راه اندازی حساب کاربری در گوگل ادوردز

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

راه اندازی حساب کاربری در گوگل ادوردز

همانطور که در مقالات دیگر گفته شد یکی از شیوه های تبلیغات ، تبلیغ در گوگل است یکی از روش های تبلیغات در گوگل ، گوگل ادوردز است که به وسیله آن با پرداخت هزینه هایی بر اساس کلمات کلیدی وب سایت شما در صدر لیست نتایج جست و جو برای قرار می گیرد . برای آنکه بتوانید از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید نیاز است حساب کاربری برای وب سایت خود ایجاد نمایید که کار پیچیده ای نیست .

اما نکاتی دارد که در آنها را شرح می دهیم . به یاد داشته باشید اگر در این حوزه تخصصی ندارید و با ان آشنا نیستید بهتر است این کار را به متخصصان در این زمینه بسپارید . کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند .اگر اشتباهی در این مراحل انجام دهید مطمن باشید که تبلیغات شما نتیجه معکوس دارد . هدف ما در شرکت دارکوب این است که وب سایت مورد نظر علاوه بر این که در صدر لیست قرار بگیرد بتواند سرمایه تبلیغات خود را به وسیله مشتریان بازگرداند.در ذیل به شرح راه اندازی حساب کاربری و نکاتی در مورد گوگل ادوردز می پردازیم .

مرحله اول :About your Business

همانطور که می دانید وب سایت گوگل ادوردز در ایران تحریم می باشد و باید برای رجوع به این وب سایت از VPN استفاده نمایید . همچنین گوگل ادوردز به دامنه های ir خدماات ارائه نمیدهد و باید دامنه خود را  کنید . به وب سایت https://ads.google.com/home/ در این صفحه ابتدا باید ایمیل خود را وارد کرده سپس آدرس وب سایت خود را نیز وارد کنید . پس از اطمینان از درستی اطلاعات وارد کرده به مرحله بعدی بروید

 

راه اندازی حساب کاربری در گوگل ادوردز

مرحله دوم :Your First campaing

در این مرحله اطلاعات مربوط به کمپین تبلیغاتی باید وارد شود .یک کمپین تبلیغاتی به موضوع یا گروهی از محصولات متمرکز است ،برای ایجاد این کمپین شما باید بودجه ای را مشخص کنید .سپس در گزینه بعدی باید مخاطبان خود را انتخاب کنید . که این انتخاب ها میتواند تمام کشورها یا منطقه ای خاص که خودتان انتخاب میکنید باشد . وقتی گزینه ای را انتخاب میکنید به طور تقریبی به شما گفته میشود پتانسیل روزانه بازدید و جست و جو به چه میزان است.در قسمت بعدی شما مشخص میکنید که چه شبکه هایی تبلیغات شما را نمایش دهند .در قسمت بعدی شما باید کلمه کلیدی خود را وارد کنید همچنین با توجه به محتوای وب سایت شما کلمات کلیدی به ترتیب محبوبیت آنها به شما نمایش داده می شود .از اصطلاحات مرتبط با واژه های کلیدی استفاده کنید تا مشخص کنید کدام جست و جو می تواند آگهی شما را برای نمایش نشان دهد .وقتی پیشنهاد خود را ثبت میکنید متوجه می شوید که کلمات مرتبط با وب سایت شما نیز برای شما ثبت می شود . برای انتخاب کلمه کلیدی خودتان را به جای کاربر بگذارید برای مثال اگر وب سایت شما در مورد خدمات نظافتی است ببینید کاربر برای امور نظافتی چه کلماتی را جست و جو میکند .در قسمت سوم باید پیشنهاد خود را تنظیم کنید .یکی از گزینه ها پیشنهادات گوگل است و گزینه بعدی پیشنهاد خود برای بودجه است برای شروع بهتر است پیشنهاد را بر عهده گوگل بگذارید تا مقدار تقریبی بوجه را بر حسب تعداد بازدید کنندگان برای شما تعیین کند . در قسمت چهارم باید آگهی خود را برای تبلیغ درج کنید . درابتدا آدرس وب سایت شما درج گردیده است .همچنین در سمت راست آگهی تبلیغ شما به صورت پیش فرض نشان داده شده . در قسمت های بعدی باید سر فصل ها را وارد کنید ، سرفصل ها در خطوط کسان و یا جداگانه ظاهر می شوند .سعی کنید حتما سر فصل را بنویسید همچنین برای سرفصل ها از کلمات کلیدی استفاده کنید .این سر فصل ها همان عناوینی هستند که وقتی لیست جستو جو ظاهر می شود به کاربر نشان داده میشود . و در آخر باید توضیحات را وارد کنید تا در زیر لینک وب سایت شما نمایان شود فراموش نکنید که از کلمات کلیدی در توضیحات استفاده کنید .پس از ثبت اطلاعات شما، نمونه آگهی خود را میتوانید مشاهده کنید .

google adwords

مرحله سوم : Payment

در مرحله سوم شما باید اطلاعات پرداختی خود را وارد کنید . به یاد داشته باشید که تا زمانی که آگهی خود را نشان ندهید و کاربران روی آن کلیک نکنند مبلغی از شما کسر نمی شود . در این مرحله همچنین گوگل به شما می گوید به طور تقریبی روزانه چه مقدار کلیک دریافت میکنید ، گوگل ادوردز به طور خودکار مزایای شما را تنظیم میکند تا به شما کمک کند که حداکثر میزان کلیک در بودجه خود را دریافت کنید .شما میتوانید آگهی خود را در این قسمت مشاهده نمایید البته ممکن است در دستگاه های دیگر به طور دیگری قرار بگیرد اما متن آن تغییری نمیکند . در قسمت بعدی باید کشوری که در آن حساب دارید و با آن میخواهید پرداخت کنید را وارد نمایید همچنین زمان خود را نیز وارد کنید این زمان وارد شده دیگر تغییر نمیکند .قسمت بعدی برای هویت مالیات است در این قسمت اگر وب سایت شما مربوط به کسب و کارتان است گزینه Business را انتخاب نمایید در غیر این صورتIndividual را انتخاب کنید . در قسمت بعد باید نام و نام خانوادگی و همچنین درس محل زندگی یا کسب و کار خود را وارد کنید .قسمت بعد مربوط به حساب بانک و پرداختی است که باید اطلاعات کارت بانکی خود credit card را وارد نمایید .و قسمت آخر مربوط به قوانین و ضوابط گوگل می باشد که پس مطالعه آن و قبول شرایط آگهی شما ساخته می شود .

راه اندازی حساب کاربری در گوگل ادوردز

راه اندازی حساب کاربری در گوگل ادوردز

پس از ایجاد اولین کمپین تبلیغاتی میتوانید کمپین دیگری با کلمات دیگری برای وب سایت خود ایجاد کنید فراموش نکنید که با گوگل ادوردز هم نمیتوانید به سرعت نتیجه بگیرید باید صبور باشید تا نتیجه حاصل شود اگر با دانش خودتان کمپین تبلیغات راه اندازی کردید شاید نتیجه حاصله مورد قبول نباشد پس بهتر است در ابتدا این کار را به متخصصان این حوزه بسپارید زیرا ممکن است شما حساب خارج از کشور نداشته باشید و همچنین نتوانید اطلاعات را به درستی وارد نمایید . باید توجه داشته باشید که هر کاری که انجام می دهید باید نتیجه آن افزایش مشتریان شما باشد نه افزایش کلیک و بازدید از سایت .اگر نتیجه نگرفتید پس مطمن باشید اشتباهی را در ایجاد کمپین انجام داده اید برای جبران آن بهتر است کلمات کلیدی را تغییر دهید . کارشناسان و متخصصان ما در شرکت طراحی سایت دارکوب اماده انجام تبلیغات شما در گوگل ادوردز هستند.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز