4 نکته برای اطمینان از تولید محتوای متناسب با سئو

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

4 نکته برای اطمینان از تولید محتوای متناسب با سئو

طراحی سایت و عملکرد جست و جوی طبیعی به طور ذاتی با هم مرتبط هستند .طراحی تاثیر قابل توجهی بر رتبه بندی وب سایت توسط موتورهای جست و جو دارد .بدین ترتیب طراحان وب سایت باید تا حدودی با سئو آشنا باشند تا بتوانند وب سایتی بهینه طراحی کنند . در بسیاری از شرکت ها طراحان وب سایت و بهینه سازان (سئو کاران ) دو تیم جدا هستند البته این مسئله بد نمیباشد در صورتی که طراحان وب سایت با سئو آشنا باشند . اما شرکت هایی که طراحان آن فقط کار طراحی را انجام میدهند در مدت طراحی و بهینه سازی با مشکلات فراوانی رو به رو میشوند . شرکت طراحی سایت دارکوب متشکل از طراحانی است که قبل از شروع به کار دوره های بهینه سازی موتورهای جست و جو را آموزش دیده اند و بر این اساس به طراحی وب سایت می پردازند . در این مقاله سعی داریم 4 نکته ضروری برای اطمینان از اینکه تولید محتوای وب سایت ما بر اساس سئو انجام گرفته است را ذکر کنیم .

عوامل کاربردی خود را بشناسید :

هدف موتورهای جست و جو نمایش بهترین سایت ها در رابطه با کلمات کلیدی می باشد . شما وقتی کلمه ای را در موتور جست و جو مانند گوگل جست و جو می کنید الگوریتم گوگل بر اساس بهینه سازی های انجام شده در وب سایت ها ، سایت ها را بر اساس سئو به ترتیب انجام میدهد که ممکن می باشد سایت شما حتی به دلیل رعایت نکردن نکته ای کوچک در صفحات اول قرار نگیرد . پس باید تمامی موارد را در طراحی سایت دقت کرد . موتورهای جست و جو به وب سایت هایی که تجربیات زیادی به کاربران ارائه می دهند سوق بیشتری دارند .رضایت کاربر با رضایت موتور جست و جو رابطه نزدیک و مستقیم دارد . سعی کنید عواملی از کسب کار که منحصر بفرد برای شما است را جلوه دهید . کاربران تبلیغات را بیشتر می پسندند ، پس سعی کنید در صفحات اجتماعی تبلیغات خود را قرار دهید تا کاربر با وب سایت شما از قبل آشنا شود سپس برای بازدید به سایت شما رجوع کند. وب سایت شما به هر شکلی که باشد تبلیغاتی ، عرضه خدمات و محصولات و ... باید برای کاربر و متقاضی کاربردی باشد .

برنامه ریزی برای محتوای باکیفیت:

محتوا همان چیزی است که موتور جست و جو بر اساس آن وب سایت شما را برای کاربر نشان میدهد. پس باید روی آن تمرکز بسیاری کرد .برای ایجاد یک محتوای باکیفیت باید از قبل برای آن برنامه ریزی کرد . برای هر صفحه از وب سایت خود که میخواهید محتوا تولید کنید باید از خود بپرسید این صفحه از وب سایت شما قرار است چه خدماتی را ارائه دهید .باید بدانید که کاربران از وب سایت شما چه می خواهند .بررسی کنید که چه نوع محتوایی برای انتقال پیام شما به کاربر مناسب است ؟طراحی سایت با محتوای سایت ارتباط مستقیم دارد و باید محتوایی که تولید می کنیم با طراحی وب سایت مرتبط باشد .در ضمن توجه داشته باشید که از مطالبی دیگر وب سایت ها در سایت خود قرار ندهید این کار نه تنها در سئو تاثیر منفی دارد بلکه وجه کاری کسب و کار شما را زیر سوال می برد سعی کنید در نوشتن و تولید محتوا خلاقیت و دانش کافی بکار ببرید.پس از کیفیت محتوای خود اطمینان حاصل کنید .در این صورت بخشی از سئو را به درستی انجام داده اید.البته توجه داشته باشید که حتما محتوای خود را بروز کنید .محتوای باکیفیت وزن بیشتری از هر یک از روش های دیگر سئو دارد .

طراحی برای کشف محتوا :

محتوایی که تولید میکنید باید توسط موتورهای جست و جو کشف شود و این مهم اتفاق نمی افتد جز با پیوند دادن وب سایت شما .اگر لینک مناسبی از وب سایت شما وجود نداشته باشد توقع نداشته باشید که بازدید سایت شما افزایش یابد.دیدگاه یک طراح و یک بهینه ساز با هم متفاوت است اما هر دو یک هدف را دنبال می کنند و آن افزایش بازدید می باشد .پس باید توجه داشته باشید که لینک دهی را فراموش نکنید در این صورت است که کاربر می تواند محتوای شما را پیدا کند و برای دیدن آن به وب سایت شما مراجعه کند .محتوا نقش مهمی در افزایش رنک وبس ایت دارد .

برای طراحی مجدد هوشیار باشید :

طراحی مجدد می تواند برای وب سایت شما بسیار خطرناک باشد .طراحی مجدد وب سایت اگر توسط افراد غیر متخصص انجام گیرد ممکن است به از دست دادن رتبه ای که در طول مدت زیاد کسب کرده اید بی انجامد .بسیاری از شرکت ها به خطر آگاه نیستند و به طراحی مجدد کورکورانه دست می زنند . در این راه ممکن است به روز رسانی های چشمگیری انجام دهند یا خطاهای واضحی را تصحیح کنند اما امکان دارد سئو و رتبه خود را از دست بدهند .طراحان وب سایت برای طراحی مجدد با استفاده از ترفند های خود طوری وب سایت شما را طراحی مجدد میکنند که سئو آن از بین نرود در این راه آنها تمامی اطلاعات سایت شما را به سایت جدیدتان منتقل میکنند . طبا وجود اینکه طراحی مجدد وب سایت خطرآفرین است اما اثرات مثبت زیادی دارد . طراحان وب سایت معتقد هستند که در طول زمان طولانی حتما باید تغییرات کوچک اما چشمگیری را در وب سایتهای قدیمی اعمال کنند زیرا کاربران نیز به روزرسانی ها را دنبال می کنند . طراحان وب سایت شرکت دارکوب تخصص این قبیل طراحی ها را دارا هستند آنها در طراحی مجدد تمامی اطلاعات قبلی و لینک های قبلی را در وب سایت جدید وارد میکنند .باید توجه داشت که URLسایت اگر تغییر کند سئو وب سایت شما ممکن است از دست برود . پس توجه کنید طراحی مجدد وب سایت تاثیر گذار است به شرط آن که توسط متخصصین این حوزه انجام گیرد تا خطرآفرین نشود .

بسیاری از شرکت نمی دانند که طراحی وب سایت بر سئو تاثیر میگذارند و فقط به فکر تولید محتوا و تبلیغات می باشند تا از این راه رتبه خود را در موتورهای جست و جو تغییر دهند و کاربران بسیاری را جذب کنند . آنها به طرز قرار گرفتن منوهای ناوبری و همچنین ریسپانسیو بودن وب سایت خود توجه نمیکنند . ما همه روزه تماس هایی را مبنی بر سوالات مشتری در رابطه با سئو وب سایتشان دریافت میکنیم بعد از بازدید از وب سایتشان متوجه می شویم که نکات بالا را رعایت نکرده اند .البته از اهمیت محتوا نباید غافل شد به شرط آنکه نکات بالا را رعایت کرد. به طور کلی میتوان گفت بهتر است طراحی وب سایت خود را به دست متخصصان و طراحان در این زمینه بسپارید .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز