قالب سایت معرفی محصول قاصدک

طراحی قالب سایت توسط ایمان تجلی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2944

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

3.3/5 - (241 امتیاز)


دموی قالب ویدئو

لیست مطالب

توضیحاتی درباره سایت معرفی محصول قاصدک:

شرکت دارکوب با سابقه طولانی و درخشان خود که در گوش کمتر کسی طنین انداز نشده قالب های سایت را، خود طراحی کرده که دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد و از قالب های آماده هرگز استفاده نمیکند.

همانطور که از اسمش مشخص است قالب های رایگان بدون هزینه در اختیار شما قرار می گیرند. بعضی از این قالب ها در ابتدای کار به طور آزمایشی در اختیار کاربران گذاشته می شود تا آن ها بتوانند به یک سری امکانات ابتدایی این قالب‌ها دسترسی پیدا کنند.

ولی باید در نظر داشت که این نوع قالب ها رایگان نیستند و هدف فقط معرفی آن‌ها است و در بروز رسانی های بعدی کاربر باید آن را خریداری کند. بعلاوه در این نوع قالب‌ها در نسخه‌های بعدی آن امکان پشتیبانی وجود نخواهد داشت و صرفا در ابتدای کار به‌عنوان پیش‌زمینه در اختیار کاربر قرار می گیرد.

و به هیچ عنوان امکانات و قابلیت های کامل ارائه نخواهند داد. باید در اینجا گفت که رایگان منتشر شدن این قالب ها دلایل مختلفی دارد.

نکته قابل توجهی که باید به آن توجه شود این است که هیچ قالب رایگان بدون مشکل و بدون عیبی وجود ندارد، و اینکه مدیران سایت ها بدون در نظر گرفتن سود برای ارائه قالب ها این کار را انجام  نمی دهند.

نکته قابل توجه دیگری که باید به آن حتما دقت شود این است که قالب ها را از سایت های معتبر تهیه کنید و به نظر دیگر کاربران درباره آن توجه بفرمایید.

دیگر تفاوت قالب های آماده رایگان با قالب هایی که بطور تخصصی طراحی میشوند اینست که بیشتر قالب های آماده رایگان فاقد پشتیبانی هستند. بنابراین هیچ طراح و توسعه دهنده ای وظیفه پشتیبانی شما را ندارند.

لذا اگر در قالب سایت آماده شما مشکلی بوجود بیاید تنها راه تعویض قالب برای شما می باشد. یکی از بدترین مشکلات آن در بعضی ازین این قبیل سایت ها وجود کدهای مخرب است که باعث خطر در امنیت سایت شما می شود که راه خسارات جبران ناپذیری را توسط هکرها به سایت شما باز می کند.

پس بنابراین با توجه به نکته های بیان شده بهتر است برای درست کردن سایت خود به سمت شرکت های طراحی سایت بروید تا متناسب با موضوع سایتتان به شما خدمات رسانی کنند. مثلا برای معرفی محصول از قالب معرفی محصول وردپرس ارزان قیمت استفاده بنمایید تا دچار مشکلات و معضلات گفته شده نشوید.

این قالب مناسب برای معرفی محصولات همچنین معرفی شرکت ها است. این قالب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است، به همین دلیل مدیر وب سایت به راحتی می تواند اطلاعات را در آن درج کند و متن و تصاویر را تغییر دهد.
به منظور معرفی محصولات از پلاگین ووکامرس در قالب استفاده شده است که این امر این امکان را به شما می دهد که شما هر زمان که خواستید سایت خود را به سایت فروشگاهی تبدیل کنید.
قالب کاملا ریسپانسیو است و در تمام صفحات نمایش به خوبی قابل مشاهده است.
فرم تماس با ما به صورت ایمن سازی شده در صفحه اصلی و در صفحه تماس با ما استفاده شده است.

برخی از امکانات سایت معرفی محصول قاصدک:

1-استفاده از سیستم محتوای وردپرسی.
2-استفاده از صفحه اسلایدر (Slider).
2-استفاده از پلاگین ووکامرس به منظور معرفی محصولات و تبدیل به فروشگاه.
3-ریسپانسیو(Responsive) بودن قالب سایت.
4-فرم “تماس با ما” در صفحه اصلی و صفحه تماس با ما.
5-پشتیبانی 24 ساعته سایت.

امتیازهای استفاده از قالب وردپرس:

۱.استفاده آسان و ساده برای قالب معرفی محصول:

با کمک وردپرس میتوانید بدون داشتن علم برنامه نویسی، طراحی وب سایت معرفی محصول خود را انجام دهید و به سادگی استفاده از مایکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید.

این خصوصیت به این برنامه کمک کرده تا افراد بسیاری تمایل پیدا کنند تا طراحی وبسایت معرفی شرکت یا محصولات خود را انجام دهند همینطور مورد علاقه بسیاری از طراحان وب نیز قرار گرفته و استفاده از کدهای سخت و پیچیده مانند HTML,CSS وPHP را از بین برده است.

شما میتوانید برای طراحی سایت وردپرس معرفی محصول یا شرکت خود  قالب های وردپرس آماده ای که در این زمینه وجود دارند را انتخاب کنید،و اگر قصد طراحی حرفه ای را دارید میتوانید از متخصصان ما در دارکوب راهنمایی بخواهید تا با قالب معرفی محصول یا شرکت وردپرس ارزان یک سایت حرفه ای داشته باشید.

۲.ارائه بروزرسانی مداوم و پایدار:

وردپرس برای هماهنگی و بروز رسانی شدن سایت ها با توجه به نیاز کاربران و به روز رسانی شدن تکنولوژی ها دائما در حال بروزرسانی است این یکی از بارزترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای بروز رسانی آن نیاز به پرداخت هزینه ندارید، وردپرس با توجه به نیاز طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.

۳.وجود تم های بسیار جذاب برای قالب وردپرس:

یکی از ویژگی های عالی برای قالب وردپرس وجود تم های فراوان است که برای آن وجود دارد، قالب هایی که بسیاری از آنها رایگان هستند و قابلیت سفارشی سازی را دارا میباشند.

۴.وجود پلاگین های(افزونه ها) رایگان:

پلاگین ها(افزونه ها) ماژول هایی هستند که روی سایت شما نصب میشوند،و شما میتوانید از آن ها استفاده کنید تا از قابلیت های متفاوتی بهرهمند شوید،که در وردپرس بیشتر پلاگین های(افزونه ها)کاربردی رایگان میباشند و خیلی راحت میتوانید آن ها را نصب کنید.

۵. قیمت مناسب برای طراحی وب سایت:

اگر قصد دارید طراحی سایت معرفی محصول یا طراحی سایت وردپرسی معرفی شرکت انجام دهید و قیمت طراحی آن برای شما مهم است،بهتر است حتما طراحی سایت خود را به شرکت هایی که با وردپرس کار میکنند بسپارید،وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب،هزینه های نگه داری و بروز رسانی آن نسبت به سایر cms  ها مناسب تر است.

۶.بهینه سازی و ساختار سئو:

با استفاده از قالب معرفی محصول وردپرس، شما به راحتی میتوانید ساختار نوشته ها و سایت خود را از نظر تگ گذاری ها(h3,h2,h1,…) و با استفاده از پلاگین های مربوطه بهینه سازی کنید.

۷.سرعت زیاد وردپرس:

یکی از دلایی که وردپرس کاربران را بسوی خود کشیده است به خاطر وجود ساختار طراحیش است،که دلیل سرعت بالای بارگذاری آن می باشد.

۸.محیط مناسب برای مدیریت محتوا:

کار مدیریت محتوا در قالب وردپرس کار ساده ای است،یکی از دلایل آن بخاطر شبیه بودن محیط آن به برنامه مایکروسافت ورد است،و خیلی راحت میتوان مدیریت محتوا را انجام داد.

۹.پرطرفدار بودن وردپرس:

وردپرس با وجود کامل بودن و در عین حال ساده بودن و عدم احتیاج به تخصص حرفه ای در زمینه انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزاهای آنها مورد علاقه تمام افرادی است که تمایل به انجام طراحی سایت دارند.

۱۰.امکان اشتراک گزاری در وردپرس:

اشتراک گزاری مطالب در قالب وردپرس برای قالب معرفی محصول و قالب معرفی شرکت و …، بسیار راحت است زیرا خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و ما میتوانیم مطالب مورد نظر را در شبکه های اجتمایی اشتراک گذاری کنیم.

۱۱.قابلیت منبع باز بودن یا (open source):

این خصوصیت اوپن سورس بودن یک نرم افزار،مجوزی است که کد منبع را در اختیار افراد برای ویرایش و توسعه آن داده میشود.

این خصوصیت با استفاده تجربه برنامه نویسان حرفه ای و شرکت هایی که بر روی توسعه وردپرس سرمایه گذاری میکنند،کمک کرده تا تحت حمایت قرار گیرد.

با وجود این خصوصیت کاربردی،روزانه افراد بسیاری با وردپرس همکاری میکنند و آن را به یک سیستم با کیفیت بالاتر مبدل میکنند.

12.دردسترس بودن:

اگر میخواهید وب سایتی که طراحی میکنید(طراحی وب سایت معرفی محصول،طراحی وب سایت معرفی شرکت و…) در هر دستگاهی اعم از موبایل هوشمند،تبلت،لپ تاپ و …،نمایش داده شوداز قالب وردپرس استفاده کنید.

13.بالا بردن میزان تجربه کاربری:

برخلاف تعداد زیادی از سایت هایی که با HTML نوشته شده اند و صرفا عملکردهای کلی را در برمیگیرند،قالب وردپرس با وجود تم ها و پلاگین های طراحی شده میزان تجربه کاربری را بالا می برد.شما می توانید با استفاده از هر نوع پلاگین یا تمی که با قالب وردپرسی شما سازگار است توان سایت خود را افزایش دهید.

14.رابط های برنامه نویسی برای نرم افزار:

با طراحی سایت در قالب وردپرس شما میتواینداز APIs های زیادی برای ادغام منابع دیگری به سایت خودتان استفاده کنید.

15.پشتیبانی همیشگی قالب وردپرس:

افراد زیادی هستند که در وردپرس تخصص دارند و بعضی افراد در آن، به صورت داوطلب مشاوره رایگان میدهند که شما میتوانید با کمک آن افراد،به طور آنلاین در اسرع وقت به مشکل خود رسیدگی کنید.

16.راندمان بالای وردپرس:

وب سایت با قالب وردپرس با توجه به راندمان و توانایی بالایی که دارد در حداقل زمان ممکن با توجه به داشتن محتوای مناسب می توانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید.

17.قالب وردپرس = امنیت بالا:

نکته بسیار مهمی که در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است امنیت آن است،که در طراحی سایت با قالب وردپرس و رعایت قوانین و الزاماتی که وردپرس برای امنیت سایت معین کرده، شما میتوانید صاحب یک سایت باامنیت بالا باشید و نگران هک شدن آن نباشید.

18.امکان خرید و فروش آنلاین در قالب وردپرس:

شما میتوانید با نصب افزونه ای به نام” woocommerce “در وب سایت وردپرس،آن را تبدیل به یک فروشگاه آنلاین کنید و محصولات مد نظر خود را در آن نشان دهید.

19.شورت کدها در وردپرس:

وردپرس شورت کدهایی دارد که میتوانید برای سهولت کار بجای کدهای HTML از آن در هر جای سایت استفاده کنید.

20.مدیریت پروژه در وردپرس:

در وردپرس شما میتوانید فایل ها و پروژه های خود را مدیریت کنید که این خود یک خصوصیت خوب برای وردپرس محسوب می شود.

21.ایجاد انجمن در وب سایت:

خصوصیت دیگری که میشود به قالب وردپرس با پلاگین های  CM Answes,bbpress, Anspress و … اضافه کرد انجمن در وبسایت می باشد. این خصوصیت ها وردپرس را تبدیل به یکی از پلت فرم های فوق العاده در طراحی وب سایت کرده است.

در قالب “معرفی محصول وردپرس” یا “قالب معرفی شرکت” ما پلاگین اسلایدر طراحی شده. دلیل ایجاد اسلایدرها تاثیر گذاری بسیار زیاد روی ذهن مخاطبین می باشد،که کاربرد ویژه ای برای تبلغ و معرفی محصولات یا معرفی شرکت ها دارد.

برخی از کاربردهای اسلایدر:

1-برای انتقال پیام ها از کاربرد اسلایدرها استفاده می شود.

2-همانطور که در بالا گفتیم در تبلیغات معرفی محصول و… بسیار تاثیرگذار هستند.

3-در تبلیغات محیطی در وب سایت برای معرفی محصول بهترین تبلیغات می باشد.

4-اگر میخواهید کاربران خود را تبدیل به مشتریان خود کنید بهترین ابزار اسلایدر است که این خود نوعی معرفی محصول است.

5-علاوه بر مبحث معرفی محصول یا معرفی شرکت بحث زیبایی و پرستیژ یک سایت به اسلایدر آن قالب معرفی محصول بستگی دارد و بسیار کاربردی است.

6-با اسلایدرها با چند عکس در یک وب سایت میتوان آن را مرور کلی کرد.

7-اسلایدشوها وب سایت را پویا می نماید و … .

همانطور که گفته شد قالب سایت معرفی محصول ما دارای پلاگین ووکامرس است. پلاگین ووکامرس( woocommerce ) امکانات زیادی مثل اضافه کردن ویرایش محصول ،محصول ، صفحه اختصاصی هر محصول، صفحات صورت حساب و… را در اختیار مدیر وب سایت قرار می دهد.

کاربرد ووکامرس:

پر استفاده ترین پلاگین فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس است. که هر نوع فروشگاهی را میتوان با آن ایجاد کرد که بخاطر امکانات زیاد این پلاگین، راه اندازی فروشگاه آنلاین به طرز چشم گیری ساده شده است.

امتیازات ووکامرس:

1-تعداد قالب های متنوع:

بیشتر قالب های طراحی شده در وردپرس بخاطر محبوبیت پلاگین ووکامرس از آن پشتیبانی می کنند و اکثر قالب های فروشگاهی بر همین اساس طراحی می شوند.

2-پلاگین های جانبی:

پلاگین های زیادی با ووکامرس برای توسعه طراحی سایت وجود دارد.

3-رایگان بودن این پلاگین:

ارائه این پلاگین بصورت رایگان می باشد. این پلاگین بسیار عالی و با امکانات فراوان بسیار، باور کردنی نیست!

4-زبان فارسی را پشتیبانی میکند:

با فارسی سازی شدن پلاگین ووکامرس،دیگه مشکلی با ووکامرس فارسی نداریم.

5-راه های متعدد پرداخت:

با این پلاگین راه های متعددی برای پرداخت وجود دارد. از جمله پرداخت در بانک یا محل.

6-راه های مختلف ارسال کالا:

پلاگین ووکامرس سیستم های ارسالی مختلفی دارد حتی با پلاگین های جانبی در آن میتوانید برای ارسال محصولاتی که معرفی محصول کردین متناسب با نوع و سایز کالا قیمت گذاری متنوعی داشته باشید.

7-داشتن سیستم ایمیل ووکامرس:

پلاگین ووکامرس بطور استاندارد تمام ایمیل های مربوط به عملیات های یک فروشگاه اینترنتی را دارا میباشد.

8-فروش محصول مجازی بجای فیزیکی:

با تغییر دادن گزینه محصول فیزیکی به محصول مجازی میتوانید محصولات مجازی یا دانلودی را بفروشید مثل فیلم،سریال،آهنگ و …

9-داشتن امنیت بسیار بالا:

پلاگین ووکامرس دارای امنیت بالایی میباشد که به معدود دفعات دچار مشکل شده است.

طراحی قالب وردپرس معرفی شرکت،معرفی محصول یا فروشگاهی شرکت دارکوب کاملا Responsive میباشد.

Responsive یا واکنشگرا بودن سایت،باعث میشود صفحه یک سایت در انواع دستگاه های مختلف با هر سایز صفحه نمایش بخوبی ارائه شود. یعنی ظاهر آن سایت در همه دستگاه ها مثل صفحه نمایش تبلت،صفحه نمایش لپ تاپ،صفحه نمایش موبایل و…مناسب باشد. زمانی که چند کاربر با دستگاه های مختلفی وارد اینترنت میشوند برای مثال در هر سه دستگاه لپ تاپ، موبایل، تبلت که هرکدام اندازه صفحه نمایش متفاوتی دارند تصویر سایت کاملا بهینه باشد بگونه ای که در هیچکدام احتیاج به زوم کردن یا اسکرول کردن یا افقی و عمودی کردن دستگاه نداشته باشند و گزینه های کلیک کردن خوانا و واضح باشند.

صفحه درباره ما در طراحی وب سایت بسیار مهم است.

بدون در نظرگرفتن صفحه درباره ما در قالب سایت طراحی شده،مشتری به اون کسب کاری که نام و نشانی از خود ارائه نکرده است هرگز اعتماد نخواهد کرد. زمانی که شما در صفحه درباره ما از سوابق موفق گذشته خود صحبت کنید مشتری کیفیت کار شما را ارزیابی خواهد کرد وبرای مثال سایت معرفی محصول یا معرفی شرکت شما یا سایت فروشگاهی شما در ذهن مشتری ثبت خواهد شد.

6 امتیاز با فرم تماس  در قالب سایت وردپرسی:

روشی ساده و ایمن برای برقرار کردن رابطه ای بهتر با مشتریان یا مخاطب شما می باشد. بعضی از وب سایت ها فقط به قرار دادن آدرس ایمیل خود در صفحه تماس با ما در وبسایت بسنده می کنند که این موضوع برای همه خوشایند نیست،زیرا آن ها ترجیح میدهند در زمان کوتاه تر داخل وبسایت فرم تماس با ما رو پر کنند. در واقع فرم تماس با ما باعث سهولت کار مشتری و صرفه جویی در کار شما می شود.

1- با فرم تماس با ما میتوانید از سایت خودتان در برابر هرزنامه ها محافظت کنید:

با استفاده از عملکرد RECAPTCHA میتوان این تضمین را بدست آورد که فقط پیام های واقعی را دریافت کنید نه از سوی ربات ها.و این عملکرد شما را از دریافت هرزنامه ها حفظ میکند.

2- فرم تماس با ما، در قالب وردپرس نشانه طراحی حرفه ای سایت وردپرسی میباشد:

این نشانه دهنده این میباشد که زمان زیادی در سایت سرمایه گذاری شده است.

3-مدیریت راحت تره پیام های خود:

با پرکردن فرم تماس با ما در قالب وردپرسی شما یک اعلان دریافت خواهید کرد که به شما کمک میکند تا پیام دریافتی خود را از طریق وب سایتتان کنترل کنید. زیرا به دلیل بالا بودن حجم ایمیل ها و در دسترس نبودن کامل آن ها برای کنترلشان مشتریان شما بی پاسخ میمانند و همین امر باعث نارضایتی مشتری و به ضرر شما تمام خواهد شد.

4-ارسال پیام بدون دردسر از طرف مشتری.

5-دریافت تمامی اطلاعات لازم.

6-با فرم تماس با ما در قالب وردپرس لیست ایمیل هاتون را بهبود بدهید.

پشتیبانی سایت:

مجموعه عملیاتی که موجب بروز رسانی و ارتقای وب سایت شما شود را پشتیبانی میگویند.

سایت شما یک ابزار تاثیر گذار و قدرتمند برای بازاریابی حرفه و شغل شما میباشد. پشتیبانی از وب سایت شما امتیازات بسیاری از جمله ارتقاء برند، فروش بیشتر محصولات، دست یافتن به چشم انداز حرفه ای شما و بالا بردن سطح خدمات به مشتریان را برای شما به ارمغان می آورد. متخصصین در امر پشتیبانی سایت، آموزش و مهارت های اضافی برای رفع نیازهای 24 ساعته(بهینه سازی و پشتیبانی کردن عمومی،مدیریت سیستم اندازه گیری،آپدیت و کنترل) را دیده اند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز