شرکت طراحی و برنامه نویسی وب سایت

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
شرکت طراحی سایت

شرکت های طراحی سایت بسیاری در کشور عزیزمان ایران وجود دارند که می توانید طراحی سایت خود را به این شرکتها واگذار نمایید. البته موردی که می بایست در زمینه طراحی وب سایت در نظر داشته باشید آن است که فرآیند راه اندازی وب سایت فرآیندی یکباره نیست و پس از ساخت سایت وب سایت شما نیاز به پشتیبانی دارد تا در صورتی که وب سایت شما دچار مشکلی شد و یا نیاز به انجام تغییراتی در وب سایت شما بود شرکت طراح سایت بتواند موارد مورد نظر شما را در سایت مرتفع نماید. در حقیقت شرکت طراحی سایت می بایست در وحله اول توانمندی لازم برای اجرای پروژه شما و در وحله دوم نیروی کافی برای پشتیبانی پروژه های طراحی شده خود را داشته باشد. یک شرکت طراحی سایت در کنار نیروهای طراح و برنامه نویس خود که عملیات راه اندازی وب سایت ها را انجام می دهند می بایست نیروی پشتیبان وب سایت را داشته باشد تا وب سایت های طراحی شده را پشتیبانی نماید. معمولا شرکت طراحی سایت با شرکت ارائه کننده خدمات ثبت دامنه و هاستینگ ادغام هستند و در صورتی که شرکت طراحی وب سایت خدمات ثبت دامنه و هاستینگ شرکت ها را نیز ارائه می نماید می بایست نیروهایی ویژه برای پشتیبانی خدمات دامنه و هاستینگ خود داشت باشد.

شما می توانید ایجاد سایت خود را به جای آنکه به شرکتهای طراحی سایت واگذار نمایید به طراح و یا برنامه نویس بسپارید که معمولا مشکلی که از این بابت بسیار دیده شده است آن است که وب سایت پس از طراحی به خوبی پشتیبانی نمی گردد. سپردن ایجاد سایت به افراد شاید هزینه تمام شده را پایین بیاورد اما ممکن است پشتیبانی وب سایت شما را در آینده دچار مشکل نمایید.

با توجه به مطلب ذکر شده در پاراگراف بالا در صورتی که قصد حضور حرفه ای در محیط اینترنت را دارید بهتر است ساختن سایت خود را به شرکت های طراحی سایت واگذار نمایید و همچنین دقت نمایید راه اندازی سایت خود را به شرکت های معتبر واگذار نمایید تا خیال شما از بابت پشتیبانی سایت راحت باشد. با توجه به موارد ذکر شده در بالا معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت را برای شما بیان می نمایم تا با دید بهتری شرکت طراحی سایت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

برای دانستن اینکه آیا شرکت طراحی سایت شرکت معتبری می باشد و یا خیر معیارهای وجود دارد تا با توجه به این معیارها شرکت را انتخاب نمایید.

  • دفتر شرکت: بهتر است قبل از آنکه طراحی وب سایت خود را به شرکتی واگذار نمایید یکبار به دفتر شرکت مراجعه نموده و از وضعیت دفتر و نیروهای شرکت به صورت حضوری اطلاع یابید. معمولا شرکت هایی که مراجع حضوری نمی پذیرند و همچنین تلفن تماس ثابت برای پاسخ گویی ندارند مناسب نیستند. شرکت های طراحی وب سایت که مکان ثابتی دارند و مراجع حضوری می پذیرند و نیروهای طراح و برنامه نویس مستقر در دفتر دارند برای انتخاب به عنوان شرکت طراح سایت مناسب ترند. دفتر فعلی دارکوب در محله سعادت آباد محدود چهار راه سرو می باشد همه روزه آماده پذیرایی از مشتریان عزیز از ساعت 8 صبح تا 18 می باشد.
  • نمونه کارها: نمونه کارهای طراحی شده شرکت را با دقت بررسی نمایید و اینکه شرکت تا کنون چند وب سایت طراحی نموده است و وب سایت برای چه شرکت هایی طراحی نموده است و همچنین کیفیت وب سایت های طراحی شده را بررسی نمایید. حتی بهتر است برای آنکه از وضعیت پشتیبانی شرکت با خبر شوید با چند مورد از شرکت هایی که طراحی سایت آنها توسط شرکت مورد نظر شما انجام شده است صحبت نمایید و از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت آگاه شوید. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و در این سال ها و تا این زمان در حدود 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است و می توانید لیست سایت های طراحی شده دارکوب را بررسی نمایید.
  • استعلام شرکت: همچنین برای آنکه مطمئن شوید مجموعه ای که با آن طرف حساب هستید یک شرکت می باشد می توانید مدارک شرکت را از مجموعه طراحی سایت درخواست نمایید و مدارک شرکتی مورد نظر را بررسی نموده تا از وضعیت شرکت با خبر شوید.
  • مجوز نظام صنفی: شرکت های طراحی وب برای آنکه در این حوزه فعالیت نمایند می بایست از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان محل سکونت خود مجوز فعالیت دریافت نمایند که این مجوز فعالیت این اطمینان را به شما خواهد داد که شرکت تحت قانون عرف شرکت های رایانه ای فعالیت می نماید و در صورت بروز مشکل می توانید به سازکان مربوطه مراجعه نمایید. دارکوب همچنین مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران دارد.
  • مجوز شورای عالی انفورماتیک: یکی از مجوزهایی که بیانگر اعتبار بالاتر شرکت های طراحی وب می باشد وجود وجوز شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد که این مجوز بیانگر حضور حداقل دو مهندس رشته نرم افزار در شرکت طراحی سایت می باشد که این مجوز تحت گواهی نامه رتبه بندی به شرکت ها و پس از گذراندن مراحل بسیاری اعطا می گردد و می تواند بیانگر اعتبار بالاتر شرکت باشد. دارکوب هم اکنون رتبه 7 شورای عالی انفورماتیک کشور را دارد و در حال ارتقای رتبه خود می باشد.
  • سابقه شرکت: وجود تجربه کافی می بایست یکی از مهترین معیارهای انتخاب باشد و عملا شرکت با فعالیت در یک رشته و بدست آوردن تجربه کافی توانمندی بیشتری برای انجام پروژه ها و پشتیبانی می یابند. بنابراین به سابقه کاری شرکت توجه نمایید و اینکه شرکت از چه تاریخی پایه ریزی شده است. دارکوب سیزده سال است که در زمینه طراحی سایت فعالیت می نماید و در این سال ها در حدود دو هزار و پانصد وب سایت طراحی نموده است و تجربه کافی برای پیاده سازی سایت ها را دارد.
  • ساعت کاری: ساعات کاری شرکت نیز بسیار مهم می باشد و بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که محدوده ساعات کاری بیشتری دارند. برخی از شرکت روزانه ساعات کاری کمتری دارند و برخی دیگر ممکن است پنج شنبه ها خدمات ارائه ننمایند. بهتر است شرکت طراحی سایت خود را از بین شرکت های انتخاب نمایید که ساعات کاری بیشتری دارند. ساعات کاری دارکوب شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 18 می باشد و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 15 دایر می باشد و آماده پاسخ گویی به مشتریان خود از طریق تلفن، پشتیبانی آنلاین و ایمیل در این ساعات می باشد.
  • هزینه طراحی سایت: پس از آنکه از اعتبار شرکت مطمئن شدید و خیال شما از نظر وضعیت کاری شرکت طراحی راحت گردید می توانید قیمت های طراحی سایت شرکت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و با توجه به در نظر گرفتن سایر موارد شرکتی را انتخاب نمایید که قیمت پایین ترین نسبت به سایر شرکت های طراحی سایت دارد. سیاست کاری دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد و در راستای رسیدن به این هدف هزینه های خود را بهینه سازی نموده است و هم اکنون خدمات طراحی سایت خود را با ارزانترین قیمت ممکن ارائه می نماید.

برای آنکه پایه گذاری درستی برای بازاریابی اینترنتی خود نموده باشید بهتر است ساختن وب سایت خود را به مجموعه ای واگذار نمایید تا بتواند خدمات طراحی و نگهداری وب سایت شما را با بالاترین کیفیت و پایین قیمت ممکن ارائه نماید. دارکوب برای رسیدن به این هدف کلیه هزینه های خود را بهینه سازی کامل نموده است و سیستم بازاریابی خود را حذف نموده است تا هزینه های تمام شده طراحی وب سایت کاهش یابد و همچنین این مجموعه میزان سود کمتر از عرف از مشتریان خود دریافت می نماید تا از این طریق رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

همچنین دقت نمایید در صورتی که میزبانی وب سایت شما توسط شرکت طراح وب سایت ارائه می گردد سرور شما از چه مجموعه ای تهیه می گردد و اطلاعات کافی در مورد سرور هاستینگ خود تهیه نمایید. بهتر است هاستینگ شما دارای سیستم بک آپ یا پشتیبان فایل ها باشد تا در صورتی که مشکلی برای وب سایت پیش آمد وب سایت دچار مشکلی نگردد بتوانید وب سایت را به راحتی بازیابی نمایید.

شرکتهای طراحی سایت بسیاری در ایران و مخصوصا تهران وجود دارند که همین مورد انتخاب شرکت مناسب برای راه اندازی سایت را سخت می نماید و بنابراین لازم است اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید و طراحی وب سایت خود را به شرکتی واگذار نمایید تا بتواند رضایت شما را از بابت طراحی وب سایت فراهم آورد.

دو زبان برنامه نویسی سمت سرور PHP و ASP.NET در ایران معمول هستند که شرکت های طراحی وب سایت هر یک تخصص در یکی از زبان های برنامه نویسی دارند. امروزه زبان برنامه نویسی PHP با توجه به کد باز بودن آن و داشتن جوامع کاربری بزرگ و همچنین پایین تر بودن هزینه تمام شده طراحی سایت با آن به نسبت ASP.NET رواج بیشتری دارد و با توجه به همین اصل دارکوب پایه برنامه نویسی سمت سرور خود را بر مبنای PHP قرار داده است.

همچنین برخی از شرکت های طراحی سایت وب سایت را از پایه کد نویسی می نمایند و برخی دیگر سایت ها را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال بالا می آورند که استفاده از سیستم های مدیریت محتوا معمولا هزینه تمام شده طراحی سایت را پایین می آورد و همچنین سرعت انجام پروژه طراحی سایت را بالا می آورد. با توجه به این اصل دارکوب پروژه های خود را بررسی می نماید و در صورتی که پروژه مورد نظر با استفاده از سیستم مدیریت محتوای خاصی قابل پیاده سازی بود وب سایت را با توجه به سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید و در غیر این صورت دارکوب توان پیاده سازی پروژه های طراحی وب سایت از پایه توسط PHP با توجه به پروژه مورد نظر و در صورت نیاز را دارد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز