بهبود سئو و کانال های بازاریابی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4121

5/5 - (1 امتیاز)

برای بیشتر مشاغل کوچک، سئو یکی از بهترین کانال های بازاریابی برای بازگشت سرمایه می باشد. به همین دلیل بسیاری از SMB ها کل بودجه ی خود را بر روی بر روی تاکتیک های سئو سرمایه گذاری می کنند.

فعالیت هایی که می توانند باعث جستجوی برند شما شوند

واضح ترین کانال هایی که می توانند جستجوی برند شما را افزایش دهند، تلویزیون، رادیو، بیلبوردها، ایمیل زدن به طور مستقیم و …است. اما این کانال های بازاریابی یک مشکل کوچک دارند و آن اینست که این کانال ها برای بسیاری از مشاغل کوچک در دسترس نیستند. برخی از کانال های جایگزین عبارتند از:

  1. بازاریابی مجدد

نشان دادن تبلیغات به کاربرانی که در وب سایت شما هستند یکی از راه های کم هزینه و عالی برای در خاطر نگه داشتن برند خود در اذهان کاربران و مشتریان می باشد.

  1. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

یک شکل دیگر از تبلیغات، استفاده از رسانه های اجتماعی است. با استفاده از این کانال می توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان بی شماری بگذارید.

با بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی و به اشتراک گذاری لینک وب سایت خود در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی و هدایت کاربران به محتوای وب سایت خود، می توانید ترافیک و نرخ تبدیل وب سایت خود را ارتقاء دهید.

همچنین شما می توانید وب سایت خود را به پلت فرم های مختلف رسانه های اجتماعی لینک دهید و مردم را نسبت به برند خود آگاه کنید. این موضوع می تواند یک مزیت عالی برای کمپین سئوی شما باشد.

  1. بازاریابی از طریق ارسال ایمیل

ارسال ایمیل هنوز یکی از راه های جلب مشتری کم هزینه می باشد. حتی اگر مشتریان شما از برند و خدمات و محصولات شما آگاهی داشته باشند، ارسال ایمیل می تواند آنها را هر چه بیشتر درگیر و جذب کند. هر چه افراد در مورد نام برند تجاری شما بیشتر صحبت کنند، جستجو برند شما بیشتر خواهد شد.

ROI برای ارسال ایمیل برابر با 4400 درصد است. این بدان معناست که به ازای هر یک دلار که برای کمپین بازاریابی از طریق ایمیل خرج می کنید، 44 دلار سود کسب می کنید.

اما چه چیزی باعث می شود که بازاریابی از طریق ایمیل یک شریک بزرگ برای سئو باشد؟

هنگامی که شما برای وب سایت خود محتوای سئو را تهیه می کنید، هر چه بیشتر مردم آن را مشاهده کنند بیشتر جذب وب سایت شما می شوند و وب سایت شما محبوبیت بیشتری را بین مردم به دست می آورد. یک راه عالی برای جذب بیشتر افراد به وب سایت خود، ارسال لینک وب سایت از کانال ارسال ایمیل می باشد.

این پیوند ها نه تنها می تواند گیرندگان ایمیل را به وب سایت شما هدایت کند، بلکه می تواند به افزایش ترافیک و تبدیل که هدف اولیه ی سئو می باشد، نیز کمک کند.

  1. صحبت کردن

با صحبت کردن در مورد نام تجاری خود در سمینار ها و جلسات می توانید افراد را هر چه بیشتر با نام تجاری و برند خود آشنا سازید و توجه آنها را به برند خود جلب نمایید.

هر چه مشاغل کوچک بیشتر پیشرفت می کنند و در کانال های بازاریابی بیشتری سرمایه گذاری می کنند، می توانند به راه های تبلیغاتی جدیدی برای جستجوی برند خود نگاه کنند:

  • تبلیغات تلویزیونی

از آنجا که بیشتر افراد بخش زیادی از وقت خود را به تماشای تلویزیون و یا گشت و گذار در وب سایت ها می گذرانند، تبلیغات تلویزیونی می تواند آنها را به وب سایت تجاری شما هدایت کند.

  • بیلبورد ها و ارسال ایمیل به طور مستقیم

اگرچه اینها راه های تبلیغاتی آفلاین هستند، شما با ارائه ی تشویقی هایی که جزئیات بیشتر آن در صفحه ی اصلی وب سایتتان توضیح داده می شود، می توانید کاربران زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و جستجوی برند خود را افزایش دهید.

  • رادیو

مانند تلویزیون و ارسال ایمیل، تبلیغات رادیویی نیز می تواند به کاربرانتان انگیزه ی دیدن از وب سایتتان را بدهد.

سئو می تواند با هر بازاریابی دیجیتالی همراه شود. این موضوع می تواند به نفع شما باشد تا با استفاده از راه های مختلف بازاریابی آنلاین هر چه بیشتر نام تجاری شما جستجو شود و کاربران بیشتری به سمت وب سایت شما هدایت شوند.

  • سئو و PPC

سئو و پرداخت به ازای هر کلیک یا همان PPC یک جفت بسیار قوی در دنیای بازاریابی دیجیتال هستند. آنها می توانند بسیار خوب با یکدیگر کار کنند و به شما کمک کنند تا نام برندتان در صفحات برتر نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر ظاهر شود.

اگر در حال حاضر برای یکی از کلمات کلیدی مورد نظر خود دارای یک نقطه ی ارگانیک برتر هستید، می توانید با قرار دادن پیشنهاد تبلیغات پرداختی در نتایج جستجو، این میزان را به دو برابر برسانید. این بدان معناست که شما برای جذب مردم به وب سایت خود و افزایش نرخ تبدیل دو برابر شانس دارید.

PPC این امکان را به شما می دهد تا تبلیغات را برای یک کلمه ی کلیدی خاص در نظر بگیرید. شما بایستی همانطور که برای کلمات کلیدی محتوای وب سایت خود تحقیق می کنید برای کلمه ی کلیدی که می خواهید از آن در PPC استفاده کنید، تحقیقاتی نیز انجام دهید. دلیل دیگری که این دو استراتژی با هم خوب کار می کنند اینست که می توانید برای هر دو کمپین از لیست کلمات کلیدی یکسان استفاده کنید.

یک نکته را به خاطر بسپارید. احتمالاً رقبای شما برای تبلیغات هزینه ای نیز سرمایه گذاری می کنند. بنابراین برای اینکه در صفحه ی برتر نتایج جستجو قرار بگیرید بایستی بیشترین نتیجه ی جستجو را در موتور های جستجوگر داشته باشید. اگر بتوانید در این رقابت پیروز شوید، آگهی شما در نتایج بالاتر از نتایج ارگانیک ظاهر می شود.

  • سئو و طراحی وب سایت

اگرچه مردم به رابطه ی سئو و طراحی وب سایت فکر نمی کنند، اما یک رابطه ی قوی بین این دو برقرار می باشد.

کار گوگل ارائه ی بهترین نتایج به کاربران است. به همین دلیل الگوریتم رتبه بندی آن بسیار پیچیده است. الگوریتم های رتبه بندی گوگل می خواهند اطمینان حاصل کنند که صفحات رتبه بندی شده ی آنها فقط اطلاعات سودمند ارائه نمی دهند، بلکه وب سایتی را ارائه می دهند که قابل مشاهده و بازدید از آن لذت بخش است.

به همین دلیل طراحی سایت مهم است. کاربران در وب سایتی که بد طراحی شده نمی توانند مدت زمان زیادی بمانند. این سیگنال های بد می تواند باعث شود تا گوگل اینگونه وب سایت ها را از رتبه های بالاتر حذف کند. به همین دلیل یک طراحی وب عالی یک سیگنال خوب برای سئو است. برای اینکه در نتایج موتور های جستجوگر خوب ظاهر شوید بایستی از طراحی وب خوبی برخوردار باشید.

خلاصه

مخاطبان هدف شما خود را به یک کانال بازاریابی محدود نمی کنند. بنابراین شما هم نباید تجارت خود را به یک کانال محدود کنید. سئو تنها بخشی از سیستم بازاریابی است. سرمایه گذاری در کانال های مختلف بازاریابی می تواند به افزایش جستجوی برند و بهبود سئوی وب سایت شما کمک کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز