طراحی وب سایت های خبرخوان

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=678

5/5 - (3 امتیاز)

سایت های خبرخوان به  سایت هایی گفته می شود که به دارندگان سایت ها این امکان را می دهد که به صورت خودکار از آخرین اخبار موجود در سایت مطلع شوند.  بنابراین سایت های خبرخوان به خوانندگان خود اجازه می دهد که از تمام سایت های مورد علاقه شان به صورت یک جا بازید کنند.

سایت های خبرخوان معمولا به این صورت می باشد که تازه ترین اخبار سایت های گوناگون در آن قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند با کلیک بر روی آن وارد سایت اصلی آن منبع شوند.

سایت های خبرخوان به چه صورت کار می کنند؟

سایت های خبرخوان معمولا به صورت خودکار به روز رسانی می شوند. طراحی سایت های خبرخوان معمولا به این صورت است که یک ربات به صورت اتوماتیک به آن سایت ها مراجعه می کند و اطلاعات را مطابق با زمان بندی انجام شده، انتشار می دهد.

مزایای استفاده از سایت های خبرخوان

طراحی سایت های خبر خوان مزایای بسیاری دارد،  شاید اگر برای اولین نگاه بخواهید آن را ببینید به نظرتان بیاید که مهمترین مزیت آن ارائه اخبار و اطلاعات برای بازدیدکنندگان است. ولی سایت های خبرخوان مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مزیت سایت خبرخوان به صورت دو طرفه است ، به این صورت که هم برای سایت میزبان و هم برای سایت هایی که به عنوان منبع خبر انتخاب می شوند ، امتیاز دارد. به این ترتیب این موضوع هم برای سئو سایت های خبری و هم برای تبلیغ سایت هایی که اطلاعات آن ها در آن درج می شود، مفید هستند.

همچنین اگر نخواهید که مطالب سایت شما در سایت های خبرخوان قرار بگیرد می توانید با استفاده از تنظیمات، این کار را انجام دهید.

می توانید با وارد کردن کدی در htaccess  سایتتان از لود شدن خبرهای سایت خود در سایت های خبرخوان جلوگیری کنید.

راه دوم با استفاده از کد جاوا اسکریپت است. که می توانید قطعه کدهای جاوااسکریپت را در هدر سایتتان اضافه کنید.

سایت های خبری قابلیت های فراوانی دارند که با استفاده از این قابلیت ها می توان بسیاری از محدودیت ها را در رسانه ها از بین برد. سایت های خبری اصولا برای آگاهی از اخبار استفاده می شوند.

سایت های خبری همچنین باید فرهنگ مخاطبین را نیز مد نظر داشته باشند و با توجه به فرهنگ مخاطبان تولید محتوا انجام دهند. برخی از سایت های خبری بی طرفانه شروع به انتشار اخبار می کنند ولی برخی از سایت ها با توجه به مواضع خود خبرها را منتشر می کنند. اغلب سایت های خبری علاوه بر انتشار اخبار بهترین مکان برای تبلیغات هستند. این قبیل سایت ها مشتریان زیادی جهت تبلیغات دارند. به  خصوص هر چقدر یک سایت پر بازدیدتر باشد، افراد بیشتری تمایل به درج آگهی در آن دارند.

انتشار برخی از اخبار ناراحت کننده مانند جنگ و قحطی، فقر و گرسنگی، سیل و زلزله و … بر روی احساسات مخاطبان تاثیر منفی می گذارند. بعضی خبرها برای مخاطبان جذاب تر است و مخاطب را وادار می کند تا بیشتر بر روی آن فکر کند. برخی اخبار ممکن است مخاطب را شاد و یا غمگین کند.

ویژگی های سایت های خبرخوان

سایت های خبری دارای ویژگی های زیادی هستند اما برخی از مهمترین آنها در زیر اشاره شده است:

سرعت

از مهمترین ویژگی سایت های خبرخوان، سرعت آن است. همانطور که می دانید سرعت سایت برای کاربران آن سایت دارای اهمیت زیادی است. اگر وب سایت خبری دارای سرعت پائین باشد مسلما کاربران آن سایت را ترک خواهند کرد بنابراین تا جایی که می توانید این موضوع را جدی بگیرید.

موبایلی بودن سایت

امروزه بسیاری ازکاربران سایت ها از تلفن همراه و یا تبلت خود برای مشاهده سایت ها استفاده می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که سایت خبریتان ریسپانسیو باشد. در صورتی که سایت ریسپانسیو نباشد، مشتریان سایت شما را ترک خواهند کرد. به همین دلیل ریسپانسیو بودن سایت بر روی سئو نیز تاثیر مستقیم می گذارد.

ناوبری آسان و راحت

سایت های خبری خوب حتما باید دارای ناوبری و مسیردهی آسان باشند. زیرا بسیاری از کاربران که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است که سایت شما را به خوبی نشناسند، بنابراین باید بتوانند به راحتی در سایت حرکت کنند.

خبرنامه های قوی

از دیگر ویژگی مهم سایت های خبری خوب، داشتن خبرنامه های قوی است. به وضوح دیده می شود که بسیاری از سایت های خبری در ایران فاقد خبرنامه هستند و این از بزرگترین معایب این سایت ها هستند.

امنیت سایت

از مهمترین ویژگی های هر سایتی، چه خبری و یا هر سایت دیگری امنیت سایت است. اگر سایتی امنیت نداشته باشد ممکن است هک شود.

سئومناسب

از مهترین ویژگی برای سایت خبری و هر سایت دیگر داشتن سئو خوب و مکان مناسب در موتورهای جستجو است.

برخی از ویژگی های مهم سایت های خبری چیست؟

در طراحی سایت های خبری ، باید سایت آنقدر برای کاربران جذاب باشد که کاربران مشتاق به خواندن ادامه مطالب باشند. شما می توانید برای ساخت وب سایت خبری  حرفه ای و  با ارزان ترین قیمت با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

همچنین اخبار در این وب سایت ها باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

همچنین از دیگر ویژگی های سایت های خبری ، نحوه نمایش زمان انتشار اخبار است.

اهداف وب سایت های خبری

مسلما مهمترین و اولین هدف برای طراحی سایت های خبری، انتشار اخبار و اطلاع رسانی است. بعد از آن هدف دیگر سایت های خبری به منظور کسب درآمد وتبلیغات است.

به چه طریقی می توان از سایت های خبری کسب درآمد داشت؟

وب سایت های خبری بهترین مکان برای کسب در آمد است.از آنجا که در سایت های خبری آخرین اخبار و مطالب منتشر می شود ، می تواند مخاطبان بسیاری جذب کند. بنابراین شما می توانید با افزایش کاربران در سایت های خبری از طریق تبلیغات ، درآمد بالایی کسب نمائید.

چگونه سایت خبری موفقی داشته باشیم؟

با رعایت برخی اصول می توانیم سایت خبری موفقی داشته باشیم. از همه مهمتر صداقت اخبار است. باید سعی کنید همیشه خبرهای صادقانه منتشر کنید و مطمئن شوید که اخبار کذب نباشد. سایت خبری باید به صورت استاندارد کد نویسی شود. سعی کنید قالبی زیبا و استاندارد انتخاب نمائید. هر چقدر وب سایت کم حجم تر باشد بهتر است. باید سایت خبری خود را به صورت مستمر به روز رسانی کنید.

برخی از امکانات سایت های خبری

در زیر برخی از امکاناتی که در سایت های خبری وجود دارد ؛ گفته شده است:

  • امکان ارسال نظر برای کاربران سایت
  • سیستم های نظرسنجی
  • نمایش اخبار پر بازدید
  • نمایش آخرین اخبار
  • امکان دسترسی چندین مدیر به وب سایت
  • ایجاد گالری تصاویر و صوت و ویدئو
  • ایجاد اخبار به صورت نامحدود

و بسیاری از امکانات دیگر که شما می توانید برای سایت خبری خود ایجاد کنید.

طراحی سایت های حرفه ای توسط  دارکوب

دارکوب سایت های خبری شما را به صورت حرفه ای و با کمترین قیمت و تمام امکاناتی که مورد نیاز باشد ، انجام می دهد. از آنجا که سایت های خبری دارای کاربران بالایی می باشند ، لازم است  که سایت های خبری بسیار پرسرعت باشند ، تا کاربران سایت برای بارگذاری وب سایت معطل نشوند. طراحی سایت دارکوب ، سایت های خبری با بالاترین کیفیت و بهترین سرعت را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

برخی از ویژگی های مهم طراحی سایت های خبری

ممکن است شما هم با توجه به کاربران بالای سایت های خبری و یا هر دلیل دیگری تمایل داشته باشید که یک وب سایت خبری داشته باشید. اما آیا با مهمترین ویژگی های سایت های خبری و یا سایت های خبرگذاری آشنایی دارید؟

یکی از مهمترین ویژگی ها در سایت های خبری ، نمایش صحیح مطالب و دسته بندی ها است. شما می توانید اخبار گوناگون را در دسته بندی های گوناگون مانند دسته بندی های اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی، علمی و غیره دسته بندی نمائید. همچنین برای نظم دادن هر دسته بندی می توانید آنها را نیز به صورت منظم دسته بندی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی مطلبی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

به عنوان مثال برخی از دسته بندی هایی که می توانید انجام دهید:

اخبار اقتصادی می تواند شامل قیمت روز طلا و سکه ، قیمت دلار، اخبار روز بازار بورس، اخبارهای صنعتی و سایر مطالب مرتبط با اخبار اقتصادی باشد.

اخبار اجتماعی می تواند شامل اخبار مربوط به حوادث، بهداشت و خانواده، سلامت و سایر مطالب مرتبط باشد.

اخبار مربوط به ورزش می تواند شامل دسته بندی های فوتبال، والیبال ، شنا، مسابقات المپیک، مسابقات جام جهانی و سایر مطالب مرتبط باشد.

اخبار فرهنگی شامل دسته بندی های مربوط به دانشگاه ها، آموزش، موسسات، سینما، رادیو وتلویزیون و سایر مطالب مرتبط باشد.

به همین ترتیب می توانید تمام دسته بندی ها را منظم سازید.

همانطور که در بالا ذکر شد، سایت های خبری همچنین می تواند شامل بسیاری ویژگی ها و امکانات دیگری باشد. برخی از امکاناتی که می توانید در سایت خبری خود قرار دهید:

  • ارائه مطالب به چند زبان مانند زبان انگلیسی، عربی، آلمانی و سایر زبان ها
  • اشتراک گذاری اخبار از طریق رسانه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام ، توئیترو غیره.
  • قرار دادن اخبارمهم نظیر قیمت روز سکه و دلار.

همیشه به یاد داشته باشید برای طراحی سایت های خبری خود آن را به شرکتی واگذار کنید که در این  زمینه مهارت و تجربه کافی داشته باشد. طراحی سایت دارکوب با سابقه درخشان خود در زمینه طراحی سایت های خبری ، سایت های خبری با بیشترین و بهترین امکانات را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز