قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تکنو

طراحی قالب سایت توسط آیسان مرادیان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7765

قیمت: 300,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

5/5 - (1 امتیاز)



قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تکنو
برای تمامی شرکت ها، موسسات و اشخاص مناسب می باشد و شما می توانید به آسانی عکس های قالب را تغییر دهید و اطلاعات شرکتتان را درج کنید.

قالب وردپرس شرکتی

قالب وردپرس شرکتی تکنو با بهره گیری از آخرین ورژن بوت استرپ در موبایل و تبلت ها ریسپانسیو می باشد و سازگار با موبایل است.

قالب شرکتی تکنو با طراحی ریسپانسیو و انیمیشن های زیبا قطعا یکی از انتخاب های اصلی برای وب سایت تان خواهد بود.

همچنین این قالب با طراحی حرفه ای و مدرن یکی از پرفروش ترین قالب ها در فروشگاه قالب دارکوب می باشد.

امکانات قالب:

  • سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  • امکان درج مقالات در وبلاگ
  • امکان افزودن صفحه های متعدد
  • امکان تغییر مطالب و عکس ها
  • نمایش انیمشن های مختلف در صفحه اصلی
  • امکان درج اسلایدر در صفحه اصلی
  • امکان ارسال خبرنامه و ایمیل مارکتینگ
  • طراحی ساده و شیک
  • سرعت بالای قالب
  • پشتیبانی از افزونه های محبوب

در دنیای آنلاین امروز وب سایت شما مانند ویترین کاری شرکت یا مغاره شما می باشد. قطعا داشتن یک وب سایت در فضای آنلاین باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما می شود و با ارائه خدمات آنلاین می توانید در میان رقبای حوزه کسب و کارخودتان جایگاه ویژه ای به دست بیاورید. اگر به دنبال یک قالب ساده وردپرسی می باشید، قالب سایت شرکتی تکنو با طراحی کاربرپسند و شیک بهترین گزینه است.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس:

قالب وب سایت وردپرس شرکتی تکنو با آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده است و با تمامی پلاگین های وردپرس سازگار می باشد.
لازم به ذکر است که امروزه بیش از30 درصد از دنیای وب با وردپرس ساخته شده است و تقریبا یک چهارم وب سایت ها از CMS وردپرس استفاده می کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار و متن باز است که شما می توانید بدون دانش برنامه نویسی محتوای سایت را مدیریت کنید و عکس و مطالب و محتوای کسب و کار خودتان را در سایت بارگزاری کنید.
در قالب وردپرس شرکتی تکنو امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد دلخواه وجود دارد و هیچ محدودیتی برای بارگزاری مطالب وجود ندارد چون از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده شده است.
اگر میخواهید وب سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده شود و تصمیم به سئو کردن سایت دارید یکی از گام های اولیه ایجاد بخش مقالات یا وبلاگ در سایت است. تولید محتوای مستمر و بهینه در وب سایت باعث افزایش ترافیک و جذب بیشتر کاربران در وب سایت می شود. از آن جا که تولید محتوای بصری و ویدیویی امروزه حائز اهمیت است، در قالب شرکتی امکان گذاشتن عکس و ویدیو در هر نوشته وجود دارد.
شما می توانید در سایت تمامی نوشته ها را دسته بندی کنید برای مثال یک دسته با عنوان خدمات یا محصولات در پنل مدیریت پیشخوان ایجاد کنید و بعد نوشته ها را به صورت مجزا شرح کامل دهید و دسته بندی مور نظر برای هر نوشته را انتخاب کنید.
با استفاده از قالب شرکتی وردپرسی تکنو می توانید به راحتی محتوا، عکس ها و مطالب وب سایت تان را تغییر دهید. شما برای مدیریت وب سایت هیچ دانش برنامه نویسی نیاز ندارید. پس از تحویل قالب و راه اندازی وب سایت فیلم آموزشی کار با پنل پیشخوان سایت به صورت اختصاصی برای شما بارگزاری میگردد و با مشاهده ویدیو آموزشی به راحتی می توانید عکس ها و مطالب سایت خود را تغییر دهید.
صفحات گالری، مقالات، خدمات ، تیم ما، درباره ما و تماس با ما در قالب شرکتی تکنو به صورت اختصاصی طراحی شده است. در صفحه تماس با ما برای ارتباط بهتر با مشتریان فرم ارتباطی با مشتریان تعبیه شده است.

اصول سئو داخلی

قالب وردپرس شرکتی با تمام اصول سئو داخلی طراحی شده است. رعایت اصول سئو داخلی برای وب سایت سبب کسب رتبه و جایگاه های بالاتری در نتایج گوگل می شود و همچنین باعث افزایش بازدید و بهتر دیده شدن در گوگل می شود. بهینه سازی تصاویر، مشخص کردن تگ های عنوان و توضیحات متا (Meta Description)، بک لینک سازی داخلی مقالات، چک کردن سرعت وب سایت و ریسپانسیو کردن سایت از موارد سئو داخلی می باشد. لازم به ذکر است که مبحث سئو داخلی بسیار گسترده می باشد.

ظاهر کاربرپسند

در قرن 21 که قرن پیشرفت دنیای دیجیتال می باشد، داشتن یک وب سایت فقط کافی نیست بلکه باید در وب سایت تمامی اصول و استانداردها رعایت شود. در قالب شرکتی از لحاظ طراحی بصری ، طراحی رابط کاربری User Interface Design و طراحی تجربه‌ی کاربری User Experience Design به صورت کامل سنجیده شده است. تعادل بین اجزای بخش ها و نحوه چیدمان عناصر تشکیل دهنده حائز اهمیت است، همچنین محتوا کاملا خوانا است و دارای ظاهر کاربرپسند، ساده، شیک و ریسپانسیو می باشد.

ریسپانسیو بودن قالب و واکنش گرایی

سایت واکنش گرا وب سایتی است که با سایز صفحه نمایش کاربر سازگارمی شود.
امروزه به دلیل استفاده از تبلت ، نوت بوک، موبایل و لپ تاپ های مختلف واکنش گرا بودن وب سایت حائز اهمیت است. چون کاربران از طریق این دستگاه ها وارد وب سایت می شوند و باید سایت شما در سایز های مختلف، تبلت ها ، موبایل ها و صفحه های نمایش کوچک به درستی نمایش داده شود.
میزان جستجو از طریق موبایل در حال حاضر دو برابر میزان جستجو از طریق دسکتاپ می باشد زیرا کاربران موبایل روز به روز در حال افزایش هستند. افراد جستجو از طریق موبایل را راحت تر از دسکتاپ می دانند و به همین دلیل داشتن یک تجربه کاربری خوب در موبایل باعث برگشت کاربر به وب سایت و رتبه بندی بهتر آن در جستجوهای موبایل می شود. امروزه تجربه کاربری (user experience) یک فاکتور خیلی مهم در رتبه بندی سایت شما در گوگل می باشد و به همین دلیل طراحی ریسپانسیو وب سایت روی سئو سایت تأثیر بسیار مثبتی دارد.
طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو باعث کاهش نرخ پرش از وب سایت (bounce rate ) می شود. زمانی که سایت ریسپانسیو باشد چون کاربر نیازی به zoom in یا zoom out ندارد و صفحه وب سایت درگوشی موبایل یا تبلت اسکرول افقی ندارد، به همین دلیل کاربر در حین کار با وب سایت در گوشی موبایل آزرده نمی شود، در نتیجه باعث می شود که دیرتر سایت شما را ترک کند و مدت زمان طولانی تری را در وب سایت شما سپری کند. ریسپانسیو بودن وب سایت باعث می شود که کاربر از صفحات مختلف بازدید کند و مطالب سایت شما را به راحتی مطالعه کند.
موتور جستجوگر گوگل وب سایت هایی که ریسپانسیو بودن صفحات خود را در اولویت قرار داده اند، امتیاز بالاتری می دهد و باعث می شود در نتایج جستجو به ازای کلمات کلیدی به وب سایت شما جایگاه بالاتری بدهد.
قالب وب سایت شرکتی در تمام موبایل ها و تبلت ها به خوبی نمایش داده می شود و ریسپانسیو می باشد و برای تست ریسپانسیو قالب شرکتی شما می توانید در دسکتاپ با فشردن کلیدهای کنترل و مثبت یا کلیدهای کنترل و منفی در گوگل کروم صفحه وب سایت را کوچک یا بزرگ کنید و اگر المان ها و عناصر وب سایت همچنان خوانا باقی ماندند می توان قالب را ریسپانسیو دانست. همچنین تعدادی ابزار رایگان و تجاری وجود دارد که می توانید با وارد کردن URL دموی قالب ، ریسپانسیو قالب را مورد بررسی قرار دهید.
کارشناسان در شرکت دارکوب با ابزار های ویژه پس از طراحی هر قالب ریسپانسیو قالب را چک می کنند و با اطمینان قالب را منتشر می کنند تا مشتریان شما بهترین تجربه کاربری را از بازدید سایت شما به دست بیاورند.

نمایش شبکه های اجتماعی شما

شبکه های اجتماعی امروزه بخش مهمی از بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد. با استفاده از شبکه های اجتماعی میتوانید بازدید کننده بیشتری را به سایت هدایت کنید و این موضوع باعث جذب ترافیک بیشتر و بهبود سئو می شود.
به صورت پیش فرض امکان نمایش شبکه های اجتماعی در قالب سایت شرکتی وجود دارد. تمامی تنظیمات لازم برای نمایش آیکون های سوشال مدیا بدون افزونه اضافی انجام شده است.

دوزبانه یا چندزبانه کردن قالب

شاید شما هم جزو افرادی باشید که خدمات خود را به صورت بین المللی ارائه می دهید یا کسب وکار شما مشتریانی در خارج از کشور دارد، در این صورت شما نیاز دارید که علاوه بر زبان فارسی به زبان های دیگر هم سایت قابل نمایش باشد. قالب وردپرس شرکتی به صورت پیش فرض با زبان فارسی طراحی شده است اما امکان دوزبانه و چندزبانه کردن قالب وجود دارد و می توان به زبان های انگلیسی ، عربی ، ترکی و دیگر زبان ها قالب وردپرسی شرکتی را توسعه و تحویل داد.

سیستم ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که از اهمیت ویژه‌ای در بازاریابی محتوا برخوردار است.
در قالب شرکتی وردپرسی تکنو بخشی برای جمع آوری ایمیل های بازدیدکنندگان سایت در نظرگرفته شده است تا بتوانید با مخاطبین سایت ارتباط برقرار کنید و برای بازدیدکنندگان سایت ایمیل و خبرنامه هفتگی ارسال کنید.

سرعت بالای قالب

سرعت قالب وب سایت در سئو و بهینه سازی سایت موثر است و برای وب مستران همیشه سرعت لود سایت اهمیت دارد.
متخصصین شرکت دارکوب قبل از انتشار قالب با استفاده از ابزارهای ویژه و همچنین گوگل پیج اسپید (Google page speed) به بررسی و آنالیز سرعت قالب می پردازند.
قالب شرکتی دارای سرعت بهینه ای می باشد چون تمامی کدها minify شده است و اصول و استانداردهای کد نویسی رعایت شده است.

پشتیبانی از افزونه های وردپرسی

هسته اصلی وردپرس متن باز است، هرروز توسط هزاران نفر از توسعه دهندگان در سرتاسر جهان ارتقا می یابد و پلاگین های زیادی در مخزن وردپرس منتشر می شود.
با استفاده از قالب وردپرس شرکتی می توانید سایت خود را در آینده توسعه دهید و امکانات بیشتری به سایت اضافه کنید.
حتی در مواقع خاصی ممکن است دربین افزونه های رایگان وردپرس امکاناتی که مدنظردارید وجود نداشته باشد و با استفاده از پلاگین های رایگان نیاز کسب و کار شما رفع نشود، در این حالت به صورت اختصاصی برای شما برنامه نویسی می شود.

امنیت بالا

هسته اصلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایمن است اما باید اقدامات حرفه ای در جهت امنیت وب سایت شما انجام شود. اگر وب سایت شرکت های دولتی و بزرگ می توانند هک شوند پس وب سایت شما هم از این قاعده مستثنی نیست و باید در جهت نگهداری وب سایت وردپرسی اقدامات خاصی صورت پذیرد. پس از نصب قالب شرکتی و تحویل وب سایت کارشناسان زبده شرکت دارکوب اقداماتی در جهت تامین امنیت وب سایت وردپرسی شما انجام میدهند. تغییر پیشوند جداول دیتابیس ، تغییر آدرس ورود به پنل پیشخوان وردپرس و فعال کردن گواهی SSL از جمله خدمات امنیتی می باشد.
تمامی فرم های نظرات و تماس در قالب شرکتی با داشتن کدهای امنیتی Captcha و ضد اسپم ، باعث جلوگیری از ارسال هرزنامه (spam) می شود.
کارشناسان دارکوب بهترین افزونه های امنیتی را در وب سایت شما فعال میکنند تا از دسترسی هکرها و ربات ها سایت در امان باشد.

قالب فروشگاهی

با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس در قالب سایت شرکتی وردپرسی تکنو امکان ساخت یک فروشگاه کامل اما مجازی وجود دارد. سیستم فروشگاه ساز ووکامرس قابلیت توسعه بالایی دارد که می توانید فروشگاه آنلاین را گسترش دهید.
فروشگاه ساز ووکامرس امکان ساخت یک فروشگاه آنلاین را با حداقل هزینه و بدون نیاز به سرمایه اولیه در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون نیاز به کدنویسی و بدون هیچگونه محدودیت به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان خود باشید و محصولات خود را در معرض بازدیدکنندگان در سرتاسرجهان به صورت آنلاین قرار دهید.
در صورتی که از طریق سایت می خواهید محصولی را به فروش برسانید، می توانید ورژن فروشگاهی قالب تکنو را خریداری نمایید. قالب فروشگاهی تکنو تمام امکانات یک سایت فروشگاهی کامل مثل درج محصول ، تعیین ویژگی محصول، تعیین عکس ، تعیین قیمت، مدیریت انبار و تسویه حساب و پرداخت کاربران را شامل می شود.
قالب فروشگاهی تکنو امکان اتصال به درگاه های مختلف بانکی را دارا می باشد.
شما می توانید درگاه بانک های مختلفی را تهیه کنید و به سایت اتصال دهید. این کار برای مواقع اضطراری که ممکن است سیستم درگاه یک بانک دچار اختلال شود، برای شما مفید باشد و در فروش سایت اختلالی ایجاد نکند و کاربران از درگاه بانک دیگر استفاده خواهند کرد.
همچنین می توان امکان خرید مستقیم بانکی (کارت به کارت) را در قالب سایت فروشگاهی تکنو راه اندازی کرد که کاربران مبلغ محصول را به صورت مستقیم کارت به کارت کرده و به اطلاع شما برسانند. برای مشتری مداری بیشتر شما می توانید گزینه پرداخت در محل را فعال کنید که پرداخت بعد از تحویل محصول صورت گیرد.
مدیر وب سایت امکان بررسی سفارشات، آمار فروش فروشندگان، مشتریان، گزارشات روزانه و ماهانه را از طریق پنل پیشخوان دارد. در تنظیمات فروشگاه مدیر سایت میتواند اطلاعات مربوط به فروشگاه و حمل و نقل و پرداخت را مدیریت کند.
درصورت نیاز نسخه فروشگاهی قالب تکنو را می توانید سفارش دهید.

جمع بندی:

خدمات پشتیبانی وب سایت پس از تحویل قالب و راه اندازی وب سایت شما امری ضروری است.
به روزرسانی سیستم مدیریت محتوا، حل مشکلات احتمالی در مدیریت سایت، مدیریت دیتابیس، به روزرسانی افزونه ها، کمک به حفظ امنیت سایت و تهیه نسخه پشتیبان یا بک آپ و پشتیبانی سرور و امور هاستینگ ازجمله موارد خدمات پشتیبانی می باشد.
متخصصین شرکت دارکوب تمام تلاش خود را برای پشتیبانی انجام می دهند. برای قالب شرکتی پشتیبانی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته از طریق سیستم تیکت انجام می شود، همچنین در ساعات کاری می توانید به صورت تلفنی از کارشناس مربوطه سوالات خود را بپرسید و به راحتی به توسعه وب سایت خود بپردازید.
با خرید قالب شرکتی تکنو صاحب یک سایت کامل می شوید. چون در دارکوب فقط هدف فروش قالب نیست بلکه با پرداخت هزینه نصب، ایمن سازی ، بهینه سازی، آموزش، درج اطلاعات و پشتیبانی صاحب یک وب سایت کامل می شوید.
اگر به دنبال شرکتی معتبر برای واگذاری پشتیبانی وب سایت خود هستید، دارکوب با تیمی حرفه ای و متخصص پذیرای پشتیبانی از وب سایت شما به صورت تمام وقت می باشد. با واگذاری پشتیبانی وب سایت خود به شرکت معتبر و فعال دارکوب از بهترین خدمات پشتیبانی، در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ معطلی بهره ببرید.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز