طراحی وب سایت ارز دیجیتال

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=19764

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته ارزهای سنتی جای خود را به ارزهای دیجیتال داده اند، که بازار آنها بسیار داغ است و کمتر کسی وجود دارد که در چرخه های اقتصادی فعالیتی داشته باشد و نام ارزهای دیجیتال به گوشش نخورده باشد. اگر شما صاحب یک صرافی سنتی هستید یا به روند ارزهای دیجیتال آشنایی دارید و به دنبال درآمد دلاری هستید، با طراحی سایت ارز دیجیتال خود میتوانید پا به دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بگذارید.

در این مقاله سعی کردیم همه موارد لازم جهت راه اندازی یک سایت صرافی و ضرورت راه اندازی آن را برای شما بیاوریم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال در واقع همان پول دیجیتال است که بر پایه علم رمز نگاری ایجاد شده است. ارز های دیجیتال همانند ریال و دلار همان پول هایی هستند که با ساز و کارهای مختلفی ایجاد و تولید میشوند و در فعالیت های اقتصادی بصورت الکترونیکی جا به جا میشوند، هر صرافی با ساخت سایت صرافی میتواند در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کند.

بازار ارزهای دیجیتال بازاری نو ظهور است که میتوان به آینده آن امیدوار بود پس سرمایه گذاری در آن و انجام فعالیت های اقتصادی در راستای این پول های دیجیتالی میتواند نوید بخش باشد.

سایت ارز دیجیتال چیست؟

سایت ارز دیجیتال یک صرافی آنلاین است که در آن قیمت های لحظه ای ارزهای مختلف درج میشود و در آن خرید و فروش ارزها انجام میشود، این خرید و فروش میتواند تبدیل یک ارز دیجیتال به یک ارز دیگر باشد، هر کاربر با ثبت نام در این سایت ها میتواند در قبال پول رایج کشور ارز خریداری کند، درآمد صرافی ارز دیجیتال از کارمزد خرید و فروش ارزها توسط کاربران تامین میشود.

چرا باید یک سایت ارز دیجیتال راه اندازی کنیم؟

امروزه به علت نوسانات ارزهایی مانند دلار و یورو و رکود موجود در بازارهای بورس داخلی بسیاری از مردم روی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال آورده اند، با افزایش تعداد کاربران فرصت کسب و کار با ساخت سایت صرافی فراهم میشود، در چند سال گذشته خرید و فروش ارزها تنها توسط صرافی های سنتی انجام میشد اما امروزه با بوجود آمدن این بستر و ساخت صرافی آنلاین مسیر برای خرید و فروش های اینترنتی مهیا شده است.

ارزهای دیجیتال فرصت مناسبی را فراهم میکنند تا صرافان سنتی خود را با تکنولوؤی همگام کنند و طیف عظیمی از مشتریان را به خود جذب کنند و اینگونه بازار ارز باعث رونق کسب و کارتان میشود.

نحوه کار کردن صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

قطعا برای شما سوال پیش میاید که با راه اندازی سایت صرافی خود حالا طریقه کار کردن شما چگونه خواهد بود؟ باید گفت این موضوع به نوع صرافی شما بستگی دارد به طور کلی صرافی های آنلاین به دو صورت فعالیت میکنند:

  1. حالت اول: کاربر با خود شما معامله میکند. (یعنی از خود شما ارز را میخرند و یا به خود شما میفروشند)
  2. حالت دوم: شما طرف معامله نیستید و تنها یک واسطه اید بین خریداران و فروشندگان و سود شما از کارمزد این خرید و فروش ها تهیه میشود، عموم افرادی هم که به دنبال آموزش طراحی سایت صرافی هستند، به دنبال یادگیری دسته دوم میروند چرا که خواهان بیشتری دارد.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

صرافی غیر متمرکز نوع نوینی از صرافی ارز دیجیتال است که در سال های آینده بخش بزرگی از این بازار را تصاحب خواهید کرد، مهم ترین چیزی که یک صرافی متمرکز و غیر متمرکز را از یکدیگر متمایز میکند نحوه مدیریت و کنترل دارایی هاست، در صرافی غیر متمرکز صرافی ها هیچ مدیریتی بر روی اموال افراد ندارند.

در ساخت صرافی غیر متمرکز، این صرافی ها با کمک بلاک چین، قرار دادهای هوشمند و سایر پروتکل های غیر هوشمند تبدیل دارایی ها بطور مستقیم از طریق کیف پول هر شخص انجام میشود، یونی سواپ بزرگترین صرافی غیر متمرکز بازار است.

انواع صرافی های خرید و فروش ارز

صرافی های ارز دیجیتال در همه نقاط دنیا وجود دارند و امروزه گسترش باور نکردنی کرده اند، ساکنین ایرانی به دلیل تحریم های موجود امکان خرید و فروش ارز را در صرافی های خارجی ندارند پس بهترین گزینه برای آنهای صرافی های داخلی ایرانی هستند.

تعداد صرافی های ایرانی نیز روز به روز در حال افزایش است اما شرکت دارکوب با طراحی منحصر به فرد خود و تسلط بر امور سئو سایت میتواند شما را جزو ده رتبه اول صرافی های ایرانی در گوگل معرفی کند، در ادامه برای شما از ویژگی هایی که باعث میشود صرافی شما قابل اعتماد و کاربر پسند باشد خواهیم گفت.

10 معیار صرافی معتبر

  • امنیت و قانون گذاری

هر صرافی میتواند قوانین متفاوتی داشته باشد اما بطور کلی قوانین وضع شده همگی در یک راستا خواهند بود با تفاوت های ناچیزی، مهم ترین گزینه در اعتبار یک صرافی امنیت آن است، هرچه امنیتی که برای سایت صرافی خود تعریف کرده باشید بیشتر باشد مطمعن باشید کاربران و مشتریان بیشتری را خواهید داشت، پس بسیار مهم است که طراحی پورتال خود را به شرکتی با تجربه و معتبر بسپارید.

  • نقدینگی

شما بعنوان کسی که طراحی سایت ارز دیجیتال را میخواهید انجام دهید بهتر است بدانید که هرچی میزان نقدینگی شما در خرید و فروش ارز بیشتر باشد بهتر است چرا که برای انجام معاملات با مبلغ بالا نگرانی نخواهید داشت.

  • اعتبار و سابقه

اعتبار و سابقه برند شما یکی از دلایلی است که کاربران را به سمت شما جذب خواهد کرد که این امر به سادگی با به کار گیری یک برنامه نویس وب خلاق و رعایت اصول سئو قابل دسترس است البته که سایت صرافی شما هم باید پشتیبانی های قوی و قابل اعتمادی را داشته باشد.

  • کارمزد و قیمت ها

میزان کارمزد و قیمتی که همه صرافی های فعال در ایران میگیرند میتوان گفت یکسان است اما نکته این است که شما میزان کارمزد بیشتری را نسبت به رقبای خود دریافت نکنید چرا که نتیجه عکس در جذب مشتریان خواهد داشت.

  • تجربه کاربری

برای داشتن یک صرافی معتبر یکی از فاکتورهای مهم آن تجربه کاربری خوب است، یعنی مخاطب شما بتواند به سادگی و بدون پیچیدگی چندانی  در سایت شما به فعالیت های خود بپردازد، پس دقت در انتخاب شرکت طراحی سایت که بتواند این فاکتور مهم را  برآورده کند امر مهمی است.

  • پشتیبانی و خدمات مشتریان

داشتن یک تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو در رفع ابهامات کاربران و مشتریانتان میتواند سایت صرافی شما را محبوب و باعث افزایش درآمد صرافی ارز دیجیتال شما بشود.

  • شبکه های اجتماعی

اکثر صرافی های معتبر در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند این امر باعث میشود تعامل شما با مشتریانتان بیشتر شود و به شناخته شدن سایت صرافی شما بسیار کمک میکند.

  • شفافیت

صرافی و پلتفرم خود را با شفافیت در بخش “درباره ما” توصیف کنید و اطلاعات درستی از فعالیت خود و تیم تان در اختیار مشتریانتان قرار دهید، شفافیت باعث جلب اعتماد مشتری شما خواهد شد.

  • بلاگ صرافی

یکی از دلایلی که میشود اعتبار یک سایت را سنجید وبلاگ نویسی آن است، در حوزه سایت صرافی نیز صرافی هایی که وقت و هزینه کردند و در سایت خود مطالب آموزشی در اختیار مشتریان خود گذاشته اند مانند آموزش برنامه نویسی سایت در حوزه ارزهای دیجیتال، باعث جلب اعتماد مشتری میشوند چرا که صرافی کلاهبردار چنین وقت و هزینه ای را انجام نخواهد داد، پس از تیم طراحی سایت خود بخواهید که تولید محتوا با کیفیتی برای شما انجام دهند.

  • تعداد ارزهای موجود

هرچه میزان جفت ارزهایی که در سایت صرافی خود پشتیبانی میکنید بیشتر باشد سایت شما کاربر پسند تر خواهد بود چرا که به مشتریان خود این امکان را میدهد که معاملات بیشتری انجام دهند.

چگونه صرافی آنلاین بزنیم؟

صرافی های آنلاین به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند، صرافی متمرکز و صرافی غیر متمرکز. که صرافی های غیر متمرکز را در قسمت بالا برای شما شرح دادیم و اما صرافی های متمرکز که در این صرافی آنلاین یک شرکت وجود دارد که پشتیبانی حقوقی و قانونی دارد و حوزه های نقدینگی بسته را که شامل سهام و دارایی های آتی و پول رایج است را مدیریت میکند.

اکنون به این موضوع بپردازیم که چگونه صرافی آنلاین بزنیم و چه راه ها و مدارکی را لازم داریم.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت مجوز صرافی 

برای دریافت مجوز جهت راه اندازی صرافی آنلاین به مدارکی چون ضمانت نامه بانکی، جواز تاسیس و اصل اساسنامه شرکت نیاز است و هم چنین مدارکی مانند آگهی تاسیس و هویت سهامداران نیز باید ارائه شود در صورت ناقص بودن مدارک مراحل به طور کامل انجام نمیشود.

ثبت سفارش در بازار صرافی

ثبت سفارش در بازارهای ارز دیجیتال همانند بازارهای ارزهای عادی است، مشتری یک سفارش محدود را انتخاب و سپس ثبت میکند، وقتی که یک سفارش محدود ثبت میشود، شما بعنوان صرافی ارز را به همان قیمتی که مشتری تعیین کرده است موظفید معامله کنید.

سایت صرافی ارز دیجیتال به چه مواردی نیاز دارد؟

سایت های صرافی ارز دیجیتال سایت های متفاوتی با فروشگاهی و یا یک شرکت معمولی هستند، در تهیه سایت های صرافی میتوان با قالب ارز دیجیتال که در شرکت های معتبر قابل تهیه است سایت خود را راه اندازی کنید، در ادامه به موارد مورد نیاز جهت طراحی سایت ارز دیجیتال میپردازیم.

در تهیه سایت ارز دیجیتال لازم است که قیمت لحظه ای و آنلاین ارزها وجود داشته باشد، نمایش لیست رمز ارزها، ماشین حساب ارزی، قابلیت ویرایش کارت های بانکی ، امنیت بالا، سیستم پشتیبانی قدرتمند و تجربه کاربری خوب از موارد مهم مورد نیاز است.

سایت های فروشگاهی و سایت های خدماتی شرکت ها به علت کارکرد متفاوتشان، طراحی سایت آنها نیز به امکانات متفاوت تری احتیاج دارد، که در ادامه به آن میپردازیم.

اسکریپت صرافی چیست؟

بطور کلی اسکریپت ها دستورالعمل هایی هستند که به جای پردازش کننده کامپیوتر توسط برنامه دیگری کار میکنند، اسکریپت های صرافی هم کدی است که برای مبادله سایت های ارز دیجیتال طراحی شده اند، اسکریپت ها معامله های رمز نگاری شده ای هستند که به کاربران کمک میکنند معاملات ارزی خود را انجام دهند.

در واقع برای ثبت سفارش سایت ارز دیجیتال تنها با تغییر ظاهر آن میتوان سایت جدید را سفارش داد، سایت آماده صرافی ارز دیجیتال به شما این امکان را میدهد که سایت خود را با بالاترین امنیت راه اندازی کنید و کار کردن با آنها نیز بسیار ساده است.

انواع اسکریپت ها

اسکریپت های ارز دیجیتال بطور کلی به دو دسته تقسیم میشوند، اسکریپت صرافی مستقیم و اسکریپت P2P که در ادامه هریک را به اختصار توضیحی میدهیم.

  • اسکریپت صرافی مستقیم

در اسکریپت های صرافی مستقیم سایت ها در ساختار خود کیف پول ندارند در واقع این سایت ها سایت های تبادل مستقیم هستند، در این اسکریپت ها قیمت خرید و فروش ارز توسط مدیر وب سایت تعیین میشود، پس مدیران سایت برای تامین سود و درآمدشان مبلغی را در خرید و فروش ارز ها اضافه میکنند و سپس برای فروش قرار میدهند.

  • اسکریپت P2P

این نوع سایت ها در واقع مخفف سایت های همتا به همتا هستند که زیر مجموعه صرافی های غیر متمرکز میشوند، در این صرافی ها شما برای خرید و فروش و فعالیت در سایت احتیاج به کیف پول دارید، این نوع سایت ها در واقع بعنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل میکنند و سودشان همانطور که قبلا گفتیم از کارمزد خرید و فروش ارز ها تهیه میشود، در این بستر معاملات با اعتماد و امنیت و صرفه جویی در زمان انجام میشود.

هزینه صرافی ارز دیجیتال

یکی از عوامل مهم در طراحی سایت هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال است که برای هرفردی حائز اهمیت است، چرا که با دانستن هزینه آن میتوانید بودجه مورد نیاز جهت راه اندازی کسب و کار خود را بسنجید، این هزینه به عواملی وابسته است و یک هزینه ثابتی نخواهد بود.

اینکه سایت مورد نظر شما چه قابلیت هایی داشته باشد، نوع پلتفرم انتخابی شما، چه امکانات پیشرفته ای داشته باشد و اینکه آیا طراحی سایت با PHP انجام شود یا زبان های دیگه برنامه نویسی همه عواملی هستند که در قیمت گذاری سایت شما تاثیر میگذارند، پیشنهاد من به شما این است برای متوجه شدن قیمت گذاری با شرکت دارکوب تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان آنها در انتخاب مسیر بهتر کمک بگیرید.

امکانات قابل استفاده در طراحی سایت ارز دیجیتال

  • کیف پول: در طراحی سایت هایی که با اسکریپت P2P ساخته میشود ساخت یک کیف پول برای ذخیره ارز کاربران امری ضروری است، که در قیمت گذاری طراحی سایت شما تاثیر گذار است و همچنین با توجه به ارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی کیف پول های بیشتری احتیاج است چرا که هر ارز کیف پول مربوط به خود را احتیاج دارد.
  • امکان احراز هویت: احراز هویت یکی از مسائل مهم در طراحی سایت شماست، مشتریان شما با وارد کردن اطلاعات شخصی خود در این بخش وارد مرحله احراز هویت میشوند، احراز هویت میتواند به دو صورت سریع و یا مرحله ای انجام شود.
  • ثبت Limit Order: یکی از قابلیت هایی که در تجربه کاربری بهتر مشتریان شما تاثیر گذار است ثبت سفارش دستی است، در این مرحله مشتریان شما با انتخاب یک حد پایین از سایت صرافی شما میخواهند که بصورت اتوماتیک با رسیدن به این حد خرید و فروش ارز را برای آنها انجام دهید.
  • افزایش امنیت: با ایجاد قابلیت ورود دو مرحله ای میتواند باعث افزایش امنیت هرچه بیشتر سایت خود بشوید، ورود دو مرحله به چند طریق انجام میشود، با ارسال پیامک و یا ارسال ایمیل که انتخاب این موضوع کاملا بستگی به شرایط شما دارد.

12 مدل اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

اسکریپت های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند که در اینجا به معرفی 12 مدل آن میپردازیم تا شما بتوانید بهترین آن را برای صرافی خود انتخاب کنید.

1. معرفی اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بینتال

 این اسکریپت از قدرتمند ترین تکنولوژی بک اند بهره گرفته است، که این اسکریپت را در بین انواع اسکریپت های موجود در بازار به یکی از قوی ترین محصولات حاضر در ایران تبدیل کرده است و به شما اطمینان میدهد که یک صرافی ارز دیجیتال بسیار با کیفیت و قدرتمند را خواهید داشت، از امکاناتی که میشود برای این اسکریپت نام برد:

  • حالت روز و شب پنل کاربری
  • ثبت نام سریع کاربر با شماره همراه و ایمیل
  • احراز هویت دو مرحله ای
  • استفاده از بروزترین قالب در طراحی سایت
  • سیستم ثبت تیکت و پشتیبانی حرفه ای
  • نمایش موجودی کیف پول های تومانی و ارزی
  • بخش دعوت و معرفی دوستان

2. معرفی اسکریپت ایران کریپتو

 یک برنامه تحت وب برنامه نویسی بومی است که بستری بر خط را برای تبادل ارزهای دیجیتال را فراهم میکند، این برنامه با برنامه نویسی PHP طراحی میشود و بدون استفاده از فریم ورک های مطرح آن انجام میشود، این اسکریپت یک محصول ایرانی است که دقت بالایی در کد نویسی آن رعایت شده است، در ورژن اولیه این برنامه تنها از 10 رمز ارز مانند: بیت کوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، ریپل، بیت کوین کش، بایننس کوین، دوج کوین، آدا کاردانو و ترون پشتیبانی میکند، البته که در نسخه آپدیت شده آن 34 رمز ارز پشتیبانی میشود.

از امکانات اسکریپت کریپتو میتوان موارد زیر را نام برد:

  • کیف پول داخلی
  • بازار آنلاین P2P
  • امکان خرید و فروش بین صرافی و کاربر کاملا بصورت اتوماتیک
  • پشتیبانی از تمامی رمز ارزهای صرافی کوینکس از نسخه 4 به بعد آن
  • پشتیبانی از درگاه پرداخت نکست پی
  • پشتیبانی از سیستم پیامکی کاوه نگار
  • سیستم احراز هویت کاربران با پیامک و ایمیل
  • پشتیبانی از چت آنلاین

3. معرفی اسکریپت آریا

با استفاده از این اسکریپت میتوانید به راحتی صرافی جامع و کاملی راه بیاندازید، مهمترین بخش یک صرافی سیستم کیف پول آن است که در این اسکریپت دو حالت کیف پول قرار دارد، حالت اول استفاده از فول نود میباشد، حالت دوم استفاده از سیستم کیف پول های صرافی بایننس، کوینکس و بینگ ایکس میباشد، در این حالت شما به این صرافی ها متصل میشوید و میتوانید نا محدود از آن استفاده کنید.

از امکانات اسکریپت آریا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت بازار P2P برای معامله با کاربر
  • کیف پول اختصاصی
  • کیف پول دستی
  • سیستم تیکت
  • احراز هویت اتوماتیک ثبت احوال
  • درگاه پرداخت ریالی زرین پی،نکست پی، وندار و زیبال

4. معرفی اسکریپت تریدمن

اسکریپت تریدمن یک اسکریپت با امکانات منحصر به فرد است که از جمله این امکانات میتوان به اتصال به شبکه های فول نود بیتکوین، اتریوم، ترون و کوین پیمنت اشاره کرد، با اتصال به شبکه فول نود شما پایین ترین کارمزدها را برای برداشت و واریز پرداخت میکنید. از امکانات این اسکریپت میتوان موارد زیر نام برد:

  • وب سرویس عمومی
  • پیاده سازی فول نود
  • سیستم کسب درآمد معرفی
  • مدیریت برداشت و واریز
  • سفارش Limit، Market، Stop Limit
  • تایید دو مرحله ای گوگل
  • اعتبار سنجی ایمیل
  • احراز هویت KYC
  • اعتبار سنجی پیامکی

5. معرفی اسکریپت NFT

با استفاده از این اسکریپت ارز دیجیتال شما میتوانید یک سایت خرید و فروش NFT راه اندازی کنید، در این اسکریپت از جدیدترین روش های رمز نگاری اطلاعات استفاده شده است، تا امنیت اطلاعات حفظ شود، تمامی تراکنش ها بصورت مستقیم در بلاکچین ثبت میشود و سود شما بصورت خودکار از هر تراکنش به کیف پول شما واریز میشود، از امکانات این اسکریپت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیاده سازی به صورت DAPP
  • پشتیبانی از زبان انگلیسی
  • سرعت و امنیت بالا
  • پنل مدیریت مشتری
  • شخصی سازی آسان
  • آپدیت رایگان

6.  معرفی اسکریپت ایران کریپتو پرو

در این اسکریپت تمامی امکانات لازم جهت طراحی سایت ارز دیجیتال در اختیار شما قرار میگیرد در واقع این اسکریپت یک پکیج است که شما علاوه بر راه اندازی سایت خود یک اپلیکیشن اندروید هم خواهید داشت، کیف پول داخلی، خرید و فروش اتومات، پشتیبانی از تمام ارزهای کوینکس بخشی از قابلیت های این اسکریپت است، از دیگر امکانات این اسکریپت میتوان از موارد زیر نام برد:

  • قابلیت راه اندازی بازار آنلاین
  • احراز هویت اتومات با شماره ملی و شماره همراه
  • سیستم ارسال تیکت
  • درگاه پرداخت نکست پی
  • نرخ گیری اتومات تتر

7. معرفی اسکریپت سرزمین ارز

این اسکریپت خرید و فروش ارز کاملا اتوماتیک است که متصل به صرافی بایننس است، این محصول یک محصول ایرانی است و شما میتوانید بینهایت ارز را به صورت دستی به آن اضافه کنید و با برنامه نویسی PHP انجام شده است، از امکانات این اسکریپت میتوان موارد زیر را نام برد:

  • قیمت لحظه ای ارز دیجیتال
  • محاسبه قیمت لحظه ای ارز
  • دریافت آدرس کیف پول
  • انتقال اتوماتیک ارز دیجیتال

8. معرفی اسکریپت بیت پرایم

این اسکریپت ارز دیجیتال دارای کیف پول اختصاصی و قابلیت اتصال به فول نودهای شبکه های مختلف را دارد، این اسکریپت از 500 ارز دیجیتال پشتیبانی میکند، این اسکریپت با برنامه نویسی PHP و فریم ورک قدرتمند لاراول پیاده سازی شده است و با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته امنیت بالایی را برای کاربران خود فراهم کرده است، از امکانات این اسکریپت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول اختصاصی برای هر کاربر و ارزهای دیجیتال متفاوت
  • سیستم چند زبانه
  • سیستم خرید و فروش ارز
  • دریافت اتوماتیک قیمت تتر
  • ایجاد جفت ارزهای دلخواه
  • دارای داشبورد کاربری و پروفایل کاربری
  • احراز هویت چند مرحله ای و سیستم ورود دو مرحله ای
  • اضافه کردن حساب بانکی و کارت بانکی

9. معرفی اسکریپت آقای تتر

این اسکریپت یک اسکریپت خرید و فروش تتر و ارزهای دیجیتال است، در این اسکریپت از بهترین روش های رمز گذاری استفاده شده است، تمامی تراکنش های این اسکریپت از خرید ارز تا فروش آن بصورت خودکار انجام میشود و احتیاجی به وارد کردن دستی نیست، تسویه و انتقال تتر با حدااکثر سرعت انجام میشود، این اسکریپت از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند و قابلیت پشتیبانی از قالب ارز دیجیتال مختلف را دارد.

از امکانات این اسکریپت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم مدیریت و احراز هویت پیشرفته
  • سرعت پردازش بالا
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • پشتیبانی از چندین قابلیت تبدیل
  • کاملا فارسی
  • امنیت بالا
  • آپدیت رایگان

10. معرفی اسکریپت ایران تتر

این اسکریپت قابلیت راه اندازی خرید و فروش تتر را فراهم کرده است، این اسکریپت قابلیت فول نود دارد که مستقیما به شبکه اصلی بلاک چین متصل میشود و نیاز به api  ندارد، ایران تتر کیف پول اختصاصی دارد و امکان احراز هویت کاربران به صورت ویدیویی وجود دارد، از دیگر امکانات این اسکریپت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فول نود شبکه ترون
  • کیف پول اختصاصی برای هر کاربر
  • برداشت و واریز ارز تومانی
  • سیستم مرحله ای
  • سیستم احراز هویت ویدیویی و تصویری
  • سیستم ورود با کد یکبار مصرف
  • مشاهده دارایی های کاربران

11. معرفی اسکریپت دستیار تریدینگ

اسکریپت دستیار تریدینگ درواقع یک ربات است که بوسیله آن تمام خرید و فروش ها ارز به صورت اتوماتیک انجام میشود، این اسکریپت اتوماتیک برعکس ماینرهای سخت افزاری که نیاز به انرژی و برق فراوان دارند با کنترل و رصد بازار از نوسانات قیمتی ارز استفاده کرده و اقدام به درآمد میکنند، از امکانات این اسکریپت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت خرید و فروش اتوماتیک ارزهای دیجیتال و درآمد دلاری
  • ثبت تمامی اطلاعات معاملات
  • داشتن سامانه مانتورینگ جهت رصد لحظه ای بازار
  • دانلود تمام داده های بازار و فشرده سازی آن
  • قابلیت اتصال به صرافی انتخابی کاربر

12. معرفی اسکریپت هوشمند رصد

آخرین اسکریپت که باید به شما معرفی کنیم اسکریپت صرافی هوشمند رصد است که کاملا جدید و هوشمند با ایده و خلاقیت برنامه نویسان ایرانی تهیه شده است که در جهت محافظت سرمایه شما و کسب سود واقعی در بازارهای دیجیتال طراحی شده است، با این اسکریپت میتوانید میزان سود و ضرر خود را تعیین کنید تا زمانیکه به مقدار مورد نظر رسید با پیامک و یا تماس تلفنی به شما اطلاع دهد تا ارز مورد نظر را بفروشید یا خریداری کنید.

از امکانات این اسکریپت میتوان موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مشاهده تغییرات و جزئیات همه ارزهای دیجیتال جهانی بصورت زنده
  • امکان اطلاع رسانی  خرید و فروش ارز از طریق پیامک و تماس تلفنی
  • امکان برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت
  • متصل به بازار جهانی
  • عملکرد و پایداری 100 درصد

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم توضیح جامعی را از صرافی های ارز دیجیتال و اسکریپت های آنها در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید مناسب ترین خدمات را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید، شرکت دارکوب توانایی ارائه بهترین خدمات را در این زمینه با پشتیبانی قوی دارد برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال خود هم اکنون با کارشناسان دارکوب تماس بگیرید و صرافی آنلاین خود را راه اندازی کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز