قالب صنعتی وردپرس ایرانکو

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11703

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

5/5 - (4 امتیاز)

قالب صنعتی وردپرس ایرانکو، قالبی است که برای شرکت های صنعتی و بازرگانی طراحی شده است. پنل مدیریتی آن بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید اطلاعات و محتوا را تغییر دهید.

قالب صنعتی وردپرس ایرانکو

امکانات قالب وردپرس صنعتی

  • اسلایدر بزرگ
  • جستجو
  • نمایش لوگوها
  • نمایشگر اعداد برای پروژه ها و کارفرمایان
  • گالری تصاویر
  • پرسش و پاسخ
  • امکان نمایش ویدیو
  • اعلام نظرات
  • فرم تماس
  • نقشه
  • مقالات

 

توضیحات تکمیلی قالب وردپرس

اسلایدر

در طراحی این قالب وردپرس هدر سایت (قسمت ابتدایی سایت)، بر روی اسلایدر قرار دارد. در قسمت هدر این قالب وردپرسی فقط لوگو، فهرست و دکمه ی جستجو قرار دارد. طراحی ساده و کاربردی ست.

عکس های اسلایدر اهمیت بسیاری دارند. زیبا در بدو ورود به قالب عکس ها جلب توجه می کنند. پس در نتیجه عکس  ها باید کیفیت کافی را داشته باشند همچنین انتخاب عکس مورد مهمی است که بتوان با آن موضوع و حیطه ی فعالیت را به کاربر معرفی کرد.

 

جستجو

وجود امکان جستجو یا همان سرچ در قالب وردپرس صنعتی باعث می شود تا دسترسی به مطالب هدف سریع تر و آسان تر شود و درنتیجه کار با قالب وردپرسی بسیار ساده تر خواهد بود. در زمان هم صرفه جویی خواهد شد.

 

نمایش لوگوها

در این قسمت شما به عنوان صاحب قالب وردپرسی می توانید لوگوهای شرکت هایی که برای آن ها خدمات ارائه می دهید را نمایش دهید. به عنوان دیگر می تواند یک رزومه ی خلاصه از سوابق شما باشد. با یک نگاه اجمالی به این قسمت می توان به شرح کلی از سوابق شما آگاهی پیدا کرد

 

نمایشگر اعداد

در این قسمت یک شرح خلاصه نوشته می شود و بالای آن هم یک عدد. برای مثال می توانید تعداد پروژه های انجام شده خود را نمایش دهید یا تعداد کارمندان و قراردادها …… . این قسمت نیز تا حدودی بیانگر بیوگرافی و رزومه شما خواهد بود. البته صفحه ای جداگانه برای درباره ما و اطلاعات وجود دارد. اما همین امکان در صفحه اصلی اطلاعات را سریع تر به کاربر نشان می دهد. زیرا ممکن است کاربر صفحه درباره ما را مطالعه نکند.

 

گالری تصاویر

نمایش تصاویر در صفحه اصلی این قالب وردپرسی به گونه ای طراحی شده است تا کاربر فقط عکس اول یا به اصطلاح تصویر شاخص آن گالری را مشاهده کند و در نهایت با کلیک بر روی عکس مورد نظر وارد صفحه ی دیگری شده که تمامی عکس ها در آن نمایش داده شده است. طراحی گالری نمایش عکس ها به صورت یک عکس به عنوان عکس اصلی بوده و آلبوم ها در کنار هم حرکت می کنند و فقط عکس اصلی هر آلبوم به عنوان عکس شاخص نمایان است. دو فلش در سمت راست و چپ گالری وجود دارد تا بتوان گالری را حرکت داد و به آلبوم مورد نظر دسترسی یافت.

 

پرسش و پاسخ

از دیگر امکانات این قالب وردپرس صنعتی وجود پرسش و پاسخ است. در این قسمت نیز شما به عنوان ادمین، سوالاتی را که ممکن است برای کاربر ایجاد شود را پرسیده و پاسخ می دهید. این کار باعث جلب اعتماد کاربر نیز خواهد شد. زیرا به اطلاعاتی که ممکن است نیاز پیدا کند پاسخ داده می شود. همچنین در زمان صرفه جویی می شود و امکان ارتباط را با کاربر آسان می کند.

 

نمایش ویدیو

در این بخش می توانید ویدیویی مربوط به کسب و کار خود به نمایش بگذارید. این ویدیو می تواند یک تیزر تبلیغاتی یا نمایشی از محیط کار باشد. بعضی از افراد با ویدیو ارتباط بهتری برقرار کرده و امکان اتصال و ارتباط گیری شما را با کاربران تسهیل می کند.

 

قسمت نظرات

در این قسمت نظرات افرادی که برای شما پیغام گذاشته اند، نمایش داده می شود. شما به عنوان ادمین دسترسی کامل به تمامی قسمت های قالب وردپرسی خواهید داشت و بدیهی ست که فقط نظراتی نمایش داده می شود که شما انتخاب کرده اید. این قسمت نیز می تواند باعث ایجاد اعتماد و شکل گیری بهتر ارتباط با کاربر شود.

 

فرم تماس

دلیل وجود فرم تماس نیز در قالب وردپرسی برای ایجاد ارتباط بهتر و موثرتر با کاربر می باشد. کاربر می تواند با پر کردن فیلدهای فرم یعنی نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل با سایت ارتباط برقرار کند. در قسمت پیغام می تواند سوال، نظر، پیشنهاد، انتقاد و یا هر صحبتی را که دارد برای شما ارسال کند. پیغام و اطلاعات کاربر برای شما ایمیل شده و شما نیز می توانید از طریق ایمیل به کاربر پاسخ دهید.

فرم تماس در این قالب وردپرسی امن سازی شده است و در نتیجه از ارسال اسپم و هرزنامه به ایمیل شما جلوگیری خواهد شد.

 

نقشه

در صفحه اصلی و همچنین صفحه تماس با ما در این قالب وردپرسی صنعتی، نقشه قرار داده شده است. شما می توانید لوکیشن مکانی خود را قرار دهید که باعث دسترسی راحت کاربرانی خواهد شد که می خواهند به صورت حضوری مراجعه کنند. با کلیک بر روی لوکیشن نقشه باز می شود و موقعیت مکان شما را کاملا نمایش می دهد.

 

مقالات قالب وردپرسی

بخش مقالات برای به روز رسانی و همچنین بهینه سازی وب سایت بسیار اهمیت دارد. در طراحی صفحه اصلی این قالب وردپرسی امکان نمایش سه مقاله آخر وجود دارد. و البته قسمتی مجزا برای مقالات وجود دارد و کاربر با کلیک بر روی مقالات می تواند به تمامی مقالات دسترسی داشته باشد. چینش مقالات هم به صورتی است که آخرین مقاله در ابتدایی ترین و بالاترین قسمت قرار دارد.

 

لازم به ذکر است که تمامی اصول سئو و بهینه سازی نیز در این قالب وردپرسی رعایت شده است. قالب وردپرسی صنعتی ریسپانسیو و سازگار با موبایل طراحی شده است. به این صورت که کاربر با هر وسیله ای که سایت را باز کند، قالب به سایز وسیله ی کاربر اندازه می شود و نیازی به اسکرول کردن در خواندن صفحات وب سایت وجود ندارد. این قالب چند منظوره طراحی شده است و شما عزیزان می توانید با درج اطلاعات خود، قالب وردپرس صنعتی را به صورت اختصاصی برای شرکت و مجموعه خود نمایش دهید.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز