سئو در مازندران | سلمان شهر | متل قو

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11317

5/5 - (1 امتیاز)

سئو و بهینه سازی سایت یکی از مباحث مهم در دیجیتال مارکتینگ می باشد. در واقع باید گفت طراحی سایت و راه اندازی آن بدون سئو فایده ای برای کسب و کار های نوپا ندارد. این سئو است که باعث دیده شدن وب سایت ها و افزایش بازدیدکننده های وب سایت می شود.

بهینه سازی سایت و سئو لازمه دیجیتال مارکتینگ است. با اینکه اصلی ترین بستر برای بازاریابی اینترنتی سایت ها هستند اما بدون سئو، سایت ها نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند. لذا ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم دریافت خدمات سئو را همزمان با راه اندازی وب سایت آغاز نمایند.

سئو چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد سئو یکی از مباحث مهم در بازاریابی اینترنتی است و بسیاری از افراد با آن آشنایی نسبی دارند، با این حال باز هم بسیاری از افراد نمی دانند سئو چیست؟

SEO: Search Engine Optimizaiton به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در لیست نتایج گوگل و دیگر موتور های جست و جو در واقع مفهوم اصلی سئو است. سئو از فاکتور های مختلفی تشکیل شده است که انجام اغلب آنها بر روی سایت برای رسیدن به صفحه اول نتایج موتور های جستجو بسیار مهم و ضروری می باشد. باید بدانید که سئو صرفا یک فرایند یکباره نیست بلکه باید به صورت مداوم انجام شود.

سئو به طور کلی از سه بخش عمده تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها خود شامل موارد مختلفی می شوند:

سئو داخل صفحه تمامی فاکتور های بهینه سازی که داخل سایت انجام می گیرد را شامل می شود و از نمونه های مهم آن می توان به تولید محتوا، بهینه سازی عنوان ها، استفاده از کلمات کلیدی، لینک سازی داخلی، بهینه سازی عکس ها و فیلم ها، بهینه سازی url ها و …

بهیه سازی داخلی سایت باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود، چرا که انجام آنها مبتنی بر اصولی خاص است. همچنین این فاکتور ها مدام در حال تغییر هستند و ممکن است روشی که امروز باعث بهبود رتبه سایت شود بعد ها انجام آن تاثیر منفی بر رتبه سایت در گوگل داشته باشد.

اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی نموده اید، برای آنکه سریع تر در لیست نتایج گوگل نمایش داده شود، باید بهینه سازی سایت خود را به سرعت آغاز نمایید. ما در شرکت طراحی سایت دارکوب وب سایت ها را از ابتدای طراحی بر اساس اصول مهم و ابتدایی سئو تولید می کنیم.

سئو خارج سایت نیز مربوط به اصولی از بهینه سازی سایت است که فقط در بیرون سایت انجام می گیرد. این اصول اغلب شامل تبلیغات سایت و دیجیتال مارکتینگ هستند. فعالیت در شبکه ها اجتماعی، لینک سازی خارجی، بک لینک گذاری، تبلیغات در سایت ها و رسانه های اجتماعی و … از مواردی هستند که برای سئو خارجی انجام می شود.

در شرکت طراحی سایت دارکوب اصلی ترین روش بهینه سازی خارجی، بک لینک گذاری می باشد. بکلینک سازی اصول و قوانین مربوط به خود را دارد و انجام آن باید توسط سئو کار باشد. گاهی مواقع افراد به دلیل ندانستن این قوانین اقدام به بک لینک گذاری می کنند که نتیجه منفی بر سئو آنها دارد.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب، یافتن بهترین سایت ها،  تولید محتوای صحیح و کامل و … از مواردی هستند که در لینک سازی خارجی باید به آنها دقت شود.

سئو اگر به درستی انجام شود نه تنها باعث رسیدن به جایگاه اول گوگل می شود بلکه تجربه کاربری بهتری را در پی خواهد داشت. وقتی این دو اتفاق، رخ دهد بدون شک بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابند که در نتیجه به رشد کسب و کار و افزایش فروش کمک شایانی خواهد کرد.

یکی دیگر از روش های سئو، بهینه سازی فنی سایت می باشد. این بخش بندی برای سئو به صورت جداگانه معرفی نشده است و در واقع به برخی از روش های سئو داخلی سایت که مهم هستند اشاره دارد. این روش ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر رتبه سایت تاثیر می گذارند و از مهمترین آنها می توان به عناصر صفحه، پاسخ‌ های هدر HTTP، نقشه‌ های سایت XML، تغییر مسیر ها، داده‌ های متا و … اشاره کرد.

سئو فنی در واقع حصول اطمینان از مطابقت عناصر مهم سایت با الزامات فنی موتور جستجو می باشد. برخی از این فاکتور ها باید در زمان طراحی سایت بهینه سازی شوند و برخی دیگر بعد از طراحی. به همین دلیل توصیه می کنیم که طراحی سایت خود را به تیم های طراحی سایت دارکوب بسپارید، چرا که ما در تیم های خود علاوه بر طراح سایت، سئو کار نیز داریم تا بر رعایت اصول فنی سئو نظارت داشته باشد.

سئو مازندران

در سال های اخیر به دلیل اهمیت پیدا کردن کسب و کار های اینترنتی و لزوم آنلاین کردن تجارت ها، در بسیاری از شهر های ایران اغلب کسب و کار ها تصمیم به فعالیت آنلاین گرفته اند. یکی از این شهر ها که تقاضای زیادی برای دریافت خدمات طراحی سایت دارند، شهر مازندران است. لذا ما تصمیم گرفتیم یکی از شعب خود را در این شهر راه اندازی کنیم.

شعبه مازندران سلمان شهر محدوده متل قو دارکوب در آدرس: استان مازندران، مازندران، میدان متل قو، کوچه مسجد جامع، ساختمان اصغری، طبقه اول، واحد 4 واقع شده است. از این پس شما عزیزان می توانید در استان مازندران برای دریافت خدمات سئو و خدمات طراحی سایت به شعبه ما در این شهر مراجعه نمایید.

سئو سلمان شهر و سئو متل قو از تازه ترین خدمات شرکت طراحی وب سایت دارکوب می باشد که این خدمات زیر نظر شعبه اصلی شرکت دارکوب در تهران، ارائه می گردد. اگر صاحب کسب و کاری نوپا در استان مازندران هستید می توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت مازندران به ما مراجعه نمایید. کارشناسان و مشاوران ما در این استان می توانند شما را در رسیدن به اهداف تجاری تان یاری نمایند.

سئو و دیجتیال مارکتینگ

سئو بخش مهم و اساسی دیجیتال مارکتینگ است. کاربران اینترنت هر روز در حال افزایش هستند و از هر سن و سال با هر نوع دانشی را تشکیل می دهند، این افراد روزانه میلیون ها جستجو در گوگل را برای یافتن اطلاعاتی از قبیل قیمت کالا ها، یافتن کالایی خاص، یافتن آدرس مغازه ها و شرکت ها، مقایسه محصولات مختلف و … انجام می دهند. جستجو کاربران اصلی ترین منبع ترافیک دیجیتال برای برند ها و کسب و کار های مختلف است. اگر سایت شما در ابتدای نتایج قرار داشته باشد بدون شک این ترافیک روانه سایت شما می شود. اما اگر در صفحه اول نباشد تعداد بسیار زیادی از کاربران را از دست خواهید داد.

جستجو کاربران همچنین مکمل کانال های بازاریابی اینترنتی است. دیده شدن بیشتر، افزایش مخاطب، کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو و … تاثیر بسیار مهمی بر ارتقا کسب و کار شما و افزایش فروش خواهد گذاشت.

نتایج جستجو مدام در حال تغییر است، موتور های جستجو به خصوص گوگل سعی دارد بهترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهد به همین دلیل اگر رتبه خوبی در نتایج داشته باشید و یک سایت بهتر از شما توسط گوگل پیدا شود آن را جایگزین سایت شما در نتایج خواهد کرد. به همین دلیل است که می گوییم باید بر انجام روش های بهینه سازی سایت مداومت بورزید.

بهینه سازی سایت پایه و اساس، دیجیتال مارکتینگ است. اگر سایت شما بهینه سازی نشده باشد و سعی به انجام بازاریابی اینترنتی داشته باشید بدون شک نتیجه ای مثبت نخواهید داشت. اما قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و رفتار آنها را مورد مطالعه قرار بدهید. سپس به انجام سئو و دیجیتال مارکتینگ بپردازید.

سئو سلمان شهر

سئو می تواند به افزایش ترافیک وب سایت کمک کند و همانطور که در بالا گفته شد تجربه کاربری بهتری را به ارمغان بیاورد. سئو سلمان شهر از جدید ترین خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب می باشد. ما به تازگی یکی از شعب خود را در استان مازندران افتتاح کرده ایم. اگر در این شهر کسب و کاری دارید برای دیده شدن بیشتر به صورت محلی و همچنین جذب بازدید کننده از سایر شهر ها به شما پیشنهاد می کنیم وب سایت خود را بهینه سازی نمایید.

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت، خدمات سئو و دیجیتا مارکتینگ نیز ارائه می دهیم. شرکت طراحی سایت دارکوب دارای 20 سال سابقه و هزاران نمونه کار سئو و طراحی سایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در خصوص ارتقا کسب و کار خود با به صورت آنلاین و یا حضوری ارتباط بر قرار نمایید.

آموزش سئو

برخی از افراد بر این باورند که سئو شامل چند فرآیند ساده است که با چند آموزش ساده که به صورت رایگان در سایت های مختلف وجود دارد می توانند سئو را بیاموزند. اما این باور اشتباه است، سئو بسیار تخصصی و پیچیده می باشد و باید به صورت تخصصی آن را فرا گرفت. علاوه بر این تکنیک های سئو به صورت مداوم در حال تغییر هستند، همانطور که گفته شد، ممکن است روشی که امروز باعث ارتقا رتبه سایت شود، در روز های آتی برای سئو سایت منفی باشد.

ما در شرکت طراحی سایت دارکوب علاوه بر ارائه خدمات سئو و طراحی وب سایت، خدمات آموزشی طراحی سایت نیز ارائه می دهیم. شرکت دارکوب در سال های گذشته اقدام به تاسیس آموزشگاه طراحی سایت دارکوب نموده است.

آموزشگاه طراحی سایت دارکوب دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد و بعد از پایان دوره ها گواهینامه معتبر به دانش آموختگان خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره در خصوص ثبت نام دوره های مختلف می توانید با آموزشگاه دارکوب تماس حاصل نمایید.

دوره های آموزشی در این آموزشگاه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و آنلاین توسط اساتید خبره و طراحان سایت شرکت دارکوب برگزار می شوند.

سئو متل قو

آن دسته از صاحبان کسب و کار که در استان مازندران و شهر های متل قو، سلمان شهر و … فعالیت تجاری دارند از این پس می توانند برای دریافت خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی، تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی، اینستاگرام مارکتینگ و … به شعبه شرکت طراحی سایت دارکوب واقع در شهر مازندران مراجعه نمایند.

شرکت طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ دارکوب سعی دارد در سال جدید به دلیل تقاضای بالای دریافت خدمات طراحی سایت، شعب خود را در شهر های مختلف ایران و همچنین در کشور های دیگر تاسیس نماید. علاقمندان و اخذ شعبه می توانند درخواست خود را به صورت آنلاین و یا حضوری به شعبه تهران این مجموعه اعلام نمایند.

خدمات سئو شرکت طراحی سایت دارکوب

با توجه به اینکه سئو و بهینه سازی وب سایت ارزان ترین و مطمئن ترین روش تبلیغات اینترنتی می باشد، شرکت دارکوب در سال های گذشته واحدی مجزا برای بهینه سازی وب سایت راه اندازی نموده است و خوشبختانه توانسته در این مدت بیش از 500 پروژه سئو را به ثمر برساند.

تکنیک های سئو که در این مجموعه اجرا می شود تماما شامل تکنیک های سئو کلاه سفید می باشد و منطبق بر آخرین تازه های بهینه سازی سایت در جهان است. همانطور که می دانید تکنیک های سئو به روش های منفی به نام سئو کلاه سیاه نیز انجام می شود. با این روش ها سایت ها به سرعت به صفحه اول گوگل می آیند اما پس از مدت زمان بسیار کوتاهی توسط گوگل جریمه می شوند.

اما روش های سئو در شرکت دارکوب مطمئن و مجاز هستند به همین دلیل ممکن است مدت زمان بیشتری برای رسیدن سایت به صفحه اول گوگل صرف شود اما این جایگاه به شرط مداومت بهینه سازی همیشگی خواهد بود.

قیمت سئو در شرکت دارکوب به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. برای برآورد هزینه و اطلاع از هزینه سئو می توانید آدرس سایت و همچنین کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز