راهنمای درآمدزایی از وب سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3776

5/5 - (10 امتیاز)

اگر بدانید چگونه از هر وب سایتی درآمد کسب کنید، هر نوع وب سایتی می تواند سودآور باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است که فقط روی درآمدزایی متمرکز نباشید بلکه بیشتر روی کیفیت تمرکز کنید و با استفاده از تکنیک های درآمدزایی به سوددهی برسید. اگر به درستی سرمایه گذاری کنید، در طولانی مدت هزینه های شما بازمی گردد. روش های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید از وب سایت خود کسب درآمد کنید. همه ی این راه کارها فرصت درآمدزایی بیشتر و کسب سود بیشتر از طریق وب سایتتان را به شما می دهد.

  1. با شبکه های آگهی کسب درآمد کنید

این روش هنگامی کار می کند که شما دارای محتوای با کیفیت بالا و بهینه در صفحات وب سایت خود باشید. در این روش نیاز به وارد کردن دقیق کلمات کلیدی در متن نوشتاری می باشد و ممکن است گوگل تعیین کند که چه تبلیغاتی برای صفحه ی شما ارائه شود. تطبیق مبحث مقالات شما با هدف تبلیغات بسیار مهم است: تبلیغات متنی باید به افرادی که علاقه مند به محتوای شما هستند، اختصاص یابد. در غیر اینصورت آنها روی تبلیغات کلیک نخواهند کرد و این نمی تواند برای شما سودآور باشد.

استفاده از Google AdSense برای سایت هایی که بازدید کننده ی کمتر از 25 کیلو دارند، می تواند مناسب باشد.

  1. از وب سایت خود با بازاریابی وابسته سود کسب کنید

این کار عمدتاً به عنوان سیستمی عمل می کند که در آن سایت شما محصولی را در سایت دیگری ایجاد می کند. هر بازدید کننده ای که به وب سایت محصول ارسال می کنید، رصد می شود و برای هر خریدی که در وب سایت محصول انجام می شود، کمسیون دریافت می کنید. بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد از وب سایت یا وبلاگ ها می باشد. پیشنهاد می شود که با محصولی که به آن علاقه مند هستید، شروع کنید و سپس به بازدیدکنندگان وب سایت خود ایمیلی ارسال کنید. حق کمسیون این راهکار ممکن است 30% تا 70% قیمت محصول یا خدمات ارائه شده باشد.

  1. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

AdWords تبلیغاتی است که در بالای صفحات نتیجه ی جستجوی گوگل نشان داده می شود. AdSense برعکس است و به ناشران این امکان را می دهد که وارد شبکه ی گسترده ی گوگل شوند تا سایر تبلیغ کنندگان بتوانند تبلیغات را در وب سایت خود اجرا کنند. بهترین قسمت در مورد این سیستم ساده بودن همه چیز است. پس از ثبت نام، گوگل یک کد ساده را در وب سایت شما قرار می دهد که محتوای شما را شناسایی کند و سپس نمایش تبلیغات مرتبط را شروع می کند. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما در مورد حیوانات خانگی است، Google AdSense شروع به نشان دادن تبلیغات غذای حیوانات خانگی، آموزش سگ و … به بازدیدکنندگان خود می کند و هر بار کسی رو تبلیغ کلیک کند، شما حقوق دریافت می کنید و اگر ترافیک سایت شما به اندازه کافی زیاد باشد، می توانید در طی یک ماه چندین هزار دلار کسب درآمد کنید.

  1. فضای تبلیغ را بفروشید

فروش فضای تبلیغ در وب سایت شما تنها یک راه برای درآمدزایی در تبلیغات آنلاین است.

مورد دیگر اینست که به راحتی می توانید فضای تبلیغاتی خود را مستقیماً به شرکت هایی که به دنبال حمایت از بلاگ های مختلف هستند، بفروشید. برای هر مکان می توانید قیمتی در نظر بگیرید. به عنوان مثال تبلیغات بنر نوار کناری را می توانید X دلار در هر ماه در نظر بگیرید.

بسته به تعداد بازدیدکنندگان شما می توانید مقداری هزینه را دریافت کنید.

نکته ی خوب در مورد این روش اینست که اگر وب سایت شما به اندازه ی کافی از طریق منابع مختلف ترافیک دریافت کند، قیمت تبلیغ بنر ساده ی شما در ماه می تواند به حتی بالاتر از 5000 دلار هم برسد. نکته ی منفی اینست که اگر سایت شما به اندازه ی کافی بازدیدکننده نداشته باشد، نمی توان انتظار درآمد زیادی را داشت.

روش متداول دیگر هنگام فروش فضای تبلیغ به طور مستقیم از وب سایت شما، قیمت مستقیم ساده است. شما به سادگی قیمتی را تعیین می کنید ( بر اساس آنچه که فکر می کنید ارزش دارد ) و در ابتدای هر ماه پیش پرداخت می شوید. این قیمت گذاری نیز به طور کلی یک هزینه ی مسطح ساده است و مانند AdSense به هزینه ای برای هر کلیک مربوط نمی شود.

  1. کمک های مالی بازدیدکنندگان را بپذیرید

دریافت کمک های مالی یک طرفه راهی برای ثروتمند شدن نیست اما شما با دریافت این مبالغ می توانید هزینه های کوتاه مدت خود را تحت تأثیر قرار دهید.

  1. ایجاد لیست ایمیل

یک لیست ایمیل بسازید و هر زمان که وقتی پیدا می کنید آن را به خواندن نکات مربوط به رشد وبلاگ اختصاص دهید. مطمئناً شما در این مسیر با افراد مختلفی مواجه می شوید. اما هدف از این کار اینست که افرادی را که برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کنند را به باوفاترین افراد وب سایت تبدیل کنید.

مسلماً این یک استراتژی بلند مدت است و شما قطعاً یک شبه ثروتمند نخواهید شد. اما این یکی از بهترین روش های بلند مدت است که می تواند وب سایت شما را به یک وب سایت سودآور و پر درآمد تبدیل کند.

هرگز از ایجاد روابط با پیروان خود چشم پوشی نکنید. ارائه ی اطلاعات عالی با کمک های رایگان راهی مناسب برای شروع است. هرزنامه نگاری با افراد پیشنهادی ناخواسته یکی از سریع ترین راه ها برای سوء استفاده از اعتماد خواننده و خرابکاری اهداف بلند مدت شماست.

  1. ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک

این یکی از متداول ترین روش های کسب درآمد از وب سایت است. این به معنای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است که در آن کاربران بتوانند محصولاتی را که دوست دارند، بیابند و سفارش دهند. ایده ی فروشگاه الکترونیکی چیز جدیدی نیست. ولی موفق بودن شما بستگی زیادی به این دارد که بتوانید در بازار آنلاین، فروشگاه خود را از رقبایتان متمایز کنید. در این صورت می توانید به سود و درآمد زیادی برسید.

خلاصه

به یاد داشته باشید که گاهی ترکیب چند روش با هم و قالب بندی آنها در یک استراتژی می تواند سوددهی و درآمد مناسب را به همراه داشته باشد. استراتژی های مختلف را بررسی کنید و مناسب ترین آنها را برای خود انتخاب کنید تا شما را به سود و درآمدی که می خواهید، برساند.

در این مسیر هیچ بهترین و یا بدترینی وجود ندارد و هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. هر روش باید امتحان شود تا مناسب ترین انتخاب شود اما فراموش نکنید که هدف هر پروژه در درجه ی اول بایستی کمک به کاربران و ارائه ی مطالب خوب به جای تمرکز بر کسب درآمد و پول باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز