپانسیو بودن قالب وردپرسی است. اصطلاح ریسپانسیو برای قالب هایی به کار می رود که خود را با صفحه نمایش دستگاه سازگار می کنند و سایت را به درستی نمایش می دهند. در سایت هایی که سازگار با موبایل طراحی شدن، اسکرول افقی وجود ندارد و نیازی به حرکت دادن صفحه سایت به چپ و راست وجود ندارد. امروزه آمارها بیان گر این موضوع هستند که بیشتر افراد از تلفن های همراه برای بازدید از وب سایت ها استفاده می کنند.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز