بازار طراحی سایت پس از لغو تحریم های ایران و آغاز اجرای برجام

رتبه بندی کاربر: 1 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
بازار طراحی سایت پس از لغو تحریم های ایران و آغاز اجرای برجام

پس از لغو تحریم ها نیز بازار طراحی سایت در کشور گرم تر از قبل می باشد، زیرا لغو تحریم ها امید بیشتری را در صاحبان مشاغل برای سرمایه گذاری به وجود آورده است و با توجه به آنکه امروزه داشتن وب سایت برای تمامی مشاغل لازم و ضروری می باشد و کار طراحی سایت برای شرکت ها و سازمان ها رونق بیشتری خواهد داشت. همچنین با توجه به لغو تحریم های ایران شرکت های طراح وب سایت خدمات خود را بهتر و با قیمت ارزان تری می توانند ارائه نمایند زیرا می توانند خدمات هاستینگ خود را از شرکت های معتبر تری تهیه نمایند و همچنین نرم افزارهای پایه مورد نیاز خود را راحت تر از قبل و با هزینه ارزان تر می توانند خریداری نمایند. این توافق مخصوصا باعث امید بیشتر برای شرکت های طراحی وب شده است تا در سایه رونق کسب و کارشان بتوانند محدوده فعالیت های خود را به خارج از ایران گسترش دهند.

قبل از این با توجه به تحریم همه جانبه کلیه کشورهای اروپایی و آمریکایی این شرکت ها به خود اجازه می دادند بدون هشدار سرویس های مربوط به مشترکان ایرانی را غیر فعال و مسدود سازی نمایند و همچنین هزینه های پردات شده را تصرف نمایند و حال آنکه با وجود این توافق این شرکت ها دیگر نخواهند توانست چنین برخوردهایی با شرکت هایی ایرانی انجام دهند.

با توجه به نزدیک بودن زمان توافق به تعطیلات نوروز 95 احتمالا در این مدت شاهد تعداد بیشتری از پروژه های تعریف شده طراحی وب توسط شرکت ها، سازمان ها و افراد خواهیم بود که شرکت های طراحی سایت می بایست خود را آماده پاسخ گویی به حجم بالاتر پروژه ها نمایند.

پس از رفع تحریم ها فرصت بسیار مناسبی برای کلیه شرکت ها برای رشد و توسعه می باشد و شرکت های طراحی وب نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توانند در این فضای کسب و کار مثبت با سرعت بیشتری شرکت خود را رشد و توسعه دهند.

دارکوب با توجه به لغو تحریم ها علیه ایران و آغاز اجرای برجام قصد دارد محدوده خدمات خود را گسترش دهد و در کنار ارائه خدمات طراحی سایت خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب و همچنین خرید و فروش اینترنتی خود را توسعه دهد که برای نیل به این اهداف از تمام توان اجرایی خود بهره خواهد برد و البته در کنار توسعه گستره خدمات در صدد افزایش تعداد مشتریان و پروژه های انجام شده خود نیز خواهد بود و بازاریابی و تبلیغات خود را از این پس با قدرت و توان بیشتر ادامه خواهد داد.

در صورت لغو شدن تمامی تحریم ها

در صورت لغو شدن تمامی تحریم ها علیه ایران شرکت های طراحی سایت در ایران می توانند خدمات طراحی وب سایت خود را به راحتی به خارج از ایران صادر نمایند و از این طریق ارز وارد کشور نمایند. قیمت تمام شده طراحی سایت در داخل ایران به مراتب پایین تر از کشورهای دیگر می باشد و با باز شدن تحریم ها شرکت های داخلی طراحی سایت می توانند خدمات و کالاهای طراحی وب خود را با استفاده از سایت هایی همچون freelancer.com و themeforest.net صادر نمایند. در سایت freelancer.com هم اکنون پروژه های طراحی وبی برای اجرا تعریف می گردد که طراحان و برنامه نویسان داخل کشور می توانند با عضویت در این سایت برای اجرای این پروژه ها پیشنهادات خود را اعلام نمایند و در صورت تایید می توانند پروژه را انجام دهند. سایت themeforest.net نیز بستری را در اختیار کلیه طراحان و برنامه نویسان در اختیار قرار می دهد تا بتوانند قالب های و برنامه های وب سایت آماده شده توسط خود را در این سایت به فروش رسانند و این سایت پورسانت خود را از فروش شما دریافت می نماید. البته این دو سایت فعلا به ایران سرویس نمی دهد و در صورت لغو تحریم های همکاری شرکت های آمریکایی با شرکت های ایرانی این امکان برای برنامه نویسان ایرانی فراهم خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز