قالب فروشگاهی بامبو

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4430

قیمت: 300,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.6/5 - (14 امتیاز)


اگر به دنبال قالبی فروشگاهی ووکامرسی زیبا و تمیز هستید، قالب بامبو را به شما پیشنهاد می کنیم. این قالب برای معرفی و فروش محصول بسیار مناسب بوده و شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود، از این قالب استفاده کرده و مطالب مناسب و مربوطه خود را در این قالب به کاربران معرفی کنید. البته که این قالب به صورت اختصاصی برای فروش مواد غذایی طراحی شده است، اما می توان از آن برای انواع وب سایت های تجارت آنلاین نظیر قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک، محصولات پزشکی و … استفاده کرد.

 

امکانات قالب

  • وجود اسلایدر در ابتدای قالب
  • وجود جستجو
  • امکان دست بندی کردن محصولات
  • نمایش محصولات ویژه و خاص در صفحه اصلی
  • وجود قسمت مقالات
  • امکان ساختن صفحات جدید
  • امکان اضافه کردن محصولات
  • وجود شبکه های اجتماعی به صورت پیوسته در قالب
  • وجود فرم تماس و امکان ساخت فرم های جدید
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت
  • تغییر مطالب و عکس ها
  • طراحی جذاب صفحات محصولات
  • و……

این قالب فروشگاهی وردپرس ریسپانسیو بوده و به گونه ای طراحی شده است که خود را با انواع دستگاه ها نظیر موبایل، تبلت و دسکتاپ هماهنگ می سازد.

قالب وردپرس فروشگاهی بامبو با آخرین نسخه وردپرس به صورت داینامیک طراحی شده است، به این صورت که شما می توانید تمام مطالب و عکس های آن را به راحتی تغییر دهید و متناسب با سلیقه و مربوط به شغل خود، آنها را درج کنید. کار کردن با پنل این سایت برای شما بسیار ساده و آسان خواهد بود و تجربه ی جدید و خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

تمامی موارد مربوط به سئو و بهینه سازی سایت در این قالب فروشگاهی رعایت شده است. در نتیجه گوگل به راحتی سایت شما را ایندکس خواهد کرد.

جزئیات صفحه اصلی قالب

از امکانات این سایت می توان به وجود قسمت جستجو در بالای وب سایت اشاره کرد. بنابراین کاربر می تواند به راحتی به هدف مورد نظر خود دست یابد.

همچنین قسمت ثبت نام و ورود آن به گونه ای طراحی شده است تا کاربر به طور هم زمان به صفحه پروفایل، ورود و ثبت نام دسترسی داشته باشد. در نتیجه امکان سردرگمی را کاهش می دهد.

در صفحه اصلی این قالب فروشگاهی مواد غذایی، بخش های جداگانه ای برای مشخص کردن دسته های محصولات طراحی شده است. بنابراین شما می توانید محصولات خود را دسته بندی کرده و آنها در صفحه اصلی این قالب وردپرسی نمایش دهید. این کار باعث ایجاد پیمایش آسان تر در فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

از آنجایی که مهم ترین هدف در یک وب سایت فروشگاهی نمایش محصولات می باشد، به منظور حفظ این هدف، طراحی جذابی برای نمایش محصولات در صفحه اصلی در نظرگرفته شده است که شما می توانید محصولاتی که برای شما اهمیت بالاتری دارند را در صفحه اصلی به نمایش بگذارید.

یکی از مهم ترین بخش ها برای سئو قسمت مقالات می باشد. در این قالب فروشگاه اینترنتی برای انجام بهتر سئو و بهینه سازی، 4 مقاله آخر شما نمایش داده می شود که برای جلب توجه بیشتر کاربر طراحی ویژه ای برای این قسمت در نظر گرفته شده است.

جزئیات فوتر قالب

قسمت انتهایی (فوتر) قالب سایت فروشگاهی بامبو به گونه ای طراحی شده است که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای کاربر در آن قسمت موجود است. کاربر می تواند به لینک های مفید، صفحات مختلف سایت و … به صورت جداگانه و مشخص دسترسی داشته باشد و با کلیک بر روی هر کدام از این لینک ها به صفحه ی مورد نظر دسترسی پیدا کند.

همچنین در این قسمت شماره تماس، ایمیل و آدرس نیز برای کاربر نمایش داده شده است. کاربر می تواند با عضویت در قسمت خبرنامه ی قالب فروشگاهی وردپرس از اخبار سایت نیز اطلاع پیدا می کنند.

صفحات داخلی محصولات دارای طراحی خاصی می باشد و قسمت ویژگی های کلیدی در این فروشگاه اینترنتی، برای همه محصولات تکرار شده است.

در قسمت پایین قالب وردپرس فروشگاهی اطلاعات تماس شامل شماره تلفن و شبکه های اجتماعی به صورت پیوسته و دائم به کاربر نمایش داده می شود. و همین امر باعث تسریع شدن ارتباط کاربر می شود.

جزئیات صفحه تماس با ما

صفحه ی تماس با ما در این قالب وردپرسی به صورت اختصاصی طراحی شده است. و کاربران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در فرم تماسی که در این صفحه در نظر گرفته شده، وارد کنند.

برای آن دسته از عزیزان که فروشگاه فیزیکی نیز دارند، قسمت نقشه گوگل در نظر گرفته شده است تا بتوانند محل فروشگاه خود را در سایت نمایش دهند.

جزئیات صفحات داخلی

در این قالب ووکامرس تمامی مسائل مربوط به فروش آنلاین در نظر گرفته شده است.

حال شما یک دیدگاه کلی راجع به این فروشگاه اینترنتی دارید. پس بیشتر وارد جزئیات می شویم و هر بخش را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

در قسمت مقالات شما می توانید علاوه بر نوشتن مقاله عکس، ویدیو، فایل ورد و پی دی اف و یا حتی فایل صوتی آپلود کنید. که این امر برای سئو  بسیار مفید خواهد بود.

از آنجایی که در ابتدای مقاله بیان شده، این قالب برای اکثر کسب و کارها قابل استفاده می باشد. شما می توانید در صفحه محصول عکس شاخص محصول و در قسمت پایین آن، بقیه عکس های محصول که از زوایای گوناگون گرفته شده است را نمایش دهید.

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که ممکن است بخواهید برای محصول ویژگی تعریف کنید این قالب توانایی تعریف ویژگی را نیز دارد. اجازه دهید با ذکر یک مثال توضیح دهم:

مثلا فروشگاهی که شما قصد راه اندازی آن را دارید، فروشگاه لباس می باشد. از آنجایی که همگی می دانیم لباس دارای تنوع بسیار زیادی است و هر لباس هم دارای ویژگی های منحصر به فرد خود مانند رنگ، سایز و … می باشد.

شما در ابتدا محصول خود مثلا لباس مردانه را تعریف می کنید. لباس مردانه دارای رنگ های مختلفی چون: زرد، آبی، قرمز و … می باشد. برای هر رنگ نیز سایز های کوچک، متوسط و بزرگ را نیز داریم. شما با تعریف کردن ویژگی رنگ و سایز این امکان را به کاربر می دهید تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

مثال دیگری در رابطه با مواد غذایی می زنیم. فکر کنید که کسب و کار شما مربوط به آجیل و خشکبار می باشد و شما ویژگی وزن را دارید. بدین صورت که محصولات شما مثلا پسته در وزن های مختلف با قیمت های مختلف عرضه می شود. در ابتدا شما ویژگی وزن را تعریف می کنید. و مقادیر 250 گرم، 500گرم، 1 کیلو گرم و 2 کیلوگرم را برای آن در نظر می گیرید.

باید توجه کنید که هر کدام از این محصولات با ویژگی وزنی متفاوت، قیمت متفاوتی را نیز دارد. بدین شکل کاربر می تواند محصول خود را به راحتی و با دیدن قیمت آن، انتخاب کند.

بعضی از افراد ممکن است از این قالب برای فروش فایل و مطالب درسی و ویدیویی استفاده کنند. در این حالت ما محصول فیزیکی نداریم و باید لینک دانلودی را در این محصول قرار دهیم. بدین شکل بعد از انتخاب محصول و وصل شدن به درگاه پرداخت، کاربر باید مبلغ مورد نظر برای محصول را پرداخت کند.

پس از اتمام مراحل پرداخت، لینک دانلود به ایمیل کاربر ارسال می شود. همچنین لینک در پنل کاربری وجود خواهد داشت.

هر کاربر بعد از ثبت نام در وب سایت دارای پنل کاربری خواهد بود که فقط خودش رمز آن را می داند و تمام تاریخچه استفاده کاربر از وب سایت در آن وجود دارد.

 

 

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز