دیجیتال مارکتینگ چیست و بهترین روش های آن؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ

بازاریابانی که به دنبال ایجاد استراتژی نهایی دیجیتال مارکتینگ هستند، باید قبل از انتخاب یکی که برای نیازهایشان موثر است، درک روشنی از کسب و کار، محصول و جمعیت خود داشته باشند. در تحقیق خود با عنوان «تکامل بازاریابی: رهبری، تحول، مهارت‌ها، چالش‌ها و آینده» دریافتیم که 53 درصد از بازاریابان ارشد به طور قابل توجهی بیشتر در کانال‌های بازاریابی دیجیتال هزینه می‌کنند، در حالی که بسیاری از کمبود استعداد برای رقابت در یک محیط پر تقاضا برای مشتری گزارش می‌دهند. - که نیاز به یک استراتژی خوب برنامه ریزی شده برای هدایت فعالیت ها را افزایش می دهد. این امر با رشد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال بیش از پیش آشکار می ش


استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در جواب اینکه دیجیتال کارکتینگ یعنی چه باید بگوییم که دیجیتال مارکتینگ برنامه ای برای استفاده از کانال ها برای افزایش دید شما به صورت آنلاین است. باید به عواملی مانند مخاطبان هدف، نقاط قوت و ضعف و رقبا توجه کند. برای ایجاد یک استراتژی موثر باید از داده ها در سراسر کسب و کار برای اطلاع رسانی و حدس و گمان استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید که کدام کانال های بازاریابی را باید استفاده کنید یا آزمایش کنید، مخاطبان هدف خود و نحوه برقراری ارتباط با پیام یا نام تجاری خود. توجه: یک استراتژی با تاکتیک متفاوت است زیرا اینها اقداماتی هستند که برای اجرای استراتژی خود انجام می دهید.

4 نکته برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال موثر

در ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ باید چند عنصر کلیدی را در نظر گرفت.

1. مشتری خود را درک کنید

اگر درک روشنی از اینکه چه کسی محصول شما را می‌خرد، چرا آن را می‌خرد و کجا آن را می‌خرد، نداشته باشید، هیچ استراتژی بازاریابی دیجیتال مؤثر نخواهد بود. از داده ها و اطلاعات جمعیتی برای ایجاد نمایه قوی از مخاطبان خود استفاده کنید و با دنبال کردن این مراحل تاکتیک های خود را آگاه کنید:

  • کانال هایی را که با جمعیت شناسی کلیدی شما مطابقت دارند تعریف کنید
  • به زبان مشتری خود صحبت کنید
  • نقاط درد آنها و نحوه تغییر احساسات را درک کنید
  • برای کمک به سفارشی‌سازی محتوا و پیش‌بینی الگوهای خرید، پرسونای خریدار ایجاد کنید
  • از نظر فرهنگی آگاه باشید
  • مشارکت هایی مانند اینفلوئنسرها را در نظر بگیرید
  • به جای محصول، روی تجربیات و نتایج عمل محور تمرکز کنید
  • از ابزارهای اتوماسیون برای تقسیم بندی و هدف گذاری استفاده کنید

2. حسابرسی و ارزیابی

برای ایجاد یک استراتژی مؤثر، شناخت کانال ها و دارایی های بازاریابی دیجیتال که در حال حاضر استفاده می کنید و دارید، مهم است. بنابراین باید یک ممیزی کامل از کانال و محتوا انجام دهید و همه چیز را در یک صفحه گسترده قرار دهید تا تصویر کاملی از فعالیت های بازاریابی خود (در رسانه های دارای مالکیت، پولی و درآمدی) به دست آورید. سپس باید هر قطعه را به اهداف سازمانی خود پیوند دهید. بنابراین، اگر هدف اصلی شما افزایش درآمد است، به هر کانال و دارایی نگاه کنید (اگر محتوای زیادی دارید فقط می‌توانید به بهترین عملکردها نگاه کنید) و آن را به درآمد ترسیم کنید.

انجام این کار به شما کمک می کند بفهمید که چه چیزی در حال حاضر باعث ایجاد درآمد می شود و چه چیزی نیست. سپس می‌توانید موارد موفقیت‌آمیز را دوچندان کنید و به دنبال کشف قطعات یا کانال‌های محتوای جدید برای تأثیر بیشتر باشید.

3. روی نتیجه نهایی تمرکز کنید

در بازاریابی و توسعه محصول، می‌توان آنقدر بر محصول و «اعداد» پیرامون آن (یعنی درآمد) تأکید کرد که گاهی اوقات مردم نیازی را که محصول برآورده می‌کند از دست می‌دهند. آنچه واقعاً مهم است این است که برای چه کسی بازاریابی می کنید و چرا. شما باید نقاط دردناک آنها را درک کنید تا بفهمید مردم با محصول یا خدمات شما چه می کنند. به عبارت دیگر، وقتی لحظات پس از خرید را نشان می‌دهید، به یاد می‌آورند که چرا در وهله اول به آن نیاز دارند.

4. بررسی و اصلاح

وقتی استراتژی خود را توسعه می‌دهید، ضروری است که شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) را که با اهداف حیاتی کسب‌وکار منطبق است، لحاظ کنید. شما باید برای درک اهداف و مقاصد خود برنامه‌ای داشته باشید و سپس معیارها را برای به دست آوردن بینش در مورد KPIهای مهم زیر نظر بگیرید. برای انجام این کار شما نیاز دارید:

  • از معیارهای غرور فاصله بگیرید - به اعدادی که برای موفقیت بلندمدت حیاتی نیستند، به عنوان مثال، توجه نکنید. لایک فیسبوک
  • از KPI ها برای اندازه گیری موفقیت استفاده کنید، اما آن ها را ثابت نکنید
  • فواصل پیوسته ای را برای تجزیه و تحلیل، درک، اندازه گیری و گزارش تنظیم کنید
  • درک کنید که اگر به نظر می رسد چیزی کار نمی کند، چگونه معیارهای مهم را جدا کنید

انواع دیجیتال مارکتینگ

استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ که استفاده می‌کنید به نیازها و اهداف کسب‌وکار شما بستگی دارد: به عنوان مثال، افزایش سرنخ یا ایجاد آگاهی از برند. به خاطر داشته باشید که هر استراتژی که استفاده می کنید باید با برند و پیام شما هماهنگ باشد. بیایید به چند استراتژی دیجیتالی نگاه کنیم که برای به دست آوردن نتایج ثابت شده است و به شما در ایجاد دید آنلاین و ایجاد سرنخ کمک می کند.

بازاریابی محتوا

راه های زیادی برای تولید سرنخ وجود دارد، اما یک روش آزمایش شده، ارائه محتوای ارزشمند و استفاده از کانال های دیجیتال برای تبلیغ آن است. این همان چیزی است که به عنوان بازاریابی محتوا شناخته می شود.

به عنوان مثال، برای دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام می توانید یک پست اینستاگرام را با یک پیشنهاد خاص با استفاده از یک صفحه فرود گره بزنید و در نتیجه پتانسیل تبدیل خود را افزایش دهید. این می تواند به سادگی تبلیغ یک کتاب الکترونیکی باشد که به مخاطبان شما مرتبط است، اما آن را دربندی کنید تا جزئیات بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید. انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، بنابراین فقط به یکی نمانید. همراه با وبلاگ‌ها، ویدیوها ایجاد کنید، برای ایجاد یک کتاب الکترونیکی ارزشمند انرژی بگذارید، یا به میزبانی یک وبینار با کارکنان داخلی یا متخصصان نگاه کنید تا منجر به جذب مخاطب شوید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی روشی مؤثر برای دسترسی و تأثیرگذاری بر 4.6 میلیارد نفر در سراسر جهان است. علاوه بر این، بسته به شبکه، رسانه های اجتماعی چنین دسترسی دارند که می توانید گروه های سنی و مکان های خاصی را هدف قرار دهید.

در حالی که می توانید به سادگی از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات خود استفاده کنید، اما می تواند در توسعه یک جامعه نیز موثر باشد. این به شما این امکان را می دهد که تعامل معناداری با مشتریان بالقوه یا مشتریان داشته باشید و حامیان برندی ایجاد کنید که بدون اینکه از شما خواسته شود، برند شما را تبلیغ کنند. بازاریابی رسانه های اجتماعی چشم انداز بسیار متنوعی را پوشش می دهد که دائماً در حال تغییر است و هر کانال به استراتژی و معیارهای خاص خود نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که گوش دادن اجتماعی را به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود حفظ می کنید تا به شما در درک و تعامل با مخاطبانتان کمک کند.

سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مهم است زیرا می تواند برند، محصول یا خدمات شما را به صورت آنلاین قابل مشاهده تر کند. هدف سئو بهینه سازی محتوای شما - چه صفحه اصلی، چه صفحه فرود یا وبلاگ باشد - به طوری که به راحتی توسط مشتریان فعلی و بالقوه پیدا شود. این نه تنها به افزایش ترافیک کمک می کند، بلکه تجربه کاربر را بهبود می بخشد و می تواند به تقویت اعتبار شما کمک کند. چند عنصر کلیدی سئو برای استفاده از هدف کاربر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

نکته کلیدی استفاده از سئو برای هدف قرار دادن افرادی است که در جستجوی آنلاین هستند و به احتمال زیاد به برند شما علاقه مند هستند.

سئو-

تبلیغات پولی

در حالی که بازاریابی ارگانیک می تواند به افزایش ترافیک و ایجاد سرنخ کمک زیادی کند، استفاده از یک کانال پولی می تواند به شما کمک کند تا هدف قرار بگیرید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. بسیاری از کانال ها تبلیغات پولی مانند شبکه های رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو مانند گوگل از طریق تبلیغات گوگل همراه با بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) ارائه می دهند.

زیبایی بیشتر پلتفرم‌ها این است که می‌توانید بودجه را تنظیم کنید و نتایج را به راحتی ببینید. این بدان معنی است که هر کسب و کاری با اندازه می تواند از مزایای آن بهره مند شود و شما می توانید تصاویر، محتوا و CTA ها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود.

شما همچنین می توانید داده هایی را از کمپین های بازاریابی پولی خود جمع آوری کنید تا از فعالیت های بازاریابی خود مطلع شوید. به عنوان مثال، فرض کنید یک تبلیغ فیس بوک ایجاد کرده اید که پادکستی را تبلیغ می کند که ترافیک زیادی را به همراه دارد. استفاده مجدد از محتوا برای ایجاد یک وبلاگ یا چک لیست قابل دانلود را در نظر بگیرید زیرا موضوع به وضوح برای مخاطبان شما جذاب است.


← برای اینکه تفاوت سئو و تبلیغات کلیکی را بهتر متوجه شوید مقاله تبلیغات کلیکی یا بهینه سازی سایت را مطالعه کنید →


اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تا در یک مخاطب هدف یا جایگاه هدف به دست آورید و عملکرد کمپین را افزایش دهید. نکته کلیدی این است که با یک تأثیرگذار شریک شوید که با برند شما هماهنگ است و مخاطبانی دارد که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب یک اینفلوئنسر فقط به تعداد فالوورها مربوط نمی شود، بلکه نحوه تعامل آنها با مخاطبان و موضوعاتی است که تبلیغ می کنند و به آنها علاقه مند هستند. شما می توانید به روش های مختلفی با یک اینفلوئنسر همکاری کنید:

  • یک رویداد را تبلیغ کنید
  • هدیه دادن یا ارسال نمونه برای امتحان کردن
  • هدیه دادن
  • تصاحب کانال های اجتماعی
  • از آنها به عنوان میزبان استفاده کنید
  • آنها را به چالش بکشید
  • محتوای منحصر به فرد را سفارش دهید

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ است زیرا کار می کند! با از بین رفتن کوکی‌های شخص ثالث و حفظ حریم خصوصی که به نگرانی بزرگ‌تری برای مشتریان تبدیل شده است، بازاریابی ایمیلی راهی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا افرادی را که به محصول یا خدمات آن‌ها علاقه نشان داده‌اند اطلاع داده و درگیر کنند.

نه تنها این، بلکه شخصی‌سازی را ممکن می‌سازد زیرا بازاریابان می‌توانند گروه‌ها را بر اساس فعالیتشان تقسیم کنند. اینجاست که ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی کارها را بسیار مؤثرتر کرده است: برای مثال، اگر گروهی از مشتریان بالقوه دارید که کتاب الکترونیکی را دانلود کرده‌اند، موضوعی مشابه را دنبال کنید تا کلیک کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای تشویق افراد به ارائه اطلاعات شخصی خود استفاده کنید تا بتوانید آنها را به لیست خود اضافه کنید:

  • از CTA های فریبنده استفاده کنید
  • کانال های رسانه های اجتماعی خود را تبلیغ کنید
  • از پاپ آپ ها یا فرم ها استفاده کنید
  • یک مسابقه اجرا کنید
  • دانلود رایگان ارائه دهید
  • یک پیشنهاد را تبلیغ کنید
  • اشتراک وبلاگ را شروع کنید
  • برای بررسی یا بازخورد بخواهید
  • یک وبینار یا پادکست اجرا کنید

بهترین روش های بازاریابی دیجیتال

1) مخاطبان هدف را شناسایی کنید

قبل از اینکه به فکر کمپین دیجیتال مارکتینگ مناسب محصول خود باشید، اولین قدم این است که مشخص کنید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. هدف کمپین خود را مشخص کنید. آیا هدف آن جذب مشتریان جدید، بازگرداندن مشتریان قبلی یا حفظ مشتریان فعلی است؟ پیام کمپین و پیشنهاد تجاری شما باید با توجه به مخاطبان هدف شما تغییر کند. دسته بندی صحیح مخاطبان پیام شما را مرتبط تر و خاص تر می کند.

۲) یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید

بازاریابی محتوای خود به روش صحیح می تواند مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کند. همچنین می تواند آنها را از طریق یک قیف بازاریابی حرکت دهد تا فروش و تجارت شما را افزایش دهد. به همین دلیل است که تولید محتوا به یک جنبه ضروری از بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. برای انجام این کار، باید محتوای خود را خارج از یک وبلاگ یا مقاله قرار دهید. اگرچه وبلاگ نویسی یک ابزار بازاریابی مفید است، اما تصویر کاملی از بازاریابی محتوا نیست. بازاریابی محتوا یک تکنیک کاملاً قیف است که از شما می‌خواهد در طول سفر مشتری، محتوای باکیفیتی را به مشتری ارائه دهید.

3) محتوای مرتبط بسازید

اکثر بازاریابان دیجیتال متوجه شده اند که محتوایی که برای مخاطبان مختلف ایجاد می کنید باید با یک راه حل در ذهن ایجاد شود. در واقع، تقریباً 72 درصد از بازاریابان دیجیتال، ایجاد محتوای مرتبط را مؤثرترین تاکتیک سئو می دانند.

محتوای مرتبط به مشتریان کمک می کند تا با مزایای واقعی روندها، محصولات یا خدمات مهم ارتباط برقرار کنند. این محتوا می تواند به صورت پست های وبلاگ، مقالات، وایت پیپر یا وبینار باشد. این رویه به ویژه برای سرویس Business-to-Business یا B2B صادق است. مشتریان B2B فقط به دنبال جدیدترین ماشین آلات و ابزارهای آنلاین نیستند. در واقع، آنها به راه حل هایی نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا به اهداف تجاری خود دست یابند، و محتوای آموزنده به آنها کمک می کند تا آن را پیدا کنند.

4) تاکتیک های سئو را بکار ببرید

نتایج جستجوی آنلاین عامل شماره یک افزایش ترافیک وب سایت ها هستند. در واقع، جستجو بیش از 300 درصد از رسانه های اجتماعی شکست می زند. و فکر کردی اینستاگرام قدرتمند است! از آنجایی که افراد بیشتری برای پاسخ به سوالات خود به گوگل و بینگ متکی هستند، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به یکی از سودآورترین حوزه های بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. اما بهبود رتبه جستجوی سایت شما همیشه آسان نیست.

ایجاد یک برنامه عملیاتی SEO/SEM مستلزم استفاده از خدمات کارشناسان آموزش دیده SEO است. اما هنگامی که مطمئن شدید که تیم شما به اندازه کافی آموزش دیده است، خواهید دید که آنها بهترین ROI را تولید می کنند. پیاده‌سازی SEO/SEM شامل تجزیه و تحلیل عمیق برای بهینه‌سازی دامنه جستجو، درک تفاوت‌های ظریف الگوریتم‌های جستجو و دانستن بهترین استراتژی‌های قرار دادن محتوا است.

5) بازاریابی Omnichannel را امتحان کنید

ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما بازاریابی دیجیتال همه‌کانال صرفاً به معنای تبلیغات در چندین پلتفرم است. چندین نقطه تماس بین شما و مشتریان بالقوه شما ایجاد می کند. ایده کلی بازاریابی همه‌کانالی این است که پیام کسب‌وکار خود را در پلتفرم‌های مختلف به بیرون منتقل کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از بازاریابی همه‌کانالی باعث می‌شود:

  • تعامل بیشتر: با استفاده از یک درگیری تک کانالی در گردش کار اتوماسیون، نرخ تعامل تنها 5.4٪ به دست آمد. در حالی که با استفاده از 3 کانال یا بیشتر، نرخ تعامل 18.96٪ است.
  • افزایش دفعات خرید: همچنین مشخص شد که وقتی مشتریان با 3 کانال یا بیشتر تعامل داشتند، 250٪ بیشتر خرید می کردند.
  • افزایش میانگین ارزش سفارش: هنگامی که مشتریان با کمپین هایی با 3 کانال یا بیشتر درگیر می شدند، احتمالاً به طور متوسط ​​13٪ بیشتر هزینه می کردند.
  • نرخ حفظ مشتری بالاتر: خریدارانی که با 3 کانال یا بیشتر در تعامل بودند، 90 درصد بیشتر احتمال داشت که مشتریان تکرار شوند.

6) از داده های دقیق استفاده کنید

آیا می دانستید که تنها در عرض یک سال، حدود 20 تا 30 درصد از آدرس های ایمیل منسوخ شده اند؟ یک کمپین موثر مبتنی بر داده به شدت به دقت خود داده ها بستگی دارد. پاکسازی داده ها نیازمند حذف اطلاعات نادرست، خطاهای تایپی، خطاهای نحوی و موارد دیگر است. افزودن اطلاعات مرتبط به داده های موجود به همان اندازه مهم است. کمپین های بازاریابی دیجیتال موفق به شدت به تکنیک های پاکسازی داده های شما متکی هستند.

جزئیات کاربر مانند آدرس‌های فیزیکی، شماره تماس، دسته‌های اجتماعی و موارد دیگر می‌تواند داده‌های شما را دقیقاً هدفمند و پاسخگو کند. امروزه چندین شرکت تخصصی وجود دارند که می توانند به طور منظم بهداشت ایمیل و ضمیمه های ایمیل را برای اطمینان از صحت و یکپارچگی داده های شما انجام دهند.

7) از کمپین های ایمیلی استفاده کنید

اگر فکر می کردید بازاریابی ایمیلی کمی قدیمی است، دوباره فکر کنید. ایمیل زنده و سالم است و بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن به طور موثر استفاده کنید و نتایج بسیار خوبی برای کسب و کار شما فراهم کند. بر اساس مطالعه‌ای که توسط DMA و Demand Metric انجام شد، میانگین بازده سرمایه‌گذاری (ROI) ایمیل 3800 تا 4400 درصد بود. در واقع، این رقم چهار برابر بیشتر از ROI هر کانال بازاریابی دیگری است. البته، برای دستیابی به این نتایج، باید به اصول اولیه تسلط داشته باشید، مانند:

  • اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما واقعاً به صندوق ورودی مشتری شما تحویل داده می شود و به پوشه هرزنامه نروید.
  • یک موضوع قوی و شخصی بنویسید تا ایمیل شما باز شود.
  • تعاملاتی را در ایمیل ایجاد کنید تا گیرنده بتواند اقداماتی را که شما می خواهید انجام دهد.
  • کل فرآیند را خودکار کنید و کارایی خود را افزایش دهید.

8) از چت بات ها استفاده کنید

شرکت طراح سایت و سئو دارکوب

چت بات ها راحت ترین راه برای تعامل سرنخ های جدید با کسب و کار شما هستند. آنها خط مستقیم بین مشکل مصرف کننده و راه حلی هستند که کسب و کار شما می تواند ارائه دهد. چت بات ها دارای ویژگی های قابل تنظیم گسترده و اقدامات اتوماسیون آسان برای استفاده هستند. به همین دلیل، چت بات ها می توانند یک مکالمه حضوری بین مشتریان احتمالی و فروشندگان شما را شبیه سازی کنند. آنها تجربه کاربری را بهبود می بخشند و روند فروش شما را ساده می کنند.

با این حال، شبیه سازی و خودکار کردن مکالمات با استفاده از فناوری، چالش های منحصر به فرد خود را دارد. به عنوان مثال، اگر چت ربات ها به درستی استفاده نشوند، یعنی اسکریپت های منطقی داشته باشند، در ارائه تجربیات کاربر یکپارچه، سازگار و کارآمد شکست خواهند خورد.

چت بات ها به خودکارسازی کسب و کار شما و کاهش حجم کاری شما کمک می کنند. آنها به ناچار اجازه می دهند کسب و کار شما شکوفا شود. ربات‌های چت تضمین می‌کنند که تا زمانی که مشتری بالقوه شما با تیم فروش شما تعامل داشته باشد، اکثر سوالات خود را حل کرده است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای، خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. برای رتبه اول گوگل شدن بهترین کار این است که خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ انجام دهید.


← برای اطلاع بیشتر از خدمات دیجیتال مارکتینگ دارکوب می توانید مقاله خدمات دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید →


نتیجه

دیجیتال مارکتینگ یک رشته گسترده است. شما باید بازاریابی دیجیتال را جزء به جزء در استراتژی خود ادغام کنید. اگر بودجه تبلیغاتی ندارید، می توانید با محتوای ارگانیک، سئو و رسانه های اجتماعی شروع کنید.

یا اگر به دنبال نتایج سریع هستید و مایل به خرج کردن پول زیادی هستید، تبلیغات دیجیتال کانال اصلی شماست. اگر قبلاً بازاریابی دیجیتالی را اجرا کرده اید، بیابید که چگونه می توانید استراتژی فعلی خود را بهبود بخشید. این همه به نیازهای شما، منابع و بودجه شما بستگی دارد.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز