چگونه مقاله ای تولید کنیم که رتبه اول گوگل باشد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13886

4.8/5 - (18 امتیاز)
سئو سایت

چگونه مقاله ای تولید کنیم که رتبه اول گوگل باشد؟

رتبه اول گوگل چالش خیلی از دارندگان وب سایت ها و کارشناسان سئو است. قرار گرفتن در رتبه یک گوگل مستلزم پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت و تولید محتوا به صورت سئو است. قرار گرفتن در رتبه اول سئو به معنای بیشتر دیده شدن وب سایت شما و جذب ترافیک بیشتر است. رتبه اول گوگل آرزوی خیلی هاست. کسب رتبه یک گوگل اگرچه شاید سخت و زمانبر باشد اما ممکن است! کسب رتبه اول گوگل به خصوص زمانی که شما یک کلمه کلیدی پر رقابت انتخاب می کنید سخت تر هم می شود. هر صفحه گوگل ده نتیجه برتر را به ترتیب نشان می دهد. اگر طراحی وب سایتی دارید و می خواهید در صفحه اول گوگل و رتبه یک گوگل قرار بگیرید باید طراحی وب سایت خود را بر اساس قواعد سئو و الگوریتم های موتور های جستجو بهینه سازی کنید.

سئو سایت چیست؟

سئو یعنی بهینه سازی وب سایت بر اساس اصول و قواعد موتور های جستجو. موتور های جستجو برای اینکه طراحی سایت های مختلف را رتبه بندی کنند الگوریتم هایی دارند. این الگوریتم ها ممکن است چند بار در سال تغییر کند. موتور های جستجو می خواهند که بهترین و با کیفیت ترین نتایج به کاربران بازگردانده شود. به همین دلیل وب سایت هایی که اصول و قواعد موتور های جستجو را بیشتر و بهتر رعایت می کنند احتمال بیشتری برای به دست آوردن رتبه های بالاتر موتور های جستجو دارند. سئو یعنی رعایت این قوانین در طراحی سایت. برخی از تکنیک های سئو سایت عبارتند از:

تولید محتوا

کاربران برای محتوای یک وب سایت به آن مراجعه می کند. اگر طراحی سایتی تولید محتوا به صورت سئو نداشته باشد نمی تواند کاربران و موتور های جستجو را به خود جذب کند. تولید محتوا باید به صورت مرتب و در بازه های زمانی مشخصی انجام شود. هر چه تولید محتوا به صورت سئو بیشتر باشد کیفیت طراحی سایت شما بیشتر می شود. تولید محتوا در مرحله اول باید برای کاربران باشد. یعنی برای کاربران ایجاد ارزشمندی کند. در تولید محتوا به صورت سئو سعی کنید سؤالات احتمالی کاربران را جواب دهید. تولید محتوا به صورت سئو می تواند به صورت متنی، تصویری، ویدئویی و …. باشد. برای تولید محتوا به صورت سئو حتماً از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید. استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی ارزشمندی تولید محتوای شما را کاهش می دهد.

تحلیل کلمات کلیدی

پیدا کردن کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو سایت شما بازی می کند. اگر می خواهید مقالات شما رتبه اول گوگل را به دست آورد برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط و تحلیل کلمات کلیدی بایستی وقت بگذارید. پیدا کردن کلمات کلیدی بر اساس تحلیل کلمات کلیدی رتبه ی سایت شما را ارتقا می دهد. تحلیل کلمات کلیدی باعث می شود تا طراحی سایت شما برای جذب ترافیک بیشتر قدرت بیشتری داشته باشد. تحلیل کلمات کلیدی باعث می شود تا ترافیک ارگانیک مرتبطی به دست آورید. مرحله اول سئو سایت تحلیل کلمات کلیدی و پیدا کردن کلمات کلیدی است. با تحلیل کلمات کلیدی می توانید کلمات و عبارات پر کاربرد در زمینه کاری خود را بیابید. با تحلیل کلمات کلیدی متوجه خواهید شد که کاربران شما بیشتر از چه کلمات و عباراتی برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند. با تحلیل کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و درست در تولید محتوا و طراحی وب سایت خود می توانید کاربران هدف را به طراحی سایت خود جذب کنید. در نتیجه می توانید فرصت های بیشتری برای فروش آنلاین و کسب درآمد داشته باشید. برای تحلیل کلمات کلیدی و پیدا کردن کلمات کلیدی علاوه بر تجارب شخصی، ابزار های مفیدی نیز وجود دارد که می توانید استفاده کنید. برخی از ابزار های تحلیل کلمات کلیدی عبارتند از: google analytics، google trends و ….

آموزش سئو وب سایت

با آموزش سئو وب سایت هم می توانید به عنوان یک کارشناس سئو وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید و هم می توانید بر روی سئو سایت خودتان کار کنید و بخشی از هزینه های طراحی سایتتان را کاهش دهید. آموزش سئو وب سایت ساده است. آموزش سئو وب سایت تکنیک های زیادی دارد و شاید کمی زمانبر باشد. با آموزش سئو وب سایت دیگر نیاز به استخدام متخصص سئو نخواهید داشت. اگر به دنبال آموزش سئو وب سایت هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزش سئو وب سایت آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب دوره های آموزش سئو وب سایت را هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می کند.

انواع سئو سایت چیست؟

سئو سایت به سه دسته سئو داخل سایت، سئو خارج سایت و سئو فنی تقسیم می شود.

سئو داخل سایت

سئو داخل سایت یعنی پیاده سازی اصول سئو در داخل سایت. سئو داخل سایت به موتور های جستجو این امکان را می دهد تا طراحی سایت شما بیابند و آن را رتبه بندی کنند. با سئو داخلی موتور های جستجو تولید محتوا طراحی سایت شما را درک می کنند. سئو داخلی به کاربران برای درک بهتر موضوع طراحی سایت شما کمک می کند. دارندگان وب سایت ها با پیاده سازی اصول سئو وب سایت در طراحی سایت خود می توانند به موتور های جستجو بفهمانند که طراحی سایت با کیفیتی دارند. موتور های جستجو با درک این موضوع رتبه ی طراحی سایت شما را ارتقا می دهند. برخی از تکنیک های سئو داخل سایت عبارتند از:

لینک سازی داخلی

یکی از تکنیک های سئو داخلی لینک سازی است. با لینک سازی کاربران به محتوا و اطلاعات بیشتری در طراحی سایت پی می برند و مدت زمان ماندگاری آنها در صفحه شما افزایش می یابد. لینک سازی داخلی همچنین به خزنده های موتور های جستجو کمک می کند تا با انواع اطلاعاتی که در سایت شما وجود دارد آشنا شوند. با لینک سازی داخلی قدرت صفحات مختلف با هم تقسیم می شود.

بروز رسانی محتوای قدیمی

یکی دیگر از تکنیک های سئو داخل سایت بروز رسانی محتوای قدیمی طراحی سایت است. وقتی موتور های جستجو متوجه آپدیت شدن محتوای قدیمی طراحی وب سایت شما شوند رنک وبسایت شما را ارتقا می دهند. برای آپدیت کردن محتوای قدیمی می توانید قسمت هایی از آن را ویرایش کنید. مثلاً بخش و یا تصویر جدیدی به آن اضافه کنید.

سئو تصویر

یکی دیگر از تکنیک های سئو داخلی سئو تصویر است. برای سئو تصویر چند کار باید انجام دهید. نام تصاویر را پیش از اینکه در طراحی سایت خود آپلود کنید تغییر دهید. یکی دیگر از کار هایی که برای سئو تصویر باید انجام دهید استفاده از متن alt است. متن alt یک متن توصیف کننده تصویر است. متن alt زمانی که تصاویر در طراحی سایت بارگذاری نمی شوند به کاربر نمایش داده می شود. متن alt همچنین به گوگل و سایر موتور های جستجو برای درک موضوع تصویر کمک می کند. در متن alt بهتر است از کلمات کلیدی استفاده کنید. یکی دیگر از تکنیک های سئو تصویر استفاده از عنوان برای تصاویر است. عنوان تصویر در ذیل تصویر نمایش داده می شود. برای بهبود سئو تصویر می توانید عنوان را هم بنویسید. عنوان تصویر به کاربر نمایش داده می شود.

سئو خارج سایت

منظور از سئو خارج سایت یا سئو خارجی بهینه سازی سایت در خارج از طراحی وب سایت شماست. سئو خارجی باعث اعتبار بیشتر طراحی سایت شما می شود. برخی از تکنیک های سئو خارج سایت عبارتند از بک لینک سازی، ارسال پست مهمان، سئو محلی، بهینه سازی سایت از طریق شبکه های اجتماعی و ….

بک لینک سازی چیست؟

بک لینک سازی یعنی طراحی سایت دیگری با سایت شما ارتباط برقرار کند. در بک لینک سازی بهتر است از وب سایت های معتبر و مرتبط لینک بگیرید تا طراحی سایت شما قدرتمند تر شود و اعتبار بیشتری به دست آورد. برای موفقیت در بک لینک سازی بایستی تولید محتوا به صورت سئو داشته باشید.

ارسال پست مهمان

ارسال پست های مهمان نیز یکی دیگر از راهکار های بک لینک سازی است. در پست هایی که در وب سایت های دیگر ارسال می کنید لینک وب سایت خود را درج کنید تا ترافیک به دست آورید.

شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی به صورت غیر مستقیم باعث بهبود سئو سایت شما می شود. کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی زمان می گذرانند. با فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانید این کاربران را به طراحی وب سایت خود جذب کنید. اگر می خواهید سایتتان را بهینه سازی کنید در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از تیم متخصص سئو ارائه دهنده ی خدمات سئو برای تمامی مشاغل و صنایع می باشد.

چرا بهبود سئو سایت یک فرآیند همیشگی است؟

گوگل هر چند وقت یکبار الگوریتم هایش را بروز رسانی می کند. گوگل برای اینکه بتواند طراحی وب سایت های با کیفیت را رتبه بندی کند و از پیاده سازی اصول سئو کلاه سیاه در طراحی وب سایت ها پیشگیری کند این کار را انجام می دهد. به همین دلیل دارندگان وب سایت ها برای اینکه رتبه طراحی وب سایت خود را ارتقا دهند نیز باید به طور مرتب بر روی بهبود سئو سایت خود کار کنند. از آنجایی که بهبود سئو سایت یک فرآیند همیشگی است خیلی از دارندگان وب سایت ها کارشناس سئو استخدام می کنند. اگر به دنبال بهبود سئو سایت خود هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، طراحی سایت و …. می باشد.

تبلیغ در گوگل

در کنار پیاده سازی قواعد سئو، تبلیغ در گوگل نیز می تواند ترافیک خوبی برای طراحی سایت شما به دست آورد. تفاوت استفاده از ترفند سئو و تبلیغ در گوگل این است که پیاده سازی قواعد سئو رایگان است در حالیکه برای تبلیغ در گوگل بایستی هزینه پرداخت کنید. با تبلیغ در گوگل می توانید مشتریان بالقوه را جذب کسب و کار خود کنید. تبلیغ در گوگل منجر به کسب درآمد بیشتر می شود. برای تبلیغ در گوگل می توانید از خدمات تبلیغات گوگل شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات سئو، طراحی سایت، تبلیغ در گوگل، بازاریابی اینترنتی و …. می باشد.

خلاصه

کسب رتبه اول گوگل همیشه چالش برانگیز بوده است. کسب رتبه یک گوگل سخت اما ممکن است. برای کسب رتبه اول گوگل بایستی از ترفند سئو در طراحی وب سایت خود استفاده کنید. ترفند سئو تکنیک های زیادی دارد. برخی از قواعد سئو و بهبود سئو سایت عبارتند از تولید مقاله به صورت سئو، سئو تصویر، بک لینک سازی، تحلیل کلمات کلیدی و …. ترفند سئو تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی به صورت طبیعی در تولید محتوا یکی از مهمترین قواعد سئو می باشد. کاربران برای کسب اطلاعات به طراحی وب سایت ها مراجعه می کنند. تولید محتوا به صورت سئو هم برای کاربران ایجاد ارزشمندی می کند و هم اعتماد موتور های جستجو را جلب می کند. برای بهبود سئو سایت و پیاده سازی ترفند سئو در طراحی سایت خود در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی انواع خدمات طراحی وب سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز