از هزینه کردن برای طراحی سایت نهراسید

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
از هزینه کردن برای طراحی سایت نهراسید

هنوز برخی از شرکت ها که در حال ارائه کالا و خدمات خود هستند لزوم و اهمیت داشتن وب سایت روشن نشده است و معمولا از صرف هزینه برای طراحی سایت می ترسند و یا آن را کاری بی مورد می دانند. حال آنکه امروزه ثبت سفارش از طریق اینترنت در حال گسترش است و در صورتی که نتوانید هم اکنون در اینترنت اعلام حضور نمایید ممکن است در آینده به سختی بتوانید در میان شرکت های فعال در زمینه شغلی خود در اینترنت حضور پیدا کنید و مشتریان جدیدی جذب نمایید. البته فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست بلکه کیفیت، اطلاعات و حرفه ای بودن آن در میزان جذب مخاطب و مشتری شما موثر خواهد بود و بنابراین باید سعی نمایید وب سایت با کیفیت بالا طراحی نمایید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

بستر اینترنت هنوز بسیار بکر می باشد و در صورتی که بتوانید در محیط اینترنت قوی حاضر شوید می توانید مشتریان بسیاری جذب نمایید زیرا هنوز برخی شرکت ها در برخی دسته بندی مشاغل اهمیت حضور در اینترنت را نمی دانند و از آن غافل هستند و یا معمولا ساخت سایت خود را با هزینه های بسیار پایین انجام می دهند که این نوع سایت ها معمولا کیفیت کافی را ندارند و در صورتی که بتوانید با وب سایتی قوی در محیط اینترنت فعالیت نمایید می توانید مشتریان بسیاری جذب نمایید.

امروزه بازاریابی از طریق اینترنت یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات به شما می آید. به عنوان مثال هم اکنون تعرفه یک بیلبورد در سطح شهر از 20 میلیون تومان به بالا می باشد و یا تبلیغ در صفحه اول نیازمندی های همشهری روزانه 500 هزار تومان می باشد حال آنکه تعرفع طراحی سایت و تبلیغات در اینترنت به مراتب پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد و نتیجه بسیار بیشتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی برای شما خواهد داشت.

شرکت ها، گروه ها و افراد فعال در زمینه طراحی وب تعرفه های مختلفی برای انجام خدمات خود دارند که در حال حاضر راه اندازی یک سایت از 100 هزار تومان آغاز می گردد که با استفاده از قالب آماده و بدون پشتیبانی می باشد و برخی از شرکت ها قیمت هایی در حدود 5 میلیون تومان نیز برای طراحی سایت شرکتی معمولی به مشتریان خود اعلام می نمایند. حال آنکه به توجه به مطلب اعلام شده کیفیت حضور در اینترنت اهمیت بسیار دارد و در صورتی که نتوانید سایت خوب و حرفه ای داشته باشید از وب سایت خود نتیجه چندانی نخواهید گرفت. پکیجی که دارکوب به شرکت ها برای یک حضور خوب در اینترنت پیشنهاد می نماید پکیج 1.5 میلیون تومانی می باشد که در این پلان طراحی سایت دارکوب کار ثبت دامنه، اختصاص 500 مگابایت هاستینگ، طراحی پایه وب سایت، امن سازی وب سایت، بهینه سازی کد نویسی وب سایت، یک سال پشتیبانی، درج مطالب وب سایت و طراحی نسخه موبایلی (واکنش گرا یا ریسپانسیو) برای شرکت ها انجام می دهد و چنین سایتی برای حضوری قدرتمند در اینترنت کافی می باشد.

پس از طراحی سایت کار شما تمام نشده است و می بایست کار سئو، بهینه سازی و تبلیغات سایت خود را انجام دهید. سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای کلمه کلیدی می باشد که در این عملیات وب سایت برای کلمه کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. بودن در صفحات اول گوگل نه تنها به برند سازی شرکت شما کمک خواهد کرد بلکه باعث جذب مشتریان جدید برای شرکت شما خواهد گردید. در کنار انجام امور سئو بهتر است تبلیغات اینترنتی خود را انجام دهید که می توانید این کار را از روش های زیر انجام دهید:

  • تبلیغات در سایت های پر بازدید و مرتبط
  • ارسال ایمیل های تبلیغاتی و گروهی
  • تبلیغات کلیکی نظیر Adwords

در کنار انجام روش های تبلیغاتی اینترنتی استفاده از سایر روش های غیر اینترنتی نظیر تبلیغ بیلبوردی، تلویزیون، روزنامه ها و جراید می تواند باعث موفقیت بیشتر وب سایت شما گردد.

هزینه پنهان طراحی سایت

هزینه ای که ممکن است در طراحی سایت آن را به حساب نیاورده باشید و از دید شما پنهان مانده باشد هزینه تولید محتوای اختصاصی برای وب سایت می باشد. برای آنکه سایتی قوی و با کیفیت داشته باشید می بایست برای سایت خود محتوای با کیفیت، مورد نیاز کاربران و کافی تولید نمایید و نباید مقالات و محتوای خود را از سایر سایت ها کپی نمایید. تولید محتوای سایت خود را می توانید خود بر عهده بگیرید و یا آن را از طریق نیروهای آشنا به مجموعه خود انجام دهید. در هر صورت صرف هزینه برای تولید محتوای مورد نیاز وب سایت بسیار لازم و ضروری است چه خود این کار را انجام دهید که هزینه شما زمان شما است و چه پرسنل شما تولید محتوا را پرداخت نمایند. همچنین حین عملیات سئو و بهینه سازی سایت می بایست تولید محتوای وب سایت با قدرت انجام گردد که تولید محتوا کمک بسیاری به موفقیت وب سایت خواهد نمود.

در پایان

برای طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی خود هر چه هزینه نمایید چندین برابر برای شما بازگشت مالی خواهد داشت و با انجام امور سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید برای شرکت خود بازاریابی و تبلیغات دائمی داشته باشید. هر چه بیشتر می توانید در این زمینه خرج کنید نترسید، ریسک نمایید و نتیجه آن را خواهید دید. البته هزینه های مربوط به طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی شما بسیار پایین تر از آن است که بخواهیم صرف هزینه در این زمینه را ریسک بنامیم بلکه به آن دلیل است که ممکن است شرکت ها از اهمیت داشتن وب سایت و بازاریابی اینترنتی در رونق کسب و کار خود بی خبر و نا آگاه باشند. امروزه اینترنت می تواند نقش موثری در رونق کسب و کار شرکت ها و افزایش فروش آنان داشته باشند و روز به روز به اهمیت آن افزوده می شود. قدیم کلیه کاربران کالا و خدمات خود را به صورت حضوری تهیه می کردند حال آنکه امروزه کاربران بسیاری از اینترنت برای جستجوی و سفارش کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده می نمایند. دیده شده شرکت ها از ضعیف شدن کسب و کار خود شکایت دارند و یکی از دلایل آن می تواند عدم حضور در اینترنت و انجام بازاریابی از طریق آن می باشد. پس از صرف هزینه برای طراحی سایت خود نهراسید و از امروز کار طراحی وب و بازاریابی از طریق آن را آغاز نمایید. دارکوب در رسیدن به این هدف همراه شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز