بهترین سایت های فریلنسری جهت کسب درآمد دلاری برای طراحان وب سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14457

5/5 - (6 امتیاز)
پروژه طراحی سایت

بهترین سایت های فریلنسری جهت کسب درآمد دلاری برای طراحان وب سایت

این روز ها طراحی وب سایت رواج زیادی پیدا کرده است. از همین رو تقاضای کار برای طراحان وب سایت هم زیاد شده است. طراحان وب سایت علاوه بر فرصت های کسب و کار استخدامی، خودشان نیز می توانند پروژه طراحی سایت بگیرند و به صورت فریلنسری یا دورکاری کار کنند. فرصت کسب درآمد دلاری با گرفتن پروژه طراحی سایت از وبسایت های فریلنسرینگ خارجی برای طراحان وب سایت یکی از جذابیت های این شغل است که باعث شده خیلی از افراد بخواهند در این زمینه فعالیت کنند.

طراح وب سایت کیست؟

طراح وب سایت متخصصی است که ظاهر یک وب سایت را طراحی می کند. طراح وب سایت عناصر مختلف یک وب سایت را می سازد. طراح وب سایت گرافیک، رنگ، طرح و جنبه های ظاهری یک وب سایت را ایجاد می کند. طراح وب سایت هم باید دانش فنی داشته باشد و هم خلاقیت تا بتواند وب سایتی زیبا و در عین حال کاربردی طراحی کند.

چطور می توان از طراحی سایت درآمد دلاری به دست آورد؟

شرکت ها و افراد زیادی هستند که برای انجام طراحی سایت متخصص و طراح وب سایت دورکار استخدام می کنند. برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت باید از وب سایت های خارجی که طراحی سایت برون سپاری می کنند، پروژه بگیرید. در واقع به نوعی بایستی به صورت فریلنسری کار کنید. شما با ثبت نام در این وب سایت می توانید با شرکت ها و افرادی که به دنبال طراح وب سایت دورکار هستند قرار داد ببندید و درآمد دلاری داشته باشید. برای اینکه در گرفتن پروژه از وب سایت های فریلنسری موفق باشید باید مهارت خوبی در زمینه طراحی وب سایت داشته باشید. زیرا کارفرمایان می خواهند بهترین افراد را برای پروژه های طراحی وب سایت خود استخدام کنند. تسلط کافی به مهارت های طراحی سایت و زبان انگلیسی شما را قادر می سازد از وب سایت های خارجی پروژه بگیرید و درآمد دلاری داشته باشید. کسب درآمد دلاری شاید برای هر کسب و کاری امکان پذیر نباشد. اما طراحی وب سایت از جمله مشاغلی است که براحتی می توان درآمد دلاری داشت.

فریلنسری بهتر است یا کارمندی؟

اگر در طراحی سایت مهارت دارید هم می توانید به عنوان کارمند در یک شرکت یا سازمان فعالیت کنید و هم می توانید خودتان به عنوان فریلنسر پروژه بگرید. فریلنسر کسی است که به سازمان و شرکت خاصی وابسته نیست و خودش به طور مستقل پروژه طراحی سایت می گیرد و با مشتری قرارداد می بندد. یک طراح وب سایت حرفه ای می تواند هم کارمند باشد و هم فریلنسر و به راحتی این دو مسئولیت کاری را هندل کند.

فریلنسری چه مزایای دارد؟

وقتی شما به عنوان فریلنسر کار می کنید خودتان رئیس خودتان هستید. در هر ساعتی از شبانه روز می توانید بر روی پروژه طراحی سایتتان کار کنید و لازم نیست از قواعد خاصی پیروی کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب فریلنسری این است که تمام درآمدی که به دست می آورید برای خودتان است. شما با ایجاد یک رزومه کاری و بارگذاری نمونه کار های خود در وب سایت های فریلنسری می توانید از افراد و شرکت های مختلف پروژه طراحی سایت بگیرید.

کارمندی

طراحان وب سایت علاوه بر فریلنسری فرصت استخدام در شرکت ها و کسب درآمد از این روش را نیز دارند. یک پروژه طراحی وب در شرکت طراحی سایت معمولاً به صورت تیمی انجام می شود. شما موظف هستید هر مسئولیتی که در پروژه طراحی سایت به شما واگذار می شود تا انتها انجام دهید. حجم کاری معمولاً در کارمندی کمتر است اما شما موظف هستید در زمان مشخصی در شرکتی که استخدام شده اید حضور داشته باشید.

تفاوت دورکاری با فریلنسرینگ چیست؟

گسترش اینترنت روابط کاری افراد و سازمان ها را تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از طراحان وب به صورت دورکاری یا فریلنسری کسب درآمد می کنند. اما فریلنسرینگ با دورکاری تفاوت هایی دارد. فریلنسر کسی است که برای خودش کار می کند اما دورکار در استخدام یک شرکت یا شخص است. کار کردن به صورت دورکاری برخی مزایای فریلنسرینگ را نیز دارد. مثلاً اینکه در دور کاری حجم کار کمتر است. دورکاری مثل یک کار ثابت و حضوری است فقط تنها تفاوتی که با کار حضوری دارد این است که کار از جای دیگری مانند منزل شخص یا جایی خارج از شرکت انجام می شود. دورکاری می تواند به صورت تمام وقت یا پاره وقت باشد.

بهترین وب سایت های فریلنسری کدام است؟

وب سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی زیادی در حال فعالیت هستند. وب سایت های فریلنسری برای انجام کار های مختلف طراحی سایت مانند تولید محتوا، سئو، طراحی سایت و … دورکار استخدام می کنند. وب سایت freelance، fivver و …. برخی از وب سایت های خارجی فریلنسرینگ هستند. هر کدام از وب سایت های فریلنسرینگ داخلی و خارجی شرایط خودشان را دارند. برای اینکه بهترین وب سایت های فریلنسرینگ را انتخاب کنید بهتر است پیش از گرفتن پروژه شرایط آنها را بخوانید و مناسب ترین آنها با اهداف خودتان را انتخاب کنید.

وبسایت های فریلنسری خارجی

وب سایت های فریلنسری خارجی زیادی در حال فعالیت هستند. مانند:

وبسایت freelacer.com

وبسایت freelacer یکی از پر مخاطب ترین وبسایت های فریلنسری کشور استرالیاست. فریلنسر ها و کارفرمایان زیادی از طریق این درگاه کار می کنند. سایت فریلنسر 10% کارمزد می گیرد. امکان عضویت ماهانه در این وبسایت نیز وجود دارد.

Fivver

فریلنسر ها در زمینه های بازاریابی دیجیتالی، تولید محتوا، ادیت فیلم، برنامه نویسی و …. در این سایت فعالیت دارند. یکی از ویژگی های وبسایت fivver این است که به کاربران آموزش رایگان می دهد تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند. fivver امکان جستجوی پیشرفته دارد. کاربران با کلمات کلیدی مختلف می توانند سرچ کنند و پروژه بگیرند. سایت fivver برای IP های ایران بسته است و کاربران ایرانی برای استفاده از این وبسایت باید با vpn کانکت شوند. ثبت نام در سایت fivver رایگان است. اما حق کمسیون بالاست و مدت زمان پرداخت طولانی است.

Iwriter

Iwriter یک وبسایت فریلنسری دیگر است که کاربران زیادی دارد. این وبسایت بیشتر برای تولید محتوا کار ها و نویسنده ها کاربرد دارد.

سایت های فریلنسری ایرانی

در ایران نیز وبسایت های فریلنسری زیادی هستند که کاربران زیادی در آنها فعالیت دارند.

پونیشا

پونیشا یک وبسایت فریلنسری ایرانی است. فریلنسر ها در زمینه های مختلف مانند طراحی گرافیک، برنامه نویسی وب و …. می توانند از این وبسایت پروژه بگیرند. پونیشا 240 هزار پروژه موفق داشته است. ثبت نام در وبسایت پونیشا رایگان است اما شاید لازم باشد برای استفاده از برخی از امکانات سایت هزینه پرداخت کنید. 10% از درآمد فریلنسر ها به وبسایت پونیشا تعلق می گیرد. استفاده از وبسایت پونیشا برای کاربران راحت است.

کارلنسر

کارلنسر یکی دیگر از وبسایت های فریلنسری در ایران است. فریلنسر ها در زمینه های مختلفی مانند تولید محتوا، طراحی گرافیکی و … می توانند از این وبسایت پروژه بگیرند. ثبت نام در کارلنسر رایگان است و کارفرما ها لازم نیست حق کمسیون پرداخت کنند. فریلنسر ها می توانند یک پرداخت اولیه بعد از پذیرش پروژه از سوی کارفرما داشته باشند و مابقی حق الزحمه خود را در پایان پروژه بگیرند. کارفرمایان و فریلنسر ها از طریق چت سایت می توانند یا یکدیگر گفتگو کنند.

انجام میدم

انجام میدم یک وبسایت فریلنسری ایرانی است که بیش از 230 هزار پروژه در ان ثبت شده است. برخی از زمینه های فعالیت انجام میدم برنامه نویسی، تبلیغات و … است.

چطور می توانم سفارش طراحی سایت بگیرم؟

علاوه بر ثبت نام در وب سایت های فریلنسری برای گرفتن سفارش طراحی سایت راه کار های دیگری نیز وجود دارد.

طراحی وب سایت شخصی

با طراحی وب سایت شخصی و یا ساخت یک نمونه کار برای یک شرکت می توانید میزان مهارت و کیفیت طراحی سایتتان را به دیگران نشان دهید. یک طراحی سایت رزومه ای انجام دهید و اطلاعات شخصی و کاری خودتان را در آن قرار دهید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

این روز ها افراد زیادی در شبکه های اجتماعی هستند. شما با فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … می توانید به حجم زیادی از کاربران دسترسی پیدا کنید و با بازاریابی محتوایی آنها را جذب کنید و سفارش طراحی سایت بگیرید.

بازاریابی سنتی

یک راه دیگر برای گرفتن سفارش طراحی سایت بازاریابی سنتی است. روش های بازاریابی سنتی مانند بازاریابی تلفنی، بازاریابی میان دوستان و اقوام، بازاریابی محیطی و … در جذب کاربر و سفارش پروژه طراحی سایت بسیار مؤثرند.

استفاده از وب سایت های تبلیغاتی

با تبلیغ در وب سایت های تبلیغاتی می توانید سفارش طراحی سایت بگیرید. دیوار و شیپور برخی از محبوب ترین وب سایت های تبلیغاتی در ایران هستند که مخاطب زیادی دارد.

آموزش طراحی سایت چگونه است؟

برای آموزش طراحی سایت پیش از هر کاری باید هدفتان از یادگیری طراحی وب سایت را مشخص کنید. با آموزش طراحی سایت حرفه ای می توانید وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید. در آموزش طراحی سایت حرفه ای بایستی برنامه نویسی هم یاد بگیرید. اگر می خواهید برای خودتان طراحی وب سایت انجام دهید مفاهیم خیلی پیشرفته آموزش طراحی سایت لازم نیست. آموزش طراحی سایت با سایت ساز ها متفاوت از آموزش طراحی سایت از طریق کدنویسی است. برای آموزش طراحی سایت می توانید یک وب سایت به صورت آزمایشی راه اندازی کنید و مطالبی که یاد می گیرید را تست کنید. بیس آموزش طراحی سایت آموزش html و css است. Html ساختار و بدنه طراحی سایت را می سازد و css برای استایل دهی وبسایت کاربری دارد. بعد از html  و css، اسکریپت ها، پایگاه داده و … و برای آموزش طراحی سایت حرفه ای زبان برنامه نویسی php آموزش داده می شود. آموزش طراحی سایت با استفاده از دوره های آموزشی بسیار سریعتر و جذابتر است. برای آموزش طراحی سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده ی دوره آموزش طراحی سایت به صورت حضوری و آنلاین می باشد. دانشجویان پس از به پایان رساندن دوره فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت دارکوب از علاقه مندان و طراحان وب سایت دعوت به همکاری می نماید.

آموزش سئو

مهمترین موضوع بعد از طراحی سایت، سئو سایت است. کار کردن بر روی سئو سایت باعث می شود تا دید طراحی وب سایت شما در موتور های جستجو بیشتر شود. سئو باعث بهبود دسترسی کاربران به طراحی وب سایت شما می شود. طراحی وب سایت های سئو شانس بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر صفحه نتایج موتور های جستجو دارند. آموزش سئو کمک می کند تا خودتان بتوانید بر روی سئو سایتتان کار کنید. با آموزش سئو پیشرفته همچنین می توانید به عنوان متخصص سئو وارد بازار کار شوید. آموزش سئو به معنای کسب یک مهارت و تخصص است. برای آموزش سئو بهتر است در کنار یک سئو کار حرفه ای باشید. برای آموزش سئو در صورت تمایل می توانید از دوره های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. استفاده از دوره های آموزش سئو این مزیت را دارد که شما را از حجم مطالب زیاد رهایی می دهد. علم سئو بسیار گسترده است. اگر بخواهید خودتان سئو را یاد بگیرید ممکن است کمی سردرگم شوید. با شرکت در دوره آموزش سئو مطالب را به صورت دسته بندی دریافت خواهید کرد. آموزشگاه دارکوب زیر مجموعه شرکت دارکوب است. دانشجویان با شرکت در دوره آموزش سئو فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند. شعبه های مختلف شرکت دارکوب از علاقه مندان و متخصصین سئو دعوت به همکاری می نماید.

طراحی وب سایت ارزان چه مزیتی دارد و چگونه انجام می شود؟

با طراحی وب سایت ارزان می توانید بازار هدف کسب و کار خود را افزایش دهید. با طراحی وب سایت ارزان و قوی می توانید محصولات و خدمات خود را در سراسر دنیا معرفی کنید. طراحی وب سایت ارزان نیاز به سرمایه زیادی ندارد. برای کسانی که نمی خواهند برای طراحی وب سایت سرمایه گذاری زیادی کنند طراحی وب سایت ارزان بهترین راهکار است. با طراحی وب سایت ارزان می توانید کسب و کار آنلاین خود را خیلی سریع راه اندازی کنید و در هر ساعتی از شبانه روز فعالیت داشته باشید. با طراحی وب سایت ارزان می توانید مشتریان بالقوه زیادی به کسب و کار خود جذب کنید. طراحی وب سایت ارزان به دلیل اینکه از قالب های از پیش طراحی شده استفاده می کند خیلی سریع انجام می شود. طراحی وب سایت ارزان و در عین حال قدرتمند با وب سایت ساز هایی نظیر وردپرس امکان پذیر است. برای طراحی وب سایت ارزان و قوی در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت ارزان، سئو سایت، تبلیغ در گوگل و … برای صنایع مختلف می باشد.

چرا برای طراحی سایت به شرکت طراحی وب مراجعه کنم؟

اگر می خواهید طراحی وب سایت داشته باشید بهتر است به یک شرکت طراحی وب مراجعه کنید. شرکت طراحی وب گستره ی وسیعی از خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد. شرکت طراحی وب با داشتن کارمندان مجرب و منابع بروز و پیشرفته می تواند بهترین کیفیت طراحی سایت را ارائه دهد. شرکت طراحی وب پروژه طراحی سایت شما را خیلی سریع و در عین حال خیلی با کیفیت انجام می دهد. با ثبت سفارش طراحی سایت خود در یک شرکت طراحی سایت معتبر می توانید آسوده خاطر باشید که بهترین طراحی سایت را دریافت خواهید کرد. زیرا یک شرکت طراحی سایت برای انجام هر قسمت از طراحی سایت تیم و متخصص دارد.

بهترین شرکت طراحی وب کدام است؟

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت طراحی وب را استخدام کنید برخی موارد را در نظر بگیرید.

سابقه طولانی و خوب

سابقه طولانی و خوب یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در استخدام بهترین شرکت طراحی وب باید در نظر بگیرید. وقتی یک شرکت طراحی وب سابقه طولانی و خوبی دارد به این معناست که معتبر است.

تعهد

بهترین شرکت طراحی وب در موارد مختلف طراحی وب سایت مانند زمان تحویل پروژه، کیفیت اجرا، پشتیبانی و … متعهد است.

طراحی وب سایت سئو بیس

بهترین شرکت طراحی وب طراحی سایت سئو بیس انجام می دهد. اصول سئو فاکتور های زیادی دارد. رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت بسیار مهم است.

خلاصه

طراحی سایت از جمله مشاغلی است که امکان دورکاری، فریلنسری و کسب درآمد دلاری دارد. وب سایت های داخلی و خارجی زیادی هستند که برای انجام پروژه طراحی سایت دورکار استخدام می کنند. طراحان وب و سئوکار ها با ثبت نام در این وبسایت ها می توانند سفارش طراحی سایت بگیرند و کسب درآمد کنند. طراحان وب با ثبت نام در وبسایت های خارجی امکان کسب درآمد دلاری دارند. هر کدام از این وب سایت ها شرایط خودشان را دارند. برای پیدا کردن بهترین وب سایت های فریلنسرینگ باید شرایط هر کدام را بررسی کنید.

کسانی که به طراحی سایت و سئو سایت علاقه مند باشند براحتی با گذراندن دوره آموزش طراحی سایت و یا دوره آموزش سئو می توانند به یک متخصص تبدیل شده و وارد بازار کار شوند. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده ی دوره های مختلف آموزشی از جمله آموزش سئو، آموزش طراحی سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ و … می باشد. دانشجویان و علاقه مندان پس از گذراندن دوره های آموزشی فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند.

لینک منبع

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز