تبلیغات در گوگل به چه صورت می باشد؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

تبلیغات در گوگل به چه صورت می باشد ؟

در سال 2016 میلادی گوگل اعلام کرد مبلغی بالغ بر 80 بیلیون دلار از درآمد شرکت مبنی بر تبلیغات در گوگل بوده است .بر طبق این آمار میتوان متوجه شد که افراد زیادی تبلیغات خود را به وسیله موتور جست و جوی گوگل انجام می دهند . این تبلیغات هم برای شرکت گوگل موثر سودبخش می باشد هم برای شرکت های دارنده وب سایت که خواهان تبلیغات هستند .تبلیغات در گوگل یکی از شیوه های تبلیغاتی موثر و پر بازده می باشد ..سال ها است که تبلیغات در گوگل یکی از

سود آور ترین روش های بازاریابی دیجیتال می باشد .شرکت گوگل طبق آمار های بدست آمده نه تنها در جهان محبوب است بلکه در ایران نیز محبوب ترین موتور جست و جو می باشد . به طور متوسط روزانه 4 میلیارد جست و جو در گوگل انجام میگیرد بر طبق این آمار ها بدون شک تبلیغات در این وب سایت بهترین راه برای درآمد زایی می باشد .به طور کلی دو روش برای تبلیغات در گوگل وجود دارد ، روش اول سئو وب سایت یا بهینه کردن سایت است روش بعدی آگهی گوگل یا گوگل ادوردز Google AdWords می باشد . در دروش سئو وب سایت توسط متخصصان بهینه می شود تا با جست و جو کلمات کلیدی توسط کاربران در لیست جست و جو گوگل در رتبه های اول قرار بگیرد . منظور از رتبه های اول صفحه اول لیست جست و جو می باشد .در روش بعدی یعنی گوگل ادوردز طی پرداخت هزینه ای به شرکت گوگل وب سایت مورد نظر در صفحه نخست لیست جست و جو قرار می گیرد .هر دو روش دارای مزایا و معایبی هستند اما تبلیغات در گوگل به هر صورتی که باشد یکی از بهترین و موثرترین و کامل ترین روش های تبلیغات دیجیتال و آنلاین می باشد .تبلیغات در گوگل همه روزه توسط شرکت های کسب و کار کوچک و بزرگ انجام میگیرد هدف همه این شرکت ها دیده شدن توسط کاربران است . در ادامه به بررسی این دو روش تبلیغ که شرکت طراحی سایت دارکوب هر دو روش را برای مشتریان به درخواست شان انجام میدهد ،بررسی می کنیم .

تبلیغات در گوگل به چه صورت می باشد ؟

Seo یا بهینه سازی وب سایت :

همانطور که گفته شد یکی از روش های تبلیغاتی در گوگل بهینه سازی وب سایت یا سئو می باشد در این روش وب سایت مورد نظر برای درقرار گرفتن در صفحه لیست نتایج جست و جو ، بهینه می گردد .این روش مرسوم ترین روش و قابل اطمینان ترین می باشد .می توان گفت سئو مجموعه فعالیت ها و فرایندهایی است که بر روی محتوای وب سایت ها انجام میگیرد تا مورد پسند گوگل و در نتیجه کاربر شود .وقتی وب سایتی مورد پسند گوگل واقع شود در صفحه اول قرار خواهد گرفت در این صورت بازدید کنندگان بیشتری وب سایت مورد نظر را خواهند دید در نتیجه برای محصولات و تولیدات و خدمات وب سایت تبلیغاتی انجام گرفته است.کلمه SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد استفاده از تکنیک های سئو برای تبلیغات در گوگل مقرون به صرفه ترین راه و مطمن ترین می باشد زیرا در این روش نیاز به پرداخت هزینه ایی بابت تبلیغ در گوگل به این شرکت پرداخته نمی شود پس با افزایش قیمت ارز تغییری در هزینه ها ایجاد نمیگردد همچنین میتوان گفت فرایند سئو باید در دراز مدت انجام گیرد تا تاثیر قابل توجه آن مشاهده گردد با این که زمان بسیاری باید صرف این فرایند شود اما مدت زیادی و غیر محدود وب سایت های مورد نظر در رتبه های برتر گوگل باقی می مانند به شرط آنکه تمامی قوانین همیشه رعایت شود .در واقع می توان گفت این تبلیغ تنها تبلیغ موثر جهان می باشد که بازخورد بالایی دارد . البته اگر فرایند سئو خود را به دست شرکت های طراحی سایت می دهید بایدهزینه هایی پرداخت شود اما پرداخت این هزینه هافقط یک بار است و نیازی به تمدید فرایند نیست . سئو باعث میگردد ترافیک و بازدید طبیعی به صورت رایگان به سمت وب سایت شما بیاید . این بازدید ها و ترافیک ها از طریق کلمات کلیدی صورت می گیرد . بدین معنا که وقتی کاربری در موتور جست و جو مانند گوگل کلمه ای را جست و جو می کند در صورتی که وب سایت شما فرایند سئو را طی کرده باشد و در صفحه نخست قرار گرفته باشد حتما کاربر از وب سایت شما بازدید خواهد کرد .در زیر به صورت مفید و خلاصه در مورد این فرایند توضیحاتی داده می شود که ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب از آنها استفاده میکنیم .درصورتی که فرایندهای زیر به طور کامل و بر اساس قوانین الگوریتم گوگل انجام بگیرد مطمن باشید که طی مدتی وب سایت شما در صفحات نخست بلکه در رتبه های نخست قرار بگیرد.

 تبلیغات در گوگل به چه صورت می باشد ؟

بهینه سازی و فرایند سئو به دو صورت انجام میگیرد ، سئو داخلی و سئو خارجی :

بهینه سازی داخلی وب سایت On-page Seo:

در این فرایند همانطور که از نامش پیدا است بهینه سازی داخلی و درون سایت صورت میگیرد .این بهینه سازی باید قبل از سئو خارجی صورت گیرد .هر آنچه که در داخل وب سایت خود قرار میدهید مربوط به سئو درونی میباشد که خود شامل قسمت های مختلفی می باشد در ذیل به بررسی اجمالی آنها میپردازیم :

MetaTags : موتور های جست و جو نظیر گوگل برای فهمیدن محتوای سایت ها باید از کدهای خروجی وب سایت ها استفاده کنند تا بتوانند آنها را به طور مستقیم در لیست نتایج جست و جو نمایش دهند .این تگ ها به چند دسته تقسیم میشوند :

تبلیغات در گوگل به چه صورت می باشد ؟

Titele :یا تگ عنوان ، مهمترین تگ سئو داخلی می باشد هر عنوانی که در این تگ ذکر شود عینا موتورهای جست و جو آن را نمایش می دهند .

Description : یا تگ توضیحات همان توضیحاتی میباشد که وقتی کلمه ای را جست و جو میکنید درلیست جست و جو ظاهر میگردد و بازدید کنندگان با توجه به آن توضیحات به وب سایت مورد نظر رجوع میکنند .در این قسمت مختصری از محتوای وب سایت نوشته میشود که در نوشتن آن باید دقت لازم را کرد .همچنین از کلمات کلیدی باید در نوشتن این قسمت استفاده کرد .

Headings : یا تگ تیترها این عامل نیز به خودی خود مهم میباشد در کد نویسی تگ تیتر به ترتیب اولویت از h1 تا h6 میباشد که h6,h5 کم ارزش ترین ها هستند در هنگام استفاده از این تگ ها باید نکاتی را رعایت کرد اولین نکته این است که تگ h1 در هر صفحه فقط یکی باشد.برای نوشتن تگ titele ,h1دقت لازم را کنید که مشابه هم باشد و اگر تفاوتی دارد فقط در یک کلمه باشد. اولین تگ سرتیتر در صفحه باید تگ h1 باشد و قبل از آن سرتیتر دیگری نباشد.

Link : یا تگ لینک ، این تگ باعث اتصال چند صفحه سایت ها به هم می شود .برای استفاده از این تگ باید دقت لازم را داشت استفاده از آن نیاز به خلاقیت دارد بهتر است این کار را طراحان انجام دهند زیرا دارای نکاتی تخصصی کدنویسی می باشد .

Alt : این تگ برای شناسه تصاویر به کار میرود .برای آنکه موتورهای جست و جو مفاهیم تصاویر را بفهمند نیاز است یکی از 3 فاکتور ذیل را رعایت کرد با استفاده از alt یا نام و آدرس سایت یا استفاده از محتوای صفحه . بهترین راه استفاده از کلمات کلیدی در Alt است .بهتر است در هر صفحه از وب سایت خود یک تصویر با کیفیت ومفید با تگ Alt داشته باشید .

Canonical : این تگ یکی دیگر از تگ های مهم سئو می باشد .با استفاده از این تگ موتور های جست و جو از آدرس اصلی صفحه با خبر می شوند و بدین صورت در لیست نتایج جست و جو صفحه مورد نظ را نمایش می دهند .

Robots : این تگ برای این میباشد که موتور های جست و جو برای نمایش شما در لیست نتایج جست و جو از شما اجازه بگیرند به زبانی دیگر برای ایندکس کردن یا نکردن شما توسط موتورهای جست و جو می باشد

تگ های دیگری نیز نظیر location ,country , geo.position , publisher ,که تاثیر مشخصی بر سئو ندارند اما بهتر است از آنها استفاده شود

کلمات کلیدی یا KeyWords : صفحات وب هر کدام مفهوم و هدفی را دنبال می کنند و در هر صفحه محتوایی پیرامون کاماتی مشخص درج می شود این کلمات همان اهداف کاربران است که جست و جو میکنند . کلمات کلیدی در متاتگ ها نیز درج میشود وقتی شما عنوان مینویسید حتما باید در آن کلمه کلیدی ذکر شود در توضیحات متا نیز باید حداقل یک بار از کلمه کلیدی استفاده شود همچنین در تگ Alt هم بهتر است از کلمات کلیدی استفاده شود . به کار بردن کلمات کلیدی باید بر طبق اصولی باشد گاهی بکار بردن بی رویه این کلمات تاثیر منفی دارد .

محتوا : محتوای وب سایت شما قسمت اصلی سایت است پس در نگارش آن باید نهایت دقت را کرد . به یاد داشته باشید برای نوشتن محتوا از وب سایت های دیگر نباید کپی کرد زیرا این کار در سئو تاثیر منفی میگذارد همچنین باید از کلمات کلیدی در مکان های مناسب متن استفاده کنید . نگارش متن محتوا باید به گونه ای باشد که کاربر را جذب کند.متن ما نباید کوتاه وبی کیفیت باشد حداقل کلمات آن باید 300 تا 700 کلمه باشد در صورتی که از متن های کوتاه و بی کیفیت استفاده شود از طرف الگوریتم پلندای گوگل جریمه می شوید

Responsive : حتما به یاد داشته باشید طراحی وب سایت شما سازگار یا ریسپانسیو باشد یعنی با تلفن های همراه و دیگر مرور گرها سازگار باشد این عمل روی سئو تاثیر بسیار خوبی می گذارد .

بهینه سازی خارجی وب سایت Off -Page Seo:

همانگونه که گفتیم بهینه سازی وب سایت به دو بخش تقسیم میشود 30 درصد سئو مربوط به سئو درونی است و 70 درصد باقی مانده مربوط به خارج وب سایت می باشد .سئو خارجی نیز مانند داخلی به چند عوامل بستگی دارد این عوامل به شرح زیر میباشد :

Link Building : یا ساختن لینک ، این راه تاثیر گذارترین عامل بیرونی سئو می باشد همانطور که از نام اش پیداست بدین معنا می باشد که باید راهکارهایی اتخاذ شود تا وب سایت های دیگر لینک های ما را در سایت خود ایجاد کنند بهترین کار نیز محتوای باکیفیت است . وقتی شما مقاله و متنی ارزشمند در وب سایت خود میگذارید ممکن است وب سایت های دیگر به وسیله لینک دهی به وب سایت شما از مطالبتان استفاده کنند . این کار به موتور جست و جو نشان میدهد که وب سایت شما معتبر و با ارزش است که دیگر سایت ها از مطالب آن استفاده میکنند . وقتی مقاله ای درج میکنید بهتر است آن را با ذکر منبع به شبکه های اجتمایی دیگر اشتراک بگذارید . یکی از راه های به اشتراک گذاشتن میتواند شرکت در پرسش و پاسخ سایت های دیگر یا ارسال مطالب به انجمن وب سایت ها ، کامنت گذاری و وبلاگ نویسی باشد .

Social Media :ایجاد پروفایل در شبکه های اجتمایی نوعی دیگر از لینک دهی است . با ایجاد یک پروفایل برای وب سایت خود در شبکه های اجتمایی گوناگون و به اشتراک گذاری مقاله های خود در آنها می توانید بازید سایت خود را افزایش دهید و در سئو سایت تاثیر بگذارید

Social Bookmarking : این شبکه ها نوعی از شبکه های اجتماعی هستند که کاربران آدرس وب سایت هایی را که علاقه مند هستند ، در آنجا میگذارند و می توانند با دیگران به اشتراک بگذارند این روش در بازدید سایت تاثیر میگذارد وب سایت های delicious.co , scoop.it , stumbleupon.com از این دسته از شبکه ها می باشند .

آنچه گفته شد چکیده ای مفید از سئو بود که با رعایت کردن آنها توقع میرود طی مدتی نه چندان بلند وب سایت شما در صفحه نخست قرار بگیرد البته برای اینکه نتیجه بهتر و سریع تری بگیرید بهتر است این کار را به دست متخصصان این زمینه در شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید ، این روش مقرون به صرفه تر از روش دیگر است اما امکان دارد مدت زمان زیادی برای رتبه بهتر شدن لازم باشد اما بدون شد مطمن ترین روش می باشد . کارشناسان سئو شرکت دارکوب آماده خدمت رسانی در این حوزه برای کاربران و متقاضیان محترم هستند . حال روش دیگر را نیز مورد بررسی قرار میدهیم بسته به شرایط خود برای تبلیغات بهتر است یکی از این دو روش را استفاده کنید .

Google AdWords یا آگهی در گوگل :

همانطور که گفتیم یکی دیگر از روش های تبلیغات در گوگل ، گوگل ادوردز می باشد . در این روش شرکت گوگل به شما کمک میکند تا در مدت زمان کوتاهی در رتبه های اول قرار بگیرید . گوگل ادورز سیستمی است که به شما کمک میکند تا در حوزه کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید .در این روش گوگل ابتدا مبلغی را مشخص میکند در صورتی که کاربران روی وب سایت مربوطه کلیک کنند از آن مبلغ کم می شود . این سرویس تبلیغاتی بر روی کلمات کلیدی هر حوزه کاری تمرکز دارد . اما چرا این تبلیغات ئر کوتاه مدت بازده دارد به طوری که شرکت های مختلف همه ساله میلیون ها دلار صرف آن میکنند . . گوگل ادوردز بسیار صعود پذیر می باشد . طبلیقات گوگل اطلاعات ppc را به طور شفاف در اختیار کاربر قرار می دهد و بدین صورت میزان عملکرد وب سایت را می توان بررسی نمود . تبلیغات گوگل بسیار انعطاف پذیر می باشد به طوری که گزینه های متعددی را پیش روی کاربر قرار می دهد . در مقایسه با سئو ، تبلیغات گوگل ادوردز بسیار سریع تر نتیجه می دهد اما این روش مطمن نیست اما در ابتدای کسب و کار برای زودتر نتیجه گرفتن و تبلیغات و همچنین بازدید فروان می توان از گوگل ادوردز استفاده کرد تا در رتبه های نخست قرار گرفت . همچنین می توان گفت گوگل ادوردز در مقایسه با سئو بسیار آسانتر می باشد و بخش اعظم کار بر عهده ی شرکت گوگل می باشد .عبارات زیر در گوگل ادوردز به کار می روند :

تبلیغات در گوگل به چه صورت می باشد ؟

کلمات کلیدی : همانطور که در سئو گفته شد این کلمات همان هایی هستند که کاربر آن را جست و جو می کند . . کاربر کلمه مورد نظر که همان کلمه کلیدی است را در گوگل جست و جو می کند و سپس تبلیغ شما توسط گوگل در رتبه اول به کاربر نمایش داده می شود . تبلیغات شما تنها برای کلمات کلیدی است کهانتخاب میکنید و همان را به کاربر نمایش می دهد . گوگل به ازای کلیک هایی که روی تبلیغات شما می شود را از بودجه شما کم می کند .

Impression : اعدادی است که نشان می دهد تبلیغ شما در گوگل چند بار توسط کاربران کلیک شده است .

CRT : یا نرخ کلیک عددی است که تعداد کلیک ها را بر impression تقسیم میکنند و حاصل می شود . این عدد نشان دهنده افرادی است که از طریق کلیک تبلیغ در گوگل به وب سایت شما مراجعه کرده اند .

برای استفاده از گوگل ادوردز باید به وب سایت آن مراجعه کنید و با پرداخت هزینه تبلیغات خود را فعال کنید البته بهتر است این کار را توسط شرکت های طراحی وب سایت نظیر دارکوب انجام دهید زیرا مدارک و حساب هایی میخواهد که بسیاری از مشتریان آنها را دارا نیستند .

 شما متقاضیان عزیز می توانید بسته به نیاز های خود یکی از تبلیغات گوگل را برای خود سفارش دهید تا طراحان و کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب آن را به بهترین نحو و در بهترین بازه زمانی انجام دهند.

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز