قالب شرکتی صنعتی وردپرس بتا

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6854

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.2/5 - (8 امتیاز)

قالب بتا قالبی شرکتی صنعتی بوده که با آخرین نسخه وردپرس طراحی شده و کاملا به روز است.

قالب شرکتی صنعتی وردپرس بتا
قالب صنعتی بتا ریسپانسیو بوده یعنی سازگار با موبایل طراحی شده است. این قالب امکان فروشگاهی شدن را داراست زیرا ووکامرس بر روی آن فعال است. در حال حاضر قالب شرکتی بتا امکان معرفی محصولات را دارد و شما می توانید بر اساس حوزه ی کاری و محصولات خود، به معرفی کالا بپردازید. قسمت محصولات دارای دسته بندی است برای نمونه در صفحه محصولات اگر بر روی جنس بدنه و بعد از آن آلومینیوم کلیک کنید، محصولات فیلتر شده و فقط محصولات آلومینیومی نمایش داده می شوند. (دسته بندی ها و فیلتر قابل تغییر هستند. شما خود می توانید بنا بر نیاز خودتان آنها را تعریف کنید.) در قسمت پروژه ها نیز می توانید پروژه هایی که در آنها همکاری داشته اید معرفی کنید و حتی اگر به این قسمت نیاز ندارید می توانید آن را حذف کنید. این قسمت برای افرادی که کارهای صنعتی یا بازرگانی دارند بسیار مفید است.

به طور کلی این قالب شرکتی صنعتی داینامیک بوده یعنی به تمامی مطالب و عکس های این قالب وردپرس شرکتی دسترسی دارید و می توانید آنها را کم یا زیاد و یا حذف بفرمایید.

قسمت وبلاگ مربوط به مقالات قالب صنعتی وردپرس هست که می توانید اخبار و مطالب جدید مربوط به حوزه کاری خود را در آن انتشار دهید.

برای دسترسی سریع تر کار برای ارتباط با شما شبکه های اجتماعی، شماره تماس و آدرس در قسمت بالای این قالب صنعتی طراحی شده است (امکان تغییر آنها وجود دارد مثلا به جای آدرس ساعات کاری تان را نمایش دهید.)

یکی از تفاوت های قالب بتا قسمت اسلایدر یا بنر آن است که همانطور که در فیلم گویاست این امکان را دارد که توضیح مربوط به بنر امکان جابه جایی دارد و برای اینکه به نمایش عکس خدشه ای وارد نشود می توانید توضیح آن را جابه جا کنید و برای هر عکس جای متفاوتی در نظر بگیرید. در انتها این نکته حائز اهمیت است که تمامی اوصول سئو و بهینه سازی در قالب شرکتی صنعتی وردپرس بتا رعایت شده است.
برای دیدن فیلم قالب وردپرس بر روی کلمه دموی ویدیو زیر کلیک بفرمایید.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز