آموزشگاه طراحی سایت در تهران

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2576

5/5 - (1 امتیاز)

ما اغلب آموزش را تنها منبع دانش و مهارت می دانیم و اینگونه یاد گرفته ایم که برای انجام یک کار خوب بایستی به مدرسه برویم و فعالیت هایی از این قبیل داشته باشیم. اما مدارس نیز به نوعی یک کسب و کار و تجارت به حساب می آیند چرا که برای دریافت سرویس بایستی مبلغی را پرداخت کنید. برای عملکرد بهتر، این مدارس بایستی در میان مشتریان بالقوه مطالبی ارائه دهند و یا این مطالب را تقویت و تبلیغ کنند و بهترین مکان برای انجام این تغییرات در حال حاضر اینترنت می باشد. اینترنت می تواند بستری هم برای تبلیغات و هم آموزش باشد. امروزه یک راه دیگر یادگیری از طریق اینترنت یا همان آموزش مجازی است. نقش وب سایت ها در اینگونه موارد خیلی بیشتر و پر رنگ تر از قبل می شود. بنابراین بدون یک وب سایت شما نمی توانید یک کار عالی ارائه دهید و یکی از عناصر اساسی در راه اندازی وب سایت که بایستی به آن توجه شود طراحی است. اگرچه هر دو روش آموزش مزایا و معایب خود را دارند اما امروزه آموزش از طریق اینترنت بسیار جای خود را میان جوانان باز کرده است.

برای ارائه یک کار خوب راه اندازی یک وب سایت بسیار اهمیت دارد و بایستی به همه عناصر توجه شود. در این مورد ارائه یک تصویر خوب نیمی از کار است. با این حال این طراحی نه تنها در مورد ظاهر بلکه در مورد احساس و تجربه کلی کاربر است. انعطاف پذیری در زمان و مکان از مزایای آموزش مجازی است. چرا که دانشجویان از هر جایی و در هر زمانی فقط با اتصال به اینترنت می توانند به مباحث آموزشی بپردازند.

سایت های آموزشی توسط افراد مختلفی از قبیل دانشجویان آینده، دانشجویان حال حاضر، اساتید، والدین، افراد جویای کار و آنهایی که می خواهند یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنند استفاده می شود. اینکه بگوییم مخاطبان اصلی این هدف چه کسانی هستند سخت است. اما توجه به برخی از ویژگی های یک سایت آموزشی می تواند کاربران را به سمت انتخاب یک آموزشگاه خوب سوق دهد. اگرچه آموزش مجازی بسیار پر رونق شده است اما آموزشگاه ها نیز جایگاه ویژه و خاص خود را میان دانشجویان دارند. به همین دلیل سعی کرده ایم در اینجا به طور مختصر به بررسی سایت های آموزشی خوب و در ادامه به ویژگی های یک آموزشگاه خوب بپردازیم.

سایت های آموزشی

در مورد سایت های آموزشی جزئیات زیادی وجود دارد که بایستی به آنها توجه کرد اما ما فقط به بعضی از آنها می پردازیم:

مختصر نویسی در اینجا دوست خوبی نیست

در چند سال اخیر حتما در مورد مختصر نویسی در سایت ها چیزهای زیادی شنیده اید. اما وقتی به دنبال اطلاعات خاصی هستید به داده های بیشتری نیاز دارید و از اینکه یک صفحه نیمه خالی یا اطلاعات خلاصه شده به 15 کلمه پیش رو داشته باشید خوشحال نخواهید شد. قطعا شما نمیخواهید فقط یک تصویر ببینید و یا یک پیشنهاد هم اکنون به ما بپیوندید، دریافت کنید.

آنچه شما می خواهید توضیحات مفصل، داده ها و برنامه ها و مشاغل بالقوه است. این چیزی است که در واقع صاحبان مشاغل می توانند به مشتریان بالقوه بفروشند. پس اجازه دهید کاربران به هر نوع اطلاعاتی که می خواهند دسترسی داشته باشند تا در تصمیم گیری درست به آنها کمک شود.

بهتر است اطلاعات را دسته بندی و سازمان دهی کنید. طراحی وب سایتی خوب است که اطلاعات به راحتی قابل دسترسی باشند. اگر موسسه ای بتواند این طبقه بندی اطلاعات را برای موسسه خود پیاده سازی کند کاربران می توانند اطمینان حاصل کنند که این روند در تمام مراحل کاری نیز رعایت می شود.

اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل کاری از صفحه اصلی قابل دسترسی است. اگر چه این کار آسان به نظر می رسد اما سازمان دهی اطلاعات برای سازمان های بزرگ کار دشواری است. در این مورد نه تنها طراح وب سایت درگیر می شود بلکه شخصی مطلع از تمام داده ها نیز باید در طبقه بندی اطلاعات کمک کند. همچنین شما بایستی تمام اطلاعاتی که کاربران نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید.

از ویدئوهایی با اطلاعات واقعی استفاده کنید

بسیاری از افراد مفاد تصویری را به متون سنتی ترجیح می دهند. اگرچه برخی از اطلاعات به صورت تصویری قابل ارائه هستند اما نبایستی مفاد متنی به طور کامل از وب سایت حذف شوند. به جای صفحات متنی یک ویدئو با تمام جزئیات تهیه کنید و مطمئن شوید که مردم می فهمند چه چیزی را در آنجا پیدا خواهند کرد. گزینه دانلود بروشور با اطلاعات متنی را حتما در صفحه وب خود جای دهید زیرا برخی از افراد گزینه های متنی را ترجیح می دهند.

چیزهایی که در یک فیلم کوتاه میتوان نشان داد:

  • تور پردیس
  • ارائه برنامه
  • جزئیات دریافت مدرک
  • شرح دوره
  • تجارب دانشجویی
  • کتابخانه

…..

همچنین ویدئو ها می توانند برای محتوای عاطفی عالی باشند. به عنوان مثال یک ویدئو کوتاه از محیط کلاس می تواند بسیار موثر باشد. همچنین تهیه سناریو های مختلف مفید است.

منعطف نگه داشتن وب

برنامه های مورد نیاز یا اتفاقات به سرعت تغییر می کنند و وب سایت شما بایستی برای هر نوع تغییری آماده باشد. بهترین روش آموزش ارائه چندین روش مختلف می باشد تا برای مخاطبین خسته کننده نباشد. این بدان معناست که آزمایش ها و بهینه سازی زیادی بایستی انجام شود تا موثرترین شیوه آموزش یافت شود.

این مسائل برای طراحی هر نوع سایتی صدق می کند. اگرچه روند کار به سرعت تغییر می کند اما مخاطبین بایستی به طور مداوم درگیر باشند.

وب سایتی برای همه بسازید

این بدان معناست که مثلا اگر کاربران خارجی دارید محتوای وب سایت خود را به دو زبان محلی و انگلیسی ارائه دهید تا برای همگان قابل درک باشد. آموزشگاه شرکت دارکوب با داشتن ویژگی های قید شده جزو بهترین آموزشگاه های طراحی وب در تهران می باشد.

برخی ویژگی های مهم که یک آموزشگاه طراحی وب خوب بایستی داشته باشد

انتخاب یک آموزشگاه وب سایت هنگامی که می خواهید طرح های خوبی داشته باشید بسیار دشوار است. بدون شک آموزشگاه های زیادی وجود دارد اما برای یک انتخاب مناسب به برخی تلاش ها نیاز است.

کاملا بدیهی است که شما همیشه به دنبال چنین آموزشگاهی خواهید بود که نیاز های شما را به درستی درک کند و بتواند آموزش خوبی را برای شما رقم بزند. آموزشگاه های زیادی وجود دارند که ممکن این خدمات را بدهند اما شما بایستی بهترین آنها را انتخاب کنید.

اما سوال اینست که چگونه می توان بهترین آموزشگاه را پیدا و انتخاب کرد؟

در زیر ویژگی هایی که یک آموزشگاه خوب بایستی داشته باشد ارائه شده است:

تجربه

این مهمترین ویژگی است که یک آموزشگاه بایستی داشته باشد. یک آموزشگاه با تجربه به راه های دستیابی به طراحی موفق آشناست و می داند چگونه اشتاباهات احتمالی را رفع کند و یک طراحی خوب ارائه دهد. شما نبایستی آموزش خود را به دست آموزشگاه های بی تجربه بسپارید.

انواع خدمات

انتظار می رود آموزشگاهی که دارای خدمات گسترده ای است بیشترین استفاده را از ابزار ها و روش های طراحی وب داشته باشد. آموزشگاهی که در زمینه توسعه منبع باز تخصص دارد، سیستم مدیریت محتوا بسیار حرفه ای دارد و یک آموزشگاه بسیار حرفه ای محسوب می شود. اما قبل از استفاده از خدمات آن نمونه کارها را ببینید.

طراحی سئو را می فهمد

ضمن  طراحی و توسعه وب سایت لازم است آموزشگاه اجزای سئو را نیز ادغام کند و آموزش دهد. بنابراین یک آموزشگاه طراحی سایت بایستی طراحی سئو را نیز بداند. شما بایستی آموزشگاهی را انتخاب کنید که دانش کافی در زمینه سئو داشته باشد.

دانش در زمینه ویژگی های طراحی

بارگیری سریع، اعتبار سنجی کد، رنگ و سبک مناسب از ویژگی های مهم یک آموزشگاه طراحی سایت خوب است. شما بایستی به طراحی های قبلی این آموزشگاه توجه داشته باشید. این به شما در شناخت نحوه عملکرد آموزشگاه مورد نظرتان کمک می کند.

رابطه با کاربر

آموزشگاهی که با کاربران خود رابطه خوبی دارد می تواند یک آموزشگاه خوب تلقی شود. یک آموزشگاه خوب بایستی در قبال کاربران خود متعهد باشد.

اگرچه آموزشگاه های طراحی سایت و همچنین سایت های آموزشی زیادی در سرتاسر کشورعزیزمان وجود دارد، اما آموزشگاه شرکت دارکوب از بهترین و معتبرین آموزشگاه ها در تهران می باشد. این آموزشگاه با ارائه بهترین و بیشترین خدمات چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری و سابقه کار طولانی درآموزش و طراحی سایت و برخورداری از محیطی مناسب برای آموزش و همچنین اساتید حرفه ای و متخصص در این زمینه پاسخگوی هر نوع مسئله و پیشرو در زمینه آموزش طراحی وب است. همچنین این موسسه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای کشور راهی عالی برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کسب و کار ایجاد کرده است. همانطور که می دانید مدرک فنی و حرفه ای چه در داخل کشورمان و چه در کشورهای دیگر بسیار معتبر و از مزایای فراوانی برخوردار است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز