تفاوت سئو و گوگل ادوردز

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

در دنیایی که روز به روز در حال پیشرفت می باشد رقابت نیز در حال گسترش است . در این میان راه های بسیاری برای پیروزی بین رقبا پدید آمده اند . همانطور که ملاحظه نموده اید رقابت در فضای اینترنت نیز در حال گسترش می باشد . رقابت در فضای اینترنت بر سر قرار گرفتن در صفحات نخست لیست های جست و جو موتور های جست و جو گر می باشد . در این میان رقابت در موتور جست و جو گوگل بسیار بیشتر از موتورهای دیگر است .دلیل آن هم محبوبیت این شرکت میان کاربران است . برای آنکه سایتی در رتبه نخست لیست جست و جو قرار بگیرد باید بهینه سازی شود . بهینه سازی یا سئو را میتواند یکی از روش های تبلیغات در گوگل دانست که با استفاده از آن سایت ها رتبه خود را بهبود می دهند.

یکی روش دیگر تبلیغات وجود دارد که توسط شرکت گوگل ارائه می گردد . این روش گوگل ادوردز Google Adwords می باشد . با استفاده از هر دو روش سایت ها می توانند به رتبه های بالا دست پیدا کنند . در این مقاله سعی داریم تا تفاوت این دو روش را برای انتخاب بهتر شما بررسی نماییم .قبل از بررسی تفاوت های این دو بهتر است به طور اجمالی هر کدام از روش ها را برای شما شرح دهیم تا تفاوت آنها را دریابیم .

سئو سایت چیست ؟

منظور از سئو سایت این است که سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جست و جو می باشد . SEO : Search Engine Optimization تشکیل شده از روش هایی است که وب سایت ها را برای نمایش به کاربران در موتوهای جست و جو بهینه می کند . هر ساله شرکت گوگل در بروزرسانی الگوریتم های گوگل از مواردی برای بهینه سازی سایت ها پرده برداری می کند . سئوسایت کار آسانی نیست و نیازمند تخصص در رابطه با آن می باشد . در صورتی که در یکی از موارد بهینه سازی اشتباهی رخ دهد امکان دارد که نتیجه معکوس برای رتبه داشته باشد یعنی رتبه آن نه تنها بهبود پیدا نکند بلکه در صفحات جست و جو افت رتبه داشته باشد . همچنین دیدن نتیجه سئو نیازمند زمان زیادی است .وقتی صحبت از سئو می شود منظور رعایت مواردی است که باعث می شود کاربر از سایت مورد نظر احساس رضایت کند درنتیجه موتور جست و جو نیز از سایت مذکور راضی می شود و در اینصورت رتبه آن را بهبود می بخشد . اما سوال اصلی این است که در سئو چه کارهایی را باید انجام داد ؟ موارد که برای بهینه سازی باید رعایت گردد بسیار متنوع و مختلف است همچنین گوگل بسیاری از راه کار ها را اعلام نکرده است و مدیران سایت ها مجبور هستند بر اساس تجارب خود راه های بهینه سازی سایت را پیدا نمایند. بهینه سازی سایت ها به دو قسمت انجام میگیرد : سئو داخلی on page seo و سئو خارجی off page seo منظور از سئو داخلی سایت تمامی عملیات بهینه سازیی می باشد که در داخل سایت برای قسمت های مختلف انجام می گیرد و منظور از سئو خارجی مواردی است که برای بیرون سایت انجام می دهند تا سایت مورد نظر بهینه گردد . 

اما در اینجا چند روش بهینه سازی وب سایت که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد را ذکر می کنیم :

ریسپانسیو کردن 

ریسپانسیو کردن وب سایت به معنای سازگاری است . در بحث وب سایت ها منظور از سازگاری ؛ سازگاری سایت ها برای نمایش در تلفن همراه می باشد . یعنی وقتی کاربری سایتی را با تلفن همراه خود بارگذاری نمود ، المان ها و عناصر و منوهای سایت مورد نظر با آرایش مناسب نشان داده شود . امروزه ریسپانسیو کردن سایت ها جز موارد بدیهی سایت ها می باشد یعنی جدا از اینکه برای بهینه سازی موثر است ؛ سایت ها را برای نمایش در تلفن همراه ریسپانسیو میکنند .

بک لینک 

یکی از موارد مهم سئو ساختن لینک در سایت های دیگر می باشد با این روش لینک سایت شما در سایت های دیگر قرار می گیرد و امکان دارد بازدیدکنندگان آن سایت به سایت شما نیز رجوع نمایند . یکی از موارد مهم در سئو خارجی بک لینک سازی می باشد در صورتی که در این کار اشتباهی رخ دهد امکان دارد سایت مورد نظر از سوی موتور جست و جو پنالتی گردد .

بهینه سازی محتوا 

یکی از موارد مهم در سایت ها تولید محتوای سئو شده آن ها می باشد . زیرا کاربران برای خواندن و دیدن مطالب به سایتهای مختلف رجوع می کنند پس باید محتوای شما برای کاربران جذاب باشد . وقتی محتوایی جذاب و مناسب و کامل باشد نیمی از سئو را برای سایت انجام داده است . اجتناب از درج محتوای تکراری مهمترین نکته در این قسمت می باشد .

سرعت سایت

یکی از عوامل مهم در سئو داخلی سرعت سایت می باشد . سرعت سایت شما برای کاربران باید سریع باشد . کاربران زمان کمی را صرف مشاهده سایت ها می کنند در صورتی که سایتی با سرعت کمی بارگذاری شود بدون شک آن را ترک خواهند کرد . عوامل زیادی بر سرعت سایت تاثیر می گذارند و آن را بهبود می دهند ، از جمله بهینه سازی کدها ، آپلود فایل های چند رسانه ای کم حجم ، انتخاب هاست و سرور مناسب و ...عوامل زیادی هستند که باعث بهینه سازی سایت ها می باشند که ما دربسیاری از مقاله های سایت از آنها سخن گفته ایم در اینجا فقط به مهمترین آنها پرداختیم برای اطلاعات بیشتر می توانید به دیگر مقاله های ما در این زمینه مراجعه نمایید .

گوگل ادوردز چیست ؟

همانطور که در بالا گفتیم یکی از امکاناتی که شرکت گوگل در اختیار مدیران وب سایت ها قرار داده است امکان تبلیغ به وسیله گوگل ادوردز است تا سایت خود را به سرعت به ابتدای لیست نتایج جست و جو بیاورند . البته این تبلیغ نیازمند پرداخت هزینه هایی می باشد . می توان گفت گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی می باشد که از سوی موتور جست و جوی گوگل در اختیار صاحبان کسب و کار های مختلف قرار گرفته است تا بوسیله آن بتوانند برای مدتی رتبه ای در گوگل بدست آورند تا شناخته شوند . گوگل ادوردز چگونه کار می کند ؟ همانگونه که از اسم آن پیداست مبنای کار این سرویس بر پایه کلمات کلیدی است . در ابتدا شما باید در این سرویس بوسیله حساب کاربری Gmail و دامنه سایت ثبت نام نمایید . در طول ثبت نام شما باید کلمات کلیدی که می خواهید سایت شما بوسیله آن به جست و جوگران نمایش داده شود را انتخاب نمایید . در ضمن شما باید مبلغی را تعیین نمایید و آن را پرداخت کنید بر طبق فرمول های موجود در گوگل ادوردز ، گوگل برای کلمات کلیدی شما مبلغتان را تقسیم می کند و هر گاه کاربری بوسیله جست و جوی کلمه کلیدی شما سایت شما را از طریق گوگل ادوردز رویت نماید از حساب شما مبلغی کم می گردد . ثبت نام در این سرویس کمی پیچیده می باشد . البته ما در مقاله ای چگونگی ایجاد حساب کاربری در گوگل ادوردز به شما شرح داده ایم . تبلیغات در گوگل ادوردز برای بسیار ی از سایت ها که نو پا می باشند بسیار تاثیر گذار خواهد بود زیرا به سرعت به ابتدای لیست آمده و توسط کاربران شناخته می شوند . البته این سرویس نیازمند مدیریت و تخصص می باشد تا اداره گردد .

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

 بهترین راه برای کسب و کار از گوگل چیست؟

 شما دو گزینه اصلی دارید. یا یک کمپین تبلیغاتی را از طریق Google Ads اجرا کنید یا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را انتخاب کنید. تبلیغات گوگل و سئو بازی های توپی بسیار متفاوتی هستند که تا حد زیادی مستقل از یکدیگر هستند. شما همیشه می توانید یک استراتژی دو جانبه داشته باشید، از جمله SEO و PPC. تا زمانی که بودجه شما اجازه می دهد، سرمایه گذاری در هر دو واقعا می تواند دسترسی شما را به حداکثر برساند. با این وجود، مدیران وب‌سایت‌ها معمولاً ترجیح می‌دهند بر روی هر یک از آنها تمرکز کنند، حداقل تا زمانی که تلاش‌های آنها شروع به نتایج قابل مشاهده کند.

تبلیغات گوگل چیست؟

گوگل ادز که تا سال 2018 با نام گوگل ادوردز شناخته می شد، یک کانال تبلیغات دیجیتال پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد رتبه بندی، الگوریتم ها و سئو، کسب و کار خود را در بالای صفحات نتایج جستجو قرار دهید. اما همانطور که احتمالاً قبلاً متوجه شده اید، باید برای آن مکان هزینه کنید. تبلیغات Google PPC به چند شکل ظاهر می شوند:

تبلیغات جستجو

آنها در نتایج جستجو ظاهر می شوند و شبیه به نتایج جستجوی ارگانیک هستند. با این حال، شما می توانید آنها را با یک برچسب کوچک "آگهی" تشخیص دهید که نشان می دهد آنها واقعا چه هستند. آنها در بالا یا پایین نتایج جستجوی ارگانیک قرار دارند.

تبلیغات خرید

آنها در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند و شامل تصاویر محصولات، قیمت آنها و تخفیف های احتمالی می شوند. آنها در قالب چرخ فلک، محصولاتی از فروشگاه های آنلاین مختلف را نشان می دهند.

تبلیغات جستجوی محلی

آنها به شما امکان می دهند در بالای لیست های محلی ظاهر شوید. مردم اغلب هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات محلی از عبارت "نزدیک من" استفاده می کنند. سپس گوگل یک نقشه و لیستی از مشاغل بالقوه را به آنها نشان می دهد - هر یک از آنها اطلاعات مهمی مانند ساعت کار یا آدرس و نشانگر موقعیت مکانی روی نقشه دارند.

تبلیغات نمایشی و شبکه نمایش گوگل (GDN)

این تبلیغات در مقالات، وب سایت ها یا ویدیوهایی که بخشی از شبکه نمایش Google هستند ظاهر می شوند. با بیش از 2 میلیون شرکت کننده، این شبکه به بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان دسترسی دارد. به این ترتیب، محدود کردن هدف گذاری از نظر مکان، جمعیت شناسی و علایق بسیار مهم است تا تبلیغ شما در وب سایت های مرتبط ظاهر شود.

از آنجایی که Google Ads بر اساس طرح PPC عمل می کند، تنها زمانی پرداخت خواهید کرد که کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند. در این شرایط، Google Ads یک پلتفرم بازاریابی سودآورتر است، زیرا شما فقط برای نتایج واقعی پول پرداخت می‌کنید و نه برای آن مکان، همانطور که در مورد روزنامه‌ها، بیلبوردها و سایر روش‌های تبلیغات سنتی وجود دارد. با این حال، Google Ads یک سیستم مناقصه را پیاده سازی می کند. این بدان معناست که شما باید برای کلمات کلیدی که بیشترین ارتباط را با آگهی شما دارند پیشنهاد دهید و هر بار که شخصی روی آن کلیک می کند، قیمت تعیین شده را بپردازید. همانطور که قبلاً مشخص کرده ایم، موقعیت مهم است و بر اساس پیشنهاد شما و امتیاز کیفیت آگهی تعیین می شود. در نهایت، انتخاب با شماست و در اینجا می خواهیم به شما کمک کنیم بهترین تصمیم را بگیرید.

 مقایسه گوگل ادز و سئو 

1. ارگانیک یا پولی

تصمیم شما باید به ترجیح شما برای دیده شدن موتور جستجو خلاصه شود. لیست‌های ارگانیک آنهایی هستند که وقتی کلمات کلیدی خاصی را در کادر جستجو تایپ می‌کنید، برچسب «تبلیغ» در کنار آن وجود ندارد.گوگل به الگوریتم پیچیده ای پایبند است که صدها عامل را برای تعیین ده سایت برتر برای صفحه اول خود محاسبه می کند. سئو فرآیند تسلط بر این الگوریتم برای کسب شهرت معتبر نزد گوگل است. بسیاری از آن به کیفیت محتوای وب سایت شما بستگی دارد، اما عوامل دیگری نیز وجود دارد. گرفتن نام در صفحه اول فوق العاده رقابتی است، اما غیرممکن نیست. با این حال، مجبور نیستید برای آن چیزی به گوگل بپردازید. موتور جستجو به صراحت یک مدل پولی را برای لیست های ارگانیک ممنوع می کند زیرا می تواند کیفیت نتایج را به خطر بیندازد. در تبلیغات گوگل، شما به موتور جستجو پول می دهید تا قابل مشاهده باشد. اما، به سادگی پرداخت و فراموش کردن آن نیست. PPC یک فرآیند حراج مبتنی بر پیشنهاد را دنبال می کند که باید با آن آشنا شوید.

2. سیاست های جداگانه

گوگل جنبه‌های PPC و SEO خود را با نرده‌های محافظ از هم جدا نگه می‌دارد. حتی زمانی که شروع به دریافت ترافیک از جستجوی پولی می‌کنید، بر رتبه سایت شما در فهرست‌های ارگانیک تأثیری نمی‌گذارد. هر دو به کلمات کلیدی بستگی دارند، اما روش های استفاده از آنها متفاوت است. بهتر است در روشی که در حال انطباق آن هستید تخصص داشته باشید. PPC به مجموعه‌ای از مهارت‌های منحصربه‌ فرد نیاز دارد، و سئو نیز همین‌طور است.

3. هدف گذاری کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی در سئو به میزان قابل توجهی کمتر است. با تحقیق در مورد مخاطب هدف شما شروع می شود تا بفهمید کدام کلمات برای جستجو مرتبط تر هستند. فرآیند بهینه سازی عمدتاً شامل قرار دادن این کلمات به صورت استراتژیک در محتوا است. شما نمی توانید آن را با استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی برای بهبود نمایه سازی سایت خود اسپم کنید. همچنین باید کلمات کلیدی را در توضیحات متا، تگ های عنوان، URL های سایت و تگ های سرصفحه قرار دهید. تبلیغات گوگل اجازه می دهد تا رویکرد دقیق تر و دقیق تری به کلمات کلیدی داشته باشد. توجه داشته باشید که می توانید از ابزار Google Keyword رای برنامه ریزی استراتژی کلمات کلیدی خود برای PPC و SEO استفاده کنید. در گوگل ادز، می توانید طیف وسیعی از کلمات کلیدی را مشخص کنید که باید یک نمایش تبلیغاتی ایجاد کنند. همچنین می توانید لیستی از کلمات کلیدی منفی را مشخص کنید. اینها مواردی هستند که نباید یک نمایش تبلیغاتی ایجاد کنند. می توانید از گزینه های تطبیق کلمه کلیدی در تنظیمات کمپین استفاده کنید. سه گزینه موجود است، تطابق گسترده، تطابق عبارت، و تطابق دقیق. تطبیق به گوگل کمک می کند تا بفهمد چگونه می خواهید از کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

4. اهمیت محتوا

وقتی وب‌سایت خوبی ندارید، نمی‌توانید دید خود را (با Google Ads) خریداری کنید. اهمیت محتوا در اینجاست. Google Ads یک امتیاز کیفیت در محدوده 1 تا 10 به شما اختصاص می دهد. این امتیاز ارتباط و استاندارد کلی تبلیغ شما را ارزیابی می کند. معیارهای ارزیابی همچنین شامل صفحه فرود شما می شود، که باید بتواند به هدف جستجوی کاربر ارزش بیافزاید سئو نیز تا حد زیادی به تولید محتوای با کیفیت بستگی دارد. محتوای متنی پرکاربردترین فرمت است، اما شما تصاویر، اینفوگرافیک ها و ویدیوها نیز دارید. قانون اساسی هنوز پابرجاست. محتوا باید معتبر باشد و به هدف جستجوی کاربر ارزش ارائه دهد.

5. بستگی به رویکرد شما دارد

انتخاب شما بین PPC و SEO اساساً به رویکرد شما نسبت به تبلیغات آنلاین بستگی دارد. به عنوان مثال، شما یک کسب و کار محلی دارید و به دنبال نتایج سریع هستید. Google Ads می تواند گزینه بهتری باشد زیرا می توانید مشاغل محلی را با برنامه های افزودنی مانند آدرس و شماره تلفن جذب کنید. باز هم، ممکن است شما مشتاق توسعه یک استراتژی بلند مدت برای وب سایت خود باشید. شما می خواهید روی بهبود رتبه ارگانیک خود تمرکز کنید، حتی ممکن است مدتی طول بکشد. در این صورت سئو باید گزینه واضحی برای شما باشد.

6. عامل اعتماد

به نظر می رسد برخی از مدیران وب فکر می کنند که لیست های ارگانیک برای مصرف کنندگان قابل اعتمادتر هستند. ظاهراً فهرست‌هایی که دارای برچسب «آگهی» در کنار آن هستند، نسبت به مواردی که از طریق SEO فهرست شده‌اند، کمتر مورد کلیک قرار می‌گیرند. این دیدگاه احتمالاً از آن روزهایی نشأت می‌گیرد که پاپ‌آپ‌های غیرقابل اعتماد یک چیز رایج در دامنه آنلاین بود. از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. گوگل در تضمین کیفیت تبلیغات ثابت قدم بوده و به طور موثر ادعاهای نادرست و سایت های مشکوک را ممنوع کرده است. تبلیغات پولی در قالبی قابل اعتماد ارائه می شود و به همان اندازه احتمال دارد که پاسخ مثبتی از سوی کاربران ایجاد کند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

7. بودجه خود را مدیریت کنید

برای کمپین تبلیغاتی گوگل خود سقف بودجه تعیین می کنید و می توانید هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید. شما همچنین مقدار پیشنهاد و نحوه PPC را تعیین می کنید. سه گزینه وجود دارد.

  • CPC (هزینه هر کلیک)
  • CPA (هزینه هر اکتساب)
  • CPM (این به هزینه هر هزار نمایش یا هزینه در هر میلیون اشاره دارد)

شما همچنین عواملی مانند نرخ تبدیل (CVR) و نرخ کلیک (CTR) را در نظر خواهید گرفت. هر کسی که با تبلیغ شما روبرو می شود، روی آن کلیک نمی کند. همه کسانی که روی آن کلیک می کنند، خرید نمی کنند. اما، شما همچنان باید برای کلیک ها و دیده شدن هزینه پرداخت کنید. سئو نیازی به پرداخت چیزی به گوگل ندارد. با این حال، شما هزینه های دیگری دارید. تولید محتوا، سئوی مستمر و نگهداری سایت همگی مستلزم هزینه‌های مداوم هستند. احتمالاً با یک متخصص سئوی خوب کار خواهید کرد که برای شما هزینه مشخصی نیز خواهد داشت.

8. گسترش بینندگان

گسترش سئو در داخل SERP های گوگل، به ویژه در صفحه اول است. تنها تعداد کمی از کاربران زحمت دیدن صفحه دوم نتایج جستجو را به خود می‌دهند. Google Ads می تواند به شما کمک کند تا در صفحه اول جایگاه اول را کسب کنید. همچنین شامل مزیت نمایش تبلیغات مبتنی بر تصویر شما در سراسر شبکه نمایش گوگل است. علاوه بر این، یوتیوب و جیمیل نیز برای نمایش تبلیغات استفاده می شوند.

9. زمان صرف شده برای نشان دادن نتایج

اگر نتایج سریع می‌خواهید، Google Ads را امتحان کنید. هیچ میانبری برای سئو وجود ندارد و چند ماه طول می کشد تا وارد منطقه دید شوید. با استفاده از یک استراتژی قیمت گذاری هوشمندانه و حفظ امتیاز کیفیت خوب، نسبتاً سریعتر از طریق Google Ads قابل مشاهده است.

10 استراتژی های مختلف

استراتژی های SEO و PPC تا حد زیادی متفاوت است. در سئوی سایت حرفه ای، شما باید روی مواردی مانند لینک سازی و بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز کنید که در تبلیغات گوگل بی ربط هستند. در عوض، در آنجا باید قالب تبلیغات و نوع کمپین خود را تنظیم کنید تا به خوبی با کلمات کلیدی استفاده شده مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، می توانید نظرات و رتبه بندی های کاربران را در گوگل ادز اضافه کنید که با سئو امکان پذیر نیست

مقایسه سئو و گوگل ادز در گوگل ترند

 تفاوت سئو و گوگل ادز

همان طور که میبینید کاربران بیشتر از سئو برای بالا آوردن سایت خود استفاده میکنند

خدمات سئو سایت و گوگل ادز در شرکت دارکوب

اگر به دنبال سئو خوب و با کیفیت با قیمت مناسب هستید شرکت دارکوب با کمترین قیمت سایت شما را سئو میکند. شما میتوانید با شرکت دارکوب تماس بگیرید و با کارشناسان با تجربه سئو مشاوره رایگان سئو داشته باشید. پکیج های سئو شرکت دارکوب به دو صورت است درزیر به آن اشاره شده است :

  • 1. پکیج 1 میلیون 600 تومانی که به صورت یک روز در میان روی سایت شما کار می شود (15 روز در ماه)
  • 2. پکیج 3 میلیون 200 تومانی که به صورت هر روز روی سایت شما کار می شود

خدمات سئوی شما به این صورت است که این هزینه ها به صورت ماهانه است و آخر ماه برای شما یک گزارش ماهانه ارسال می شود و آن گزارش نشان دهنده این است که رنگ سایت شما چقدر افزایش داشته و چه تعداد کاربر از سایت شما بازدید کردند در این یک ماه. این گزارش کار در واقع آنالیز وضعیت رشد وب سایت شماست.

خدمات گوگل ادز شرکت دارکوب

شرکت دارکوب خدمات گوگل ادز راهم با هزیه هک انجام می دهد که هزینه پایه آن از 100 دلار شروع می شود.

نتیجه

بطور کلی می توان گفت بهتر است از این دو روش بصورت ترکیبی استفاده نمود . ابتدا بهتر است گوگل ادوردز را برای سایت خود فعال نمایید سپس در مدتی که سایت شما در ابتدای لیست جست و جو قرار دارد بر سئو سایت فعالیت نمایید تا سایت شما بهینه شود می توان گفت این بهینه سازی همان مدیریت کردن گوگل ادوردز است . وقتی شما برای سایت خود هم از گوگل ادوردز استفاده نمایید هم از سئو سایت بدون شک سایت شما در صورت مدیریت خوب درابتدای لیست برای مدت طولانی قرار خواهد گرفت .

برای آنکه هر کدام از این روش ها را برای سایت خود پیداه سازی نمایید نیازمند آن هستید که دانشی در مورد آنها کسب نمایید زیرا در صورتی که بر اساس دانسته های خود این کار ها را انجام دهید امکان دارد سرمایه ای که برای آن ها در نظر گرفته اید ی ا حتی سایت خود را از دست بدهید . پس برای انجام هر یک از آنها بهتر است به یک متخصص خوب مراجعه نمایید . کارشناسان و همکاران ما در شرکت طراحی سایت دارکوب آماده اند تا تمامی کارهای مربوط به گوگل ادوردز و سئو سایت شما را به بهترین شکل ممکن و دریافت بهترین نتیجه انجام دهند .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز