چگونه شرکت طراحی سایت با قیمت مناسبی را انتخاب کنیم

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
چگونه شرکت طراحی سایت با قیمت مناسبی را انتخاب کنیم

چگونه شرکت طراحی سایت با قیمت مناسبی را انتخاب کنیم

دنیای دیجیتال بیش از هر زمانی با زندگی امروزی ما گره خورده است و اگر شما تجارتی دارید و می­خواهید در آن موفق شوید باید درک کاملی از آن داشته باشید. در عصر کنونی کمتر تجارتی را می­توان یافت که با فناوری دیجیتال آمیخته نباشد.
این طور تصور کنید که تازه تجارتی را آغاز کرده اید، با خود می­گویید که "هیچ مشکلی نیست، با یک شرکت متخصص در این کار  قرار داد می­بندیم". شرکت های زیادی نیز در این زمینه وجود دارند. و مشکل دقیقاً از همین جا شروع می­شود. اگر در اینترنت نگاهی انداخته باشید حتمی متوجه شده­اید که شرکت های ارائه کننده­ی خدمات وبی/مربوط به وب  زیادی بچشم می­خورد، اما مسئله این است که این خدمات شامل چه چیزهایی است و مهم تر از آن، تا چه حد این خدمات به کار تجارت شما می­آید!
اشتباه بزرگی که اکثر شرکت های تجاری مرتکب می­شوند این است که از تفاوت بین یک شرکت ارائه کننده خدمات طراحی وب و یک شرکت ارائه کننده خدمات دیجیتالی آگاه نمی­باشند. پس برای حل این مشکل به موارد زیر توجه کنید.

ظاهر خوب همیشه مهمترین ویژگی نیست:

اکثر طراحان وب بر روی عناصری چون گرافیک متمرکز می­شوند که تنها پوسته ای زیبا برای سایت شما می­سازد. اما، کلیدِ داشتن یک وب سایت کارآمد فقط به اتفاقاتی بستگی دارد که در پشت صحنه­ی آن رخ می­دهد. در نظر داشته باشید که جذب مشتری یکی از اهداف تجاری است اما هدف اصلی از راه­اندازی درست وب سایت با ظاهری فریبنده، ایجاد حس رضایت و خرسندی  در مشتری هنگام بازدید از آن می­باشد. تنها اشخاصی می­توانند این هدف را برای شما تحقق بخشند که از هر نظر در کار خود خبره و مهمتر از آن همراه پیشرفت سریع تکنولوژی در این عرصه، دانش خود را همپا سازند.

عبارت کلیدی "بهینه سازی موتور جستجو" یا SEO را بخاطر بسپارید:

"بیهنه سازی موتور جستجو" (SEO) اصطلاحی کلیدی می­باشد. یک وب سایت بدون داشتن این خصوصیت مجموعه ای از عکس­ها و تصاویر زیبا خواهد بود همچون اتومبیلی که در آن از موتور خبری نباشد. پس اینجاست که اهمیت صحیح انتخاب شرکت طراحی وب خود را کم­کم نمایان می­سازد.
کار SEO یا بیهنه سازی موتور جستجو این است که در هنگام جستجوی آنلاین به وسیله­ی کلمه سایت شما را در لیست سرچ نمایان سازد.  (توجه داشته باشید که تبلیغات گوگلی از این قضیه مستثنی می­باشند و علاوه بر آن هزینه نیز دارند.)
همان طور که قبلاً اشاره کردیم دنیای بازاریابی اینترنتی هر روز در حال تغییر و پیشرفت است، پس باید در آن حضور فعال داشته باشید تا پیروز میدان شوید. به همین دلیل وب سایت شما باید توانایی همراهی با این موج سریع را داشته باشد، مرتب ارتقا یابد و به شما اطمینان دهد که در اولین جستجو در سطوح اول قرار خواهید گرفت.
از ویژگی های طراحی خوب سایت می توان به افزایش ترافیک و بهبود رتبه سایت اشاره نمود. اما مهم تر از این ها، دسترسی راحت و آسان مشتری بلقوه در اولین جستجو به سایت شما است که نشان گر کارکرد صحیح سایت می باشد.

از ابزار صحیح در تجارت خود استفاده کنید:

برای تحقق این خصوصیت شرکتی را انتخاب کنید که گامی فراتر از طراحی ظاهر وب برداشته، شرکتی که تمام ابزارهای لازم برای باقی ماندن در سطوح بالا را برای شما فراهم کند.
در هنگام انتخاب شرکت مورد نظر از دیگر سوالات مهمی که باید مطرح گردد این است که  زمان مورد نیاز برای تست و آزمایش سایت شما قبل از  آنلاین شدن آن چه میران خواهد بود. خود را هنگامی که از اینترنت استفاده می­کنید در نظر بگیرید، اگر سایتی در بارگزاری کند، یا رسیدن به هدف نیاز مند کلیک های فراوان باشد، قطعاً منصرف می­شوید، این طور نیست؟

پس، این مورد در مورد مشتریان بلقوه شما نیز صدق خواهد کرد:

قبل از راه­اندازی سایت از شرکت طراح وبی که استخدام کرده اید در مورد روند تست و آزمایش ها سوال کنید و جویا شوید که چه سیستم هایی بعد از راه اندازی سایت برای تنظیم کردن آن به کار رفته است.
یک شرکت طراح وب حرفه ای باید این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد.
شرکت طراحی وب را به دقت انتخاب کنید تا در هر زمینه ای، چون اسم دامین، وب هاستینگ،دروازه های پرداخت الکترونیک و بیهنه سازی موتور جستجو، شما را یاری کند.
با پشتیبانی تیمی قوی و حرفه ای ، وب سایت شما علاوه بر زیبایی ظاهری بر پایه ای از استراتژی های فنی نیز بنا خواهد گردید.

تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری:

اگر هدف اصلی وب سایت شما جلب مشتری و تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری می­باشد، شرکت طراحی وبی که انتخاب کرده اید باید این مفهوم را دانسته، وابزار و فناوری دیجیتال را بکار برد تا بدین مقصود دست یابد.
و این جاست که تجربه وارد عمل می­شود. دنبال تیم طراحی باشید که در این باره تجربه ای چند ساله داشته باشد. هر روز شرکت ها جدید زیادی بیرون می آیند که ممکن است قابل هم باشند، اما هیچ اطمینانی برای صحت این موضوع وجود نخواهد داشت. پس خوب است که دنبال شرکتی باشید که بتواند پروژه هایی که برای دیگر مشتریانشان انجام داده را به شما نیز نشان دهند، و شما را برای اطلاع از نتیجه کارهایشان بدان مشتریان ارجاع دهند.
شما برای خدمتی که بهتان می­شود هزینه می پردازید، پس باید برایتان هر آنچه که می­خواهید فراهم گردد. تیمی که استخدام می­کنید باید شما و کار و تجارتتان را بشناسد تا سپس بتواند بسته به آن بهترین ابزار را برای تحقق مقصودتان فراهم کند.
یک تیم باتجربه طراحی وب با بکار بردن راه­ها و استراتژی ها گوناگون در آزمایش و تست طراحی نه تنها به بهبود هر چه بیشتر رتبه وب سایت شما در موتور جستجو گر کمک می­کنند بلکه  برایتان ترافیک بالا تر نیز فراهم می­سازند و همچنین مشتریان هدف مند بیشتری برایتان به ارمغان می­آورند.

مقاله جدید:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز