طراحی وب سایت بورسی

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=519

5/5 - (3 امتیاز)

سیستم های معاملاتی می تواند جذاب باشد ، به خصوص اگر شما در مورد تجارت بسیار احساس خوبی داشته باشید. بورس اوراق بهادار یک مرکز است که در آن معامله گران و کارگزاران می توانند اوراق بهادار مانند سهام را خرید و فروش کنند. بورس اوراق بهادار همچنین ممکن است برای تسهیلات و تمدید اوراق بهادار ، رویدادهای سرمایه ای از جمله پرداخت سود و سود سهام را ارائه دهد. اوراق بهادار معامله شده در بورس اوراق بهادار شامل سهامی است که توسط شرکت های فهرست شده صادر شده است. در مکان بورس اوراق بهادار خریداران و فروشندگان معاملات را در یک مکان مرکزی مانند یک طبقه برای معامله انجام می دهند.

امروزه با توجه به استفاده هر چه بیشتر اینترنت در تمام امور روزمره زندگی، بسیاری از کارهای روزمره ما به صورت آنلاین انجام می شود. امروزه بازارهای بورس مدرن از شبکه های الکترونیکی و آنلاین بسیار بیشتر از قبل استفاده می کنند. در سال های اخیر، مکان های تجارتی دیگر نظیر شبکه های ارتباط الکترونیکی؛ جایگزین بورس اوراق بهادار سنتی شده است. از این رو بسیاری از بورس های اوراق بهادار نیز معاملات خود را به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می دهند. بنابراین طراحی سایت  و اصول طراحی سایت برای بورس اوراق بهادار بسیار اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. به منظور ساخت سایت های با کیفیت باید همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که با شرکت هایی همکاری داشته باشید که دارای تجربه بالا و رزومه کاری قوی در آن زمینه باشد. شرکت خدمات و طراحی سایت دارکوب با توجه به تجربه بالایی که در زمینه طراحی سایت های بورسی دارد ، می تواند سایت های بورس را با توجه به آخرین استانداردها در این زمینه طراحی کند. همچنین از افتخارات دیگر ما ارائه کلیه خدمات سایت از جمله طراحی ، سئو و بهینه سازی سایت ، تولید محتوای مناسب و استاندارد، بازاریابی اینترنتی و سایر خدمات وب با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است. همین امر موجب رضایت مندی تمامی مشتریان ما شده است .
امنیت در بورس اوراق بهادار از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به این که امروزه بورس اوراق بهادار بیشتر به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود، در هنگام طراحی سایت بورسی خود باید حتما دقت داشته باشید که سایتی که طراحی می کنید از امنیت و استانداردهای مناسب جهت امنیت وب سایت برخوردار باشد. شما می توانید به منظور ساخت سایت با امنیت بالا و کیفیت عالی ، طراحی سایت های بورس خود را به طراحی سایت دارکوب بسپارید.

اگر به دنبال بهترین خدمات آنلاین سهام  هستید ، چه کار باید انجام دهید؟  در بررسی های انجام شده، 20 سایت برتر بازار سهام و منابع را به 4 طبقه تقسیم می شوند.

طراحی سایت بورسی

یکی از روش های سرمایه گذاری که بسیاری از افراد از جمله اقتصاددان ها ، سرمایه داران و حتی افراد عادی تمایل بسیاری به سرمایه گذاری در آن دارند ، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار است. به همین دلیل در سال های اخیر بسیار شاهد رونق در این بخش بوده ایم. طراحی سایت بورس اوراق بهادار می تواند ارتباط قوی بین افراد و بورس برقرار کند و مردم به سادگی با اتصال به اینترنت از آخرین شاخص های بورس و اخبار بورس اطلاع پیدا کنند.

به منظور طراحی سایت بورسی ، همکاری با یک طراح سایت حرفه ای و متخصص در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا طراح سایت شما می تواند نقش مهمی در موفقیت وب سایت بورسی شما داشته باشد. همانطور که می دانید طراحی سایت بورس اوراق بهادار می تواند دارای جزئیات و ریزه کاری های فراوانی باشد. به منظور طراحی موفق سایت بورسی باید بتوانید به طور کامل و دقیق اطلاعات شرکت ها ، قیمت ها و سهام ها را در اختیار افراد قرار دهید و در سایت به طور کامل آن را درج بفرمائید. این اطلاعات مانند یک تابلو اعلانات برای بازدیدکنندگان سایت شما است. هر چه اطلاعات دقیق تر و مفیدتر و با جزئیات بیشتری باشد می تواند بازدید سایت شما را بالا ببرد. شما تا جایی که می توانید باید اطلاعات سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و بازدیدکنندگانتان را از آخرین اخبار  و اطلاعات مطلع کنید تا مردم بر اساس اطلاعات دقیق و به روز و آخرین اخبار اقدام به خرید و فروش کنند. به همین دلیل همانطور که ذکر شد به روز سانی های دقیق در سایت های بورسی بسیار اهمیت دارد. به منظور موفقیت در طراحی سایت بورس، همکاری با شرکت معتبر و با تجربه در این زمینه الزامی می باشد تا طراح سایت شما بتواند با توجه به آخرین استاندارد در این زمینه و به روز رسانی و پشتیبانی مداوم وب سایت شما، به موفقیت در سایت شما کمک کند. طراحی سایت دارکوب با ارائه آخرین استانداردها و با تجربه و تخصص بالایی که در زمینه ساخت سایت های بورسی دارد می تواند موفقیت سایتتان را در این زمینه تضمین کند. همچنین نگهداری و پشتیبانی سایت شما به صورت رایگان می باشد که این امر ما را از سایر رقبا متمایز کرده است. شما با به روز رسانی های مداوم سایت بورسی خود می توانید آمار بازدید را بالا ببرید .

سئو و بهینه سازی سایت های بورسی

پس از طراحی موفق یک سایت نوبت به سئو و بهینه سازی موفق آن است. شما فرض کنید مغازه ای بسیار شیک و مجلل داشته باشید اما همان مغازه در انتهای یک کوچه بن بست باشد که در کل روز حتی 10 نفر هم از آن عبور نکنند. مسلما کسی آن مغازه را نخواهد دید. وب سایت نیز به همین صورت می باشد. هر چقدر که یک وب سایت زیبا و مجلل باشد تا زمانی که آن در نتایج گوگل به خوبی بالا نیاید مسلما مخلطبان شما ، سایتتان را پیدا نخواهند کرد. شما باید بتوانید با به کار گیری تکنیک های موثر در سئو ، سایت خود را به جایگاه خوبی در موتورهای جستجو برسانید. این امر نه تنها باعث می شود که بازدید سایت بالا برود بلکه باعث می شود که مشتریانتان  به شما اعتماد بیشتری داشته باشند. برای موفقیت در زمینه سئو و بهینه سازی سایت با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید. سئو و بهینه سازی دارکوب به  صورت تخصص پروژه های سئو را انجام می دهد و با داشتن تیم تخصص سئو، تا به حال موفقیت های فراوانی در این زمینه داشته است. ما می توانیم در کمترین زمان با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت سایت شما را در نتایج آلی گوگل به صفحه اول منتقل کنیم.

خدماتی که ما در سایت های بورس خود ارائه می دهیم:

خدماتی که شرکت دارکوب در سایت های بورسی خود ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی سایت به صورت داینامیک
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو
  • قابلیت مدیریت اعضا و قابلیت پرداخت آنلاین
  • ارائه سیستم چت آنلاین به منظور ارتباط مستقیم با کاربران
  • طراحی سایت های سفارشی
  • استاداردهای امنیتی بالا
  • سیستم ثبت آگهی آنلاین
  • سیستم مدیریت محتوا
  • بهینه سازی و سئو سایت
  • بهینه سازی سرعت سایت (ارائه سایت با سرعت بالا)
  • پشتیبانی و نگهداری رایگان
  • کیفیت بالا با کمترین قیمت (قیمت های ما نسبت به رقبا کمتر می باشد)
  • فرم درخواست تماس

شعار ما رضایتمندی مشتری است به همین منظور با ارائه خدمات با کیفیت بالا همیشه قیمت های خود را نسبت به رقبایمان کمتر نگاه می داریم. وب سایت هایی که ما به صورت تخصصی در زمینه بورس طراحی می کنیم دارای امکانات ویژه از جمله بخش های تحلیل، آموزش های دوره ای، آموزش بورس، ثبت نام آنلاین و سایر موارد می باشد.

برخی از بهترین وب سایت های بورسی در ایران

در زیر می خواهیم برخی از وب سایت های مشهور در زمینه بورس اوراق بهادار در تهران و در ایران را نام ببریم:

سایت سازمان بورس اوراق بهادار در تهران (سئو)

از آنجا که این سایت معتبرترین سایت در زمینه بورس اوراق بهادار است تقریبا تمام سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار این سایت  را می شناسند. اطلاعاتی که در این سایت قرار می گیرد تائید شده و رسمی است.در این سایت می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید، با قوانین و مقررات بورس آشنا شوید، آمارهای تائید شده شرکت ها و سازمان ها را بخوانید همچنین می توانید از طریق این سایت، وب سایت های معتبر را بشناسید و به آنها مراجعه کنید.

وب سایت سنا

در این سایت آخرین اخبار مربوط به بورس منتشر می شود. می توانید در این سایت با دیگر سایت ها آشنا شوید ، پربازدیدترین مطالب را مطالعه کنید ، آخرین اخباررا بخوانید و. از وضعیت کلی بازار بورس باخبر شوید.

وب سایت مدیران مالی

اگر قصد یادگیری آموزش های مربوط به بورس را دارید در این سایت می توانید از آموزش های مختلفی که در این سایت گذاشته شده است استفاده کنید. در این سایت بسیاری از اصطلاحات سخت و پیچیده در مورد بورس یه زبان ساده آموزش داده شده است. سرمایه گذارانی که علاقه مند به درک مفاهیم بورس هستند می توانند از آموزش های این سایت استفاده کنند.

سایت کدال

تمامی اخبار و اطلاعاتی که شرکت ها و سازمان ها از خود منتشر می کنند در سایت کدال اطلاع زسانی می شود. بنابراین می توانید آخرین اطلاعیه در مورد شرکت ها و سازمان ها را در این سایت پیگیری کنید.

تالار مجازی بورس

اگر قصد سرمایه گذاری در بورس را دارید می توانید  ابتدا در این سایت تمرین کنید. به این صورت انجام می شود که شما می توانید با استفاده از یک سرمایه فرضی در این سایت خریدو فروش کنید.

برخی از بهترین وب سایت های سهام بورس در جهان

Benzinga – سرویس آنلاین خبری

Traders.com- تحلیل های مجلات سهام و بورس

TC2000.com- بهترین نرم افزار معاملاتی برای سرمایه گذاران آمریکای شمالی و نمودارهای فرم های تجاری

EquityFeed.com – اخبار معتبر و نمودار داده ها

Optuma.com – تجزیه تحلیل نمودار سهام

ویژگی سامانه های آنلاین بورسی

همانطور که قبلا اشاره کردیم با استفاده از سامانه های آنلاین بورسی، معاملات و خرید و فروش بسیار آسان تر می شود. بنابراین با توجه به دنیای دیجیتال امروز بسیاری از افراد در استفاده از این سامانه ها از هم سبقت گرفته اند. در زیر می خواهیم برخی از ویژگی های سامانه های آنلاین بورس را توضیح دهیم.

ویژگی های سامانه های آنلاین معاملاتی

  1. یکی از مهمترین ویژگی های سامانه های آنلاین بورس رایگان بودن آن است. بنابراین در هنگام استفاده از این سامانه هیچ گونه وجهی پرداخت نمی کنید.
  2. از ویژگی دیگر سامانه های آنلاین بورس استفاده از نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد برای هر کاربر است. بنابراین این کار امنیت را در وب سایت های معاملاتی و بورسی بالا می برد و هر کاربر موظف است که نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر داشته باشد.
  3. این وب سایت ها به کمترین پهنای باند نیاز دارند. بنابراین به سادگی می توان از آن در هر کجایی استفاده کرد.
  4. با استفاده از سایت های آنلاین بورس می توانید از آخرین اطلاعات حساب کاربری خود به راحتی مطلع شوید.

سایت های بورس

از سایت های بورس برای گفتگو با مخاطب خود استفاده کنید. وب سایت های بورس باید به طور مستقیم با بازار هدف خود صحبت کنند. مخاطبان شما ممکن است افرادی باشند که در انتخابات مهم با دلایل  شخصی و تجاری شرکت می کنند و یا افرادی که به زودی اقدامات بعدی را امتحان می کنند. مهم نیست که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، شناخت و درک انگیزه آنها مهم است.

تجارت الکترونیک در بورس آنلاین

تجارت الکترونیک گاهی اوقات تجارت آنلاین یا تجارت بدون کاغد نیز نامیده می شود. در تجارت الکترونیک ، روش معاملاتی اوراق بهادار (مانند سهام و اوراق قرضه) ، ارز خارجی و یا مشتقات مالی ، الکترونیکی است. فناوری اطلاعات برای جمع آوری خریداران و فروشندگان از طریق پلتفرم معاملاتی الکترونیکی و شبکه برای ایجاد مکان های مجازی در بازار استفاده می شود. آنها می تواند شامل سیستم های مبتنی بر ارز و یا همچنین سایر انواع سیستم های معاملاتی مانند شبکه های ارتباط الکترونیکی ، سیستم های معاملات جایگزین، شبکه های عبور و غیره باشند.

امروزه تجارت الکترونیک به سرعت جایگزین تجارت انسان در بازارهای جهانی اوراق بهادار شده است. تجارت الکترونیک در مقایسه با تجارت های سنتی دارای مزایای بسیاری است.

با توجه به فراگیر شدن معاملات آنلاین بورس برای راحتی اکثر سرمایه گذاران، ساخت وب سایت بورسی برای افرادی که قصد انجام این کار را دارند می تواند پر منفعت باشد. شما در هنگام ساخت سایت های بورس باید دقت بفرمائید با شرکتی شروع به همکاری بفرمائید که با تمام اصول و قوانین و استانداردهای این زمینه آشنایی داشته باشد. تجربه و تخصص در این زمینه بسیار اهمیت دارد . شرکت دارکوب پیشرو در ارائه خدمات طراحی و سئو سایت ، به کلیه استاندارد های طراحی سامانه های آنلاین بورس و ساخت سایت های بورسی تسلط کامل دارد. اگر می خواهید با کمترین هزینه بهترین کیفیت را تجربه کنید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

پیامدهای تجارت الکترونیک در معاملات بورس

افزایش تجارت الکترونیک در بازار برخی از پیامدهای مهم را داشته است:

کاهش هزینه ها در هنگام استفاده از بورس: با افزایش فرآیندهای تجارت الکترونیک در بازار بورس ، هزینه ها نیز کاهش پیدا کرده است. هدف این است که هزینه هایی که برای معاملات انجام می شود، تا حد نزدیک به صفر کاهش پیدا کند. این کار موجب کاهش هزینه ها برای سرمایه گذاران می شود. همچنین استفاده از سامانه های آنلاین بورس و معاملات نیز رایگان می باشد.

نقدینگی بیشتر در بورس: انجام معاملات آنلاین بورس به شرکت ها بیشتر اجازه می دهد تا بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند . این امر موجب نقدینگی بیشتر می شود.

شفافیت بیشتر: سیستم های آنلاین بورس باعث می شود تا ابهام ها کاهش پیدا کند. زمانی که اطلاعات در سراسر جهان از طریق تجارت الکترونیک افزایش پیدا کند، پیدا کردن قیمت های اوراق بهادار آسان تر خواهد شد.

وسعت بیشتر: با افزایش سایت های بورسی آنلاین مسلما افراد بیشتری در سراسر جهان نسبت به بورس های سنتی به آن دسترسی خواهند داشت و این از مزایای بورس آنلاین می باشد.

برای کسب و کارهای خرده فروشی ، داشتن وب سایت مزایای بسیاری  دارد. مزیت اصلی آن کاهش هزینه معاملات و نیز سهولت در معامله است. اگر قصد ساخت یک سایت بورسی آنلاین را دارید می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل بفرمائید.

بورس چیست و چرا به وجود آمده است؟

مبادلات کالا و بورس کالا ؛ مبادله ای است  که در آن کالاهای مختلف و مشتقات محصولات آنها در آن معامله می شود. به عنوان مثال کالاهای کشاورزی برای بورس در سراسر جهان شامل محصولات کشاورزی مانند گندم؛جو؛ شکر؛ ذرت؛ پنبه، قهوه؛ کاکائو و غیره و قراردادهای مبتنی بر آن است می باشد.

بورس کالا بازاری است که در آن سازمان ها و شرکت های مختلف گرده هم می آیند. در این بازار فروشندگان و خریداران زیادی به دور هم جمع می شوند.

اهداف بورس کالا چیست؟

بورس کالا به منظور اهداف زیر انجام می شود:

  • به منظور تشکیل بازار منسجم و هدفمند برای داد و ستد راحت تر، که در آن قیمت ها مشخص باشد.
  • قیمت گذاری بر اساس میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • امکان به وجود آمدن معاملات نقدی
  • کاهش نوسانات بازار

فروشگاه های تجارت الکترونیک در بورس

افزایش تجارت الکترونیک در چین و ایالات متحده، منجر به ایجاد IPO های متعدد در مناطق مختلف مانند جنوب شرقی آسیا در بورس شده است.

بازار سهام چیست؟

بازار سهام به مجموعه ای از بازارها و مبادلات اشاره می کند که در آن صدور و تجارت سهام و یا سهام شرکت های دولتی ، اوراق قرضه و یا اوراق بهادار انجام می شود. بازار سهام یکی از مهمترین اجزای اقتصادی بازار است.

بورس اوراق بهادار ، همچنین به نام بازار سهام نیز شناخته می شود. در این بازار خرید  و فروش اوراق بهادار مانند سهام و سهام اوراق بهادار سازماندهی می شود.

بازار بورس چیست؟

بازار سهام اشاره به بازارهای عمومی دارد که برای خرید و فروش سهام  موجود در بازار در بورس اوراق بهادار وجود دارد. سهام ، مالکیت جزئی یک بازار را نشان می دهد.  بازار سهام جایی است که سرمایه گذاران می توانند مالکیت چنین دارایی هایی را خرید و فروش کنند. یک بازار کارآمد سهام برای توسعه اقتصادی بسیار  اهمیت  دارد زیرا به شرکت ها امکان دسترسی سریع به مردم را می دهد.

راهنمایی هایی برای بورس آنلاین

بسیار مهم است قبل از اینکه اقدام به انجام فعالیتی کنید  در آن زمینه آموزش ببینید. در زیر می خواهیم راهنمایی هایی برای افراد مبتدی که می خواهند وارد بازار بورس آنلاین شوند داشته باشیم.

انتخاب یک واسط معاملاتی برای تجارت آنلاین شما

اگر هنوز حساب معاملات خود را با یک کارگزار سهام باز نکرده اید، اکنون وقت آن است  که این کار را انجام دهید. بهتر است که با یک سهام دار برای این کار مشورت کنید. همچنین توجه داشته باشید که بین کارگزار اولیه و بقیه کارگزار ها تفاوت وجود داشته باشد. برای انتخاب یک واسط معتبر برای تجارت آنلاین بورس بهتر است که با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت کنید. به منظور مشاوره بیشتر در زمینه طراحی سایت بورسی می توانید با متخصصان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

12 نوع از معاملاتی که می توانید به یک کارگزار واگذار کنید

در هنگام شروع معاملات آنلاین ، 12 نوع از معاملات در دسترس هستند. آنها عبارتند از تجارت بازار، تجارت محدود، متوقف کردن ضرر، سفارشات روز، انجام معاملات خوب و توقف معاملات کروشه ای .

از هزینه های اصطکاکی که سود بورس آنلاین شما را خراب می کند، اجتناب کنید

بزرگترین دشمن تجارت های موفق آنلاین، هزینه های اصطلاکی اضافی است که به وجود می آید. این هزینه های اضافی باعث اتلاف پولی می شود که هیچ منفعتی برای شما ندارد.  هزینه های اصطکاکی چیست؟ کمیسیون ها می تواند یک نمونه از هزینه های اصطلاکی باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز