معایب انجام سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

 

معایب استفاده از سئو ارزان

بودجه بندی برای بسیاری از کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است. اغلب افراد پکیج های وسوسه انگیز ارزان قیمت را برای سئو دوست دارند. اما در حقیقت هیچ چیز ارزانی بی دلیل نیست در زیر برخی از معایب استفاده از سئو ارزان قیمت گفته شده است:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما نباید از پکیج های ارزان قیمت استفاده کنید؟  شاید آن شرکت ها خیلی بی تجربه هستند و دانش لازم برای انجام این کار را ندارند و یا آنها این کار را با کیفیت بسیار پایین انجام می دهند. بنابراین بهتر است با آنها همکاری نکنید.

همچنین خدمات سئو، چه برای شرکت های کوچک و چه برای سرمایه گذاری های عظیم، همیشه بسیار مهم و ضروری است. به عنوان مثال، از آنجا که این کار زمان می برد ممکن است که آن شرکت به شما قول دهد که در زمان معین سئو را انجام خواهد داد ولی بعد از گذشت زمان مقرر نتواند سایت را به درستی بهینه سازی کند و به آن جایگاهی که قول داده بود برساند و یا در ابتدا به خوبی پیش برود ولی سپس متوقف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سئو و رتبه اول گوگل نوشته شده توسط احمد بالوی پور را مطالعه نمایید.

همچنین، خدمات خوب می تواند همیشه و مداوم باشد. پکیج های ارزان فقط ممکن است در ابتدا کمی خوب به نظر برسد ولی پس از گذشت زمان نتیجه ندهد و یا  نتایج عکس دهد. به علاوه راه های زیادی برای پیچاندن کمپین سئو وجود دارد. در بسته های ارزان تر مسلما این کار بیشتر انجام می شود.  مثال هایی از آن:

  • استفاده از کلمات کلیدی کوتاه مدت
  • تاکتیک های کلاه سیاه مانند ساخت لینک های اسپم وغیره
  • محتوا به درستی به اشتراک گذاشته نشود

تصمیم گیری

اگر هنوز در مورد اینکه از پکیج های ارزان قیمت سئو استفاده کنید مردد هستید، در مورد همکاری با یک شرکت خدمات بهینه سازی چند مورد را در نظر بگیرید:

  • ببینید که آیا خودشان در گوگل رتبه بندی خوبی دارند؟
  • مشتریان آنها چه کسانی هستند؟
  • آیا آنها ویژگی های اساسی را صرفنظر از قیمت آن در نظر می گیرند؟
  • آیا همه اصول طراحی، خدمات بهینه سازی، تولید محتوا و اشتراک گذاری را پوشش می دهند؟
  • در نهایت شما وقت دارید که تیم سئو خود را بسازید؟

همیشه سئو موبایل را به یاد داشته باشید.  جایی که از اشتراک گذاری محتوا و رسانه های اجتماعی مانند توئیت ها در وب سایت خود استفاده می کنید می تواند تاثیر مفیدی بر روی سئو شما داشته باشد.

سرویس های حرفه ای سئو بخرید

اگر در نظر دارید که برای سئو خود خدمات سئو را خریداری کنید ولی بودجه محدود دارید، مسائلی وجود دارد که باید قبل از خرید به آن توجه کنید:

اگر زمان محدود دارید و یا مهارت انجام سئو برایتان اهمیت دارد، همانند هر چیز پر اهمیتی که در زندگی برای آن هزینه پرداخت می کنید برای  سئو سایتتان هم هزینه پرداخت کنید.

مانند هر حرفه ای دیگر، بسیاری از اپراتورهای هم ارزان و هم گران قیمت وجود دارد.

تنظیم واضح اهداف کسب و کار

با نوشتن اهداف مورد نظر، شروع کنید. چه مشکلی برای کسب و کار دارید؟  آیا نیاز به تبدیل مشتری بیشتر دارید؟ و یا ترافیک بیشتر؟ و یا رتبه بندی بالاتر؟ تمام این الزامات برای کسب درآمد بیشتر لازم است.

رتبه بندی و ترافیک بالاتر می تواند برای شما پول ساز باشد، اما به همان اندازه نیز می تواند برای کسب و کار شما تفاوتی نداشته باشد.  به عنوان مثال: ممکن است که بعد از بهینه سازی سئو، ترافیک بیشتری به دست آورید و یا ممکن  است در مورد کلمات کلیدی که کسی جستجو نمی کند رتبه بندی بالاتری پیدا کنید که این باعث ترافیک کسب و کار نخواهد شد.

معیارهای خود را برای موفقیت ترسیم کنید. گاهی اوقات موفقیت در سئو باعث موفقیت در کسب و کار شما می شود  و گاهی اوقات تفاوتی ایجاد نمی کند.

مراقب هزینه های مخفی باشید

اگر شما یک سایت موجود دارید ممکن است که گاهی نیاز به تغییر سایت و یا پیکربندی آن داشته باشید. بسته به نحوه ایجاد سایت شما، ممکن است این تغییرات هزینه های کم و یا زیاد داشته باشد.

سئو نیاز به کار فشرده و مهارت و دانش دارد. یک سایت کوچک که جدید طراحی شده است و قبلا بر روی سئو آن کار نشده است، می تواند حداقل پنج روز تمام وقت در هفته زمان بگیرد. این کار شامل ایجاد لینک، اضافه کردن کلمات کلیدی و محتوا به سایت و سایر فعالیت های ترفیعی است.

اگر شرکتی سئو را به قیمت کمتراز رقبای خود ارائه می دهد این ممکن است دلیل خاصی داشته باشد. ابتدا مطمئن شوید دلیل این که قیمت ارزان تر ارائه می دهد، چیست؟  ممکن است این کار را به دلیل شکوفایی اقتصادی شرکتشان انجام دهند . این خوب است اگر آن شرکت دانش و اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشد. پس ابتدا اطمینان حاصل کنید که شرکتی که می خواهید با آن جهت سئو همکاری کنید، دانش و اطلاعات کافی را دارد و در آن فعالیت شناخته شده است.

بازاریابی آنلاین و سئو وغیره، نیاز به دانش  واطلاعات دقیق در مورد فرهنگ ها، مکان ها و زبان ها دارد، بنابراین درخواست مشاهده کارها و مراجع قبلی را کنید.

آیا خودتان انجام دهید؟

هر کسی می تواند سئو را انجام دهد، ولی این به این معنا نیست که هر کسی می تواند آن را به درستی انجام دهد. سئو چیست؟ سئو شامل بازسازی سایت، برنامه نویسی، تولید محتوا، نشانه گذاری سایت، استراتژی ها، ساخت لینک ها و روابط عمومی است. آیا باز هم تمایل دارید سئو را انجام دهید؟ برای افراد مبتدی این کار سخت و وقت گیر است، آیاشما به اندازه کافی زمان برای انجام این کار دارید؟ آیا زمانتان برای انجام کارهای خودتان ارزشمند نیست؟

با این حال بسیاری از جنبه های سئو است که خودتان می توانید انجام دهید. می توانید با گذراندن یک دوره جامع و ساده سئو شروع کنید. در انجمن هایی که بقیه سئوکاران عضو هستند، عضو شوید. محتوا سئودوستانه تولید کنید. می توانید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید. استفاده از نرم افزارهای سئو دوستانه به این معنا است که شما می توانید بسیاری از مشکلات فنی که ممکن است به وجود بیاید را به راحتی حل کنید.

هر چه محتوای بیشتری تولید و انتشار کنید احتمال اینکه در موتور های جستجو بیشتر دیده شوید، بیشتر خواهد شد.

سئو ارزان در مقایسه با سئو مقرون به صرفه

سئو یک فرآیند واضح نیست، بنابراین بسیاری از صاحبان کسب و کارها که با فرآیند سئو آشنایی ندارند، ممکن است فریب بخورند و از شرکت هایی که خدمات بهینه سازی سایت به صورت ارزان و بی کیفیت ارائه  می دهند استفاده کنند. ممکن است هر صاحب کسب و کاری به خصوص در شروع بازاریابی  و به خصوص کسب و کارهای کوچک تمایل  داشته باشند که از خدمات ارزان استفاده کنند. متاسفانه، این امکان وجود دارد که شرکت های ارائه دهنده خدمات، ممکن است که خدمات ارزان قیمت را پیشنهاد دهند.

ممکن است بسیاری از شرکت های متقلب، ارائه خدمات سئو ارزان قیمت را به شما پیشنهاد دهند، در حالیکه به شما نتایج صفحه اول را پیشنهاد دهند، قبل از همکاری با آنها مراقب باشید و در مورد آنها تحقیق کنید.

 

از خدمات سئو مقرون به صرفه استفاده کنید

سئو به بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کار آنلاینی تبدیل شده است. بنابراین بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو، خدمات گران قیمتی ارائه می دهند. اما شرکت های مقرون به صرفه، خدمات سئو مقرون به صرفه و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک که یک وب سایت ویا فروشگاه تجارت الکترونیکی آنلاین را اداره می کنید، شما به دنبال جذب بازدیدکنندگان آنلاین بیشتر و همچنین افزایش فروش هستید. سئو اساسا ترافیک رایگان را به شما هدیه می دهد. مشکل اینجاست که تمام رقبای شما هم در تلاش هستند تا این ترافیک را دریافت کنند.

چگونه سئو برای کسب و کار شما مفید است؟

ما یک مشتری داشتیم که 5 سال با چند کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل بود. ما 2-3 سال بر روی رتبه بندی او هیچ فعالیتی نداشتیم ولی او همچنان در صفحه اول بود و درصد قابل توجهی ترافیک کسب  کرده بود. ترافیک باعث به وجود آمدن ترافیک می شود و باعث حضور آنلاین و موفق شما در موتورهای جستجو می شود.

سئو چیست؟

سئو مخفف کلمه بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. این اصطلاح به معنای قرار داشتن سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو است.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و غیره معادلات ریاضی برای خزیدن بر روی وب سایت شما دارند که الگوریتم نامیده می شود. زمانی که آنها شما را پیدا می کنند، کمک می کنند تا دیگران هم شما را با کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید پیدا کنند.  اگر صفحه شما بهینه سازی نشده باشد و این ربات ها اطلاعات مورد نیاز خود را نتوانند به موتورهای جستجو ارائه دهند شما نمی توانید رتبه بندی خوبی بر روی موتورهای جستجو داشته باشید.

مضرات واقعی سئو ارزان قیمت

صنعت سئو به طور پیوسته در حال افزایش می باشد زیرا تقاضا برای آن نیز افزایش یافته است. اگر خدمات سئو را از نگاه اقتصادی ببینیم، مانند سایر کالاها در بازار است.  اگر شما خدمات سئو را در گوگل سرچ کنید آژانس های مختلف ظاهر می شود. برای کمک به شما برای جلوگیری از فریب خوردن توسط برخی از شرکت ها با عنوان سئو ارزان قیمت چند نکته را در اینجا ذکر می کنیم:

مزایای نه چندان خوب خرید سئو ارزان

ارائه دهندگان ارزان، مطمئنا این کار را انجام می دهند تا مشتریان فکر کنند که به نفع مشتری است. با قیمت گذاری ارزان در خدمات سئو مردم فکر می کنند که آنها مناسب هستند و تمایل به خرید پیدا می کنند. اما در حقیقت آنها از روش های قدیمی و منسوخ شده بهینه سازی استفاده می کنند.

احتمال اینکه در آینده به درستی کار نکند زیاد است.  سئو زمان زیادی را می گیرد. همچنین گوگل در ضوابط خود تغییرات زیادی را اعمال کرده است. همچنین هنگامی که برای اولین بار سئو را آغاز می کنید، سایتتان سئو ضعیفی دارد.

سئو ارزان نخرید

اگر شما مدیر بازاریابی و یا صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، حتما خدمات زیر به شما پیشنهاد شده است.

بهترین پکیج های سئو:

  • 5 کلید واژه
  • 1000 دایرکتوری
  • بهینه سازی درون صفحه و برون صفحه
  • نمایه سازی سریع با گوگل

عالی به نظر می آید درست است؟ این پکیج گران است و شما ممکن است فکر کنید ارزش هزینه کردن ندارد و یا پولی که می دهید هدر می رود ولی اینطور نیست و به نفع شماست. در حیقیقت اگر شما این خدمات را نخرید ضرر کرده اید. قبل از خرید برای پیشنهاد های وسوسه برانگیز سئو ارزان باید خطاهای احتمالی زیر را درک کنید.

شرکت هایی که پکیج های سئو ارائه می دهند، به مشتریان قول می دهند که در مدت زمان معین سئو سایت را بالا می آورند. پیشنهاد پکیج های سئو ارزان قیمت برای صاحبان مشاغل وسوسه برانگیز است. این پکیج ها ممکن است در ماه اول به صورت آنی نتایج خوبی بدهد اما هیچ کس نمی تواند تضمین کند که در آینده چطور.

امروز ایمیلی دریافت کردم که نوشته بود "در کمتر از 48 ساعت به صفحه اول گوگل بیایید. " چرا برخی شرکت ها از این مدل تبلیغات می کنند، زیرا مردم بیشتر علاقه به نتایج سریع دارند و خطرات و عواقب بالقوه را نادیده می گیرند.

چرا بسته های سئو ارزان قیمت کار نمیکنند؟

تکنیک های معمولی که توسط آژانس های ارزان قیمت ارائه  می شود:

  • ساختار اسپم لینکها- ایجاد بک لینک از وب سایت های نامرتبط
  • شبکه های خصوصی وبلاگ- خرید بک لینک به صورت فله ای از سرورهایی که به ظاهر در گوگل هستند اما در حقیقت فقط برای این کار شاخته شده اند.
  • کلمات کلیدی تقلبی- بارگزاری هر صفحه با تعداد زیادی از کلمات کلیدی.

برخی از این تکنیک ها امروزه در برخی از موارد کار می کند، اما در کل این تکنیک ها صحیح نمی باشد و از گوگل عقب خواهند ماند. ممکن است در ابتدا رتبه بندی شما افزایش بیابد اما در نهایت نتیجه نخواهد داد.  گوگل در شناسایی و مجازات روش های سئو کلاه سیاه قوی است.

اگر شرکتی که خدمات سئو را برای شما انجام می دهد، نیاز های شما را نادیده بگیرد ، آنها نمی توانند یک استراتژی مناسب برای سئو ارائه  دهد. سئو فقط کلمات کلیدی و بک لینک ها نیستند، نام برند، اهداف شرکت و تخصص شرکت عوامل مهمی در رتبه بندی وب سایت در گوگل است.

در سال 2018 ، استراتژی های سئو که در سال 2008 کار می کرد، نه تنها منسوخ شده است بلکه خطر ناک است. در آن دوران شرکت ها از قالب ها، اتوماسیون و استراتژی های مبتنی بر تکرار،  برای رسیدن به رتبه بالا در موتورهای جستجواستفاده می کردند. اما امروزه تکنیک های 10 سال پیش جواب نمی دهد.

از چه چیز دوری کنید

از شرکت های فروش سئو ارزان قیمت که برای اهداف و منفعت خود این کار می کنند ، دوری کنید.

از خدمات سئو که افزایش رتبه بندی را در کمتر از یک الی دو ماه برای چند کلمه کلیدی ضمانت می کنند، اجتناب کنید. در گذشته این تکنیک ها را می توانستند استفاده کنند. اما امروزه الگوریتم های گوگل بسیار دقیق و باهوش  هستند و گوگل خیلی سریع متوجه می شود که از سئو تقلبی استفاده شده است. از هرکدام ازموارد زیر که شرکت ها انجام می دهند، دوری کنید:

  • اتصال به تیم موتور جستجو در گوگل
  • ضمانت افزایش رتبه بندی در 24 ساعت و یا 48 ساعت
  • رتبه بندی در چندین موتور جستجو

از شرکت هایی که بر روی موارد زیر اصرار دارند اجتناب کنید:

  • هاست وب سایت شما بر روی سرور های خودشان باشد
  • مالکیت محتوای تولید شده وب سایت شما برای خودشان باشد

به دنبال شرکتی باشید که نیاز های صنعت شما را درک کند. شرکتی را پیدا کنید که نتایج را با توجه به نیازهای صنعت و کسب و کار ارائه دهد.

نتیجه گیری

از خود بپرسید" بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد چیست؟" " اگر سئو با کیفیت پایین بگیرم، آیا بعدا با پرداخت هزینه می توانم آن را جبران کنم؟"

تصور کنید که برای سال ها غذاهای ناسالم و آشغال بخورید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کیفیت زندگی شما کاهش پیدا خواهد کرد. اما همین که شما شروع به اصلاح این روند کنید متوجه خواهید شد که این مسیر پر هزینه ای است. آیا  می خواهید تجربه داشتن یک سئو بی کیفیت را داشته باشید که سبب آسیب های جبران ناپذیر به صنعت شما شود؟ اگر  قوانین گوگل را نقض کنید و شما را جریمه کند، هزینه ای که برای جبران آن باید پرداخت کنید بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز