طراحی وب سایت برای شرکت های مهندسی

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

تأثیر اولیه برای هر کسب و کاری فوق العاده مهمه و این تأثیر روی اینترنت اتفاق میفته، چون نت احتمالا اولین جاییه که کاربر با شما آشنا میشه و بر اساس ظاهر سایتتون، کاراییش و میزان کاربرپسندیش درباره شرکتتون قضاوت میکنه.


بنابراین باید به یه طراحی خاص در اولین آشنایی تأثیر خوبی روی مخاطب بذارید. اما طراحی سایت شرکتهای مهندسی علاوه بر تأثیر اولیه به چیزهای بیشتری احتیاج داره: یعنی به بالابردن احتمال تماس برقرار کردن مشتری با شما و جذب کسب و کار بیشتر برای شرکت، نه فرستادن مشتری به سمت رقبا.
تو این مقاله درمورد چراییِ اهمیتِ داشتن سایتی با ظاهر عالی، روشهای ایجاد این طراحی خوب برای شرکت های مهندسی و زمان بروزرسانی سایتها صحبت کنیم.
ویژگی های یک سایت مهندسی ایده آل:
احتمالا خودتون چند مدل طراحی سایت برای شرکتتون مد نظر داشته باشید. شاید بدونید که سایت باید سریع لود شه، نباید خیلی شلوغ باشه و شلخته جلوه کنه و یا جهتیابی پیچیده ای داشته باشه. اما آیا میدونید بهترین روش طراحی سایت مهندسی چیه؟
یه سایت مناسب برای شرکت مهندسی باید بتونه:
1- بین شرکت شما و سایت شرکتهای رقیب تفاوت ایجاد کنه
2- از پروژه های قبلی شرکت نمونه هایی رو به مشتریها نمایش بده
3- کاربرها رو به صفحه ای هدایت کنه که اطلاعات تماسشونو وارد کنن
4- اطلاعات تماس شرکت خودتونو همواره نمایش بده
5- وبلاگ داشته باشه و به طور مرتب بروز رسانی بشه
6- روی دستگاه های موبایل خوب نمایش داده بشه.
اجازه بدید به تک تک این عوامل نگاه دقیقتری داشته باشیم تا مشتریهای بیشتری به سمت سایتتون جذب کنیم و تصویری زیبا و کاربردی از سایتتون ارائه بدیم.

  • ایجاد تمایز بین شما و رقبا

سایتهای آماده ای که از قالبهای عمومی استفاده میکنن نمیتونن جلوه خاصی به سایت شما بدن و سایتتونو برجسته تر کنن. شما که نمیخواهید دقیقا شبیه رقباتون به نظر برسید. باید شرکت مهندسی خاص و خلاق دیده بشه، چون شما میخواهید ایده های خلاقانه تونو به مردم بفروشید.
همونطور که قبلا هم گفتیم، اولین تأثیر روی وب خیلی مهمه. اگه متمایز به نظر برسید، تو ذهن مشتریهای احتمالا برجسته تر میشید و جذبشون میکنید تا مدت طولانی تری روی سایتتون بمونن.

  • نمایش نمونه هایی از کارهای قبلی

حتما شنیدید که میگن "شنیدن کی بود مانند دیدن". این مسئله در مورد دستاوردهای شرکتهایی مثل شرکت شما خیلی صدق میکنه. تو هر زمینه ای که کار کرده باشید حتما از کارهای قبلیتون عکس دارید.
همون عکسها رو روی سایتتون به نمایش بذارید تا به مشتری توانایی هاتونو نشون بدید. وقتی تصویر محل واقعی شرکتتون یا پروژه های سابقتونو نمایش میدید، مردم با کارتون آشنا میشن و تحت تأثیر قابلیتها و مهارتهاتون قرار میگیرن.

  • هدایت مشتریها به سمت اشتراک گذاری اطلاعات تماس

وقتی کاربرها روی سایت شما فرود میان، هدفتون باید تبدیل کردن کاربر به خریدار باشه. باید کاری کنید تا کاربر داوطلبانه اطلاعات تماسشو با شما در میون بذاره. سعی کنید ازشون اطلاعات تماسشونو در ازای این خدمات رایگان بگیرید:
خبرنامه ایمیلی
گزارشها
پادکست
کتاب الکترونیک
وقتی آدرس ایمیل مخاطب رو در ازای این موارد بدست بیارید میتونید شخصا باهاشون تماس برقرار کنید یا برایشون ایمیل های تبلیغاتی بفرستید تا اونها رو در قیف خرید جلو ببرید و احتمال اینکه باهاتون تماس بگیرن و ازتون خرید کنن رو افزایش بدید.

  • نمایش اطلاعات تماس

حتما با سایتهایی برخورد داشتید که برای پیدا کردن اطلاعات تماس شرکت باید همه سوراخ سمبه های سایت رو گشت و موش و گربه بازی کرد. اگه مردم نتونن اطلاعات تماستونو سریع پیدا کنن، خسته میشن و بدون وارد کردن اطلاعات تماس خودشون از سایت خارج میشن.
اطلاعات تماستون باید در یک جای ثابتی از صفحه در تمام صفحات سایت نمایش داده بشه. باید یه صفحه هم برای ارتباط با ما در نظر بگیرید. از فرم تماس ساده ای استفاده کنید و دکمه تماس رو برای تلفن های همراه فعال کنید تا نیازی نباشه کاربر گوشی رو برداره و شماره شما رو وارد کنه، یا نیازی به باز کردن ایمیل خودش نداشته باشه و همونجا توی فرم بتونه بنویسه. این روش نرخ تبدیل رو به شدت افزایش میده.

  • شروع نوشتن وبلاگی که همیشه بروز باشه

پست های وبلاگها محتوای تازه به مشتریها ارائه میدن و موتورهای جستجو این بروزرسانی ها رو تو رتبه بندیشون دخالت میدن. با وبلاگ نویسی میتونید مستقیما با مشتری هاتون ارتباط برقرار کنید و بهشون اطلاعات مفیدی ارائه بدید که باعث اعتمادسازی بشه.
وبلاگ برای طراح سایت هم کمک میکنه تا بتونه سلیقه و برند شرکتتونو به نمایش بذاره. از نشون دادن شخصیتتون هراس نداشته باشید. این کار باعث میشه بازدیدکننده ها یکتایی شما رو ستایش کنن و برای کار بعدیشون شما رو در نظر بگیرن.

  • سازگاری سایت با موبایل

یکی از عوامل مهم در تأثیر گذاری سایت شرکتهای مهندسی، سازگاری سایت با موبایله. هرچی آدمای بیشتری از گوشی تلفن همراه و تبلت برای سرچها و خریدهای آنلاینشون استفاده میکنند، سایتها هم باید با این نمایشگرها سازگارتر بشن.
یکی از مفاهیم طراحی که به طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) معروفه برای سازگاری با این نمایشگرهای کوچیک خیلی مناسبه و مانع خروج کاربرها از سایت میشه. سایت واکنشگرا به طور خودکار محتوا رو با اندازه نمایشگر کاربر تطبیق میده. به این ترتیب سایتتون کاربرپسند میشه و میتونه منجر به جذب خریدار بشه.
آیا برای طراحی سایت مؤثر برای شرکت مهندسیتون به کمک نیاز دارید؟
امیدواریم به یادگیری اطلاعات بیشتر درمورد سایت مهندسی تأثیرگذار علاقه داشته باشید. اگه سوالی درباره این صفحه داشتید میتونید با ما تماس بگیرید.
اگه برای ساخت یه سایت مؤثر با طراحی خاص برای شرکت مهندسیتون کمک لازم داشتید میتونید روی کمک ما حساب کنید. دارکوب میتونه مشکلاتتونو حل کنه. ما به عنوان شرکت طراحی، توسعه و سئوی سایت با تجربه ای 15 ساله به بیش از دو هزار مشتری کمک کردیم و به شما هم میتونیم کمک کنیم.
به صورت آنلاین یا با تلفن باهامون تماس بگیرید یا درباره بازسازی یا ساخت سایتتون صحبت کنیم. خوشحال میشیم درباره اهداف و نیازهای شرکتتون صحبت کنیم و اونها رو براتون مرتفع کنیم. منتظر تماستون هستیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز