تاثیر قیمت دلار بر طراحی وب سایت

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1956

4.7/5 - (21 امتیاز)

متاسفانه به دلیل برخی اتفاقات، قیمت دلار و دیگر ارز های جهانی در ایران دچار تغییرات زیادی شده است. درست از زمانی که رئیس جمهور امریکا اعلام نمود که از برجام خارج شده است، روند رو به رشد افزایش قیمت دلار آغاز شد. و در نهایت امروز قیمت آن به بیش از 15 هزار تومان رسیده است.

با افزایش قیمت دلار در ایران، قیمت بسیاری از کالاها و خدمات نیز افزایش یافته است. و متاسفانه شاهد آن هستیم که قیمت ها هر روز بیشتر از قبل می شود. در این بین برخی از افراد دچار شکست در کار خود شده اند و بسیاری نیز توانسته اند با نوآوری و خلاقیت از اوضاع بد بهترین بهره را ببرند و در کسب و کار خود به موفقیت برسند.

تاثیر افزایش قیمت دلار بر طراحی سایت

همانطور که گفته شد قیمت بسیاری از کالا ها و خدمات تحت شعاع نوسانات قیمت دلار هستند. در این بین بسیاری از خدمات که رابطه ای با دلار چه مستقیم و چه غیر مستقیم ندارند نیز افزایش قیمت داشته اند.

بسیاری از مشتریان ما قبل از مراجعه برای طراحی سایت جویای تغییر تعرفه ها هستند. خوشبختانه در این رابطه باید گفت در شرکت طراحی وب سایت دارکوب، افزایش قیمت دلار تاثیری بر افزایش قیمت خدمات ما نداشته است و این مسئله حس نیت شرکت دارکوب را نشان می دهد. تنها افزایش قیمت برای خدمات طراحی وب سایت مربوط به خدمات هاستیگ و دامین می باشد. قیمت این خدمات با افزایش قیمت دلار تغییر یافته است. زیرا این خدمات از شرکت های خارجی گرفته می شود.

افزایش قیمت دلار

اما در برخی از شرکت های طراحی وب سایت با توجه به اینکه طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده صورت می گیرد. افزایش قیمت اعمال شده است. این شرکت ها قالب های آماده خود را از شرکت های خارجی تهیه می کنند متقابلا با افزایش قیمت دلار قیمت قالب های آماده نیز افزایش می یابد. اما ما در شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی وب سایت را از پایه انجام می دهیم و نیازی به استفاده از قالب های آماده نداریم.

در ارتباط با تبلیغات و سئو نیز باید گفت، در تبلیغات گوگل نیز افزایش قیمت اعمال شده است. همانطور که می دانید Google Adwords یک سرویس تبلیغاتی غیر رایگان گوگل می باشد که درخواست سفارش آن فقط از طریق پرداخت دلار امکان پذیر می باشد. واضح است با افزایش قیمت دلار تعرفه های گوگل ادوردز نیز تغییر می کند.

موفقیت در کسب و کار با افزایش قیمت دلار

همانطور که می دانید زندگی بسیاری از مردم تحت شعاع افزایش قیمت دلار قرار گرفته است، با این حال بسیاری از صاحبان کسب و کار توانسته اند از این اوضاع بهترین استفاده را کنند. و همانطور که گفته شد برخی از مشاغل نیز با شکست مواجه شده اند.

در اصل یک کسب و کار باید به گونه ای باشد که هیچ اتفاقی نتواند روی آن تاثیر منفی بگذارد. دنیای امروز، دنیای تکنولوژی و فناوری می باشد. مردم نیز باید زندگی خود را منطبق با تکنولوژی کنند. در این میان در چند سال اخیر کسب و کار های مختلفی در راستای تکنولوژی توانسته اند به موفقیت های چشم گیری برسند. در مقابل نیز بسیاری از کسب و کار های قدیمی با شکست مواجه شده اند.

از زمانی که اینترنت در دنیا گسترش یافته است، زمان زیادی نمی گذرد حتی می توان گفت کمتر از نیم قرن! در این سال ها تغییرات زیادی در زندگی ها رخ داده است و علت اصلی آن چیزی جز اینترنت و پیشرفت علم نمی تواند باشد.

کسب و کار های مختلفی نیز در این راستا به وجود آمده اند. همانطور که می بینید در سال های اخیر بسیاری از آنها به سمت مجازی و آنلاین شدن پیش می روند. به عنوان مثال شما دیگر لازم نیست مانند گذشته برای خرید مایحتاج روزانه خود به بازار و مغازه ها رجوع کنید، بلکه می توانید با چند کلیک ساده با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر خود آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

متاسفانه برخی از صاحبان مشاغل و کسب و کار هنوز به اهمیت دنیای اینترنت پی نبرده اند. و با تکیه به روش های سنتی و قدیمی به کار خود ادامه می دهند. طبق پیش بینی کارشناسان جهانی، در آینده ای نه چندان دور دیگر هیچ کسب و کار و مغازه ای در سطح شهر به صورت فیزیکی وجود نخواهد داشت و همه آنها به صورت مجازی و آنلاین کار می کنند.

با مجازی و بر خط شدن بسیاری از مخارج اضافه شرکت ها حذف می شود. همچنین با این شیوه گسترش کسب و کار نیز به آسانی قابل انجام است. این روز ها کاربران فضای اینترنت هر روز بیشتر از قبل می شوند و این می تواند برای مشاغلی که در بستر اینترنت فعالیت می کنند مفید باشد.

طراحی سایت و افزایش قیمت دلار

همانطور که گفته شد افزایش قیمت دلار بر بسیاری از مشاغل تاثیر منفی گذاشته است. این مشاغل اغلب سنتی و قدیمی هستند. اما بسیاری از مشاغل جدید و آنلاین توانسته اند در این دوران به خوبی بدرخشند و پیشرفت کنند.

برای بهره بردن از کاربران فضای مجازی و اینترنت باید در این فضا قرار گرفت. بازاریابی آنلاین و اینترنتی جای بازاریابی سنتی و قدیمی را گرفته است. رکن اصلی این بازاریابی نیز حضور داشتن در بستر اینترنت می باشد.

صاحبان کسب و کار و مشاغل اولین کاری که باید کنند، راه اندازی یک وب سایت است. وب سایت ها به خوبی می توانند مشتری جذب کنند. شاید با خود بگویید که حضور در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما کافی است. اما باید گفت کاربران کمتر به پیج ها و کانال های شبکه های اجتماعی اعتماد دارند. همچنین اطمینانی به این بستر ها نمی توان کرد. چرا که ممکن است توسط دولت یا مدیران شبکه های اجتماعی دسترسی به آن ها برای مردم مسدود شود. این اتفاق سال گذشته برای شبکه اجتماعی تلگرام نیز رخ داد و بسیاری از مشاغل آنلاین فعال در این شبکه با مشکل مواجه شدند.

همچنین به یاد داشته باشید مردم برای جستجو نیاز های خود در گوگل به جستجو می پردازند نه در شبکه های اجتماعی.

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی حتما به راه اندازی یک وب سایت نیز فکر کنید. استفاده از جمعیت رو به رشد فضای اینترنت برای بسیاری از کسب و کار ها سودآور بوده است. شما می توانید با تدابیر خود و کمک از شرکت طراحی سایت دارکوب این جمعیت را به سوی کسب و کار خود هدایت نمایید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز