چرا بعضی از سئوکارها غیراخلاقی عمل میکنند؟

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

اکثر شرکتهای سئوکار برای یه سری فعالیتهای ظاهری از مشتریهاشون پول میگیرن و بعد برای بهینه سازی موتور جستجوی سایت هم به طور جدا ماهیانه دریافت میکنند. در حالی که به جز گزارش ترافیک طبیعی یا صفحه نتایج جستجوی گوگل، در مورد کارهای انجام شده یا کارهایی که دارن انجام میدن حتی یه توضیح هم به مشتری نمیدن.
وجود همچین گزارشهایی خیلی مهمه اما این هم از زرنگی شرکتهای سئوکاره دیگه. بد از اون اینه که بعضی از شرکتها همه کارها رو به دست شرکتها یا افرادی خارج از مجموعه خودشون میسپرن و خودشون به طور مستقیم هیچ کنترلی روی روند کار ندارند.

 

ما معتقدیم که...

ما تو دارکوب این کارو غیر اخلاقی میدونیم که برای دو مورد بخواهیم از مشتری پولی دریافت کنیم:
1- اونچه که ربطی به وظایف و کارهای ما نداره
2- اونچه که در راستای اهداف تجاری مشتری نیست
انقلاب بازاریابی دیجیتال برای شفافیت بیشتر در تعیین برگشت سرمایه اتفاق افتاد اما برگشت سرمایه تو حوزه جستجوی طبیعی یه چیز مخفیه و واضح نیست. بعضی وقتها یه سایتهایی فقط بخاطر یه تغییری که گوگل از روی هوا اعمال میکنه کلی ترافیک میگیرن، یه وقتهایی هم با وجود اینکه همه کارها درست انجام شده ترافیک از دست میدن. رتبه گرفتن برای یه عبارت جستجو هم تقریبا همیجوریه و اگه شما برای یه عبارتی رتبه خوبی بگیرید، نمیشه گفت حتما فروشتون هم بالا میره. خیلی از شرکتهای سئوکار هستن که فقط روی صندلیشون لم میدن و از تغییرات غافلند و فقط از مشتری پول میگیرند و بردهاشونو به پای خودشون حساب میکنند اما وقتی شکست میخورن تقصیرها رو میندازن گردن گوگل. تو دارکوب ما هم به اندازه مشتریهامون دوست داریم ببریم. بخاطر همین هم برای مشتریهامون بررسی های فنی از سایتهاشون مینویسیم یا برای مشتریهایی که تازه میخوان سایتشونو راه اندازی کنند یه شالوده مناسب میسازیم.

ساده و قابل اندازه گیری، سئوی کلاه سفید

سئوی فنی درون-صفحه بحث مهمیه اما وقتی میتونید این کارو انجام بدید که شالوده سایتتونو درست کرده باشید. باید این کارهارو هر 6 ماه تا یک سال بازبینی کنید و اگه الگوریتم گوگل بروزرسانی شد هم دوباره باید با توجه به نکات جدید که گوگل تو الگوریتمش اضافه کرده به سایتتون نگاهی بندازید. وقتی این کارها رو انجام بدید دیگه کارهای سئوتون میفته رو غلتک و روش بازاریابی محتوای سایتتون هم مشخص میشه. باید کارتونو با یه برنامه بازاریابی قوی شروع کنید که دیگه زیاد وابسته و اسیرِ به بروزرسانی های گوگل نباشید.

روش ما

به نظر ما برای اینکه سئو درست انجام بشه باید 5 مرحله رو انجام داد:

سئوی فنی

شامل اطمینان از بهینه بودن عناوین و متاها، اینکه روبات گوگل میتونه سایتتونو بخزه و صفحاتتونو فهرست کنه، گذاشتن تگ rel=canonical در قسمتهای مناسب و غیره.

سئوی درون-صفحه

شامل بررسی محتوای کنونی سایت برای اینکه استراتژی محتوا رو تعیین کنیم. مثلا اگه میخواهید برای یه عبارت خاصی رتبه بگیرید باید ببینید آیا صفحه ای مرتبط با اون عبارت روی سایتتون دارید؟ آیا فهرستبندی های محلی هم برای کسب و کار شما اهمیت دارند؟ آیا در سطح ملی میخواهیم کار کنیم؟ حتی شاید لازم باشه عناصر برون-صفحه سایت – مثل نقدها یا دایرکتوری ها- رو هم بررسی کنیم.

لینک سازی داخلی

دیگه دوره مزرعه های لینک کلاه سیاه گذشت. باید بر اساس فرصتهای شناخته شده یه استراتژی شفاف برای لینک سازی داخلی داشته باشیم و از دامنه های معتبر لینک بگیریم. برای این کار باید سایتهای مؤثر در حوزه کاری خودتون رو بشناسید و مستقیما باهاشون تماس بگیرید.

استراتژی محتوا

سئو برای بازاریابی محتوا یه کار دائمیه و باید به طور منظم برای سایتتون محتوای جدید تولید کنید. برای این کار به برنامه ریزی، توسعه، مدیریت، تولید و حکومت محتوا بر سایت نیاز دارید. میتونید از طریق وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی هم این کارو انجام بدید.

گزارش دهی

سئو دوی سرعتی نیست بلکه مثل دوی ماراتون میمونه. معمولا تو چند ماه اول نتایجش دیده نمیشه. وقتی به طور منظم از کارهایی که انجام دادید گزارش ارائه میدید میتونید میزان موفقیتتونو ارزیابی کنید و ببینید آیا نیاز هست منابع – مالی و انسانی - بیشتری برای سئو در نظر بگیرید یا نه. ما تو دارکوب تک تک این عناصر رو برای همه پروژه هامون رعایت میکنیم. بنابراین شما برای کاری که انجام شده پول میدید. در تمام مراحل شفافیت وجود داره و شما محدود به قرارداد نیستید و حداکثر انعطاف پذیری رو از ما خواهید دید. اگه شرکت سئوکارتون فقط اقدامات اولیه رو انجام داده و به طور منظم برای تیم شما پیشنهاد برای محتوا یا لینک داخلی نمیفرسته باید ببینید در برابر این مبلغی که ماهیانه دارید پرداخت میکنید دقیقا چه خدماتی دریافت میکنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز