آیا من واقعا به سئو نیاز دارم؟

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

آیا من به سئو نیاز دارم؟
پس شما یه سایت ساختید...


سایت شما، بروشور آنلاین زیبا و شکیل شماست که اجناس و مشتری های جدید قراره به طرفش سرازیر بشن چون مشتری ها در برابر مطالب جالبتون نمی تونن مقاومت کنن و اجناستون مثل آب خوردن فروش میره.
اینطوری نیست؟
به جز دوست و فامیل و هر از گاهی هم مشتری های سابقتون هیچ کس نمی تونه سایتتونو پیدا کنه؟
فکر می کنید چرا؟
جوابش سادس... سئو یا بهینه سازی موتور جستجو.
خلاصه بخوام بگم، سئو یعنی اینکه موتورهای جستجو مثل گوگل و یاهو و بینگ و ... بتونن وقتی کلیدواژه های سایتتون سرچ میشه سایتتونو پیدا کنن و نمایش بدن. حواستون باشه، سئو با تبلیغات کلیکی فرق داره و به ازای کلیک پولی ازتون نمی گیره. سئو در اصل یه الگوریتم طبیعی که گوگل طراحی کرده و سایت ها رو، بر اساس اینکه چقدر به کلیدواژه هاشون ربط دارن، رتبه بندی کرده.
حالا سوال اینه که "چرا من به سئو احتیاج دارم؟"
چونکه اینترنت ده ها میلیون سایت و میلیاردها کاربر داره. سایت ها که رقبای شما هستن و کاربرها هم مشتری های آینده. مشکل اینه که اون میلیاردها مشتری چطوری از بین ده ها میلیون سایت دیگه "من" رو پیدا کنن؟ جواب سوالتون همینه. اینجاست که سئو لازم میشه.
سئو یکی از مهمترین جنبه های بازاریابیه، یعنی ارائه محصولات.

  • اگر مغازه دارید، محصولاتتونو کجا میذارید؟
  • دوست دارید جلوی در باشن، تا همینکه مشتری ها وارد شدن ببیننشون؟
  • دوست دارید تو راه دست ترین طبقه بذارید؟
  • یا میذاریدشون پشت علامت "فقط ورود کارکنان"؟ که مشتری ها اگه محصولی رو بخوان به کارکنان بگن.

طبیعتا نباید اون پشت قایمش کنید، چون پیدا کردنش برای مشتری سخت میشه، و حتی شاید به چشم کسایی که تا حالا اون محصولو امتحان نکردن نیاد. اینا به راحتی مربوط میشه. بعضی وقتا مشتری اولین چیزی که می بینه رو برمیداره و میره.
سئو هم همینجوره. مشتری بالقوه شما یه کلمه ای رو تایپ می کنه و تو این زمان شما حتی این شانسو ندارید که خودتونو بهش معرفی کنید، چون که اون پشتید. پشت درهای بسته نشستید به امید اینکه یه نفر آدرس دامنه تونو مستقیم تو نوار آدرس تایپ کنه. سئو این مشکلاتو حل می کنه.
سئو با تلویزیون، رادیو یا روزنامه فرق داره، چون توی سئو شما برای مشتری هایی بازاریابی می کنید که خودشون دارن دنبالتون می گردن. این مشتری ها مشتاق محصول یا خدمات شمان. دیگه وقتتون برای مشتری هایی که خدمات شمارو نمی خوان تلف نمی شه. مشتری هایی که با سئو سمتتون میان از قبل واجد شرایطن، چون با خواست خودشون به شما و محصولاتتون رسیدن.
من، تو حوزه دیداری، از صمیم قلب بهینه سازی موتورهای جستجو رو باور دارم. چون شرکت هایی رو دیدم که حتی یک کارمند فروش هم نداشتن و تمام فروششون بر اساس سئو بوده. یعنی برای جذب مشتری فقط به بهینه سازی موتورهای جستجو تکیه کردن و حقیقتا هم موفق بودن.
اگر شما هم برای تجارت و بازاریابی تون سئو لازم دارید، متخصصان دارکوب می تونن ترافیک سایت و در نتیجه درآمدتونو بالا ببرن. این یه سرمایه گذاریه پرسوده که بعد از یه مدت پولتون بهتون برمی گرده. پس با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز