طراحی سایت در 7 روز کاری

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت در 7 روز کاری
 

7 یکی از اعداد مقدس در کلیه فرهنگ ها است و دارکوب با توجه به این مهم زمان پلان اولیه طراحی سایت خود را در 7 روز کاری قرار داده است. 7 روز کاری برای طراحی وب سایت معمولا زمان بسیار کمی می باشد پس روند طراحی سایت در این پلان پایه به چه صورت می باشد. دارکوب پلان اولیه طراحی وب سایت خود را از نظر سرعت انجام و هزینه بهینه سازی نموده است تا مشتریانی که وقت و هزینه کافی برای ساخت وب سایت خود ندارند بتوانند سریعا سایت خود را راه اندازی نمایند. البته این نوع وب سایت فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و برای اشخاص و شرکت ها که قصد حضور اولیه در اینترنت را دارند مناسب است. در بخش زیر ویژگی های پیاده سازی وب سایت به این روش در ادامه شرح داده خواهد شد. در پلان اولیه دارکوب پس از پرداخت 50 درصد از مبلغ پروژه کار آغاز می گردد.

طراحی قالب وب سایت

طراحی قالب سایت توسط گرافیست در این روش انجام نمی گیرد و کارفرما می تواند قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب نموده و به دارکوب اعلام نمایید. این فروشگاه قالب در حدود 100.000 قالب وب سایت دارد که دارای انواع مختلف قالب می باشد که در دسته بندی های مختلفی ارائه می گردد. همچنین این فروشگاه قالب در بخش بالای خود بخش ویژه جستجو می باشد که در صورتی که در جستجوی قالب سایت برای زمینه کاری خاصی هستید بتوانید به راحتی قالب مورد نظر خود را بیابید. هر کدام از قالب های موجود در این فروشگاه دارای یک شناسه پنج رقمی می باشد و در صورت انتخاب قالب می توانید شماره مورد نظر را به دارکوب اعلام نمایید. همچنین در صورتی تمایل می توانید انتخاب قالب سایت خود را به دارکوب واگذار نمایید تا با توجه به تجربه خود بهترین قالب وب سایت را برای شما انتخاب نماید.

ارسال اطلاعات وب سایت

پس از انتخاب قالب وب سایت کارفرما می بایست اطلاعات وب سایت شامل لوگو و تصاویر هدر را برای دارکوب ارسال نمایید. به دلیل آنکه در پلان پایه دارکوب درج اطلاعات توسط کارفرما انجام می گیرد نیازی به ارسال اطلاعات کامل وب سایت نیست.

پیاده سازی وب سایت

پس از انتخاب قالب وب سایت از فروشگاه قالب دارکوب عملیات پیاده سازی، نصب و راه اندازی توسط دارکوب انجام می گیرد که که معمولا از 3 تا 5 روز کاری زمان می برد. در این مرحله توسعه دهنده وب سایت را بر روی سیستم مدیریت محتوای مورد نظر کد نویسی و پیاده سازی می نماید و تنظیمات مربوط به سئو، بهینه سازی، ایمن سازی را بر روی وب سایت انجام می دهد. در این مرحله سایت بدون اطلاعات کارفرما پیاده سازی می گردد و وب سایت خالی می باشد و اطلاعاتی از کارفرما به جز فایل لوگو و معمولا تصاویر هدر در آن موجو نیست. بهتر است در این مرحله اطلاعات وب سایت توسط کارفرما به دارکوب ارسال شده باشد.

آموزش پانل کاربری

در این مرحله کارفرما در محل دفتر دارکوب حاضر می گردد و نحوه کار با کنترل پانل وب سایت و درج مطالب وب سایت را آموزش می بیند. پس از آموزش در دفتر دارکوب کارفرما می تواند مطالب را در وب سایت بارگذاری نماید. در این مرحله کارفرما همچنین می تواند درج اطلاعات را به دارکوب واگذاری نماید که هزینه درج اطلاعات جداگانه می بایست پرداخت گردد.

انجام ویرایش های نهایی

در این مرحله ویرایش های نهایی لازم و مواردی که کارفرما اعلام می نماید توسط دارکوب در وب سایت انجام می گردد. بهینه سازی و تنظیمات نهایی بر روی وب سایت انجام می گردد و وب سایت آماده بارگذاری می گردد.

راه اندازی وب سایت

پس از تسویه حساب نهایی وب سایت در آدرس اصلی بارگذاری می گردد و عملیات بهینه سازی ، ایمن سازی نهایی بر روی آن انجام می گردد و کلیه اطلاعات وب سایت و همچنین سورس وب سایت تحویل کارفرما می گردد.

* هزینه ثبت دامنه و اختصاص 100 مگابایت در پلان اولیه دارکوب دیده شده است که البته با پرداخت هزینه اضافه می توانید هاست خود را ارتقاء دهید اما در صورتی که کارفرما دامنه و هاستینگ را خود تهیه نماید هزینه ای از بابت کسر دامنه و هاستینگ کسر نمی گردد و هزینه مورد نظر صرف انجام سازگار سازی های وب سایت با هاست می گردد.

* با توجه به آنکه نسخه موبایلی وب سایت یکی از فاکتورهای رنک دهی وب سایت ها در موتورهای جستجو شده است به شما پیشنهاد می نمایم قابلیت ریسپانسیو بودن و نسخه موبابلی را به قابلیت های وب سایت خود اضافه نمایید زیرا که با توجه به افزایش استفاده کنندگان موبایلی برای جستجوی وب وجود نسخه موبایلی وب سایت جزو ضرورت های وب سایت می باشد.

هزینه های طراحی سایت دارکوب

هزینه طراحی سایت در پلان اولیه دارکوب 500 هزار تومان می باشد و هزینه درج اطلاعات توسط دارکوب در صورت نیاز جداگانه 500 هزار تومان می باشد و همچنین هزینه ریسپانسیو سازی و سازگار سازی وب سایت در موبایل جداگانه 500 هزار تومان می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز