بهترین سایت ها و منابع برای اینکه صاحبان مشاغل با سئو آشنا شوند

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

روش ها و استراتژی های آنلاین شاید برای خیلی از صاحبان مشاغل کاری دلهره آور باشد. حقیقت اینست که اکثر آن ها وقتشان با مدیریت کسب و کارشان پر است. این افراد در بازاریابی اینترنتی به دو دسته تقسیم می شوند. ببینید شما جزو کدام گروه هستید؟

  • افرادی که وقت ندارند سئو یاد بگیرند
  • افرادی که نمی دانند "چطور" آنلاین بازاریابی کنند

به عنوان یک مدیر، وقت شما باارزش است. برای همین ما فهرستی از منابع به درد بخور برای یادگرفتن سئو را در اینجا آورده ایم. فهرست زیر به مدیران کمک می کند خیلی سریع درک پایه ای شان از سئو را افزایش دهند و برای موفقیت خیز بردارند.
بهترین سایت ها برای بازاریابی اینترنتی کدامند؟
سطح مقدماتی سئو
HubSpot - برای تازه کارها عالیست. "هاب اسپات" به زبان ساده نوشته شده و از اصطلاحات فنی استفاده نکرده. این سایت اطلاعاتی درباره بازاریابی اینترنتی با هدف جذب مشتری به شما ارائه می دهد و به یک منبع عالی برای بازاریابی داخلی و روش های فروش مشهور است. حتما سری به سایتشان بزنید و راه کارهایشان برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی را  بخوانید.
Search Engine Watch - یک سایت عالی برای یادگیری سئو که تازه ترین اخبار کسب و کار را ارائه می کند. مطالبش نسبت به سایت های رقیب زود به زود بروزرسانی می شود. سردبیرانش مطالبی در مورد بهینه سازی وبسایت و بازاریابی با موتورهای جستجو ارائه کردند تا شما یادبگیرید چطور برای مخاطب هدف خودتان تبلیغ کنید. این یکی از مطالب اخیرشان است که مخصوص تازه کارها نوشته شده.
Search Engine Journal – یک سایت خیلی خوب برای تازه کارها. گشت و گذار در این سایت آسان است و فهرست ها لینک های مستقیم به پست های سئوی مقدماتی و سئوی سطح 101 فراهم می آورند. محتوای سایت با مشارکت اعضای مهمان گسترش پیدا می کند. ارسال توسط بلاگرهای مهمان این مزیت را دارد که سوال و جواب هایی بی نظیر از منابع مختلف ایجاد می شود. این وبسایت راهنمایی ها و اطلاعات خارق العاده ای درمورد راه های بازاریابی آنلاین ارائه می کند.
Mozاز سال 2004، ماز برخی از بهترین آموزش های سئو را منتشر کرده. این سایت به طور منظم موضوعات محبوب خواننده ها را پوشش و به همه سوالات متداول پاسخ داده. قدمت ماز به عنوان یک منبع عالی سئو و گستردگی فهرست مطالبش باعث می شود که ادعای پیش قدم بودن نسبت به سایر سایت های کسب و کار را داشته باشند. ارزش ماز را نباید دست کم گرفت، مقدار ترافیکیشان گواه این ادعاست. خیلی از موضوعاتشان هزاران و حتی میلیون ها بازدید داشته، مثل این مطلب بسیار عالی سئو برای تازه کارها.
این سایت به اندازه بقیه سایت هایی که معرفی کردیم بر ارائه تازه ترین اخبار کسب و کار تمرکز نکرده اما تا اندازه خوبی خبرها را پوشش داده. ماز سایتی جزئی نگر است که هدفش ایجاد یک منبع برای مدیرانیست می خواهند با سرمایه گذاری روی تبلیغاتشان سود کنند. در این سایت یاد می گیرید چطور بهتر تحقیق کنید، با مخاطبتان تعامل داشته باشید، محتوای بهتری انتخاب کنید و برندتان را مشهور کنید. ماز با پوشش دادن این طیف وسیع از موضوعات حتی برای سئوی پیشرفته و حرفه ای هم منبعی استثنایی به شمار می رود.
سئوی پیشرفته
Official Google Webmaster Central blog – این منبع هم برای سطوح مقدماتی و هم پیشرفته مناسب است. پیشنهاد می کنم حتما به این سایت سر بزنید چون گوگل در ارائه نتایج جستجو، جمع آوری اطلاعات کلی و آنالیز بهترین است. این منبع با بروزرسانی های مرتب، اطلاعاتی موثق در راه کارها و جدیدترین اخبار از گوگل ارائه می دهد. پیشنهادهایش را مو به مو دنبال کنید تا وبسایتتان با سرچ در گوگل بالا بیاید.
SEMRush – این وبسایت پیشنهاد هایی برای بهبود سئو می دهد و ابزار ارزیابی سایت ارائه می کند. به علاوه، از بازاریابی آنلاین تا تبلیغات پولی و فعالیت در رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد.
Search Engine Land – یک وبسایت فوق العاده محبوب که اخبار و تازه ترین مدهای دنیای کسب و کار را قبل از وبسایت های رقیب منتشر می کند. این سایت طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد و مقاله های فراوانی برای آموزش سئو به مدیران دارد. بیشتر سوالات سئو در اینجا پاسخ داده شده.
سئو برای حرفه ای ها
Marketing Land – اگر یک فهرست بلند بالا از مقاله هایی در مورد خبرهای بازاریابی آنلاین و کسب و کار می خواهید، پس اینجا مناسب شماست. این سایت مثل برادر سایت search engine land است و برای یادگیری راهکارها و تازه ترین مدهای بازاریابی موضوعاتی را ارائه می کند.
Raventools Blog – این وبسایت مقاله های زیادی با عنوان "چطور فلان کنم؟" و راه حل هایی برای مشکلات رایج وبسایت ها، راهکارهای سئو را ارائه می دهد. این مقالات برای جذب و نگهداشتن مخاطب هدف در سایت مفیدند. این وبسایت در واقع یک ابزار ارائه گزارش بازاریابی، زمانبندی کننده ارسال مطلب در رسانه های اجتماعی، یابنده کلید واژه های مناسب و سایر ابزار برای تجزیه و تحلیل بازاریابی شماست که برای درک سئو در سطوح حرفه ای تر ساماندهی شده.
درباره بازاریابی آنلاین سردرگم هستید؟
سایت های خوبی که در زمینه سئو معرفی کردیم می توانند به شما در شکوفا کردن استعدادهای کسب و کارتان کمک کنند. ما هم سایت هایی برای مبتدیان و هم منابعی برای بازاریاب های حرفه ای تر فهرست کردیم. اینجا به معنای واقعی کلمه صدها منبع عالی اینترنتی برای مدیران دارد تا بازدید وبسایتشان را بالا ببرند.
برای اینکه تصمیم بگیرید از کدام سایت استفاده کنید به زمان، علاقه و سطح مهارت خودتان نگاه کنید. بعضی از سایت ها پیشنهادهایشان را برای بازاریاب های حرفه ای فهرست می کنند اما در واقع هر کسی می تواند از تخصص این مدیران کسب و کار سود ببرد. تازه کارها بهتر است تا وقتی که از بازاریابی آنلاین بیشتر سر در بیاورند کارشان را ساده پیش ببرند. ما به شما پیشنهاد می کنیم بیشتر روی ماز، هاب اسپات و گوگل تمرکز کنید، چون مطالبشان قابل فهم تر و جزئی تر از بقیه است.
حالا که این مطلب را خواندید وقت این رسیده که برای بازاریابی آنلاین برندتان دست به کار شوید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز