طراحی سایت برای استرالیا (website design in australia)

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=750

4.8/5 - (19 امتیاز)

استرالیا (australia) کشوری پهناور در نیمکره جنوبی است که توسط اقیانوس هند و اقیانوس آرام احاطه شده است. شهرهای اصلی آن سیدنی، ملبورن، بریزین ؛ کانبرا است. در این کشور گونه حیوانات منحصر به فرد وجود دارد. کشوراسترالیا ، کشور صنعتی و پیشرفته می باشد که امروزه صنعت طراحی سایت و بازاریابی آنلاین در این کشور بسیار رواج پیدا کرده است. با توجه به گسترش اینترنت در تمام امور روزمره مردم در کشور استرالیا ، داشتن کسب و کار آنلاین و دانش کافی در این زمینه در کشور استرالیا ضروری است. برای داشتن وب سایت عالی باید با شرکتی همکاری داشته باشید که با تمام قوانین و شرایط این کشور آشنایی داشته باشد. شرکت طراحی سایت دارکوب، با آشنایی کامل در مورد طراحی سایت در کشور استرالیا (website design in australia)، در زمینه کلیه خدمات سایت از جمله طراحی و بهینه سازی فعالیت دارد و علاوه  بر خدمات ذکر شده ، پشتیبانی رایگان به مشتریان خود ارائه می دهیم.

برخی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی وب سایت در استرالیا (website design in au)

معمولا در طراحی سایت ؛ اولین تصویری که به چشم می خورد و یا اولین متنی که مشاهده می شود ، می تواند تاثیر زیادی بر جذب مشتری بگذارد. علاوه بر این طراحی سایت به صورت ریسپانسیو که با انواع صفحه نمایش سازگار باشد ، در جذب مخاطبان موبایلی بسیار موثر است. از این رو همکاری با شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت برای کسب و کار آنلاین شما بسیار پر اهمیت است. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 17 سال سابقه در زمینه کلیه خدمات طراحی وسئو سایت و همکاری با بیش از 100 کشور در سراسر جهان، این افتخار را دارد که کلیه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در کشور استرالیا ارائه دهد. با توجه به قیمت های بالایی که در کشور استرالیا وجود دارد، هزینه طراحی سایت بالا می باشد ولی در صورتی که شما سایت خود را به شرکت های داخل ایران بسپارید از نظر اقتصادی برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. دارکوب مشتریان بسیاری در کشور استرالیا دارد. شما می توانید جهت مشاهده نمونه سایت های طراحی شده توسط شرکت دارکوب در کشور استرالیا از سایت ما دیدن فرمائید.

اگر شما در کشور استرالیا (australia) زندگی می کنید و قصد طراحی وب سایت برای کسب و کار خود را دارید، در زیر لیستی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی وب در استرالیا ”  ” australia گفته شده است.

Lounge Lizard

این شرکت یک آژانس دیجیتالی معتبر در کشور استرالیا است که متخصص در توسعه برند و استراتژی های خلاقانه است.

Nettechnocrats IT Services Pvt

این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه وب سایت، برنامه های موبایل و بازاریابی اینترنتی  فعالیت دارد.

Xtreem

این تیم از آخرین  تکنولوژی بهره گیری می کند و متشکل از تیم حرفه ای از برنامه نویسان است.

INGIC

این شرکت از استراتژی های طراحی و توسعه وب سایت به  همراه نتایج بر روی تلفن همراه بهره می برد. این شرکت شامل متخصصان با تجربه و ماهر است.

طراحی سایت دارکوب در استرالیا

تیم طراحی سایت دارکوب، با آشنایی کامل بر قوانین طراحی سایت در استرالیا، بر وب سایت های مبتکرانه و مبتنی بر بازار در استرالیا که موجب افزایش ترافیک وب سایت شما و در نتیجه افزایش فروش شود، متمرکز است. ما توانایی بازاریابی دیجیتال به طور موثر را داریم و به گونه ای راهکارهای کسب وکارهای آنلاین را پیشنهاد می دهیم که بتواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند.

بهینه سازی سایت در استرالیا (seo optimization in australia)

ما در دارکوب علاوه بر طراحی سایت و ساخت سایت، سئو و بهینه سازی سایت را نیز انجام می دهیم. سئو سایت می تواند یک تبلیغ عالی در موتورهای جستجو باشد.  هرچقدر وب سایت شما در موتورهای جستجو دارای رتبه بندی بالاتری باشد، مسلما بازدید سایت بالاتر خواهد رفت و سودآوری سایت بیشتر خواهد شد.

ما بر روی سئو ارگانیک سایت کار می کنیم که بیشتر قابل اعتماد باشد. اکثر مردم زمانی که در موتورهای جستجو سرچ می کنند، بیشتر به سراغ وب سایت هایی می روند که بیشترین ترافیک ارگانیک را داشته باشند. در زیر می خواهیم شرح مختصری از سئو ارگانیک (organic seo)  را بگوئیم.

امروزه سئو یکی از مهمترین بخش های بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کاری است. مسلما مهمترین موضوع برای هر کسب و کار هدف گذاری برای رسیدن به موفقیت است. برای رسیدن به این هدف باید بتوانید به خوبی در معرض دیده شدن قرار بگیرید.  با گسترش اینترنت ، کسب و کارهای اینترنتی به شدت رو به رشد هستند و هر روزه افراد بیشتری تمایل به خرید های آنلاین  دارند. بنابراین شما باید تلاش کنید که هر چه بیشتر در موتورهای جستجو گوگل دیده شوید. اصولی ترین روش برای رسیدن به سئو ارگانیک در موتورهای جستجو، بهینه سازی و سئو سایت (optimization website) است.

سئو و بهینه سازی سایت دارای اصول و قوانین مشخصی است که گوگل آن را مشخص می کند. همچنین این قوانین هر روز توسط گوگل به روز رسانی می شود. اگر قصد انجام سئو بر روی سایت خود را دارید باید دقیقا مطابق با قوانین گوگل این کار را انجام دهید، در غیر این صورت سایت توسط گوگل مجازات می شود که باعث افت شدید رتبه سایت شما می شود. بنابراین برای انجام این کار باید با شرکت معتبر در این زمینه همکاری کنید تا به تمام قوانین در این زمینه تسلط داشته باشد و همچنین بتواند آن را با آخرین به روزرسانی های گوگل مطابقت دهد . طراحی سایت دارکوب با تسلط کامل بر کلیه قوانین سئو و بهینه سازی سایت در کشور استرالیا، به بهترین نحو سئو سایت شما در استرالیا را مطابق با آخرین قواینن انجام می دهد.

سئو و بهینه سازی سایت های بین المللی

زمانی که هدف خود را مشخص کردید و شروع به سئو و بهینه سازی سایت خود کردید، محتوای مورد نظرتان را تولید کنید . در هنگام تولید محتوای سایت باید جستجو کلمات کلیدی را نیز آغاز کنید.

کلمات کلیدی

به منظور موفقیت در جستجوی کلمات کلیدی در تولید محتوای سایت استرالیایی خود، شما باید دقیقا از محصولی که مخاطب مورد نظر در گوگل جستجو می کند ، اطلاع داشته باشید. به همین دلیل تجربه در این زمینه بسیار مهم است. علاوه بر این بسیار مهم است که بدانید رقبایتان از کلمات کلیدی چطور استفاده می کنند. شما باید بتوانید در محتوا و مقالات خود از کلمات کلیدی با در نظر گرفتن جستجو های کاربران به بهترین شکل استفاده کنید تا رتبه بندی سایت در کمترین زمان به بالاترین مکان در موتور جستجو برسد. مطمئن باشید بهترین سرمایه گذاری برای هر کسب و کاری ، سرمایه  گذاری بر روی بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است، زیرا خیلی زود با جذب مشتری سرمایه شما باز خواهد گشت.

یکی از ابزارهایی که می توانید برای جستجو کلمات کلیدی مرتبط برای بهینه سازی سایت استفاده کنید، ابزار “keyword planner google adwords” است. این ابزار در جستجو کلمه کلیدی مورد نظر در کشور استرالیا و با توجه به جستجو هایی که در این کشور و در کشورهای دیگر انجام می شود، به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از متاتگ

متا تگ ها سیگنال های بسیار مناسب برای سئو سایت های بین المللی هستند. به منظور استفاده از متا تگ های مناسب برای سئو سایت خود در استرالیا،  درزیر به چند مورد از مهمترین آنها اشاره شده است. برای موفقیت در تگ ها هرچه تعداد تگ ها بیشتر باشد، بهتر است.

Hfref tag

این تگ به موتورهای جستجو می گوید ، که محتوای سایت را برای مخاطبان در کشورهای مختلف ارسال کند. به عنوان مثال ، شما یک محتوای یکسان دارید که می خواهید آن را به افراد استرالیای ساکن آمریکا قرار دهید و سایر صفحات به افراد نیوزلندی ساکن کانادا اختصاص داده شود. این تگ در هدر سایت نوشته می شود که برای بهبود سئو بسیار موثر است.

تگ x defult

این تگ، نسخه پیش فرض سایت برای مخاطبان است و در زمانی استفاده می شود که زبان و مکان کاربر با هیچ کدام از تگ های موجود مطابقت نداشته باشد. برای مثال، شما برای سایت خود نسخه آمریکایی سایت را در نظر گرفته اید ولی یک کاربر در استرالیا آن را جستجو می کند.

شرکت طراحی سایت دارکوب ، با در نظر گرفتن کلیه اصول استاندارد در زمینه طراحی سایت در کشور استرالیا و با داشتن نمونه سایت های فراوان دراین کشور آمادگی همکاری جهت طراحی و توسعه وب سایت و بهینه سازی و سئو سایت برای کلیه شرکت ها در داخل کشور استرالیا را دارد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز