قالب معرفی خدمات موبایل و تبلت

طراحی قالب سایت توسط پوریا فرجی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2219

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

5/5 - (1 امتیاز)

این قالب مناسب برای ارائه ی خدمات موبایل و تبلت و نرم افزارهای آنها می باشد. از طریق این قالب می توان به راحتی خدمات خود را در صفحه اصلی معرفی نمایید. ماژول هایی که وجود دارد این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید انواع خدمات و ویژگی های آنها را که ارائه دهید، در صفحه اصلی، معرفی و مختصری در مورد آن توضیح دهید و مشتریان را به صفحه ی داخلی آن خدمات هدایت نمایید. تمام این امکانات همراه با آیکون می باشد که هم در زیبایی بصری سایت موثر است و هم مشتری را سریعاً در نگاه اول راهنمایی می کند.

ماژول پلان هایی که وجود دارد این قابلیت را به شما خواهد داد تا انواع خدمات خود را با قیمت های مختلفی که دارد و آپشن های مختلف آن به راحتی در صفحه ی اصلی به مشتری نشان دهید.

از ویژگی های دیگر این قالب می توان به ماژول شبکه های اجتماعی اشاره کرد که باعث می شود شما بتوانید پیج های کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی به سایت وصل نمایید تا در سئوی سایت شما تاثیر زیادی بگذارد تا موتورهای جستجو مانند گوگل بتوانند به سایت شما رتبه دهند. از طرفی این قابلیت باعث می شود که مشتریان به راحتی شما را در شبکه های اجتماعی خود دنبال کنند.

قابلیت بلاگ در این سایت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مقالات و مطالب خاص مربوط به کسب و کار خود را در سایت قرار دهید تا هم در رتبه گیری سایت شما در موتورهای جستجو موثر باشد و هم مشتریان بتوانند از مطالب مفید شما استفاده نمایند.

این قالب با قابلیت ریسپانسیو طراحی شده است بدین معنا که می تواند خود را با اندازه ی صفحه نمایش دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … تطبیق دهد تا مشتریان به راحتی بتوانند از سایت شما در این دستگاه ها بازدید کنند و اصطلاحاً سایت با تغییر رزولوشن بهم نریزد. از طرفی این قابلیت برای رتبه گیری در موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است. گوگل به سایت های ریسپانسیو بسیار اهمیت می دهد.

کدهای این قالب به صورت بهینه برای موتورهای جستجو نوشته شده است تا در صورتی که در آینده تمایل داشتید که روی سئو سایت به جهت رتبه گیری در گوگل فعالیت کنید، سایت به راحتی نتیجه بگیرد.

این قالب تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده است و به صورتی طراحی شده که در آینده به راحتی می توانید قابلیت های بیشتر به آن اضافه نمایید تا محدودیتی در این رابطه نداشته باشید.

دموی قالب ویدئو

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز