طراحی سایت با در نظر گرفتن قیف خرید (فانل) مشتری

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

شما چه فروشنده کالا باشید، چه ارائه دهنده خدمات، در هر حال باید رو یه کاغذ بنویسید یه نفر از وقتی که هیچ آشنایی با کارتون نداره تا وقتی که با کسب و کارتون آشنا میشه و تبدیل میشه به مشتری دائمی، چه مراحلی رو طی می کنه.


تو بازاریابی اینترنتی، به این فرایند میگن فانل یا قیف خرید مشتری، چون وقتی که یه نفر هنوز هیچی از شما نمیدونه یه چشم اندازی تو ذهنش هست که هر چی جلوتر میره متوجه میشه بعضی هاش با سیستم شما تأمین نمیشن. بنابر این در طول زمان بعضی از این آدما که می بینن روش شما با خواسته های اونا مطابق نیست، ریزش می کنن و در نهایت تعداد کمتری تبدیل میشن به مشتری. پس این فرایند مثل یه قیف میمونه. اگه برای کسب و کارتون بر اساس اعداد و ارقام واقعی کارتون یه همچین قیفی درست کنید هم برای تجارتتون یه مقیاسی دارید، هم برای طراحی و مطلب نویسی و هرچیز دیگه ای که به سایتتون مربوط میشه میتونید ازش استفاده کنید.
بیشتر مدیرهای کار و کاسبی های کوچیک، وقتی میخوان سایتشونو طراحی کنن یا بازسازیش کنن، اصلا به این فرایندی که مشتری باید طی کنه فکر نمی کنن. و وقتی هم به این فرایند فکر نشه، افرادی که وارد سایت میشن نمیتونن این فرایندو راحت طی کنن و در نتیجه تبدیل به مشتری کم میشه و کار طراحی و بازسازی سایت به هدف خودش نمیرسه.
رنگ پس زمینه سایت باید ارغوانی باشه یا صورتی روشن؟ نوشته ها باید طنز باشن یا بازاری یا رسمی و محترمانه؟ لوگو باید بزرگ باشه و بالای سایت قرار بگیره یا باید ظریف و پایین سایت باشه؟
جواب این سوال ها خیلی توی کار و کاسبیتون مهمه (هم از جهت برگشت سرمایه و هم از نظر اینکه مشتری ها چطوری با سایت ارتباط برقرار کنن)، وقتی میخواهید یه سایت بسازید باید بدونید مشتری قراره تو سایت دقیقا چی کار کنه، نه فقط تو سایتتون، حتی تو کارتون هم باید مشخص شده باشه.
مثلا فرض کنید میخواهید کسایی که تازه برای اولین بار وارد سایتتون میشن رو تبدیل به مشتری کنید (کاری کنید که ازتون خرید کنن یا از خدماتتون استفاده کنن). اول یه بازدیدکننده جدید از گوگل روی وبلاگتون فرود میاد و شما هم میخواهید این کاربر که اومده به این صفحه، یه جعبه صابون و بخره و عضو خبرنامه بشه. یعنی دو تا وظیفه براش تعریف کردید.
در شرایط ایده آل، این فرد، از کسی که هیچی راجع به محصولات شما نمیدونسته، میتونه تبدیل به یه خریدار دائمی صابون بشه. حالا اگه میخواهید همینطور بشه باید اول ذهنشو بخونید و احساسشو درک کنید و براش یه طراحی و مطلب مناسب آماده کنید که به سمت قدم بعدی قیف خرید هدایتش کنن. مثلا قدم بعدی میتونه این باشه که این آدم باهاتون تماس بگیره، یا تو خبرنامه عضو شه، یا یه چیزی بخره. منظورم اینه که باید از قبل براش برنامه ریزی کنید که خودتون دوست دارید این آدم چی کار کنه و بعد طراحی سایتتون، نوشته و چیزهای دیگه سایتتون رو طوری انجام بدید که اون فرد رو به سمت انجام اون کار هدایت کنه.
اگه برای انجام این کارها احتیاج به کمک دارید میتونید با گروه دارکوب تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز