آموزشگاه طراحی وب سایت در غرب تهران

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13614

5/5 - (15 امتیاز)

بسیاری از افراد تمایل دارند حرفه ی طراحی وب سایت را بیاموزند که بتوانند برای خود و افرادی که وب سایت می خواهند سایتی را طراحی نمایند و از این طریق به کسب درآمد نیز برسند.

آموزشگاه طراحی وب سایت در غرب تهرانهمچنین بتوانند در یک شرکت طراحی وب سایت استخدام شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه ی طراحی سایت و آموزشگاه طراحی سایت در غرب تهران صحبت کنیم. برای جمع آوری اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت یکی از پر طرفدار ترین آموزش ها می باشد. این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که چگونه و از کجا آموزش طراحی وب سایت را شروع کنیم؟ در ادامه ی این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم. قبل از هر چیز باید بگوییم که آموزش طراحی وب سایت با دو روش طراحی سایت با کد نویسی و طراحی سایت بدون کد نویسی انجام می شود. که در ادامه با این دو روش بیشتر آشنا می شویم.

آموزش طراحی سایت با کدنویسی

با استفاده از زبان برنامه نویسی php و Asp.net می توانید سایت های مختلفی را طراحی نمایید. برای ساختن سایت ها با استفاده از روش کد نویسی باید با زبان های Html, Css, Javascript آشنایی داشته باشید. پایه و اساس طراحی سایت استفاده از زبان نشانه گذاری html می باشد. از این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و جداسازی اجزاء مختلف آن استفاده می شود. از زبان برنامه نویسی css نیز برای استایل دهی به سایت و از زبان جاوا اسکریپت برای هوشمند نمودن سایت استفاده می شود. علاوه بر این از زبان جاوا اسکریپت برای واکنش نشان دادن سایت به بعضی از کارهای کاربران استفاده می شود. وب سایت هایی که به وسیله ی زبان های Html و Css نوشته می شوند وب سایت های استاتیک و تک صفحه ای هستند که به وب سایت های نمایشگاهی نیز معروفند. وب سایت های استاتیک معمولا برای افرادی مناسب هستند که نمی خواهند تغییرات زیادی را در وب سایت خود ایجاد نمایند و هدفشان از وب سایت معرفی کسب و کار یا نوشتن درباره ی خود می باشد. ساختن یک وب سایت استاتیک هزینه ی زیادی ندارد زیرا با نوشتن کدهای ساده html می شود یک صفحه ی استاتیک را طراحی نمود. در مقابل هزینه ی پشتیبانی و به روز کردن سایت های استاتیک بالا می باشد. با توجه به مطالب بیان شده در مورد روش طراحی سایت با استفاده از کد نویسی، برای این که بتوانید یک سایت را خودتان با کد نویسی طراحی نمایید باید در دوره های آموزش Html و Css و به طور کلی در دوره های آموزش زبان های برنامه نویسی مخصوص طراحی سایت مانند آموزش برنامه نویسی  Php و آموزش Javascript شرکت نمایید.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا به راحتی می شود بدون کد نویسی، شروع به طراحی وب سایت نمود. سیستم های مدیریت محتوا از قبل طراحی شده اند و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته اند این سیستم ها هسته ی مدیریت وب سایت را پیاده سازی می کنند. سیستم های مدیریت محتوای زیادی مانند جوملا، دروپال، وردپرس و … وجود دارند که در این میان یکی از پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس می باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان می باشد که استفاده از آن بسیار ساده می باشد. با یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس بدون دانستن دانش کد نویسی می توانید یک وب سایت را طراحی نمایید. در واقع یکی از بهترین روش ها برای طراحی سایت بدون کد نویسی یادگیری وردپرس می باشد. برای یادگیری وردپرس نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی ندارید.

روش طراحی سایت با وردپرس

در این قسمت درمورد روش طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس صحبت می کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که از قالب های زیادی تشکیل شده است که کاربران بدون دانشتن دانش کد نویسی می توانند با استفاده از آن یک سایت را طراحی نمایند. cms وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی php توسعه داده شده است و از زبان های html، css و javascript نیز استفاده می کند. در ادامه بیشتر درمورد وردپرس صحبت می کنیم.

ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس

  • استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد.
  • استفاده سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار راحت می باشد.
  • در وردپرس امکان استفاده از قالب های مختلف وجود دارد.
  • وردپرس را می توان با استفاده از افزونه ها ارتقاء داد.
  • این سیستم بهینه سازی شده و انعطاف پذیری بالایی دارد.

کاربردهای سیستم مدیریت محتوای وردپرس

  • وب سایت هایی که به صورت تالار گفت و گو هستند و کاربران در آن ها می توانند درباره ی موضوعات مختلف صحبت نمایند و سوالات خود را بپرسند، را به راحتی می توان با استفاده از وردپرس طراحی نمود.
  • با استفاده از وردپرس می توانید یک سایت را برای نشان دادن نمونه کارهای خود در زمینه های مختلف طراحی نمایید.
  • وب سایت های شرکتی که از چندین صفحه برای معرفی کسب و کارها ساخته می شوند را به راحتی می توان با استفاده از وردپرس ایجاد کرد.
  • برای تبدیل نمودن یک سایت وردپرسی به فروشگاه وردپرسی کافیست یک افزونه ی وردپرس فروشگاهی را بر روش وردپرس نصب نمایید.
  • با استفاده از وردپرس به راحتی می توانید در وبلاگ خود مرتب مقالات و مطالب جدید بارگذاری نمایید.

مهارت های لازم برای طراحی سایت با وردپرس

  • برای طراحی سایت با وردپرس باید با فضای وب آشنایی داشته باشید.
  • لازم است برای وب سایت خود نام مناسبی را انتخاب نمایید سپس برای خرید دامنه و هاست اقدام کنید.
  • برای طراحی سایت با استفاده از وردپرس، باید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و با رابط کاربری آن آشنایی داشته باشید.
  • با توجه به نوع فعالیت وب سایت باید یک قالب وردپرسی مناسب انتخاب نماببد.
  • لازم است مهم ترین افزونه های کاربردی وردپرس را برای سایت خود انتخاب نمایید.
  • صفحات اصلی سایت را باید بتوانید بسازید.
  • در سایت وبلاگ بسازید و در آن محتوا قرار دهید.

قالب وردپرس چیست؟

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی سایت با وردپرس انتخاب قالب وردپرس می باشد. طراحی قالب علاوه بر ظاهر در سئو و امنیت سایت نیز تاثیر دارد. بنابراین لازم است پوسته ی وردپرسی را انتخاب نمایید که دارای دو ویژگی بهینه بودن کد نویسی قالب و رعایت شدن استانداردهای سئو را داشته باشد. در صورتی که مایلید قالب وردپرسی دلخواه خود را طراحی نمایید لازم است در دوره های آموزش طراحی قالب وردپرس شرکت نمایید.

نکات مهم در انتخاب قالب وردپرس

یکی از انواع قالب های پر طرفدار در اینترنت قالب وردپرس می باشد. کار کردن با قالب های وردپرسی بسیار ساده می باشد به طوری که استفاده از این قال به حداقل کدنویسی نیاز دارد و این ویژگی باعث شده افراد با حداقل دانش کد نویسی هم بتوانند از آن استفاده نمایند. قالب های وردپرسی دارای انواع مختلفی هستند که از هر کدام برای حوزه ی خاصی متناسب با نیاز می توان استفاده نمود. در ادامه مهم ترین ویژگی قالب های وردپرس را بیان می کنیم.

  • رابط کاربری مناسب و طراحی جذاب: اولین چیزی که کاربران در سایت شما مشاهده می کنند طراحی ظاهری سایت می باشد بنابراین در صورتی که قصد خرید قالب وردپرسی دارید باید توجه کنید قالبی را انتخاب نمایید که دارای ظاهری جذاب باشد. چرا که داشتن ظاهری جذاب به رشد و پیشرفت شما کمک می کند.
  • سئوفرندلی بودن قالب: یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر روی افزایش آمار بازدید از سایت دارد رعایت نکات مربوط به سئو می باشد. بنابراین قبل از خرید قالب وردپرس به این نکته توجه نمایید که قالب سئو فرندلی باشد.
  • سازگاری: قالب های وردپرس به گونه ای ساخته شده اند که استفاده از آن ها نیازی به کد نویسی ندارد. لازم است یک قالب وردپرسی خوب دارای با مرورگرهای موبایل و افزونه های وردپرس سازگار است. با توجه به این که امروزه اکثر افراد از گوشی های هوشمند برای جست و جو در اینترنت استفاده می کنند بهتر است که وب سایت ها نیز به صورت ریسپانسیو بوده و سازگارزی با موبایل را داشته باشند و به خوبی به کاربران نمایش داده شوند. افزونه های وردپرسی یکی از ابزارهای کمک کننده به صاحبان وب سایت ها برای گسترش و افزایش بازخورد وب سایت هستند. افزونه های وردپرسی دارای انواع گوناگونی هستند، یک قالب وردپرس خوب باید بتواند حداقل از افزونه های محبوب و پر کاربرد پشتیبانی نماید.
  • داشتن پنل مدیریتی قوی: قالب باید به گونه ای باشد که دسترسی زیادی در داشبورد به شما بدهد بنابراین یکی از نکاتی که در هنگام خرید قالب وردپرس باید به آن توجه نمایید داشتن یک پنل مدیریتی قوی می باشد. این باعث می شود بتوانید سایت را شخصی سازی نمایید و بدون نیاز به کد نویسی تغییرات دلخواه خود را روی سایت ایجاد نمایید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

  • در سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان دسترسی به به پلاگین ها و افزونه های رایگان وجود دارد.
  • با استفاده از وردپرس می توان سایت را از همه لحاظ کنترل نمود و به راحتی به روز رسانی کرد.
  • هر پست و تصویر در وردپرس به راحتی می تواند با کلمات کلیدی خاص بهینه سازی شود.
  • با استفاده از وردپرس می توانید چندین وبلاگ داشته باشید.
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای رابط بصری می باشد و به راحتی و سریع می توانید پست ها و تصاویر را در صفحه اضافه نمایید.
  • از دیگر مزایای سیستم مدیریت محتوای وردپرس این است که با استفاده از آن امکان مدیریت سایت در هر کامپیوتری وجود دارد.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث رشد و افزایش ترافیک سایت می شود بهینه بودن سایت است. بنابراین در صورتی که در دوره های آموزش طراحی سایت شرکت نمایید و طراحی سایت را یاد گرفتید باید حتما در دوره های آموزش سئو و بهینه سازی سایت نیز شرکت نمایید. پس باید بهترین آموزشگاه سئو را نیز انتخاب نمایید. در صورتی که یک سایت طبق الگوریتم های جست و جو بهینه سازی شده باشد با جست و جوی افراد در نتایج اولیه نمایش داده می شود که این باعث جذب مخاطب می شود. لازم است برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو اقدامات بیان شده در زیر را انجام دهید:

  • انتخاب دامنه ای مناسب و مرتبط با موضوع سایت: داشتن یک دامنه که با سایت مرتبط باشد در سئوی سایت تاثیر زیادی دارد به گونه ای که به موتورهای جست و جو کمک می کند تا بهتر و سریع تر نوع موضوع سایت شما را از روی دامنه شما تشخیص دهند.
  • انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب و قوی: از نظر موتورهای جست و جو سایت های پویا یا داینامیک بهتر از سایت های ایستا یا استاتیک هستند. استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای قوی و استاندارد به شما کمک می کند تا با استفاده از افزونه های قدرتمند سئو راحت تر سایت خود را بهینه سازی نمایید. سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و دروپال از جمله سیستم های مدیریت محتوایی هستند که دارای افزونه های زیادی برای بهبود سئو می باشند.
  • رعایت استانداردها برای طراحی سایت به صورت حرفه ای: از نظر موتورهای جست و جو سایت هایی که به صورت حرفه ای و استاندارد طراحی شده باشند بهتر هستند. یک سایت باید به گونه ای طراحی شود که هم کاربران و هم موتورهای جست و جو به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند.
  • انتخاب یک هاست یا میزبان قوی: یکی از عواملی که بر روی سئوی سایت تاثیر دارد هاست می باشد. بهتر است برای بهینه سازی سایت به صورت حرفه ای از سرویس میزبانی اشتراکی استفاده نکنید زیرا بر روی سرورهای هاست اشتراکی سایت های مختلف زیادی وجود دارند بنابراین در صورتی که تعداد سایت های اسپم این سایت از تعداد سایت های غیر اسپم و سایت های خوب غیر اشتراکی بیشتر شوند، سایت های بد بر روی سایت های خوب تاثیر منفی می گذارند. در صورتی که نمی توانید یک سرور اختصاصی یا سرور مجازی اختصاصی را خریداری نمایید می توانید برای سایت خود یک ip خریداری نمایید تا سرور سایت شما از سایت های دیگر جدا باشد و تاثیرات منفی دیگر سایت ها روی سایت شما اثری نداشته باشد.
  • تولید محتوای مفید و با ارزش: بهترین کار برای نوشتن تولید محتوا این است که محتوایی را در سایت خود بنویسید که با موضوع سایتتان مرتبط باشد. نکته ی مهم دیگری که در هنگام نوشتن محتوا در سایت باید به آن توجه کنید این است که به هیچ عنوان محتوت را از سایت دیگر کپی نکنید زیرا از نظر موتورهای جست و جو سایت هایی که دارای محتوای کپی شده هستند ارزشی ندارند. همچنین باید توجه نمایید که موتورهای جست و جو مقاله های خیلی کوتاه یا خیلی طولانی را نمی پسندند.
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی: فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز باعث بهینه سازی سایت شما می شود. می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیس بوک، توییتر و … لینک سایت خود را قرار دهید این کار باعث جذب مخاطب می شود.
  • لینک سازی و افزایش ورودی ها: لینک سازی و افزایش لینک های ورودی به سایت باعث بهینه سازی سایت می شود. در صورتی که محتوای مفید زیادی را برای سایت خود تولید نمایید می توانید کاربران زیادی را جذب نمایید و در صورتی که انها از مطالب شما خوششان بیاید آنها را در فضاهای دیگر نشر می دهند که این کار باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود.

آموزشگاه طراحی سایت

یکی از نکات مهم برای آموزش حرفه ای طراحی وب سایت انتخاب یک آموزشگاه خوب می باشد. آموزشگاه های زیادی برای یادگیری طراحی وب سایت وجود دارند. افرادی که به یادگیری طراحی وب سایت علاقمند هستند می توانند به یکی از این آموزشگاه ها مراجعه نمایند و با شرکت در کلاس های مربوط به طراحی سایت، این حرفه را بیاموزند. معمولا افراد به دنبال بهترین آموزشگاه طراحی سایت هستند. شرکت طراحی سایت دارکوب یکی از بهترین شرکت طراحی سایت می باشد که دارای آموزشگاه طراحی سایت غرب تهران می باشد. در این آموزشگاه تمامی مسائل مربوط به طراحی سایت آموزش داده می شود. علاوه بر شرکت در کلاس های حضوری می توانید فیلم های آموزشی طراحی سایت را که در سایت آموزشگاه دارکوب موجود هستند تهیه نمایید. شرکت دارکوب از میان دانش آموختگانی که از طریق آموزشگاه دارکوب آموزش طراحی وب سایت دیده اند از اقدام به استخدام کارآموز طراحی سایت می کند که این یکی از مزایای شرکت در دوره طراحی سایت در آموزشگاه دارکوب می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد آموزش طراحی سایت صحبت نمودیم. در صورتی که تمایل دارید طراحی سایت را بیاموزید و خودتان شروع به ساختن سایت نماید لازم است در دوره های آموزش طراحی سایت که توسط شرکت دارکوب برگزار می شوند شرکت کنید. آموزشگاه دارکوب یک آموزشگاه طراحی سایت تهران می باشد که در آن مباحث مربوط به طراحی سایت و آموزش سئو و بهینه سازی سایت پرداخته می شود. همچنین این آموزشگاه در میان دانش آموختگان خود اقدام به استخدام کارآموز سئو و طراح سایت می کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز